Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare salutare anunt mare cu ture de motor si rateuri sunt posesor de bmw r1100gs :angry:

:laugh: brmm brmm poc poc

..fain!..incet, incet le vei uita pe celelalte!..poti incepe sa le pui la vinzare! :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa mult stat si meditat ma bate si pe mine gandul sa imi achizitionez o vacuta din asta, fiindca am ajuns la concluzia ca un Transalp ar reusi sa ma multumeasca doar pe jumatate. In plus imi place tot la motocicleta asta(poate mai putin farul), dar ca si performante cred ca ii superba. Singura problema ii sa reusesc sa vand Dominatorul si dupa o sa ma orientez spre un model cu abs, manere incalzite, stare buna si kilometrii cat mai putin pentru banii care ii am.

 

Sa vina primavara mai repede :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai km 65000 pret incredibil 2500e are accesori de la TT lipseste la el aripa spate carena de la rezervor un suport la parbriz plus un parbriz givi si alte maruntisuri pe care le iau maine incercam si o poza sa vd... in poze nu apar acesoriile pt ca sunt mai vechi pozele :angry:

Editat de simsonache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa mult stat si meditat ma bate si pe mine gandul sa imi achizitionez o vacuta din asta, fiindca am ajuns la concluzia ca un Transalp ar reusi sa ma multumeasca doar pe jumatate. In plus imi place tot la motocicleta asta(poate mai putin farul), dar ca si performante cred ca ii superba. Singura problema ii sa reusesc sa vand Dominatorul si dupa o sa ma orientez spre un model cu abs, manere incalzite, stare buna si kilometrii cat mai putin pentru banii care ii am.

 

Sa vina primavara mai repede :angry:

Daca farul e problema, exista solutii...

post-40352-1266084461_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca farul e problema, exista solutii...

post-40352-1266084461_thumb.jpg

Niste detalii, ceva? Si mie mi se face greatza, mai ales cand stiu cat de 'bine' lumineaza farurile H4 de la mobre mai vechi... Pe langa botul urat cu spume, farul e un alt motiv care ma tine departe de 1100 in favoarea fratiorului cu 50cc mai mare.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kitul ala din poza pare a fi un Touratech. Au halogen, xenon scurta - halogen lunga si xenon pe ambele faze.

 

Comparativ cu DR-ul as putea spune ca 1100 GS are o lumanare in fata pe halogen, dar raspunde foarte bine la xenon. De ex, cu farul reglat bine, pe halogen la faza scurta aveam 2 secunde de vizibilitate la 100km/h, in timp ce xenonul imi mai da inca o secunda. Pe faza lunga, diferenta e enorma. 8 secunde vs. 14 secunde. Si asta cu HID de 35W.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Da, farul original este urat cu spume.

La fel si la 1100RT.

Pe mine chiar m-a batut gandul, la RT-ul meu, sa-i adaptez far cu masca de 1150, dar cheltuiala era mare.

Cred ca la GS merg adaptate doua faruri rotunde, ca mai sus, cu o masca facuta din fibra de sticla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare mai cine aduce sau la cine pot comanda si eu cate ceva de pe motorworks? ;) brmm brmm poc poc

tu singur. le trimiti mail frumos cu ce vrei si ei iti raspund daca au si cat de repede ajunge si cat costa transportul.

 

ce iti trebuie de la ei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kitul ala din poza pare a fi un Touratech. Au halogen, xenon scurta - halogen lunga si xenon pe ambele faze.

 

Comparativ cu DR-ul as putea spune ca 1100 GS are o lumanare in fata pe halogen, dar raspunde foarte bine la xenon. De ex, cu farul reglat bine, pe halogen la faza scurta aveam 2 secunde de vizibilitate la 100km/h, in timp ce xenonul imi mai da inca o secunda. Pe faza lunga, diferenta e enorma. 8 secunde vs. 14 secunde. Si asta cu HID de 35W.

Kitul din poza este un Touratech, halogen pe scurta in farul cu lupa, si xenon pe lunga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu chiar,mie imi place mai mult 1100RT la fata decat 1150RT.

Gusturile nu se discuta ;)

 

Si mie imi place mai mult 1150 RT fata de 1100 RT pt ca are farul mai lat si sticla e clara, nu ca la 1100.

 

But then again, topicul asta e de GS , nu de RT :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie mi se face greatza, mai ales cand stiu cat de 'bine' lumineaza farurile H4 de la mobre mai vechi... Pe langa botul urat cu spume, farul e un alt motiv care ma tine departe de 1100 in favoarea fratiorului cu 50cc mai mare.

 

Eu am la a mea H4 si sunt foarte multumit de cum lumineaza, atat pe faza scurta cat si lunga. Deci, nu stiu daca se poate generaliza.

 

Kit-ul de la Touratech cu xenon (pt faza mare, cum e cel in poza) costa 474 euro.

 

Cred ca altele sunt motivele mai importante in favoarea lui 1150, de exemplu treapta a 6-a, ABS-ul integral... sau twinspark din 2003...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, exista motive mult mai tehnice decat cel estetic.

 

Treapta a 6a la modelele non-adventure nu suna prea bine pe hartie. Practic nu o vad utila decat ca 'treapta de autostrada'.

 

ABS-ul... care e diferenta pana la urma intre ABSul de pe r11gs si r11,5gs.

 

 

 

Si da, poate m-am grabit cu generalizarea, dar am vazut extrem de multe mobre vechi (10, 12, 14 ani +) cu oglinzile matuite si sticla farului 'murdara' la interior. La motoarele mai noi nu prea am remarcat asta, probabil datorita renuntarii treptate la sistemul cu reflector parabolic in favoarea celor care nu mai stiu acum cum se numesc tehnic -- farurile cu sticla clara.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am la a mea H4 si sunt foarte multumit de cum lumineaza, atat pe faza scurta cat si lunga. Deci, nu stiu daca se poate generaliza.

 

Kit-ul de la Touratech cu xenon (pt faza mare, cum e cel in poza) costa 474 euro.

 

Cred ca altele sunt motivele mai importante in favoarea lui 1150, de exemplu treapta a 6-a, ABS-ul integral... sau twinspark din 2003...

Se pot monta faruri de cbr 400, ca ala din Estonia, si pe unu sa ai xenon si pe alalat halogen. Neinteresant zic eu, de vreme ce cu un xenon in far si un set de proiectoare poti rezolva problema sub 100eur ;)

Mesaj completat

Da, exista motive mult mai tehnice decat cel estetic.

 

Treapta a 6a la modelele non-adventure nu suna prea bine pe hartie. Practic nu o vad utila decat ca 'treapta de autostrada'.

 

ABS-ul... care e diferenta pana la urma intre ABSul de pe r11gs si r11,5gs.

 

 

 

Si da, poate m-am grabit cu generalizarea, dar am vazut extrem de multe mobre vechi (10, 12, 14 ani +) cu oglinzile matuite si sticla farului 'murdara' la interior. La motoarele mai noi nu prea am remarcat asta, probabil datorita renuntarii treptate la sistemul cu reflector parabolic in favoarea celor care nu mai stiu acum cum se numesc tehnic -- farurile cu sticla clara.

Cat de mult folosesc posesorii de gs mobra in afara soselei? :) in procente vorbind, si sincer :) intelegi la ce e buna a 6-a treapta? :)

 

Cat despre faruri, eo unu is super multumit de oglinda si sticla farului meu, care adapostesc un xenon de 6000k. Mai trebuie un set de proiectoare in care o sa pun halogene, deosebit de valoroase pe drum ud naoptea, nemarcat.

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu sunt multumit de prestatia farurilor mele!...la rt am pus kit xenon de 5000k si e chiar adevarat, mai putin pe ploaie...iar la gs am schimbat becul din far cu unu nou si am obtinut o diferenta enorma la iluminarea generala!

...despre partea estetica, hai sa zicem ca la vremea respectiva bmw nu avea pe lista de prioritati asemenea chestii inutile!.."form follow function"... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A 6-a viteza e o chestie ... interesanta. Mergeam cu 80 la ora pe autostrada ca deh,asta-i limita pe A20.Cand s-a terminat limitarea am dat blana la 120 dar am uitat sa schimb a 6-a. Cred ca ma gandeam la altceva pentru ca nu m-am prins decat aproape de iesire ;) Obisnuit de la cruiser sa schimb cand aud motorul am zis ca mergeeeeee! Si a mers.

Habar n-am ce ar fi mai bun de la 1150 fata de 1100 dar cred ca as vrea totusi un 1150 mai mult din motive estetice. Si faptul ca e o idee mai usor. S-ar putea sa vrei servo sau ABS integral insa nu mi-ar afecta metabolismul prea tare fara. Nici eu nu stiu daca e vreo diferenta intre ABS de la 1100 si cel de la 1150. Chestia cu twin spark e iarasi o chestie de marketing total inutila dpdv al functionarii. Te mai alegi cu inca 2 bujii si inca 2 bobine. More shit to break in my book.

So,it's a close call. Daca ai putini bani, un 1100 e solutia ce face cu ochiul insa daca ai ceva bani, definitely 1150.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A 6-a viteza e o chestie ... interesanta. Mergeam cu 80 la ora pe autostrada ca deh,asta-i limita pe A20.Cand s-a terminat limitarea am dat blana la 120 dar am uitat sa schimb a 6-a. Cred ca ma gandeam la altceva pentru ca nu m-am prins decat aproape de iesire ;) Obisnuit de la cruiser sa schimb cand aud motorul am zis ca mergeeeeee! Si a mers.

Habar n-am ce ar fi mai bun de la 1150 fata de 1100 dar cred ca as vrea totusi un 1150 mai mult din motive estetice. Si faptul ca e o idee mai usor. S-ar putea sa vrei servo sau ABS integral insa nu mi-ar afecta metabolismul prea tare fara. Nici eu nu stiu daca e vreo diferenta intre ABS de la 1100 si cel de la 1150. Chestia cu twin spark e iarasi o chestie de marketing total inutila dpdv al functionarii. Te mai alegi cu inca 2 bujii si inca 2 bobine. More shit to break in my book.

So,it's a close call. Daca ai putini bani, un 1100 e solutia ce face cu ochiul insa daca ai ceva bani, definitely 1150.

 

Adevar graiesti... Pentru mine motorul ideal e un 1100 cu cutie de 1150, FD de rt sau rs, ambreiaj cu cablu, clasic, fara servo sau ABS.

 

Nu era mai usor 1100 decat 1150? Eu asa am citit MCN. Adica "parca" 209kg e mai putin decat 229kg(ambele la gol.

 

E relativa treaba cu greutatea, cate site-uri atatea pareri. Clar e ca 1150 adv e mai greu decat 1100 sau 1150. Intre 1100 si 1150... pana nu masor eo pe cantar nu cred; oricum, ABS-ul se simte la greutate, la fel toba daca e OEM sau aftermarket.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici acum nu-mi vine sa cred ca am dat jos 8 kile de pe mobra scotand exhaustul original. Daca nu ma insel,toba de la 1100 are un kil in plus fata de 1150. Oricum sunt grele amandoua.

Pasul urmator la mine va fi scoaterea cat-ului si inlocuirea cu un y pipe simplu (sau cu gaura de sonda,vad eu care din ele). O fac din 2 motive practice : greutatea si plasamentul imediat sub cutia de viteze pe care o incalzeste inutil,parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...