JAGI Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Mi-au trebuit 3 ani ca sa am curaj, destula curiozitate sa intru prima oara pe Amckart. Tin minte un amanunt hazliu: deci, asteptam pe mobra, la intrarea pe circuit, sa termine karturile si sa intram noi, motociclistii, eu eram la prima intrare. Il intreb pe un baiat care lucra acolo, daca as putea plati 2 sedinte si sa ma lase sa stau 20 minute, baiatul a izbucnit instant in ris, mi-a zis clar ca nu rezist 20 minute.Dupa 10 min i-am dat dreptate, nu mai simteam miinile de durere. De pe margine pare simplu. Numai simplu nu e, ca pe pistulica aia mica de tot, poti prinde si 130km/h real (daca intirzii destul de mult cu luarea miinii din gaz), si dupaia frina blana ca tre sa reduci la 40km/h. E cel mai obositor circuit, fizic. Presupunind ca am avea circuit de viteza, multi s-ar duce sa invete acolo, multi ar considera ca nu au nevoie de instructori, si ar fi pe cont propriu. O cazatura la 150km/h, un high -side, te-ar lecui din prima de circuit. Asa, pe Amck, cazi la 40-50km, si e destul de suportabil fizic , mental si material. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritz_2486 Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 Se baga careva azi la un amckart? mai pe la amiaza asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 eu m-as baga la un cico!sa intru pe pista inca nu am schimbat cauciucele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritz_2486 Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 eu pe la 1 sunt acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Merge careva in weekend? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaviu123 Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Va salut. La Amckart, este cineva care te poate si invata? pentru cei care nu au fost si nu s-au dat deloc. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Este scoala Moto Evolution. Cauta pe aici pe forum, s-a discutat despre ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 astazi au fost cursuri,8 participanti !succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaviu123 Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Este scoala Moto Evolution. Cauta pe aici pe forum, s-a discutat despre ea. Ok, multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 sau chiar optiunea de a lua un teren undeva departe si ieftin si a pune niste asfalt ceva pe el... oho...habar nu ai cat costa o treaba d-asta! nu e ca si cum ai pune beton in curte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritz_2486 Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Merge careva in weekend? Daca e vreme buna, eu vin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 n-am motoreta dar vin sa chibitez si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jinxy Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Daca e vreme, vin si eu in weekend. Flaviu, tu vino echipat ca nu trebuie sa te dai racheta. Nu se supara nimeni daca mergi incet si cateva sfaturi iti poate da cam oricine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 si eu ma bag la un cico! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jinxy Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 (editat) Intrebare: cum abordati virajele alea de dupa finish? (cel larg si acul de par) Eu franez inainte sa intru in cel larg, il iau pe cel larg destul de incet/lejer din dreapta pistei si ies tot pe dreapta, mai franez putin si intru in acul de par. am vazut prin filmulete ca unii il iau foarte cursiv si aproape cu genunchiul pe jos. eu nu am viteza de asa ceva. cum faceti, intrati pe frana/frana de motor in viraj? De fapt, cum reusiti sa franati apoi suficient pentru virajul de 180 grade? Le: cred ca mi-am raspuns singur: franat mai tarziu pe linia dreapta, intrat in viraj mai din scurt si luat virajul mai putin larg, iesit mai repede din el si asa am mai mult timp de franare inainte de acul de par. Le Le: scuze daca nu are foarte multa logica ce am scris ) Editat Aprilie 24, 2014 de jinxy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 eu in primul viraj intram destul de tare si cu genunchiul pe jos!frana foarte putina inainte si dupa viraj mai tare!dupa ce am ascultat un sfat de la unul din bunii mei profesori am incercat sa intru cat mai drept in primul viraj si am reusit sa intru si cu viteza mai mare!ce-i drept era sa o scap de cateva ori prin bolovani ma refer la nivelul si experienta mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jinxy Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 (editat) Cum adica "cat mai drept"? Mie mi se pare ca daca iau primul viraj blana, ca e loc sa-l iei blana si din larg, nu mai apuc sa franez suficient dupa el. Editat Aprilie 24, 2014 de jinxy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 (editat) cu mobra cat mai dreapta! este timp!denis intra blana in prima!experienta! totul se invata usor,usor! Editat Aprilie 24, 2014 de crbl69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 daca esti prea aplecat si cu viteza foarte mare risti sa nu te incadrezi calumea pt urmatorul viraj la stanga daca nu esti tare pe frane + sistem bun de franare care sa te ajute +cauciucuri ,dupa ce esti aplecat pe virajul de dupa linia dreapta si treci de apex trebuie sa o ridici putin si sa incepi franarea pt virajul acela strans la stanga,daca mergeai la cursuri aveai o casuta dupa virajul de pe linia lunga in care trebuia sa te opresti(in caz de urgenta) si mai exersai acolo una alta sper ca nu am gresit ceva *** nu uita... e mai greu la suzuki cu franarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jinxy Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 M-a mai ajutat si Adventix cu niste info si am mai cautat si pe youtube ture reusite si vad ca toti incep franarea inclinati fiind, dupa primul viraj. La mine "cheia insuccesului" era ca asteptam sa indrept complet motorul ca sa franez si in acelasi timp ieseam destul de larg de pe viraj. *** da, e suspensia aia dubios de moale pe fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 vezu ca are denis niste video pe am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 (editat) Intrebare: cum abordati virajele alea de dupa finish? (cel larg si acul de par) Eu franez inainte sa intru in cel larg, il iau pe cel larg destul de incet/lejer din dreapta pistei si ies tot pe dreapta, mai franez putin si intru in acul de par. am vazut prin filmulete ca unii il iau foarte cursiv si aproape cu genunchiul pe jos. eu nu am viteza de asa ceva. cum faceti, intrati pe frana/frana de motor in viraj? De fapt, cum reusiti sa franati apoi suficient pentru virajul de 180 grade? Le: cred ca mi-am raspuns singur: franat mai tarziu pe linia dreapta, intrat in viraj mai din scurt si luat virajul mai putin larg, iesit mai repede din el si asa am mai mult timp de franare inainte de acul de par. Le Le: scuze daca nu are foarte multa logica ce am scris ) Merge sa iei curba si fara frina ( doar lasat putin gazul pentru a inchide mai bine virajul ) insa avind viteza mare trebuie frinat foarte agresiv inclinat, ceea ce e destul de riscant daca motoreta nu este pregatita pentru stilul asta de mers ( suspensii, frine, cauciucuri ) si e pus in practica de cineva fara prea mare experienta. Daca gresesti ceva, nu prea e loc de redresare. Este bine sa evoluezi in trepte, pasi mici dar siguri. Editat Aprilie 24, 2014 de Denis_sbz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jinxy Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 deja avem o problema, suntem prea multi )) Maine (daca nu ploua) merge cineva? e deschis circuitul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Cred ca e deschis, dar sa tina si vremea cu noi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jinxy Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 Vremea nu pare rea, plec spre circuit in maxim 1h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.