COObra Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 deci filmul am uitat sa-l pun, dar am reust sa numar secundele.......un "de rahat" 1.50. probabil ca daca luam doua pastile de vitamax o impingeam mai repede. dar ma rog...tinta mea a fost sa termin teafar atat eu cat si mobra. there is time. cred ca o sa-mi fac un obicei din a merge miercurea dupa munca macar la o tura. pe la 7. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 forte misto pozele Gixu. de curiozitate, ce cauciucuri aveai la vremea respectiva pe ducati si vfr? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 A patra oara pe Amckart, in sfarsit am putut sa imi gasesc un ritm. mult mai bine. acum lucreaza la pozitie, trasele lase-le ultimele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 Nu va descurajati ca sunt unii mai talentati si mai experimentati care merg mult mai rapid. Important este sa simtiti progresul vostru de la o sesiune ala alta, de la o saptamana la alta. Incep sa va preocupe alte lucruri, eu zic ca la un an dupa ce descoperiti mersul pe circuit veti merge cel putin cu 50% mai bine decat inainte de a ajunge acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 in cazul ideal la un an dupa ce ai descoperit circuitul nu mai ai ce cauta pe sosea. cu 50% mai bine mergi dupa primele 5 sedinte de circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 forte misto pozele Gixu. de curiozitate, ce cauciucuri aveai la vremea respectiva pe ducati si vfr?Salut si...merci.Pe Ducati aveam Conti Sport pe spate si un Supercorsa parca pe fata iar pe Vfr aveam Pilot P. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 (editat) Trebuie sa schimb cauciucul de pe spate ca e un 2ct din 2011 si am mers cu el la 1.9 la rece si s-a supraincalzit, pe final simteam cum fugea pe curbe. Guma aia nu e gandita sa lucreze incinsa. S-a supraincalzit pentru regimul ala de mers. Poate parea contraintuitiv dar o guma de strada se toceste mai repede la temperatura inalta decat o guma pentru pista. Valabil si pentru gumele de pista care se uzeaza (asta nu inseamna neaparat tocit) mai repede daca lucreaza la rece sau daca n-au fost corect alese pt temperatura/asfaltul de la fata locului. Editat Iunie 7, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Larry Flyt Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 .mi-e rusine sa pun filmare fata de ce are wawessh. Si ce are wawessh ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 Bravo Wawessh, hai ca in ritmul asta o sa bati recordul pe pista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 Rares daca simti ca nu te ajuta motocicleta incearca sa mai slabesti putin o sa ajungi "tras prin inel" felicitari ,inceputul e promitator ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 (editat) @Denis_sbz Departe de mine gandul asta. Daca nu aveam norocul sa te nimeresc pe tine prima data cand am ajuns pe Amckart nu ma prindea asa tare. Daca ajung sa scot 1:12 pana la sfarsitul anului, eu ma declar foarte multumit ( asta daca nu cad). Oricum la cum am mers ieri, nu m-am simtit in pericol decat atunci cand am depasit pe cineva in acul de par de dupa linia de start si m-am trezit pe o roata la schimbarea de directie pentru virajul de pe dreapta. @cmd Mersi, dar am incheiat slabirea. Cand nu o sa mai fiu multumit de cum trage, o sa merg in prima viteza. Oricum, mi se pare ca nu aici se castiga timp pe Amckart( linii drepte), ci prin viteza de pe viraje si pentru asta nu iti trebuie cine stie ce putere, ci multa tehnica si rezistenta fizica. @Cesar O sa imi iau un K2 ca pe fata am tot asa ceva si am fost foarte multumit de el . Oricum eu am ramas foarte placut impresionat de ce se poate face cu 2ct-ul asta care are si burta de la fostul proprietar. Nu mi-a oferit surprize decat atunci cand a fost vina mea. Astept cu mare interes sa vad diferenta la un cauciuc de curse pe spate. @zahei Pozitia e cam greu de invatat singur, daca nu chiar imposibil. Degeaba stii tu teoria, cand tu nu te vezi. Cred cel mai repede o inveti daca merge cineva in spatele tau cu walkie-talkie si te corecteaza. Oricum am progresat mult la asta, de la pozitie varza la cea pe care o am acuma. Asa zic eu, astept pareri avizate cand o sa ma vada careva. Editat Iunie 7, 2013 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klux Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 Pozitia incorecta nu o simti in mobra? Ca eu am inceput sa simt virajele luate aiurea, cand ma luptam cu mobra in loc s-o pilotez. Unul in spatele tau poate sa-ti zica daca mai merge un viraj mai mult inclinat sau daca nu te pregatesti din timp pentru el. Nu incerc sa dau lectii ca mergi oricum mai bine ca mine doar zic ce observ la mine. E bun si genunchiul ala la un moment dat. Din filmare mi se pare ca "sari" pe viraj prea devreme, incepi sa te lasi cu mobra inainte de viraj, nu pe el.Mi-am pus casca, in caz ca aruncati iar cu rosii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 @klux De la tine nu vreau nici o parere, nici de bine nici de rau. Fara suparare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klux Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 Nu ma supar, doar ai pus un clip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OveR Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 mai aveti de lucrat pana la record I-am tras anu trecut 1.05,7 cu bmw-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 Exista vrun filmulet sa vad si eu cum se vede lumea la 1:05? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 Felicitari, asta da timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 Nu va descurajati ca sunt unii mai talentati si mai experimentati care merg mult mai rapid. Important este sa simtiti progresul vostru de la o sesiune ala alta, de la o saptamana la alta. Incep sa va preocupe alte lucruri, eu zic ca la un an dupa ce descoperiti mersul pe circuit veti merge cel putin cu 50% mai bine decat inainte de a ajunge acolo. Si daca nu simti progresul, de mai multe sesiuni incoace, ce faci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 (editat) suni un prieten. faci un curs de pilotaj? Editat Iunie 7, 2013 de zahei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 Si daca nu simti progresul, de mai multe sesiuni incoace, ce faci? suni un prieten. faci un curs de pilotaj? Sau scapi de frica? Frica e cea mai limitare dintre limitari. Cel putin asa vad eu lucrurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OveR Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 (editat) Waweesh nu e filmare dar a fost ceva lume acolo care a tinut timpul ... ma rog nu are importanta , cand mergeam pe amk dadeam 1.06 fara probleme .. poate o sa mai vin si eu pe acolo dar la motoretele mele sa le risc acolo nu prea mai merita ... Editat Iunie 7, 2013 de OveR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OveR Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 Pana in etapa de la panonia daca vreti poate facem o ieseala mai multi pe amkart si va ajut sa progresati putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 suni un prieten. faci un curs de pilotaj? da, si inca mai fac, am fost coleg cu tine Hornet albastru, suna cunoscut? Sau scapi de frica? Frica e cea mai limitare dintre limitari. Cel putin asa vad eu lucrurile. Good point. Greu de facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 Pana in etapa de la panonia daca vreti poate facem o ieseala mai multi pe amkart si va ajut sa progresati putin Foarte frumos gest. Eu unul, in principiu, sunt primul prezent. p.s. pentru cei care nu pot ajunge cred ca ar ajuta foarte mult daca ti-ai pune o camera pe motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 (editat) Nu va descurajati ca sunt unii mai talentati si mai experimentati care merg mult mai rapid. Important este sa simtiti progresul vostru de la o sesiune ala alta, de la o saptamana la alta. Incep sa va preocupe alte lucruri, eu zic ca la un an dupa ce descoperiti mersul pe circuit veti merge cel putin cu 50% mai bine decat inainte de a ajunge acolo. p.s. pentru cei care nu stiu si sunt interesati, in weekendul 14-16 Iunie facem o excursie pe circuitul de la Tg. Secuiesc. am deschis topicul mai demult aici ... /index.php?/topic/696746-weekend-pe-circuitul-de-la-tg-secuiesc-14-16-iunie/ Editat Iunie 7, 2013 de Denis_sbz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.