Sari la conținut

Adaugare Ulei


Postări Recomandate

Salutare,

 

Uite ca ajung si eu aici...dar nu problema de motor sau altceva.

 

Mi-a papat 100ml de ulei si doresc sa completez. Mai tin uleiul care il am, Motul 300v 15w50, doar 1000km si il voi schimba, nu mai am ulei de completat la fel, dar am vreo 650 ml de ulei tot Motul doar ca este 7100 - tot full sintetic pe baza de ester doar ca este 10w40.

 

Intrebarea este : Are ceva daca completez cei 100 ml cu 7100 10w40 peste 300v 15w50 doar pentru 1000km? Chiar nu prea imi convine sa dau banii pentru un litru ca sa folosesc doar 100ml.

 

Multumesc.

 

P.S. Ce spune motul referitor la aceasta treaba : "Can I mix two types of oil of different qualities and brands?

For the same type of oil (e.g., four-stroke engine oils), the mixing of different brands and qualities is possible. However, be careful that you respect the minimum quality level recommended by the manufacturer. Moreover, the quality of the mixture obtained will generally be that of least good product, and will depend upon the exact proportions.

It is not possible to mix oils of different types (four-stroke engine oil, two-stroke engine oil, gearbox oil, automatic transmission oil, brake fluid, etc.). "

Editat de Survolaj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este nici o problema,tinand cont ca este din aceeasi categorie,doar o mica diferenta de vascozitate la temperaturi inalte(la cantitatea asta e nesemnificativ).Inainte erau probleme deoarece multe uleiuri nu erau compatibile si spumau in urma amestecului,ceea ce ducea la o ungere defectuasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia putin ulei din motor (de pe joja- nu iti trebuie mult) si putin din celalat tip. amesteca pe ceva (un dop de sticla de cola) si vezi daca face ca o spuma. daca nu, poti sa completezi linistit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia putin ulei din motor (de pe joja- nu iti trebuie mult) si putin din celalat tip. amesteca pe ceva (un dop de sticla de cola) si vezi daca face ca o spuma. daca nu, poti sa completezi linistit.

 

N-am joja :moto: Ma uit printr-un geam sa vad nivelul. O sa incerc sa fac ca un fel de joja.

Editat de Survolaj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E la minim? Daca da, completeaza, daca nu, mai mergi asa. Diferenta dintre maxim si minim e mai mare de 100ml pe joja (sau intre semnele de la ochiul de vizitare.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E la minim? Daca da, completeaza, daca nu, mai mergi asa. Diferenta dintre maxim si minim e mai mare de 100ml pe joja (sau intre semnele de la ochiul de vizitare.)

 

Nu e la minim, dar mi-a trecut putin de nivelul care ar trebui sa fie...si nu vreau sa merg asa ( deh sunt mai tzaca cu uleiul ). :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu se intampla nimic eu am pus si de masina 200 g

 

 

Bravo bravo. Baga de masina sa vezi ce patineaza ambreiajul.

Uleiul de moto este mai special deoarece lubrifiaza si ambreiajul. se poate baga de masina in motocilcete doar daca ai ambreiaj uscat.

 

Problema sta asa.

seria 300v este Synthetic/ double ester cu specificatii peste standardul API.

Seria 7100 este Synthetic Ester cu specificatii in standardul API (SL/ SJ/ SH/ SG).

 

Concluzie. Poti pune dar nu este recomandat. Nu se strica motorul dar e recomandat sa schimbi uleiul. Daca vrei cred ca am eu vreo 100 de ml de 10W40 300V.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune mai omule, pentru 100ml nu se cunoaste! Nu face nici o spuma, nu are nimic!

Atunci cand schimbati uleiul si puneti, sa zicem, alta marca sau alt tip, stati cumva sa stergeti motorul pe dinauntru? Aveti idee cam cat ulei vechi ramane in interior la schimb si ca nu poate fi scurs tot? Atunci ce se intampla? OMG!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune mai omule, pentru 100ml nu se cunoaste! Nu face nici o spuma, nu are nimic!

Atunci cand schimbati uleiul si puneti, sa zicem, alta marca sau alt tip, stati cumva sa stergeti motorul pe dinauntru? Aveti idee cam cat ulei vechi ramane in interior la schimb si ca nu poate fi scurs tot? Atunci ce se intampla? OMG!!!

 

Belbody smor de nu ai dreptate...chiar mi-am adus aminte, ca la mine intra 3.4 L cand filtrul nu este inlocuit, 3.6 L cand este inlocuit filtrul si 4 L cand motorul e complet fara ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau daca vrei sa ramai la acelasi tip de ulei si la urmatorul schimb, cumperi acum 1L, completezi cat ai nevoie, si apoi la schimb cumperi numai 3L si pana la 3,6 pui din cel cumparat acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau daca vrei sa ramai la acelasi tip de ulei si la urmatorul schimb, cumperi acum 1L, completezi cat ai nevoie, si apoi la schimb cumperi numai 3L si pana la 3,6 pui din cel cumparat acum.

 

Nu ca la schimb pun 300v 10v40...se apropie toamna si e mai frig :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:moto: Atunci pune acum de care ai si gata.

Eu am completat peste Motorex semisintetic 10w40 cu BP auto 5W30 full-sintetic (aveam ramas de la masina) cu vreo 200ml si am mers asa vreo 3 saptamani pana l-am schimbat de tot. Si n-a avut nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo bravo. Baga de masina sa vezi ce patineaza ambreiajul.

Uleiul de moto este mai special deoarece lubrifiaza si ambreiajul. se poate baga de masina in motocilcete doar daca ai ambreiaj uscat.

 

Problema sta asa.

seria 300v este Synthetic/ double ester cu specificatii peste standardul API.

Seria 7100 este Synthetic Ester cu specificatii in standardul API (SL/ SJ/ SH/ SG).

 

Concluzie. Poti pune dar nu este recomandat. Nu se strica motorul dar e recomandat sa schimbi uleiul. Daca vrei cred ca am eu vreo 100 de ml de 10W40 300V.

era urgenta oricum nu am tras de el si l-am schimbat dupa

nu aveam de unde sa iau de moto si decat sa merg fara am pus ce am gasit.

aa si nu a patinat de loc am mai facut cu el 10000 km pana sa il vand si respectivu a bagat 18000 km si i-am pierdut urma acum :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motul 300V - Standarde : API SG, CCMC G-5

Motul 7100 - Standarde: API SL / SJ / SH / SG – JASO MA

Nu ca la schimb pun 300v 10v40...se apropie toamna si e mai frig :D

Pune 7100, ca e peste 300V ca si certificare. (API SL fata de SG). In plus, ramai si cu bani de filtru de ulei. :moto:

Crede'ma ca nu vei simti nicio diferenta, poate doar datorita vascozitatii diferite.

Eu intre 300V 10w-40 si 7100 10w-40 nu am simtit absolut nici o diferenta, doar ca am ramas in buzunar cu vreo 35RON, bani din care am luat filtrul de ulei. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am eu jumatate de bidon de 300v, mi-a ramas de la un scoot'.... ti-l dau cu cea mai mare placere. da-mi PM daca te intereseaza. :moto:

 

Mersi, dar chiar nu are nici o relevanta, 1000 de km cu 100ml de alt tip, nu cred ca se va simti. Mersi mult oricum inca o data.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo bravo. Baga de masina sa vezi ce patineaza ambreiajul.

Uleiul de moto este mai special deoarece lubrifiaza si ambreiajul. se poate baga de masina in motocilcete doar daca ai ambreiaj uscat.

 

Problema sta asa.

seria 300v este Synthetic/ double ester cu specificatii peste standardul API.

Seria 7100 este Synthetic Ester cu specificatii in standardul API (SL/ SJ/ SH/ SG).

 

Concluzie. Poti pune dar nu este recomandat. Nu se strica motorul dar e recomandat sa schimbi uleiul. Daca vrei cred ca am eu vreo 100 de ml de 10W40 300V

 

Patineaza pe dracu, eu am pus la un GS numai ulei de masina si nu a patinat si nici nu patineaza inca. Si mai stiu o gramada care au pus ulei de masina chiar si flacoane intregi de aditiv cu teflon si tot nu patina ambreiajul. Asta cu uleiul special pentru moto tine mai mult de marketing decat de tehnica (probabil ca in situatii extreme exista ceva diferente in favoarea uleiurilor moto dar in cele mai multe cazuri diferentele nu se simt)

Spui ca nu e recomandat... de cine nu e recomandat? Chiar producatorul uleiului spune clar ca se poate amesteca (cu conditia sa fie de acelasi tip) iar proprietatile amestecului vor depinde de proportii si de calitatea uleiurilor amestecate.

100ml din 4l inseamna 2.5% de ulei un pic mai prost decat cel din motor. Tu chiar crezi ca acei 2.5% se vor simti vreodata ( mai ales ca si uleiul "mai prost" este un ulei f bun)

In multe competitii moto mecanicii amesteca diferite tipuri de ulei ( de obicei aceiasi marca dar de vascozitati diferite) pentru a obtine combinatia optima in anumite conditii, dar la noi nu putem sa facem asta tre sa schimbam uleiul pt 100ml desi la schimbul de ulei raman cel putin 500ml de ulei vechi in motor... :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca si eu am nevoie de 2-300 grame de 300v competition pt ca mie mi-a pus mecanicul pe jos la service si am plecat sub nivel si din pacate era ultimul bidon.Este 15w50,dar nu sughita daca pun si un 10w40.Nu iau ulei pt ca urmatorul va fii 7100 syn 10w40 pt sezonul rece.Mai nasol este cand completezi cu alte marci sau mineral-risti sa faci cauciuc sintetic in motor si sa-l faci praf.Ma ajuta cineva?Please pm sau poate veniti la Bv la intalneala si aveti careva la purtator.Banu jos si berea de rigoare!Bip sau sms pe 0727364388 si sun inapoi.

Editat de emylyo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am gresit invers!Am pus cam 350 ml. in plus fata de cantitatea recomandata(cam3650ml. in loc de 3300).Acelasi ulei,dar peste nivel maxim!Sa scot diferenta?Credeti ca are efect negativ?

Editat de Old Rider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu se intampla nimic eu am pus si de masina 200 g

:D

iar discutii ulei masina vs asa-zisul ulei moto?

bai nene, da' voi nu va mai saturati?

ontopic: nu are nimic, mah, iar, shtrumfu adi are dreptate, 100ml egal 0 pt cantitatea aia

oricum nivelul este o masura orientativa, nu ceva precis

de aia si ai 2 repere intre care este o diferenta de mai mult de jumatate de litru :D

 

Bravo bravo. Baga de masina sa vezi ce patineaza ambreiajul.

Uleiul de moto este mai special deoarece lubrifiaza si ambreiajul. se poate baga de masina in motocilcete doar daca ai ambreiaj uscat.

 

Problema sta asa.

seria 300v este Synthetic/ double ester cu specificatii peste standardul API.

Seria 7100 este Synthetic Ester cu specificatii in standardul API (SL/ SJ/ SH/ SG).

 

Concluzie. Poti pune dar nu este recomandat. Nu se strica motorul dar e recomandat sa schimbi uleiul. Daca vrei cred ca am eu vreo 100 de ml de 10W40 300V.

uite altul :D

pai, daca lubrifiaza ambreiajul, nu patineaza?

ca, din ce am citit io pe kilometricele topicuri ulei moto vs ulei masina, am inteles ca uleiul auto are aditivi antifrictiune in el iar cel moto particule fine de nisip, nu? :P :D

baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, desteptilor, adeptii publicitatii gratuite, ai pozelor ieftine cu desene de motorete si motoretisti care zambesc fericiti de sub casca cu viziera fumurie pe bidoane de ulei, va pun urmatoarea intrebare: care este rolul oricarui ulei, fie el si soreanca pus la balamalele usilor de apartament sau de buda???? nu cumva de antifrictiune???????

baaaaaaaaa, sunteti penibili, ok? jalnici, nu ati simtit niciodata presupusul efect, nu de alta, dar nici macar nu ati incercat sa-l experimentati, dar va place sa va dati aiurea cu parerea ca asa i-ati citit voi pe toti prostii care spun baliverne. :D

rusine, ma, rusine

auzi, si sa nu-mi dai argumente de pe wikipedia sau mai stiu io ce alt rahat de sait facut de cine stie ce "publicitar" din asta de doi lei, ok?

ba, voi gresiti si prin faptul ca, la cat bateti apa in piua aiurea, le faceti publicitate producatorilor de "ulei de motocicleta" si aia incaseaza bani multi aiurea pe seama stupizeniei voastre.

ok

voi puneti ulei cu nisip pentru ambreiajul multidisc in baie de ulei, iar eu voi pune, in continuare, ulei soreanca, atat pentru ungerea motorului cat si in loc de motorina la motocositoarea mea cu motor diesel si la salata si la alte "activitati" :moto: .................... :D :ok:

 

Eu am gresit invers!Am pus cam 350 ml. in plus fata de cantitatea recomandata(cam3650ml. in loc de 3300).Acelasi ulei,dar peste nivel maxim!Sa scot diferenta?Credeti ca are efect negativ?

ti-l arunca ori pe la garnituri, ori pe la segmenti in camera de ardere :D

Editat de bogdanawo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...