Sari la conținut

Ture pe Amckart - Bucuresti


Kata San
 Share

Postări Recomandate

mai am ceva pana sa ma acomodez cu pozitia aia nenorocita de vitezana insa am inceput sa ii vad rostul :))

ia-o pe rand, restul vine de la sine...baza o ai formata.

» Post actualizat in 15 May 2015 06:08

Explica aici,nu intru pe fb decat o data la o mie de ani.si daca explici aici ce ai vrut sa spui,inteleg si eu si multi altii.

FB= foarte bine

CMD se refera la conditii si la organizare....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu sincer dau cu mare drag pretul ala pt hungaro fara sa ma gandesc de 2 ori insa e distanta mare,pt asta momentan pt viitor pana cand o sa fie terminat mai mult de 40-45€ nu vreau sa dau

» Post actualizat in 15 May 2015 10:46

urm topicul special pt adancata,scz de offtopic aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia-o pe rand, restul vine de la sine...baza o ai formata.

..

 

Asta incerc, nu am chef sa o pic o iau usor, prima intrare eram pe la 1.27 :)) abia in a treia am inceput sa cobor pe la 1.18..insa la prima intrare a inceput sa imi curga simeringul si incepuse sa mi se inmoaie fata la a treia intrare, cam naspa senzatia sa se infunde furca la frane, pierzi incredere. Oricum f4i are potential, eu zic ca merge scos 1.13 din ea pe amckart asa cum e, fara rapoarte schimbate, fara investitii majore.

In schimb pt mini circuitul ala, V2 e sfant ! Aprilia shiver e mai rapid pe amckart, asta clar, dar e mai periculos ca e nebun :D

Editat de Legnakrad.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare mie sau dai cu scaritele de asfalt la aproape fiecare curba? :D Adica se aude ca si cum zgarii scaritele de asfalt...sau respiri doar in curbe =))

Editat de Kinkey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare mie sau dai cu scaritele de asfalt la aproape fiecare curba? :D Adica se aude ca si cum zgarii scaritele de asfalt...sau respiri doar in curbe =))

E sunet de slider...

Daca atingi cu scarita nu o lasi mai mult, din contra, ai tendinta sa indrepti usor motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi LimpTA, acolo trebuie sa atac curba mai devreme si sa intru mai tare, tocmai de-asta am timp de tras atata de gaz pt ca intru prea incet, comparativ cu fostul motor aveam in curba aia cam 95/h, cu asta am 85/h si e mai sportiva deci ar putea sa duca viteza fara probleme. Insa deocamdata nu am suficienta incredere in ea, nu am nici 100 km pe o vitezana in total :D data viitoare, poate duminica dupa 14 pt ca pana atunci sunt copchiii aia cu karturile (campionatul) :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sfatul meu, curba asta(care e cea mai vitezista, chit ca e un circuit mic) las-o ultima. Si daca ai lua-o tare si perfect castigi maxim o secunda. Ataca-le pe celelalte :) Plus ca e mai ok sa te versi in ace de par la viteza minima(unde polizezi un schimbator maxim) decat la 100 pe curba aia. N-ai ce castiga acolo, chiar daca te trage ata. Cam oricum ai luat-o nu pierzi mult. La celelalte se pierde mult.

Si nu stiu starea tehnica a motoretei tale :D insa vezi ca de la un 1:18 in jos incepi sa vorbesti de gume gen D211 sau similare ca sa poti sa ai confortul subconstient incat sa tot fortezi usor.


Eu w/e asta nu vin ca nu mi-au ajuns sliderele inca, dar ne vom vedea pe acolo

Multa bafta si... ture multe! Toata lumea vrea Rossi dar uita ca Rossi face rondele de la 4 ani ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare mie sau dai cu scaritele de asfalt la aproape fiecare curba? :D Adica se aude ca si cum zgarii scaritele de asfalt...sau respiri doar in curbe =))

Iau o gura mare de aer si mai respir cand ies de pe circuit :)) am atins si cu scaritele dar destul de rar, ce auzi sunt sliderele pe asfalt, ale mele sunt galagioase nu stiu de ce. Am un set scarite race, o sa il montez daca reusesc sa il adaptez ca imi atinge undeva.

LimpTA - am Gp Racer pe ea, gumele sunt bune, motorul rezista mult mai mult, eu mai am sa ma obisnuiesc cu ea insa. Cu trase corecte si franat cand trebuie mergi 1.16-1.17 fara fortat. Ne vedem pe acolo, poate sapt viitoare :)

Editat de Legnakrad.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Si nu stiu starea tehnica a motoretei tale :D insa vezi ca de la un 1:18 in jos incepi sa vorbesti de gume gen D211 sau similare ca sa poti sa ai confortul subconstient incat sa tot fortezi usor.

 

)

Acum ceva ani,cand nu existau inca D211,mergeam constant 1:13,unele ture si mai bine,cu metz m3,supercorsa pro,conti sportattack,etc.cu Hornetul...fara riscuri inutile.si eu sunt din capatul celalalt de tara,veneam doar in vizita.

@dragos:man,nu e rau pt prima vizita pe ceberica:D munca,munca si iar munca sau fun,fun si iar fun?:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@george05 : pai si eu pot sa merg acum 1:13 lejer cu gume mai slabe decat D211. Insa cand esti mic si mergi f imprastiat/bruscat cu motoreta pe AMC, niste gume un pic overkill te vor ajuta si fizic si psihic :) Nu-l cunosc, nu stiu ce poate, eu am dat-o by default ca JAGI
Ca asa poate sa vina si Balamuc sa zica ca el merge cu sarme in guma spate si tot merge tare, insa nu asta era ideea postului meu.

Eu am vazut la om care pentru 1:22 sau cat scotea el pe tur ii da in gura la gaz pe aia de stanga mai bine decat altii care se dau mai rapid :) si i-am dat thumbs up, ca buton de like n-am :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hehe...@LimpTA:stiu ca nu era ideea de cine cu ce gume merge,eu facusem doar o remarca.:)ca parca mi-e dor si mie de durerile de incheieturi dupa cateva intrari pe Amck:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 1.13 m-am dat eu cu 2ct. Prima data a iesit uleiul din el. Cand am intrat iar peste cateva zile m-am dus taras :)) in primul ac de par fara sa fortez. Tot pe la 1.13. Sub 1.17 trebuie alte cauciucuri ca astea normale se supraincalzesc. Si oricum, 2ct m-a tinut pe amckart 80 km pe laterale.

 

Ma gandesc sa trag si cu KTM-ul cateva ture :crack: . Daca scot sub 1.20 e miracol.

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scos 1.18 cu ondita te rog frumos ! :D Scos si eu 1.13 dar cu aprilia. Gumele bune sunt importante am intrat si eu cu prielli angel gt si am derapat de mi-a venit rau, daca te dai cu gume normale la timpi sub 1.19 ti-o cauti cu lumanarea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru curiozitatea mea am facut o comparație.

De precizat oricum că timpul ăsta a fost scos cu chinuială de mine și cu ușurință de Dragos care era și pe motor nou pentru el :D

 

Pentru mine urmatorul pas e -1+1 adică 15 pinion față, 43 pinion spate, fără să schimb lanțul.

Am scăzut preload-ul cu -2 pe spate care era la maxim și am scăzut rebound damping care era la maxim.

Sper weekendul viitor să am totul gata.

 

Oricum mâine după ora 14 am să merg la amckart să văd cum se simte pe pistă, chiar dacă nu am pinioanele schimbate încă.

 

Pentru curioși, enjoy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti recomand sa te duci la Cezar sa iti regleze suspensia, face treaba buna si ieftina ! Misto filmulet ! :D Ne vedem duminica !


» Post actualizat in 16 May 2015 13:26

Se vede in filmulet cum am ratat primul ac de par la dreapta (urata curba oricum) si ultima curba de dreapta inainte de start (unde ma sperie denivelarea aia) :)) luat larg larg. Ai trase mai curate ca ale mele, ai loc de accelerat, foloseste gazul ala ca 954 poate ! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foloseste gazul ala ca 954 poate ! :D

mmm.. am o eroare la CPU.. nu merge gazul dacă nu simt ceva feedback.. sper să rezolv asta cu -1+1.

De asta am umblat la suspensia spate, deja simt o îmbunătățire pe deschiderea gazului.. nu mai smucește.. mă plângeam anul trecut că de asta am căzut prima dată, adică una din mai multe cauze.

» Post actualizat in 16 May 2015 16:47

cum să vedem cât gaz suportă și dacă/unde începe să vobleze. Îmi montez și amortizorul de ghidon când schimb pinioanele.

» Post actualizat in 16 May 2015 18:13

și referitor la suspensie, cel mai bun sfat pe care l-am primit a fost, să învăț să-mi reglez suspensia :D Oricum cel mai important lucru la reglatul suspensiilor mi se pare feedback-ul rider-ului.

Editat de marian.herciu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe la 15 ajung eu, pe la 14:30-15 ajunge marian.


» Post actualizat in 17 May 2015 10:30

vedeti ca pana la 18 e ocupat asa ziceau ! Am facut o rezervare pt ora 18 (acum nu stiu daca o sa o ia in considerare dar na)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai am ceva pana sa ma acomodez cu pozitia aia nenorocita de vitezana insa am inceput sa ii vad rostul :))

 

Plusuri:

Amortizorul spate iti da suficienta incredere sa deschizi gazul destul de devreme. In virajele in care intri bine, iesi excelent pe gaz. Modificarea de 12.5mm pe care am adus-o lungimii acestuia si care a ridicat spatele se pare ca e foarte benefica si acum ai un anti-squat foarte bun pentru geometria spate.

Minusuri:

Arcurile fata moi nu iti permit sa incarci roata fata astfel incat sa adopti trase mai stranse - ride over the paint! :D - practic nu ai cum sa ai mai multa incredere in suspensia fata si nu simti perfect aderenta rotii fata pe asfalt din cauza ca arcurile sunt prea moi. Cu siguranta poti imbunatati mult tehnica de pilotaj dar, o furca fata corect construita si reglata ar fi o imbunatatire majora! Momentan motocicleta se comporta subvirator.

Trail-braking - e greu sa ai incredere sa franezi pana tarziu in curba cu furca atat de moale si e periculos sa franezi tare de la inceput.

Pe Aprilia, in majoritatea virajelor intri mult mai strans tocmai din cauza faptului ca suspensia fata e ferma si iti da incredere, chiar daca aveai anvelope mai slabe.

Scaritele momentan sunt foarte jos si risti sa cazi pentru ca nu ai ground clearance. Termin zilele astea modificarile la scaritele sport si o sa scapi sid e acest neajuns.

 

Felicitari pentru cursivitate!

» Post actualizat in 18 May 2015 07:10

Din cate vad din filmul facut pe Aprilia, nu reuseai sa deschizi gazul de jos. Sa fi fost din cauza faptului ca aveai preloadul strans aproape la maximum si nu aveai deloc revenire?

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...