Denis_sbz Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Azi si miine este inchiriata pista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OveR Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Pai hai intr-o vineri poate e mai liber Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Vin si eu cand ne strangem mai multi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Joinez si eu dupa 18pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Si eu, si eu . Poate ma trage si pe mine cineva la 1.12 .Poate apuc sa schimb si cauciucul de pe spate ca saracul 2ct e traumatizat si poate ma traumatizeaza si el pe mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Am niste supercorsa SC2 180/55 SH la service daca vrei sa tragi mai tare pe pista. Am si 190 dar sunt cam greoaie pt amkart. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Iunie 9, 2013 Share Postat Iunie 9, 2013 na sa aveti si de ce rade scuze de calitate, dar o varzeste iutubu....sau nu stiu eu sa o salvez cum trebuie...oricum, va dati seama de cat de varza-s si la calitatea asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Iunie 9, 2013 Share Postat Iunie 9, 2013 na sa aveti si de ce rade scuze de calitate, dar o varzeste iutubu....sau nu stiu eu sa o salvez cum trebuie...oricum, va dati seama de cat de varza-s si la calitatea asta. Iutubu publica intai la calitatea cea mai proasta (ca sa poti vedea videoul repede), iar dupa ceva timp prelucreaza automat filmul incarcat la rezolutii mai bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Iunie 9, 2013 Share Postat Iunie 9, 2013 na sa aveti si de ce rade scuze de calitate, dar o varzeste iutubu....sau nu stiu eu sa o salvez cum trebuie...oricum, va dati seama de cat de varza-s si la calitatea asta. nu sunt departe nici eu!nu esti singur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iunie 9, 2013 Share Postat Iunie 9, 2013 esti ok, iti tii banda vad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Azi am fost si io. Desi nu-mi inspira mare smecherie circuitul. Pentru mobra, ma refer. Dar m-am dus sa ma dau cu cartu'. Si m-am dat. 01'35". Am inteles ca nu e rau, fiind prima oara cand pun mana pe un cart. Bine, excluzandu-le p-alea de pe vremea lu' Ceasca, din parc, la 12-13 ani. Care v-ati mai dat cu carturile acolo, ziceti-mi si mie cum e, ca mi s-a parut ca baiatu' ala de acolo n-a vrut sa ma dezamageasca cand l-am intrebat cum e timpul. Si daca tot m-am dus cu mobra si nu era nimeni p-acolo sa ma ia la misto, am zis sa dau si io o tura, sa nu mor prost. Din pacate inainte sa plec am facut o prostie: am bagat niste benzina ramasa de la o prostie benzina+disel. M-am gandit io ca la ragalia mea de mobreta carburatie de acu' 14 ani n-o sa se simta 3 litri de motorina la 15 de benzina. S-au simtit. Cand am intrat pe circuit ziceai ca sunt cu un Piaggio SI. Am dat cateva ture chinuind utilaju' la maxim doar-doar si-o da drumu'. Nu si-a dat. Asa ca am plecat ofticat acasa, tot in stil moped. Cert e ca, la cum am vazut circuitul, nu cred ca pot sa-i dau mai mult de-a doua pe linia dreapta. Oricum, o sa ma duc maine sau poimaine sa mai dau o tura cu mobra in mintile ei, mai ales ca acu' are 100% benzina de 99 in ea. Tot asa, ca sa nu mor prost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 hai, recunoaste ca ti-a placut pe circuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Era si cazul: Parere de rau? Nu prea, mi-am asumat cazaturile cand am intrat pe pista si placerea de a ma da a fost mai mare. M-a traumatizat 2CT-ul . Daune minore: crash-pad R&G tocit, tija schimbator indoita( se indreapta usor), costum zgariat usor in cot si pe fund. Schimb cauciucul de pe spate si revin, daca tot m-am bagat pana in ....... , ma bag pana la capat. Stiu ca era o idee buna sa fac asta inainte, dar cat traim invatam. In ideea asta nici nu am fortat, doar m-am trezit pe jos. Nu am dat cu scarita, eram cu sliderul pe jos. Ma bucur ca a fost doar atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 hai, recunoaste ca ti-a placut pe circuit Pai ma asteptam sa-mi placa, da' nu cu vaca, cu cartu'. Oricum, cu mobra n-am inteles mare lucru, la 8000 rpm de-abia se misca din cauza carburantului. Vom vedea data viitoare. Intrebare: se pot cronometra si turele cu mobra? Intreb pentru ca la cart mi-au dat rezultatele, dar la mobreta nu. Bine, si io am uitat sa intreb, ca eram cu spume ca se compromisese ragalia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 (editat) Cazaturile de genul asta ( perfecte - mobra si riderul intregi ) sunt la ordinea zilei cind incepi sa tragi de tine si de utilaj. Schimba-i pneul, eventual pune-i niste carene de pista si ... have fun p.s. apropo de echipament, cind mergeam la curse aveam doua costume, unul de cursa ( de duminica ) si unul de antrenamente - nu vrei sa sti cum arata ultimul dupa zeci de cazaturi Editat Iunie 10, 2013 de Denis_sbz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Era si cazul: Parere de rau? Nu prea, mi-am asumat cazaturile cand am intrat pe pista si placerea de a ma da a fost mai mare. M-a traumatizat 2CT-ul . Daune minore: crash-pad R&G tocit, tija schimbator indoita( se indreapta usor), costum zgariat usor in cot si pe fund. Schimb cauciucul de pe spate si revin, daca tot m-am bagat pana in ....... , ma bag pana la capat. Stiu ca era o idee buna sa fac asta inainte, dar cat traim invatam. In ideea asta nici nu am fortat, doar m-am trezit pe jos. Nu am dat cu scarita, eram cu sliderul pe jos. Ma bucur ca a fost doar atat. Eh, se mai intampla. La ce timp ai ajuns fara sa cazi? Pui o filmare cu o tura intreaga? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Mersi de incurajari. Prima cazatura pe circuit ramane si ea mai speciala. Pana la urma a alunecat spatele sau s-a terminat cauciucul ca am aplecat-o prea mult? Eram la a-4-a tura si tura a-3-a am facut-o la 1.14, deci eu zic ca era incalzit cauciucul. Era si 19.40, deci pista cam rece si cauciucul era la 1.8 la rece. De franat nu am franat nici cu fata nici cu spatele in curba si nici nu am accelerat. Ramane devina 2CT-ul singura vina a cazaturii sau am gresit eu ceva ? Macar sa invat ceva din ea. Stiu ca eu sunt devina ca nu am schimbat cauciucul, dar vorbim de partea tehnica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Din ce se vede nu ai gresit cu nimic. Pur si simplu a fugit spatele ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Astia de la Amckart ar trebui sa puna un anuntz mare: Sub 1.17 , cauciucurile de strada incep sa alunece, SCHIMBATI-LE URGENT!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 cred ca strict pe aspect de invatat, nu ajuta doar filmarile cu camera onboard. cand ma gandesc la timpul tau stau sa ma gandesc daca e cazul sa mai merg....da gura masi, tre sa il tocesc si eu un pic pe laterale.....atat cat pot. chicken strips ))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 A fost guma. Aia ia fost limita. Pacat ca nu ai schimbat-o mai devreme. Spor in continuare . Ai progresat frumos,dar cu gumele alea era de asteptat si o tavaleala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 parerea mea ca daca nu atingeai cu scarita de jos aveai toate sansele sa o redresezi imi pare sincer rau rares! am vrut sa ajung si eu ieri dupa 6 si mi-au spus ca sunt rezervari pana tarziu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 (editat) Eu cred ca nu ai cum sa scazi timpii aia fara sa cazi. Plus fara sa pui materialul de concurs adecvat- adica cauciucuri din alta clasa. Am cazut si eu pe Amkart, cred ca era a 3-a oara cand am intrat, ma mai pregateam si sa ma duc la Serres peste o saptamana. Nu mi-a facut bine la moral, m-am dus acolo cu motoreta mai mult inchegata cu powetape, a mea s-a dat peste cap si a spart toate carenele, plus frezat capacul de la alternator incat sa picure uleiul pe acolo. Dar imi iau eu alt motor si mai revin si pe acolo Editat Iunie 11, 2013 de the mentalist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Nu era scarita, era sliderul de se aude tarsait incet, scarita se aude altfel ca am in mai multe filmari, ori e sliderul de la cizma(suruburile de la slider) ori de la sliderul de la genunchi .Eu stiam ca eram cu genunchiul jos.Dupa ce a fugit, eu am mers taras pe slider ridicandu-ma de ghidoane, de asta costumul doar are zgarieturi foarte fine pe o buca si un pic la cot. Nu am dat cu scarita si nu se putea redresa nimica la unghiul ala de inclinare. A plecat si dus a fost, nu a anuntat cu nimica inainte. Singura greseala a fost ca am amanat schimbarea cauciucului, in rest nu imi reprosez nimica. Ce e naspa din cazatura asta, e ca imi poate da impresia ca toate cazaturile cu moto sunt asa usoare.SIGUR NU E ASA. Adica nu a durut DELOC, daune 0 la motor. Stiu ca nu e asa. Am tras trante cu bicicleta de am zis ca nu ma mai scol de acolo. Am cazut cum se putea mai bine, in virajul cu viteza cea mai mica, fara sa am daune la motor sau corporale. Am avut foarte mult noroc asa ca trebuie sa invat cat mai multe din asta si sa schimb ce am gresit. Naspa e noaptea cand vrei sa te culci si inchizi ochii si ai replay continuu la secundele din cazatura. Sunt bucuroooooos ca s-a terminat asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 atunci ma bucur ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.