CoSSmiN Postat Iunie 29, 2008 Share Postat Iunie 29, 2008 Din ciclul:mobre 2009... Honda CBR 600 RR ABS, proiect 2009 e posibil sa nu fie asta forma finala a motocicletei. Seamna cu 1000 RR 200 mai putin la faruri. Mai vad acolo si alte modele 2009, am incercat sa comand revista insa nu stiu daca am reusit ca nu prea inteleg farnceza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Iunie 29, 2008 Share Postat Iunie 29, 2008 frumusica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Iunie 29, 2008 Share Postat Iunie 29, 2008 Astea-s din ciclu hai sa facem CGI-uri fara nici o baza poate poate crestem vanzarile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Iunie 29, 2008 Share Postat Iunie 29, 2008 Din ciclul:mobre 2009...Honda CBR 600 RR ABS, proiect 2009 e posibil sa nu fie asta forma finala a motocicletei. Seamna cu 1000 RR 200 mai putin la faruri. Mai vad acolo si alte modele 2009, am incercat sa comand revista insa nu stiu daca am reusit ca nu prea inteleg farnceza. Ce trompeta!! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCS911 Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Si daca ala mai mic din stanga e K9... prefer la aspect un K5 de 100 de ori mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pretzeL Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 (editat) Raportul de presa oficial http://world.honda.com/news/2008/2080609Combined-ABS/ Extract: Honda Announces World's First Electronically-Controlled ?Combined ABS? for Super Sport Bikes TOKYO, Japan, June 9, 2008?Honda has announced the world?s first electronically-controlled ?Combined ABS? for Super Sport motorcycles, aimed at combining ABS and CBS systems into one system that applies the basic advantages of both, while specifically addressing the requirements of a Super Sport context. Combined ABS equipped prototype In order to achieve this, the particular characteristics of Super Sport bikes, such as short wheelbase, are taken into account. The system also operates without interference to sports riding, and with an emphasis on maintaining full rider control. < About the New Combined ABS System > he system consists of an electronically controlled combined ?brake by wire? system with an innovative stroke simulator. Direct motor control ensures precise operation of the ABS. The components are divided into several smaller units so there are more, but smaller units than in previous systems. The system?s effectiveness is due to four main factors: 1. Electronic control of the CBS, allowing more advanced control of brake force. This provides a more sensitive distribution of brake force over both wheels. 2, Measurement of rider input force on each lever. The ideal brake force on both wheels is generated accordingly, providing optimum distribution and minimising vehicle body reaction. 3. An ?ABS modulator? which ensures late triggering of ABS, and smooth ABS intervention. 4. Small size meaning that the system?s components can be well integrated in the motorcycle?s package. Thus mass-centralisation, a key feature for Super Sport bikes, is supported. All the basic ABS and CBS functions are provided, including the prevention of wheel lock, improved balance and easy operation. This is achieved without any compromise to stability during ABS operation. Pitching is minimised so that the bike keeps its normal position. Overall, sport riding performance is uninterrupted - cornering feel remains the same and controllability is enhanced. Nu inteleg unde este unitatea de ABS?! Dupa mintea mea e ceva destul de mare si destul de la vedere din ce am vazut la alte modele. Oricum nu inteleg mentalitatea, daca ai nevoie de ABS pe un SS sau SB atunci nu ai ce cauta pe SS si SB....evident o sa fie o optiune dar chiar nu vad necesitatea. Cam stupida decizia. Puritata si oritarea modelelor speed catre hipersportivitata a fost mereu ceea ce a atras la aceasta categorie. E ca si cum ar pune manere incalzite, sigur sunt simpatice, dar nu pe speed! Oricum am inteles ca este DOAR un proiect thank god! Intr-o lupa cu sutele de grame e chiar aiurea sa trantesti un abs. Editat Iunie 30, 2008 de pretzeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2M.R. Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 (editat) Nu as merge niciodata pe un motor cu "brake by wire". A, ca e hidraulic cu ABS (CBS sau nu), ok, daca se strica ABS sau un senzor face dume sau vreun papuc nu face contact atunci va frana ca o mobra fara ABS, dar sa ma bazez pe electronica pentru a frana, niciodata. Din ce vad eu in schema, inainte de toate, comanda e legata direct la "valve unit".......daca nu face contactul mai departe cred ca va frana ca una normala...Nu cred ca exista vreun producator de Autovehicule pe lumea asta care sa faca o asemenea prostie Editat Iulie 2, 2008 de mania_vitezei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovy_d Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 super tare motorul...pacat ca are si un pret pe masura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oryon Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 In prima poza, uratica cu spumica. In a doua, sexy. ABS pe SS...suna un pic...blasfemic, nu stiu de ce... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 Nu as merge niciodata pe un motor cu "brake by wire". A, ca e hidraulic cu ABS (CBS sau nu), ok, daca se strica ABS sau un senzor face dume sau vreun papuc nu face contact atunci va frana ca o mobra fara ABS, dar sa ma bazez pe electronica pentru a frana, niciodata. un sistem electronic e mult mai fiabil ca unul mecanic......si o sa-l gandeasca japonaki astia ca se pricep Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
racheta Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 si io cum fac stoppie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 si io cum fac stoppie? bagi picioru la spite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 In prima poza, uratica cu spumica. In a doua, sexy. ABS pe SS...suna un pic...blasfemic, nu stiu de ce... suna, suna, dar sa vezi cum e cand tre sa franezi brusc si nu mai fuge spatele. nu se mai blocheaza roata. kawa er 7 arata urat de tot. ce naiba tot fac astia? din ce in ce mai urate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin C. Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 ce naiba tot fac astia? din ce in ce mai urate? maine poimaine nici nu o sa mai arate a motociclete... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 si io cum fac stoppie? Sa inteleg ca trebuie sa alunece guma pe asfalt ca sa faci stoppie? Bun, maine incerc si eu, ii tot rugam pe baieti sa-mi zica ca sa invat si eu, dar ziceau ca-s incepator. Acum am aflat secretul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
racheta Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 Sa inteleg ca trebuie sa alunece guma pe asfalt ca sa faci stoppie? Bun, maine incerc si eu, ii tot rugam pe baieti sa-mi zica ca sa invat si eu, dar ziceau ca-s incepator. Acum am aflat secretul... absul impiedica alunecarea rotii pe asfalt pentru ca nu poti bloca roata prin franare. deci un sistem abs te-ar impiedica sa faci si stoppie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 Ori e prea dimineata, ori chiar nu inteleg. Daca apesi frana tare ca sa faci stoppie, ori se ridica de fund, ori iti fuge fata. Atata timp cat nu se blocheaza roata, cum sa nu pot sa fac stoppie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
racheta Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 eu am incercat pe un suzuki bandit cu abs, si nu a mers. poti sa stragi maneta la maxim si nu se blocheaza roata (stoppie pe loc), dar nici progresiv nu mergea (stoppie in mers). frana dupa creieru' absului. ca sa fiu ontopic, absu' are utilitatea lui dar nu pe ss. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oryon Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 ABS-ul impiedica blocarea rotii. Stoppie inseamna mutatul centrului de greutate pe fata si franatul destul de agresiv incat sa se ridice de poponeata in sus. Nu implica blocarea rotii fata. Una cu alta n-au nici o legatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Iulie 5, 2008 Share Postat Iulie 5, 2008 ABS-ul impiedica blocarea rotii. Stoppie inseamna mutatul centrului de greutate pe fata si franatul destul de agresiv incat sa se ridice de poponeata in sus. Nu implica blocarea rotii fata. Una cu alta n-au nici o legatura. Si de aici rezulta faptul ca poti sa faci stoppie si e chiar mai safe ca nu risti sa-ti fuga fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pretzeL Postat Iulie 6, 2008 Share Postat Iulie 6, 2008 (editat) voi vorbiti de rolling stoppie...get your s**t straight! reisarilor! Oricum e doar un proiect acest motor cu abs, no way o sa il bage in productie, probabil ca eu ei alt plan. NU as crede ca pot face asa ceva, nu are sens din niciun punct de vedere decat daca il fac SS pt incepatori. Editat Iulie 6, 2008 de pretzeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Marooni Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 (editat) eu azi mi-as cumpara sistemul sa il montez pe rr-ul meu... sper sa se poata gasi in comert Editat Iulie 31, 2008 de Robert Marooni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 (editat) nu arata rau ... Editat August 11, 2008 de gixxxer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 nu arata rau ... CGI facut de Motorevue, fara nici o baza in realitate...ca de obicei. Deja e un trend sa lansezi din cand in cand CGI-uri speculative. Insa nu arata rau fata, chiar ar fi interesanta o conversie 600RR din actualul fireblade. Fantele din codita nu prea isi au sens intrucat toba e plasata in lateral jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 Fantele din codita nu prea isi au sens intrucat toba e plasata in lateral jos. S-au gandit in avans la posibilitatea de 'under tail exhaust' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.