Sari la conținut

Detinatori de Ducati


deleted
 Share

Postări Recomandate

On 23.05.2020 at 20:07, mobiletron said:

Ceva pareri despre Ducati ST2 are cineva? Nu prea gasesc cine stie ce informatii despre ea, caut sa cumpar o motocicleta si printre altele am gasit si modelul acesta.

 

Motor simplu și fiabil, dar relativ lipsit de performanță pe acel gen de motocicletă. De menționat și că modelul s-a produs până în 2003, deci are în jur de 20 de ani.

 

De asemenea cam greu de găsit unul în stare bună, având în vedere vârsta și faptul că a fost o platformă destul de prizată pentru modificări/customizări. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

5 hours ago, PzKpfW said:

De asemenea cam greu de găsit unul în stare bună, având în vedere vârsta și faptul că a fost o platformă destul de prizată pentru modificări/customizări.

 

Asta de l-am gasit nu are modificari, va trebui sa-l vad si sa-l verific. Motocicleta este din 1997 dar asta nu ma sperie, important este sa fie intr-o stare buna din punct de vedere tehnic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

16 hours ago, mobiletron said:

Asta de l-am gasit nu are modificari, va trebui sa-l vad si sa-l verific. Motocicleta este din 1997 dar asta nu ma sperie, important este sa fie intr-o stare buna din punct de vedere tehnic.

 

E chiar primul an de producție. Nu știu ce să zic. Personal tot timpul am fugit de prima iterație a oricărui model. Pe de altă parte, motorul în sine era deja desăvârșit pe atunci.

 

Ce vrei să faci cu ea? Drum lung?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gândește-te că e totuși un Ducati vechi de 23 de ani. Chiar dacă motorul este în regulă, tot ce este în jurul lui este la fel de vechi. Orice e plastic, cauciuc, contact, etc. Nu prea erau foarte buni la electrică italienii pe vremea aia.

 

Vezi în primul rând curelele de distribuție, cel mai probabil trebuiesc schimbate urgent. Bujii la fel: pistoanele sunt mari și e doar câte una/cilindru, să fie în stare bună. Apoi bobinele. Bateria - trebuie una bună, tot pentru pornire. Furca să nu curgă, sau dacă da, să-ți calculezi o revizie și acolo. Spre diferență de multe motociclete din generația aia, are furcă USD la care semeringurile se coc și crapă, chiar dacă stau.

 

Nu spun să nu-ți iei ST2, dar te avertizez cu privire la toate aceste aspecte ca să nu-ți iei un cazan. Sau o motocicletă care să ceară bani în mod recurent.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

a facut cineva eliminare exup valve la un 848 ?

eu am inlocuit evacaurea cu una sport si sincer, in ture joase trage cam prost.

am filtru sport, acum as elimina si exupul cu un : http://www.tuningmoto.ro/cumpara/exhaust-servo-eliminator-modul-anulare-erori-exup-evacuare-fi-10260

 

si am si ocazia sa pun o harta ptr un slip on. am interfata . 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca rezolvi mare lucru. Cauta un ECU Ducati Performance sau resofteaza-l pe al tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am dat comanda de servo buddy.  in wek il montez.

apoi caut o harta si schimb si harta. sunt tentant sa o pun pe cea cu full termignoni. am interfata si softul necesar

 

120891391_2189309151213888_9181559832321090883_o.jpg

salut. 


vreau sa tai mufa de la diagnoza ( cea pozitionata sub motocicleta)  si sa o prelungesc cu fire pana sub seaua pasagerului. Considerati ca va fi o problema ? este posibil sa nu mai functioneze din cauza cablurilor prea lungi ?

 

848, Superbike

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
On 5/12/2020 at 3:12 AM, PzKpfW said:

 

Sincronizare la ce? M620 are motor pe injecție. Iar la ceea ce te referi tu prin "șoc" este doar un accelerator: acționează direct cablul de gaz. Probabil trebuie reglat relantiul.

 

Problemele pe care le menționezi nu sunt grave. Poți face un drum până la București unde sunt mecanici în măsură să te ajute, tot e vremea bună. Curelele de distribuție le comanzi în avans, costă cam 100 și ceva de euro. Ce kilometraj are motocicleta și când au fost schimbate curelele ultima dată?

 

 Iar pentru discuții despre Ducati Monster mai bine postezi aici.

 

orice motor de motocicleta cu itb-uri se sincronizeaza. ca unele mecanic, altele din soft, etc. e altceva! dar absolut toate se sincronizeaza. :) la monster se face clasic...

 

 

On 10/6/2020 at 10:23 PM, ssk said:

am dat comanda de servo buddy.  in wek il montez.

apoi caut o harta si schimb si harta. sunt tentant sa o pun pe cea cu full termignoni. am interfata si softul necesar

 

120891391_2189309151213888_9181559832321090883_o.jpg

salut. 


vreau sa tai mufa de la diagnoza ( cea pozitionata sub motocicleta)  si sa o prelungesc cu fire pana sub seaua pasagerului. Considerati ca va fi o problema ? este posibil sa nu mai functioneze din cauza cablurilor prea lungi ?

 

848, Superbike

 

 

ajungi la mufa fara sa dai jos carena, nu are rost sa intinzi cabluri aiurea. iar despre harti, nu exista doua motoare care sa functioneze la fel, mai ales cele cu ceva km. solutia este un dyno cu franare, nu doar inertial si o resoftare ca la carte. hartile de pe net sunt asa, ca sa fie acolo. stiu ca e cea oficiala, dar crede-ma ca tot ceva "pe acolo" e. nu sta nici un producator sa faca mari schimbari, ca n-are cum. dyno ai chiar pe langa tine, in galati...

p.s. tunecu e o scula faina pt. tine acasa, dar are destule limitari! :) mare, dar mare grija cu cablul ala obd kkl. toate sub vreo 250 de lei sunt niste porcarii sinistre, nu vrei sa te lase cand scrii ecu!

Editat de MotoS Garage
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 11/2/2020 at 4:12 PM, ssk said:

lasa-ma putin sa-mi revin intai. am cerut devizul ptr rezivia de 25.000  =))))

curele si joc supape.

mersi de sfatul cu dyno. 

curelele si jocul nu sunt greu de facut, orice mecanic cu macar doi neuroni treji le rezolva! bine, daca ai cerut pret la prafway mai bine stai linistit! ei stiu sa vanda pepeni, nu sa faca ducati...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, MotoS Garage a spus:

curelele si jocul nu sunt greu de facut, orice mecanic cu macar doi neuroni treji le rezolva! bine, daca ai cerut pret la prafway mai bine stai linistit! ei stiu sa vanda pepeni, nu sa faca ducati...

Nu ar fi frumos sa zic unde am cerut,  dar m-a dat putin pe spate pretul.

curele - 121 euro

semilune (  habar n-am ce sunt alea )  - 48 euro 

garnituri - 21 euro 

pastile deschidere  8 buc x 12.68  = 101.48 euro  - In cazul in care inlocuiesc toate pastilele noi

pastile inchidere  8 buc x 27.06  = 216.48 euro - in cazul in care inlocuiesc toate pastilele noi 

manopera 350 euro. 

TOTAL : 857,92 euro :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate, eu nu vad nimic exagerat. 

-Curele; ca sa te duci mai jos la pret; ai putea sa iei curele de la Flennor; cu Dayco tot cam pe la pretul acela ajungi. (google cam timing belt) P.S. Am folosit Flennor si au fost excelente, nici o problema

-garnituri - pretul e ok

-semilune - sunt ca niste saibe cilindrice in sectiune, taiate pe jumate - de aici si semiluna banuiesc

-pastile ; e o intreaga poveste.

Nimeni nu o sa stie de ce pastile ai tu nevoie pana nu deschide motorul, vede ce dimensiuni sunt folosite pe fiecare supapa si masoara cu lera tolerantele formate.

In functie de toleranta tu o sa ai nevoie de o dimensiune sau alta la pastile. Kit-urile vin de obicei cu seturi de cate doua bucati, la diferente de 0.05 pe dimensiuni.

Individual daca iei pastilele, costa mult; daca iei kit-uri cu mai multe pastile risti sa nu-ti ajunga, sa zicem ca-ti trebuie 3 de 315mm si tu in set ai doar doua :) oops.

Modelul tau e cu pastile de 7mm ( google Ducati Valve Shim 7 mm )

 

Iar la manopera, se pierde mult timp; toate actiunile/masuratorile sunt x2 fata de un motor non-desmo,

Acum daca e mult sau putin, fiecare e liber sa isi aprecieze munca si timpul dupa bunul plac.

Nu este exagerat de complicat, dar e cu dureri multe de cap.

 

Uite aici povesteste baiatul asta bine: https://www.odd-bike.com/2012/12/how-to-adjust-ducati-desmo-valves.html

Si aici mai de ansamblui:

 

Eu iti povestesc din experienta mea, nu ca as fi facut eu; dar vara asta am asistat pe sarite (n.r. am stat si eu gura casca pe langa mecanic) la refacerea completa a motorului meu, 749 de circuit; si l-am refacut cu cea mai mare exigenta; tolerante minime; cu manualul in mana pentru cross/check masuratori. Nu a fost usor.

 

La pret "de nou" in ceea ce priveste pastile si semilune; cam ala e.

Exista si abordari "mai de buget" cu refolosirea pastilelor ramase de la alte schimburi (daca are mecanicul), cu rotirea intre ele astfel incat sa fie nevoie sa schimbi cat mai putine

E.g. din fabrica motoreta poate sa aiba pastile de dimensiuni diferite, adica sa zicem 2 pe 285 si alte 2 pe 310) ; daca se constata ca toleranta formata pentru cele doua valve unde aveai pastila de 285 poate fi compensata cu cele de 310; poti muta pastilele si sa ai nevoie doar de doua noi.

Insa e bataie de cap; si e de inteles ca un mecanic recomanda sa schimbi toate pastilele. Mai usor si pentru el.

 

Mult succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15 hours ago, ssk said:

Nu ar fi frumos sa zic unde am cerut,  dar m-a dat putin pe spate pretul.

curele - 121 euro

semilune (  habar n-am ce sunt alea )  - 48 euro 

garnituri - 21 euro 

pastile deschidere  8 buc x 12.68  = 101.48 euro  - In cazul in care inlocuiesc toate pastilele noi

pastile inchidere  8 buc x 27.06  = 216.48 euro - in cazul in care inlocuiesc toate pastilele noi 

manopera 350 euro. 

TOTAL : 857,92 euro :D

 

 

piesele pe acolo sunt, cu diferente prea mici ca sa conteze. manopera e in schimb ceva deosebit! :)) dar e drept, fiecare isi face pretul dupa cum considera!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, wbmt a spus:

Exista si abordari "mai de buget" cu refolosirea pastilelor ramase de la alte schimburi (daca are mecanicul), cu rotirea intre ele astfel incat sa fie nevoie sa schimbi cat mai putine

E.g. din fabrica motoreta poate sa aiba pastile de dimensiuni diferite, adica sa zicem 2 pe 285 si alte 2 pe 310) ; daca se constata ca toleranta formata pentru cele doua valve unde aveai pastila de 285 poate fi compensata cu cele de 310; poti muta pastilele si sa ai nevoie doar de doua noi.

Salut, 

 

a inviat topicul.  N-am incercat sa negociez cu omul manopera. E munca lui... Momentan a fost o discutie doar. Cand duc agregatul poate atunci voi incerca sa negociez ceva.  De  solutia de mai sus nu pot sa tin cont pana nu desfacem motorul si vedem ce este acolo. Eu calculul a trebuit sa-l fac ca si cand as inlocui toate pastilele cu unele noi.  Sunt sigur ca nu-mi vor trebui toate noi, dar asa am vrut sa-mi fac calculul.

 

Multumesc de raspunsuri. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ssk dupa ce o sa stai cateva luni pentru ca altii ,,nu se baga,, o sa vezi ca pretul e foarte bun. Eu la cei care zic ca e scump ceea ce fac si se intorc de la altii ca i-au tinut 2 luni degeaba le maresc pretul initial. Cred ca fiecare ar trebui sa aprecieze munca altuia. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 06.11.2020 la 9:03, popicadi a spus:

@ssk dupa ce o sa stai cateva luni pentru ca altii ,,nu se baga,, o sa vezi ca pretul e foarte bun. Eu la cei care zic ca e scump ceea ce fac si se intorc de la altii ca i-au tinut 2 luni degeaba le maresc pretul initial. Cred ca fiecare ar trebui sa aprecieze munca altuia. 

pai am zis eu ca nu apreciez munca omului ? Chiar am zis ca  "e munca omului si nu am negociat".  Nici la altii nu am fost ca nu sunt genul sa alerg in 3 parti .  Totusi si eu muncesc pentru bani =)).  Nu-i culeg de pe strada din copaci.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
On 02.11.2020 at 0:31, MotoS Garage said:

orice motor de motocicleta cu itb-uri se sincronizeaza. ca unele mecanic, altele din soft, etc. e altceva! dar absolut toate se sincronizeaza. :) la monster se face clasic...

 

Se sincronizează clapetele de admisie, da. Poți s-o spui așa. Dar aia se face doar dacă ai sculele de diagnoză specifice de la Ducati. Cam așa arată trusa:
 

image.thumb.png.ac5593e77e3e8edd93041838921b00f6.png

 

Din câte știu eu, doar Ducati România are așa ceva în țară. Poate și cei de la Cluj, dar nu cred. Mă rog, detalii. Oricum trebuie să ajungă cu ea la București.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt și soft-uri third party, dacă știi ce faci. Nu știu însă câți compatrioți se bagă să facă așa ceva, mai ales la o marcă precum Ducati. Dar o dăm în bălării. Plecasem de la cineva care-și dorea să "sincronizeze" admisia la injecție. Logica îmi scapă. La carburator reglezi tu mecanic clapetele cum vrei și le sincronizezi între ele. La injecție, poziția clapetei este citită de către TPS iar datele trimise spre ECU. Ori resetezi TPS-ul, ori îl înlocuiești.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 hours ago, PzKpfW said:

Sunt și soft-uri third party, dacă știi ce faci. Nu știu însă câți compatrioți se bagă să facă așa ceva, mai ales la o marcă precum Ducati. Dar o dăm în bălării. Plecasem de la cineva care-și dorea să "sincronizeze" admisia la injecție. Logica îmi scapă. La carburator reglezi tu mecanic clapetele cum vrei și le sincronizezi între ele. La injecție, poziția clapetei este citită de către TPS iar datele trimise spre ECU. Ori resetezi TPS-ul, ori îl înlocuiești.

 

nu intelegi exact ce face tps-ul, de asta ti se pare ciudat sa sincronizezi clapetele! se sincronizeaza si alea pe injectie. pe unde vine benzina e irelevant din punctul asta de vedere, ca trece prin jiglere sau prin injector, clapetele regleaza majoritatea aerului care intra in motor :) unele sunt clasice, cu surub intre fiecare pereche de clapete, altele prin intermediul unor suruburi de by-pass, altele strict din soft si unele (de exemplu shiver, drosoduro) se sincronizeaza singure. au senzori de vacuum si clapetele sunt actionate electric (funny fact, sunt aceleasi clapete de pe golf 4 1.9d :) ). sincronizarea se face, repet, pentru compensarea uzurilor din motor, ca sa ai un relanti "sanatos" si, partial, pentru un raspuns mai bun al acceleratiei in ture joase. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, MotoS Garage said:

nu intelegi exact ce face tps-ul

 

Îi spune ECU-ului în ce poziție este clapeta pentru ca acesta să știe câtă benzină să dea prin injector în funcție de harta pe care o are încărcată. Acum explică-mi tu.

 

4 hours ago, MotoS Garage said:

se sincronizeaza si alea pe injectie.

 

Nu mi-e clar ce înțelegi tu exact prin sincronizarea clapetelor la injecție? Reglajul unei clapete în funcție de cealaltă?

 

Acționatul electric e altceva, RBW. Nu are Monster 620 așa ceva.

 

8 hours ago, john17 said:

Si dacă ai mai multe clapete și un singur TPS ce faci? 🤔

 

Ducati are câte unul pentru fiecare clapetă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...