Sari la conținut

Ture pe Amckart - Bucuresti


Kata San
 Share

Postări Recomandate

oameni buni, voi uitati ca omul are o motocicleta stradala cu care tre sa se deplaseze toata ziua pe drumurile patriei in afara de cate o iesire in pista :D

atata timp cat bt002 street si QRR sunt bune ptr un timp de 2.10 la mugello, cred ca sunt ok si ptr cateva sesiuni pe amk

sau ma insel?

daca ar avea o moto de pista da ..de acord cu gume de pista , dar in cazul nostru...zic ca e inutil

eventual ia'ti 2 jenti de rezerva pe care sa le tii cu gume de pista ..si cand mergi ..le pui sus

 

sunt si foarte de acord ca in pista ..oricare ar fi ea, cu gume de pista vei merge mereu mai bine decat cu niste stradale ..

si ca nu poti pretinde cu stradalele sa faci ceea ce fac baietii cu moto d curse

Editat de mac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

bre, rumanilor! apreciez toate sfaturile pe care mi le dati, cu adevarat, stiu ca pornesc din bunele voastre intentii de a ma vedea....mai rapid. Apreziez in mod deosebit sfaturile maestrului Balamuc, care se inseala rareori si ne povatuieste si dezinteresat pe deasupra.

Insa:

nimeni nu este posesorul adevarului absolut.

Atat timp cat Qualifier RR este un pneu aplaudat la scena deschisa de jurnalistii moto cei mai experimentati din lumea intreaga (toti fosti sau actuali piloti de curse profesionisti), ca fiind un excelent "track-day tyre" si care mai si permite un nr decent de km pe strazi-inclusiv ploaie - mi-e greu sa ma las convins de cele spuse de voi mai sus. Toti testerii de la marile reviste au remarcat ca este doar cu putin mai slab decat Gp Racerul de la Dunlop, care oricum nu are ce cauta in trafic si care a luat 10 din 10 pt pista. Oricum QRR este cu 2 generatii mai evoluat decat PP-urile mele pe care inca le consider geniale. QRR are o carcasa extrem de avansata si o compozitie foarte soft pe margini. De altfel, le-am vazut, le-am atins, iti ramane pielea de pe deget pe ele, zici ca sunt lipici. Mai moi decat PP.

Si avand in vedere ca, asa cum a remarcat si Mac mai sus, eu folosesc motocicleta 90% strada si 10% amck, cred ca vor fi foarte bune pt mine.

Nu-mi voi pune slick-uri, pentru ca nu ma pot lipsi de moto zi de zi. Si asa sufar acum ca un caine cand o stiu facuta bucati..... ;)

Baska, ati vazut si voi ca si mine baieti care au scazut bine de tot sub 1,17-le meu cu gume de strada pe Amck, pentru ca sunt....buni.

Incidentul de marti m-a facut sa-mi regandesc un pic strategia de viata asa ca aleg sa vin la pista for fun, ocazional, sa nu trag la timp si apoi sa ma intorc intreg acasa la familie. Asta pentru ca e greu si sa stau departe de circuit.

Va multumesc pt gandurile si sfaturile bune. Raman alaturi de voi si cat mai departe de pietrisul de la marginea pistei. :D

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kata super tare ultimul tau reply , mi-a placut la nebunie. Trebuie sa existe un echilibru in tot ceea ce facem, si sa fim realisti ca AMK si motociclismul asta nu e decat un hobby si nu traim numai pentru el .

 

P.S. : Asa arata un spate de Qualif RR , e dual compound si merge binisor la track days, nu e cel mai bun pt curse si performanta, insa este f bun pt strada combinat cu track day !

 

:D

post-197-1217604922_thumb.jpg

Editat de LaurBalaur
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sper sa ramanem toti cat mai departe de pietris

era sa'l vad si eu sapt trecuta .dar ca prin minune am reusit sa scap ..cu un pampers expirat sub costum :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sper sa ramanem toti cat mai departe de pietris

era sa'l vad si eu sapt trecuta .dar ca prin minune am reusit sa scap ..cu un pampers expirat sub costum :)

 

Ai scapat doua-trei picaturi acolo, ai ?!?!? :D

 

Cel mai misto e cand te ridici ametit si 20 de oameni alearga de zor spre tine. Tu nu mai stii cine sunt ei si iti vine sa o rupi la fuga, dup'aia iti aduci aminte ca de fapt sunt prietenii tai si vor sa te ajute.

;) :) :)

that's racing, baby, hihihihihi!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kata, mai era unul pe la circuit pe acolo care se credea cunoscator.. (nu fac aluzie la tine man) si dupa o zi inc are balamuc i-a zis ce cauciuce sa isi cumpere, pt k omul avea bani de cauciuci noi, ala a venit dupa 2 zile cu niste bt016, niste cauciucuri praf pt uzul in pista.. de ce? a citit el pe NET.. ca jurnalistii.. mari raceri.. zic si fac.

 

Nu ai nici o vina tu ca faci parte din multimea de motoristi care citesc si se informeaza, nu ai nici o vina ca esti un om care fara sa isi dea seama este manipulat, desi esti un om inteligent.

 

TOT ce se scrie in media.. este BULLSHIT. Ascult anumai ce spun oamenii din pista.. in mod DIRECT. Cei care ies de pe tracks i spun.. cauciucurile astea si pilaf.. astea is bune etc.

 

Tipul cu bt 016 urmeaza sa cada.. de ce spun asta? pt k se da cunoscator si priveste de sus sfaturile noastre ( ceea ce nu e cazul tau), si data trecuta a franat violent fatza.. care.. I_A INGHETZAT.. a avut bulan maxim ca nu a cazut, iar el (atat de cunsocator) nici nu stia ce i s-a intamplat.. zicea.. "frate am crezut ca s-au dilatat furtunele ( ca nu are racing) si nu mai tinea frana.."

 

so.. sfatul meu.

pune QRR si RAMAI la 1 17. nu incerca ma jos.

Mergi de placere. relaxare.. nu trage la timp. Pt asta ai nevoie de alte gume.

te salut si sa ne vedem sanatosi la pista. sambata vin si eu cu ducati.. cel tarziu duminica daca nu e gata.

 

baftex dragilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sinnere, vezi ca este posibil sa incurci BT016 cu BT015 :D BT016 a fost lansat in martie si chiar nu exista review-uri ale "marilor" jurnalisti. Si nici nu am mai vazut pe cineva sa aiba BT016 non-OEM pe Amckart.

Editat de Zircon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu le incurc. stiu la ce m-am uitat. ala zicea ca a citit pe net despre ele.. bla bla. oricum ideea nu se referea neaparat la acest model ci la TOT ce inseamna produs ce trebuie promovat.. se platesc chestiile astea.

ma rog..

sa va spuna Kriminal ca el sti emai bine :D..aa oops.. secret de serviciu. gata cu offtop.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu zic ca nu are sens sa traga sa scoata 1.14

mergi acolo sa te dai de placere ptr a incerca adrenalina pe care doar pista ti'o poate da

daca vrei performante absolute ..evident tre sa migrezi spre produsele "only for track use"

sinner devine tot mai intelept in sfaturi vad :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost si eu azi. Nu m-au lasat sa intru pe circuit din cauza cizmelor pe care nu le aveam. Mi-am luat eu niste ghete de iarna, dar nu a mers.

Nu sunt intr-o perioada buna cu finantele, asa ca daca are cineva o pereche de cizme speed marime 45-46, pe care nu le mai poarta, rapciugoase sau mai stiu eu cum, sa nu-mi iasa degetele afara :D ofer pana la 150 ron pe ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fata mea are personalitate.. asa ca, momentan.. no amckart. u stiu cand o voi duce capat.. dar ma incapatanez..

Long live Ducati.. ha ha.

Editat de Sinner-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu era convins pana la radacina :D.

poate sa imi explodeze motorul la fiecare iesire. ma simt prea bine in pista cu ea ca sa o schimb cu altceva..

ii dau eu de cap nu-i bai, si pe viitor un 998 - care de fapt este un 999 la partea mecanica, dar are bascula aia monobratz ;) fara de 999 care e un "experiment" pt Ducati

Editat de Sinner-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci voi nu mergeti la amc sa mancati pizza????

 

:)

;) Am incercat eu o data sa mananc una...am luat doua inghitituri, moment in care a aparut Adi_viteza cu casca deja in cap "Baaah, ce faci? hai sa ne dam!" si m-am dus si ne-am dat. La intoarcere nu mai aveam pizza. :D Mi-o mancase nevasta-mea..... :)

Merci Adi! Merci nevasta! :) imi mentineti raportul greutate/putere la un nivel bun.... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci voi nu mergeti la amc sa mancati pizza????

 

:eek:

 

da sigur! pe asfalt nu intram, pentru ca se merge prea incet. Terminam cola, si ne dam pe Magheru cu 250.

"-Spune-mi cum te dai, sa stiu ce cauciuc sa-ti dau. Te dai tare?"

-Prin oras? CAPAT. Pe Mageru.

- :P :lol: "

 

:D

 

 

acum lasand gluma' am ajuns sa am datorii de la bucata asta de asfalt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce faci bre Sinnere, ma bagi in gura oamenilor? Nu mai poate omul sa-si castige o paine prostind poporul ca hop si tu... :lol:

Adevarul este undeva la mijloc, dupa parerea mea. Adica, unele dintre review-urile din reviste sunt oarecum partinitoare, pentru ca unii se inteleg mai bine cu oamenii de la Bridgestone, care le dau bani pe publicitate si multe gume moka sa le arda pe piste, altii cu Dunlop, altii cu Pirelli... Cel mai mare factor din toate neintelegerile astea cred ca este partea subiectiva a unui review. Adica, unii prefera un anumit fel de reactie al gumelor, altii altul. Eu, ca biet jurnalist roman care n-a prea vazut cine stie ce pilotaj extrem pe pista (de la ghidon sa il vad, adica :P ), normal ca voi lauda un pneu care pierde aderenta progresiv si ma anunta din timp ca nu ii place de mine, decat unul cu super aderenta, dar care ma arunca in cap instantaneu in momentul cand ii depasesc cu foarte putin pragul de siguranta. Altul, mai "fucker" pe pista, il va prefera pe al doilea. Si (acum vorbeste inginerul din mine :eek: ) factorii care trebuiesc luati in considerare cand testezi un cauciuc sunt extrem de numerosi. Conteaza pe ce circuit il testezi, cine il testeaza, pe ce motocicleta, la ce temperatura (conteaza si diferente de cateva grade), umiditatea, felul asfaltului (care difera destul de mult de la un circuit la altul) si cate si mai cate. De-asta ies si diferentele astea mari intre pareri.

Eu, spre exemplu, scot un 1:20 pe AMCKart cu Gixxerul 600 K8, cu BT-016-le din echiparea standard, fara sa simt ca ma apropii macar de limitele gumelor. Stiu clar ca mai pot scoate cel putin 2-3 secunde fara sa imi fac griji ca nu tin pneurile. Unul mai bun poate ar scoate si mai mult. Colegii din Italia (care sunt foarte rapizi pe circuit) au zis ca Pirelli Diablo Corsa si Dunlop QRR sunt cele mai bune gume mixte strada-circuit.

Ce vreau sa zic este ca treaba e cat se poate de relativa si nu se prea poate spune la modul absolut "asta e cel mai bun pneu pe circuit", ci, in cel mai bun caz "asta e cel mai bun pneu pe circuitul asta, cu stilul asta de pilotaj, la temperatura asta".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca mult conteaza sa le counosti limita (asfalt+anvelope), si sa ai o progresivitate in ceea ce faci. In felul asta ramai garantat cu gumele-n jos. (cred :P )

 

Eu pana acum mi-am infirmat toate ideile legate de motoru' meu sau gumele mele. Incep sa cred ca 80% se afla sub casca. Inainte puneam incapacitatea mea, pe umerii motorului. Acum i-mi dau seama ca eram "p-afara"

La un moment dat, sinner mi-a zis ca n-am nici o treaba. Un bou s-ar fi suparat, eu ii multumesc. :lol: Mi-a aratat ce gresesc, si aproape am rezolvat-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un baiat, Dragos cu 600rr/03. Avea niste ragalii de anvelope, nu conteaza marca, vechi. Ajunsese la 1.19 dupa doar max 20 de iesiri pe pista. Avea deja 2 cazaturi, demoralizat rau. Se strofoaca el de 290euro la Mistode, baga o pereche proaspata de Dragon Supercorsa SC2 ,i-l asteapta pe Balamuc ore intregi sa-i monteze anvelopele si SURPRIZA, 1.14, adica 5 secunde mai putin numai din cauciucuri. Binentzeles, a fost hotaritor factorul psihologic, nu i-a mai fost frica ca pierde aderenta si i-a dat cit l-au tinut puterile. Acelasi lucru mi s-a intimplat si mie anul trecut cind am schimbat 2CT cu Power Race, e fenomenal factorul psihologic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde ?

pe strada?

vezi ca avem o discutie aici despre gume si presiuni: cauciucuri si presiuni

 

presiunile alea sunt total gresite ..lasa'le balta

 

depinde mult si de utilizare, greutate ..conditii

 

de obicei gumele dunlop merg cu presiuni inferioare celorlalte marci 2.2-2.3 fata 2.3 spate

metzeler sportive ..idem

vara pe curbe cu calduri foarte mari ..eu cobor la 1.9-2.0 spate si 2.1 fata

 

in pista discursul e divers ..presiunile coboara ulterior

Editat de mac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...