Dan Cata Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 motorworks chiar au preturi bune, dar se merita numai daca iei mai multe, ca transportul ii destul de scump din indepartatul nord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simsonache Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 salutare salutare anunt mare cu ture de motor si rateuri sunt posesor de bmw r1100gs brmm brmm poc poc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriela25 Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 salutare salutare anunt mare cu ture de motor si rateuri sunt posesor de bmw r1100gs brmm brmm poc poc pai pune poze cu el, da detalii, km, pret, etc. da pune poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Yes,sa vedem poze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 salutare salutare anunt mare cu ture de motor si rateuri sunt posesor de bmw r1100gs brmm brmm poc poc ..fain!..incet, incet le vei uita pe celelalte!..poti incepe sa le pui la vinzare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Dupa mult stat si meditat ma bate si pe mine gandul sa imi achizitionez o vacuta din asta, fiindca am ajuns la concluzia ca un Transalp ar reusi sa ma multumeasca doar pe jumatate. In plus imi place tot la motocicleta asta(poate mai putin farul), dar ca si performante cred ca ii superba. Singura problema ii sa reusesc sa vand Dominatorul si dupa o sa ma orientez spre un model cu abs, manere incalzite, stare buna si kilometrii cat mai putin pentru banii care ii am. Sa vina primavara mai repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simsonache Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 (editat) pai km 65000 pret incredibil 2500e are accesori de la TT lipseste la el aripa spate carena de la rezervor un suport la parbriz plus un parbriz givi si alte maruntisuri pe care le iau maine incercam si o poza sa vd... in poze nu apar acesoriile pt ca sunt mai vechi pozele Editat Februarie 12, 2010 de simsonache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d@nn Postat Februarie 13, 2010 Share Postat Februarie 13, 2010 Dupa mult stat si meditat ma bate si pe mine gandul sa imi achizitionez o vacuta din asta, fiindca am ajuns la concluzia ca un Transalp ar reusi sa ma multumeasca doar pe jumatate. In plus imi place tot la motocicleta asta(poate mai putin farul), dar ca si performante cred ca ii superba. Singura problema ii sa reusesc sa vand Dominatorul si dupa o sa ma orientez spre un model cu abs, manere incalzite, stare buna si kilometrii cat mai putin pentru banii care ii am. Sa vina primavara mai repede Daca farul e problema, exista solutii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 13, 2010 Share Postat Februarie 13, 2010 (editat) Daca farul e problema, exista solutii... Niste detalii, ceva? Si mie mi se face greatza, mai ales cand stiu cat de 'bine' lumineaza farurile H4 de la mobre mai vechi... Pe langa botul urat cu spume, farul e un alt motiv care ma tine departe de 1100 in favoarea fratiorului cu 50cc mai mare. Editat Februarie 13, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 13, 2010 Share Postat Februarie 13, 2010 Kitul ala din poza pare a fi un Touratech. Au halogen, xenon scurta - halogen lunga si xenon pe ambele faze. Comparativ cu DR-ul as putea spune ca 1100 GS are o lumanare in fata pe halogen, dar raspunde foarte bine la xenon. De ex, cu farul reglat bine, pe halogen la faza scurta aveam 2 secunde de vizibilitate la 100km/h, in timp ce xenonul imi mai da inca o secunda. Pe faza lunga, diferenta e enorma. 8 secunde vs. 14 secunde. Si asta cu HID de 35W. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 14, 2010 Admin Share Postat Februarie 14, 2010 Da, farul original este urat cu spume. La fel si la 1100RT. Pe mine chiar m-a batut gandul, la RT-ul meu, sa-i adaptez far cu masca de 1150, dar cheltuiala era mare. Cred ca la GS merg adaptate doua faruri rotunde, ca mai sus, cu o masca facuta din fibra de sticla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simsonache Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 salutare mai cine aduce sau la cine pot comanda si eu cate ceva de pe motorworks? brmm brmm poc poc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 salutare mai cine aduce sau la cine pot comanda si eu cate ceva de pe motorworks? brmm brmm poc poc tu singur. le trimiti mail frumos cu ce vrei si ei iti raspund daca au si cat de repede ajunge si cat costa transportul. ce iti trebuie de la ei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d@nn Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 Kitul ala din poza pare a fi un Touratech. Au halogen, xenon scurta - halogen lunga si xenon pe ambele faze. Comparativ cu DR-ul as putea spune ca 1100 GS are o lumanare in fata pe halogen, dar raspunde foarte bine la xenon. De ex, cu farul reglat bine, pe halogen la faza scurta aveam 2 secunde de vizibilitate la 100km/h, in timp ce xenonul imi mai da inca o secunda. Pe faza lunga, diferenta e enorma. 8 secunde vs. 14 secunde. Si asta cu HID de 35W. Kitul din poza este un Touratech, halogen pe scurta in farul cu lupa, si xenon pe lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 e putin ilogic eu am luat bixenon pe ST ul meu doar pentru ca am H 4 si nu se putea altfel,dar altfel as fi ales doar faza scurta xenon,aia e importanta,cu lunga de regula vezi bine si cu halogen(depinde de viteza de fapt,dar pana la 100-120 cred ca e ok) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 La fel si la 1100RT. Nu chiar,mie imi place mai mult 1100RT la fata decat 1150RT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 Nu chiar,mie imi place mai mult 1100RT la fata decat 1150RT. Gusturile nu se discuta Si mie imi place mai mult 1150 RT fata de 1100 RT pt ca are farul mai lat si sticla e clara, nu ca la 1100. But then again, topicul asta e de GS , nu de RT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 Si mie mi se face greatza, mai ales cand stiu cat de 'bine' lumineaza farurile H4 de la mobre mai vechi... Pe langa botul urat cu spume, farul e un alt motiv care ma tine departe de 1100 in favoarea fratiorului cu 50cc mai mare. Eu am la a mea H4 si sunt foarte multumit de cum lumineaza, atat pe faza scurta cat si lunga. Deci, nu stiu daca se poate generaliza. Kit-ul de la Touratech cu xenon (pt faza mare, cum e cel in poza) costa 474 euro. Cred ca altele sunt motivele mai importante in favoarea lui 1150, de exemplu treapta a 6-a, ABS-ul integral... sau twinspark din 2003... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 (editat) Da, exista motive mult mai tehnice decat cel estetic. Treapta a 6a la modelele non-adventure nu suna prea bine pe hartie. Practic nu o vad utila decat ca 'treapta de autostrada'. ABS-ul... care e diferenta pana la urma intre ABSul de pe r11gs si r11,5gs. Si da, poate m-am grabit cu generalizarea, dar am vazut extrem de multe mobre vechi (10, 12, 14 ani +) cu oglinzile matuite si sticla farului 'murdara' la interior. La motoarele mai noi nu prea am remarcat asta, probabil datorita renuntarii treptate la sistemul cu reflector parabolic in favoarea celor care nu mai stiu acum cum se numesc tehnic -- farurile cu sticla clara. Editat Februarie 15, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 (editat) Eu am la a mea H4 si sunt foarte multumit de cum lumineaza, atat pe faza scurta cat si lunga. Deci, nu stiu daca se poate generaliza. Kit-ul de la Touratech cu xenon (pt faza mare, cum e cel in poza) costa 474 euro. Cred ca altele sunt motivele mai importante in favoarea lui 1150, de exemplu treapta a 6-a, ABS-ul integral... sau twinspark din 2003... Se pot monta faruri de cbr 400, ca ala din Estonia, si pe unu sa ai xenon si pe alalat halogen. Neinteresant zic eu, de vreme ce cu un xenon in far si un set de proiectoare poti rezolva problema sub 100eur Mesaj completat Da, exista motive mult mai tehnice decat cel estetic. Treapta a 6a la modelele non-adventure nu suna prea bine pe hartie. Practic nu o vad utila decat ca 'treapta de autostrada'. ABS-ul... care e diferenta pana la urma intre ABSul de pe r11gs si r11,5gs. Si da, poate m-am grabit cu generalizarea, dar am vazut extrem de multe mobre vechi (10, 12, 14 ani +) cu oglinzile matuite si sticla farului 'murdara' la interior. La motoarele mai noi nu prea am remarcat asta, probabil datorita renuntarii treptate la sistemul cu reflector parabolic in favoarea celor care nu mai stiu acum cum se numesc tehnic -- farurile cu sticla clara. Cat de mult folosesc posesorii de gs mobra in afara soselei? in procente vorbind, si sincer intelegi la ce e buna a 6-a treapta? Cat despre faruri, eo unu is super multumit de oglinda si sticla farului meu, care adapostesc un xenon de 6000k. Mai trebuie un set de proiectoare in care o sa pun halogene, deosebit de valoroase pe drum ud naoptea, nemarcat. Editat Februarie 15, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 si eu sunt multumit de prestatia farurilor mele!...la rt am pus kit xenon de 5000k si e chiar adevarat, mai putin pe ploaie...iar la gs am schimbat becul din far cu unu nou si am obtinut o diferenta enorma la iluminarea generala! ...despre partea estetica, hai sa zicem ca la vremea respectiva bmw nu avea pe lista de prioritati asemenea chestii inutile!.."form follow function"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 A 6-a viteza e o chestie ... interesanta. Mergeam cu 80 la ora pe autostrada ca deh,asta-i limita pe A20.Cand s-a terminat limitarea am dat blana la 120 dar am uitat sa schimb a 6-a. Cred ca ma gandeam la altceva pentru ca nu m-am prins decat aproape de iesire Obisnuit de la cruiser sa schimb cand aud motorul am zis ca mergeeeeee! Si a mers. Habar n-am ce ar fi mai bun de la 1150 fata de 1100 dar cred ca as vrea totusi un 1150 mai mult din motive estetice. Si faptul ca e o idee mai usor. S-ar putea sa vrei servo sau ABS integral insa nu mi-ar afecta metabolismul prea tare fara. Nici eu nu stiu daca e vreo diferenta intre ABS de la 1100 si cel de la 1150. Chestia cu twin spark e iarasi o chestie de marketing total inutila dpdv al functionarii. Te mai alegi cu inca 2 bujii si inca 2 bobine. More shit to break in my book. So,it's a close call. Daca ai putini bani, un 1100 e solutia ce face cu ochiul insa daca ai ceva bani, definitely 1150. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 Nu era mai usor 1100 decat 1150? Eu asa am citit MCN. Adica "parca" 209kg e mai putin decat 229kg(ambele la gol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 A 6-a viteza e o chestie ... interesanta. Mergeam cu 80 la ora pe autostrada ca deh,asta-i limita pe A20.Cand s-a terminat limitarea am dat blana la 120 dar am uitat sa schimb a 6-a. Cred ca ma gandeam la altceva pentru ca nu m-am prins decat aproape de iesire Obisnuit de la cruiser sa schimb cand aud motorul am zis ca mergeeeeee! Si a mers.Habar n-am ce ar fi mai bun de la 1150 fata de 1100 dar cred ca as vrea totusi un 1150 mai mult din motive estetice. Si faptul ca e o idee mai usor. S-ar putea sa vrei servo sau ABS integral insa nu mi-ar afecta metabolismul prea tare fara. Nici eu nu stiu daca e vreo diferenta intre ABS de la 1100 si cel de la 1150. Chestia cu twin spark e iarasi o chestie de marketing total inutila dpdv al functionarii. Te mai alegi cu inca 2 bujii si inca 2 bobine. More shit to break in my book. So,it's a close call. Daca ai putini bani, un 1100 e solutia ce face cu ochiul insa daca ai ceva bani, definitely 1150. Adevar graiesti... Pentru mine motorul ideal e un 1100 cu cutie de 1150, FD de rt sau rs, ambreiaj cu cablu, clasic, fara servo sau ABS. Nu era mai usor 1100 decat 1150? Eu asa am citit MCN. Adica "parca" 209kg e mai putin decat 229kg(ambele la gol. E relativa treaba cu greutatea, cate site-uri atatea pareri. Clar e ca 1150 adv e mai greu decat 1100 sau 1150. Intre 1100 si 1150... pana nu masor eo pe cantar nu cred; oricum, ABS-ul se simte la greutate, la fel toba daca e OEM sau aftermarket. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 Nici acum nu-mi vine sa cred ca am dat jos 8 kile de pe mobra scotand exhaustul original. Daca nu ma insel,toba de la 1100 are un kil in plus fata de 1150. Oricum sunt grele amandoua. Pasul urmator la mine va fi scoaterea cat-ului si inlocuirea cu un y pipe simplu (sau cu gaura de sonda,vad eu care din ele). O fac din 2 motive practice : greutatea si plasamentul imediat sub cutia de viteze pe care o incalzeste inutil,parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.