Sari la conținut

Ture pe Amckart - Bucuresti


Kata San
 Share

Postări Recomandate

Lansez o intrebare: Citi din cei ce vin acum la Amck intentioneaza serios sa faca pasul urmator si sa vina la un circuit mai mare?

 

Eu am fost pe Serres. Sper la anu' sa intru din nou, anul acesta a fost cu niscaiva probleme financiare, schimbare mobra :laugh: As incerca si un Pannonia...ramane de vazut :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

atunci de ce spune producatorul sa FACI PRESIUNEA LA RECE

asta insemna ca el isi face calculul de dilatare la incalzirea anvelopei..............

apropo......denivelari pe ....pista amckart.......

 

deci pentru mine e clar

daca vreau sa am anvelopa calda o incalzesc nu scad presiunea

Mesaj completat

www sa traiasca

 

http://www.sportrider.com/tech/tires/146_0...sure/index.html

 

Man, la 2.9Bari nu se incalzeste nici o anvelopa pe Amck, apa calda a fost descoperita demult, practic, nu citind pe www.

Chiar daca pui incalzitoare, dupa 3-4 ture anvelopele la 2.9 se vor raci si cazi in ultima tura. Deocamdata stai prin parcare si urmareste-i pe baietii care se dau mai tare si safe si vezi ce presiune si ce anvelope folosesc. Taricel inseamna sub 1.10, se frineaza pina in apex destul de violent din aplecat. Daca frinezi numai cind esti drept poti sa mergi si cu 2.9.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A vazut cineva high side-ul de ieri?

 

sper sa fie ok saracu...

on topic : eu m-am dat cu presiunea standard ;) nici nu i-am facut presiunea.. oricum din vaaaasta mea experienta pe amc ( :) ) merge sa te dai cam cu orice presiune decenta atata timp cat primele 2 ture incalzesti gumele calumea si mentii pasul nu stai sa o lalai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

era o vb romaneasca, fiecare pasare pe limba ei..

 

Jagi, faci tu acum cu sfaturile cum ma agitam eu acum 2 -3 ani tot pe forumul asta cu purtatul echipamentuli si alte chestii de safety, nu ai cu cine. chill.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pac pac, din greseli invatzam.

Doua invataminte deale lui Denis (bossul SBZ) le-am aplicat fara sa stau sa le gindesc: sa nu ma mai dau cu armuri gen Predator si sa ridic relantiul la motor.

Vrei sa scoti timpi buni? Frinezi cit mai tirziu si accelerezi cit mai devreme. Daca reusesti sa ramii pe doua roti inseamna ca mergi tare. Inainte de asta pui si niste cauciucuri race adecvate cu temperatura asfaltului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 months later...
Multam fain! Cu ocazia asta poate vad si cele 2 trante.

 

 

Trantele cui ? Ce mobre ?

Mesaj completat

Trantele cui ? Ce mobre ?

 

Cel cu SS a fugit fata ,cel cu SM spatele.

Editat de Nyt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trantele cui ? Ce mobre ?

Mesaj completat

 

 

Cel cu SS a fugit fata ,cel cu SM spatele.

 

Dar tu de unde stii ma ca aluia cu SM i-a fugit spatele ? Ce, ai fost acolo sa vezi faza ? :)

Mesaj completat

apropos, nu mai are nimeni poze de sambata de pe amkart ;:baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...
  • 2 weeks later...

Felicitari voua, cei care merg la amkart sa descopere ce inseamna cu adevarat o motocicleta sport.

 

 

Citeva sugestii pentru cei mai noi:

 

1 - Echipamentul sa fie complet si de calitate

 

2 - Mare grija la cauciucuri (modele, presiuni, etc) chiar daca pina in jurul timpului de 1:10 nu conteaza cind stii ce trebuie sa faci. Un cauciuc cit mai bun rezulta intr-o confidenta cit mai mare si iarta multe greseli, o frina apasata prea tare, o scapare de mina in gaz, etc

 

3 - Pentru inceput, chiar daca este foarte greu, lasati timpii de o parte si concentrati-va pe imbunatatirea stilului de mers, cautati sa bruscati cit mai putin.

 

4 - Evitati high side-ul ridicindu-va in scarite. In momentul cind va va pleca spatele, o data cu lasarea gazului ridicati-va fundul de pe sa, acel centimentru scutindu-va de multe belele de cap si dureri :)

 

5 - Nu ezistati sa bombardati cu intrebari pe cei care au ceva experienta in spate, gen Adi, Jagi, Sinner sau altii ..

 

6 - Have fun :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...