Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Speram sa-mi dai un cod concret, ca am cautat la ei pe site, dar nu sint sigur ca am codul bun.

Mersi.

 

www.badi.ro

 

vb cu baietii astia. le dai dimensiunile si te rezolva. le ceri capsulati sau nu... dupa caz. bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, am sunat si la BADI si la ceilalti distribuitori de rulmenti SKF (am gasit unul in Suceava langa mine).

Situatia sta in felul urmator:

Primul rulment 20x47x14 l-am gasit usor. are cod 6204 2RSH - 5.32 E.

Cu al doilea e problema, ca are cotele 25x52x20.6 si nu il gasesti decat original (de fapt e chinezarie) la un dealer BMW si costa cam 200 lei :cheers:

Asa ca o sa iau tot SKF dar 25x52x18 si o sa pun o bucsa din duraluminiu facuta la strung.

Codul lui, in caz ca va avea cineva nevoie este: 62205 2RS1 - 12.46 E.

 

Bucsile de la Dan sint pe drum, maine dau o fuga la SV si-mi iau si rulmentii si uite-asa mai schimbam cate ceva la vaca.

 

A, cica si amortizorul spate e pe duca. Dupa 30.000 de km. Ce-i drept, am cam bagat-o si la offroad, dar nu ma asteptam sa cedeze asa repede.

Asta e... Urmeaza sa pun si pe GS tot de la Wilbers.

Doar ca nu o sa iau varianta cu j'demii de reglaje, ca oricum mi-l fac ei custom. Si mai costa si 650E in loc de 450 cat e varianta de baza.

 

Intra bani in motorul asta precum apa in nisip (sau berea pe gat in august) ! Dar cand te urci pe el si-i dai cheie, uiti de toate ! :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei care se pricep: motorul, cutia si paraleveru sunt de 1150? Eu nu imi dau seama...

 

...nu de alta dar imi miroase a motor de 1100 pe sasiu (adica plastice si bord) de 1150. Stiu ca era la vanzare o combinatie din asta si nu avea ABS; motorul avea vreo 50k si pe bord vreo 89k (parca avea si ceva avizare la km motorului in sine, nu mai stiu). Apropo, exista 1150 fara ABS?

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei care se pricep: motorul, cutia si paraleveru sunt de 1150? Eu nu imi dau seama...

 

...nu de alta dar imi miroase a motor de 1100 pe sasiu (adica plastice si bord) de 1150. Stiu ca era la vanzare o combinatie din asta si nu avea ABS; motorul avea vreo 50k si pe bord vreo 89k (parca avea si ceva avizare la km motorului in sine, nu mai stiu). Apropo, exista 1150 fara ABS?

Ala e 1150 curat, GS nu GSA. Iti dai seama imediat dupa forma cardanului catre grup, la 1150 e mai rotund, in vreme ce la 1100 e drept cap coada. Exista o oarecare diferenta la cardan intre 1100 intre anii 93, 94 95, 96 97 si 98, 99, dar tot drept e.

 

Este si 1150 fara ABS. Da daca are ABS, il poti dezactiva, daca nu are, nu ai ce dezactiva :)

Mesaj completat

http://members.cox.net/slartidbartfast/bmw...l/shock-oil.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://members.cox.net/slartidbartfast/bmw...l/shock-oil.htm

 

 

Corect , o problema similara am si eu cu amortizorul.

 

PROBLEMA ESTE , daca pun ulei peste ala sau sa-l schimb pe tot (aici as putea crea o problema mai mare). M-am gandit la asta dar n-am pus intrebarea.

 

CE ULEI SA PUN DECI ?!

 

Asta(de pe cox.net) se uita ca strutul in teava, cica unde a plecat uleiul... IN CONCEDIU neamtz tampit! :) ... Ramane micronic pe telescop si-l spala simeringul cu tot cu praf! ...

Mesaj completat

Pentru cei care se pricep: motorul, cutia si paraleveru sunt de 1150? Eu nu imi dau seama...

 

...nu de alta dar imi miroase a motor de 1100 pe sasiu (adica plastice si bord) de 1150. Stiu ca era la vanzare o combinatie din asta si nu avea ABS; motorul avea vreo 50k si pe bord vreo 89k (parca avea si ceva avizare la km motorului in sine, nu mai stiu). Apropo, exista 1150 fara ABS?

 

 

1150 toata ziua. Este drept ca seamana multe elemente dar este un fapt, au multe piese comune (sau putine, depinde la ce te uiti).

 

Si pretul e bun!

 

Daca te tine, salta-l si-o sati placa! PAROL! ...daca nu, uita si nu incerca modelul ca o sa plangi! :P

Editat de MCN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zice ala in articol ca poti sa pui ulei hidraulic, dela care e si in cric, sau in instalatia unei vole. Nu cred ca face spuma :)

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! schema asta cu uleiul la amortizorul din spate am facuto si eu azi. dar am pus o data ulei ,am montat furtunul dupa care am strans robinetul la maxim .si pe urma am repetat procedura (adica am pus de 2 ori ulei incilindru) pare ok la prima vedere . dar cat ulei trebuie sa punem de fapt?? ca eu nu am gasit decat urme de ulei cand am desfacut prima data. va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci...

mi s-a frecat final drivu. aici poze facute cu telefonul.

post-39685-1273600586_thumb.jpg,

post-39685-1273600611_thumb.jpg

 

Am schimbat uleiul acum 2000 de km. Nu era deloc pilitura pe magnetul de la dop. Azi observ ca imi curge ulei de la semering, zic" treaba usoara , scimb semeringul"

asa..

Dau semeringul jos si surpriza...dupa de demontez capacul si dau jos rulmentul cu roata dintata din carcasa observ ca una din cele 2 saibe(una groasa si una subtire) e facuta evantai si e rupta.

 

Acum.. intrebare ? de ce dreacu sa intamplat asta? mentionez ca rulmentul la prima vedere arata impecabil - fara joc, fara zgomot la rulare etc.

Pararea mea - la montajul initial sau in urma schimbarii rulmentului de unul din posesorii anteriori, ansamblul rulment carcasa a fost montat cu saibele care trebuie sa stranga rulmetul de capac cu joc. alte idei?

 

La ce m-am gandit eu... masor maine saiba rupta si comand una cu 0.05 mm mai mare, sau mai e solutia de a masura exact distanta dintre rulment si capac.

Inca o intrebare? cum dracu masor distanta asta?

 

Si inca o intrebare? De unde comand rapid saibe? Adica rapid ma refer maxim o saptamana.

 

multam de raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca pana se umple ala. Io nu am facut niciodata, numa am gasit informatia si am impartasit-o ;)

Dispozitivul este de fapt un minicric hidraulic din care reglezi pretensionarea arcului, respectiv garda la sol, si uleiul trebuie sa umple tot cilindrul, furtunul si pistonul de actionare, deci trebuie umplut la max, dar fara bule de aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok am anteles partea cu uleiul la amortizor,dar reglajul celalalt care este la baza amortizorului si se face cu surubelnita ce rol mai are atunci??? . va multumesc ! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci...

mi s-a frecat final drivu. aici poze facute cu telefonul.

post-39685-1273600586_thumb.jpg,

post-39685-1273600611_thumb.jpg

 

Am schimbat uleiul acum 2000 de km. Nu era deloc pilitura pe magnetul de la dop. Azi observ ca imi curge ulei de la semering, zic" treaba usoara , scimb semeringul"

asa..

Dau semeringul jos si surpriza...dupa de demontez capacul si dau jos rulmentul cu roata dintata din carcasa observ ca una din cele 2 saibe(una groasa si una subtire) e facuta evantai si e rupta.

 

Acum.. intrebare ? de ce dreacu sa intamplat asta? mentionez ca rulmentul la prima vedere arata impecabil - fara joc, fara zgomot la rulare etc.

Pararea mea - la montajul initial sau in urma schimbarii rulmentului de unul din posesorii anteriori, ansamblul rulment carcasa a fost montat cu saibele care trebuie sa stranga rulmetul de capac cu joc. alte idei?

 

La ce m-am gandit eu... masor maine saiba rupta si comand una cu 0.05 mm mai mare, sau mai e solutia de a masura exact distanta dintre rulment si capac.

Inca o intrebare? cum dracu masor distanta asta?

 

Si inca o intrebare? De unde comand rapid saibe? Adica rapid ma refer maxim o saptamana.

 

multam de raspunsuri.

Vezi filmuletul asta si o sa te lamuresti ce si cum ;)

 

http://www.bmwlt.com/uploads/lt_final_drive_rebuild.wmv

 

click dreapta, save target as :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca saibele desi sunt ... saibe nu sunt deloc ieftine. Parca doar BMW le facea. Costa cam 7 dolari bucata. Masoara cum zice in filmulet si pretensioneaza rulmentul exact in limitele date de BMW (0.05-0.1 mm)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

update final drive.

nu am gasit ceas comparataor sa fac ca nenea ala din film. asa ca am cumparat un set de lere de sacrificiu , le-am indoit si am masurat spatiul dintre rulment si capac. am fost la strungar si a facut o saiba, am pus totul la loc si de acum sa vad cat tine. oricum am dat comanda de rulment skf.

multam de ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lera de 0,9 mm intra cu frecare pe toata circumferinta rulmentului. am facut saiba de 1 mm. orcum o sa fiu atent la ce se intampla pe acolo, nu e scump sa schimb semeringul peste vreo 1000 de km ca sa arunc o privire inauntru. am gasit semering cu 15 lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lera de 0,9 mm intra cu frecare pe toata circumferinta rulmentului. am facut saiba de 1 mm. orcum o sa fiu atent la ce se intampla pe acolo, nu e scump sa schimb semeringul peste vreo 1000 de km ca sa arunc o privire inauntru. am gasit semering cu 15 lei.

Pai esti OK,chiar daca esti in limita superioara cu saiba de 1 mm. Si oricum,o singura saiba e mult mai buna decat 2-3 puse una peste alta. Io zic ca o sa tina mult si bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok am anteles partea cu uleiul la amortizor,dar reglajul celalalt care este la baza amortizorului si se face cu surubelnita ce rol mai are atunci??? . va multumesc ! :P

 

ala e surubul de rebound. adica din el reglezi cat de usor/greu se plimba uleiul prin amortizor. in traducere - cat de mult se opune amortizorul miscarilor dictate de arc/imperfectiunile drumului. cand reboundul e moale apare efectul de barca. cand e tare - rinichii protesteaza. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...