Sari la conținut

Ture pe Amckart - Bucuresti


Kata San
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Intrebare: cum abordati virajele alea de dupa finish? (cel larg si acul de par) Eu franez inainte sa intru in cel larg, il iau pe cel larg destul de incet/lejer din dreapta pistei si ies tot pe dreapta, mai franez putin si intru in acul de par. am vazut prin filmulete ca unii il iau foarte cursiv si aproape cu genunchiul pe jos. eu nu am viteza de asa ceva. cum faceti, intrati pe frana/frana de motor in viraj? De fapt, cum reusiti sa franati apoi suficient pentru virajul de 180 grade?

 

Le: cred ca mi-am raspuns singur: franat mai tarziu pe linia dreapta, intrat in viraj mai din scurt si luat virajul mai putin larg, iesit mai repede din el si asa am mai mult timp de franare inainte de acul de par.

 

Le Le: scuze daca nu are foarte multa logica ce am scris :))

Editat de jinxy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu in primul viraj intram destul de tare si cu genunchiul pe jos!frana foarte putina inainte si dupa viraj mai tare!dupa ce am ascultat un sfat de la unul din bunii mei profesori am incercat sa intru cat mai drept in primul viraj si am reusit sa intru si cu viteza mai mare!ce-i drept era sa o scap de cateva ori prin bolovani :)

ma refer la nivelul si experienta mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca esti prea aplecat si cu viteza foarte mare risti sa nu te incadrezi calumea pt urmatorul viraj la stanga daca nu esti tare pe frane + sistem bun de franare care sa te ajute +cauciucuri ,dupa ce esti aplecat pe virajul de dupa linia dreapta si treci de apex trebuie sa o ridici putin si sa incepi franarea pt virajul acela strans la stanga,daca mergeai la cursuri aveai o casuta dupa virajul de pe linia lunga in care trebuia sa te opresti(in caz de urgenta) si mai exersai acolo una alta

sper ca nu am gresit ceva :)



*** nu uita... e mai greu la suzuki cu franarea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-a mai ajutat si Adventix cu niste info si am mai cautat si pe youtube ture reusite si vad ca toti incep franarea inclinati fiind, dupa primul viraj. La mine "cheia insuccesului" era ca asteptam sa indrept complet motorul ca sa franez si in acelasi timp ieseam destul de larg de pe viraj.

 

 

*** da, e suspensia aia dubios de moale pe fata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: cum abordati virajele alea de dupa finish? (cel larg si acul de par) Eu franez inainte sa intru in cel larg, il iau pe cel larg destul de incet/lejer din dreapta pistei si ies tot pe dreapta, mai franez putin si intru in acul de par. am vazut prin filmulete ca unii il iau foarte cursiv si aproape cu genunchiul pe jos. eu nu am viteza de asa ceva. cum faceti, intrati pe frana/frana de motor in viraj? De fapt, cum reusiti sa franati apoi suficient pentru virajul de 180 grade?

 

Le: cred ca mi-am raspuns singur: franat mai tarziu pe linia dreapta, intrat in viraj mai din scurt si luat virajul mai putin larg, iesit mai repede din el si asa am mai mult timp de franare inainte de acul de par.

 

Le Le: scuze daca nu are foarte multa logica ce am scris :))

 

Merge sa iei curba si fara frina ( doar lasat putin gazul pentru a inchide mai bine virajul ) insa avind viteza mare trebuie frinat foarte agresiv inclinat, ceea ce e destul de riscant daca motoreta nu este pregatita pentru stilul asta de mers ( suspensii, frine, cauciucuri ) si e pus in practica de cineva fara prea mare experienta. Daca gresesti ceva, nu prea e loc de redresare.

 

Este bine sa evoluezi in trepte, pasi mici dar siguri.

Editat de Denis_sbz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

of... iar am intrat pe forum... iar vad baloane! ba nu mai vorbiti de lucruri sfinte ca va bate dumnezeu! : ))

 

in pas cu postarile ma pot pronunta pozitiv vizavi de ziua de sambata - superb!

vremea impecabila - in ciuda prognozei atotpupatuluiincur site accuweather...

plus ca a fost prima mea iesire pe circuit cu zuzi/ pe anu asta, ceea ce a insemnat mult pentru mine : )) adica mult de munca! leneveala de peste iarna s-a simtit mult intre picioare si sub genunchi. chiar si azi ma mai vait de mici crampe musculare, dar stim cu totii ca febra incepe in mai si se termina la prima ninsoare, asa ca nu ma mai plang...

am tras mult de mobra sa nu o tavalesc pentru ca am qualifier pe ea si credeti-ma sunt super bune gumele... pana la un moment - surpriza - pe care daca nu stii sa o primesti se transforma intr-un mare cadou... : )))))

 

acum ma iau de voi:

1. primul viraj si al doilea, ideal ar fi sa le unesti printr-o trasa, astfel incat franarea sa inceapa cam in apexul primului... dar cine are chiloti sa traga atunci de frana?? eu trag de frana in dreptul cimentului de pe dreapta dupa linia de start ca sa arunc greutatea pe fata, arunc mobra pe trasa si trag imediat de gaz ca sa ma scoata in punctul de franare pentru virajul 2, unde franez tare si apoi usor pentru a tine trasa pe curba. aporape de apex am frana 0, pentru ca virajul e prea strans pentru a duce frana pana in apex si deraiezi mult daca te joci cu frana acolo, deci mai bine pregatesti urmatorul viraj (3) prin a frana mai devreme in 2. in felul asta ies mai pe mijloc (lovind apexul din 2 mai tarziu) si intru in 3 cu gaz dupa ce o asez pe trasa...

acu ca mi-am dezvaluit secretele de mare racer, tin sa mai impartasesc o idee....FRANELE!

ba fratilor, eu nu inteleg notiunea de frane proaste, sau nu are frane... orice mobra are frane!! eu nu am vazut una fara frane... ba chiar am vazut unele mobra care au mai multe manete pe ghidoane decat stiu eu sa numar... : ))))

ideea e ca orice mobra are frane (radiala, neradiala, ventilata, neventiala, hidraulica, nehidraulica, de mana, de picior, de berberitza etc) toate au frane! si toate sunt bune!

diferenta aia de franare intre o frana buna si una foarte buna se face de la 300 la 0 nu de la 120 (sau cat aveti voi pe linia dreapta de pe AMCKART) la 60-80 (sau cu cat abordati voi intrarea in primul viraj. deci nu e problema de frane ci de cand, cat si cum franez...

nu sariti in cap ca nu sunt eu vreun mare expert, dar am mers pe mai multe mobre pe circuit si nu am vazut una care sa nu aiba frane fie honda, kawa, yama, suzi sau aprilia (cu astea am mers eu... restu nu stiu cu ce se mananca) intradevar diferente exista. dar la vitezele la care am avut eu nevoie de maneta aia niciodata nu mi-a inselat asteptarea... am apasat-o si chiar a franat... recunosc singura care mi-a dat emotii a fost kawa, care ARE FRANE SURPRIZA. adica le are frate dar apar asa din senin : ))

nu specific a cui era mobra si nici nu conteaza, ideea e ca le rupea pe franare dar apasai maneta si materia mea cenusie era luata prin surprindere ca nu se intampla nimic si dintr-o data simteam G-ul... era un mic delay acolo cauzat de faptul ca pompa functiona altfel decat la coaja mea... de' era prima mobra cu radiala pe care mergeam si eu... viatza!!

ca sa nu mai povestesc prima experienta pe aprilia... wow! ce frane? ce-s alea? iti trebuie?? : )) am mers pe un bivol de o mie in ve... si avea cornuta o frana de motor de nu stiam pe ce dracu apas sau daca mi-a murit motoru... aproape ca ma uitam de fiecare data daca nu cumva tin deshtu pe frana fara sa bag de seama...

 

in fine ca sa nu trec la alt capitol din romanul pe care l-am inceput aici, eu zic dati la pace cu fiarele voastre! iertatile ca nu stiu ce fac... doar voi stiti ce pot ele si cum va puteti folosi de ceea ce aveti. ala inseamna antrenament. cand veti frana pe catalunya de la 300+ pe linia dreapta atunci sa discutam si despre frane.. :D

 

spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

explicatia este simpla neutrinio ... nu ai mers cu alte motociclete cu frane stoc(fara imbunatatiri,zero upgrade`uri) care sunt la ani lumina de franele dupa suzuki`urile noastre ,nu ai cum sa nu simti diferenta ... e foarte mare ,1000 de vorbe nu fac un ban (vezi recall`ul!!) si aia nu este singura parte proasta din ansamblu de frana fata de la gsxr,uita de franele de suzuki,e un capitol inchis de ceva timp pt multi ...

te asteptam sa ne spui cum merge k7`le fata de r6



te salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da , da daca vrei sa mergi 10 ture blana pe Amckart, trebuie sistem de frinare mai puternic, altfel, obosesti antebratul si nu mai ai precizie la pilotaj, Nu mai zic de circuitele mari. AAA, normal ca daca frinezi cu x metri mai devreme decit cei care frineaza mai tirziu si mai violent, poti sa mergi cu orice frina.Diferentele mari se fac pe frinare. Si nu ai cum, cu o frina stock. Chiar daca ai avea un antebrat de Robocop, sitemul se va incalzi si frinele vor slabi mult. Inca o data: cu un sistem stoc, poti face 2-3 tururi rapide, dupa care sistemul incepe sa cedeze si va trebui sa frinezi din ce in ce mai devreme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...