Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

  • Admin

Folosesti o plaje cam larga de clase pt.alegerea mobrei!

Intrebi de GS, apoi sari spre GT/RS/LT, legatura dintre ele este ca toate au cite doua roti, fiecare in parte!

Daca vrei doar asfalt si confort absolut te orientezi catre RS/GT/LT.

Ca veni vorba de clasa asta, nu stiu de ce nu iei in calcul 1150RT, o mobra superba!

Vrei asfalt si din cand in cand drumuri proaste, vreun drum forestier, sa faci un gratar in poienita, atunci te orientezi catre GS!

-Daca nu ai probleme cu banii, alege clar 1150 in defavoarea 1100 la GS, este vorba de servofrana, a sasea, look-ul si anul de fabricatie.

Daca te duce ia-ti 1200, mult mai usoara, puternica, etc.

-Diferenta intre RS si GT este de confort, GT-ul este mai "evazat" pe laterale, are deflectoare, parbriz mai touring, poate avea sa si manere incalzite, tempomat, in rest aceeasi putere.

Este unul de vanzare chiar acum, pe forum.

Ia in calcul in clasa asta si RT1150, superba si mult mai confortabuila decit RS/GT.

Ideea este sa te hotarasti ce vrei exact, dupa aia restrangi cautarea. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

asa ca orice fac tot la bmw ajung in capul meu. nu ramane decat sa mai astept sa pot merge cu cateva sa le si simt, vorba unui coleg pe aici.

 

din cate am inteles de la voi, la 1150 diferenta mare o face ABS si treapta a 6-a. intentioneaz sa o folosesc in tara mult si 1-2 drumuri afara pe an. pentru atata se merita a 6-a? nu am o poroblema in a mai pune 1500 de euro dif. dintre ele, dar merita in mare parte ABS-ul acesti bani?

 

tot cautam am vazut ca la 1200 sunt mult mai ieftine modele RS, LT, GT. as vrea sa stiu diferentele intre GS si GT, pe celelalte le exclud.

am gasit ceva gs 1200 pe la 6000 de euro in germania. sunt diferente mari intre 1150 de exemplu si 1200. merita banii astia?

 

pe rand:

- cel mai bine cauta un 1100 sau 1150 GS, muta-i saua pe pozitia low (parca si la astea e reglabila) si vezi cum stai pe el, daca poti atinge cu talpa pamantul; doar varfurile nu e suficient pt. ca exista acele situatii cand nu mai poti atinge deloc si poate fi nasol.

- faci o confuzie cred: ABS poate avea sau NU oricare, fie ca e vorba de 1100, 1150 sau 1200, a fost la toate optional. ABS-ul merita sa-l ai in orice conditii, pt siguranta ta, indiferent cat sau pe unde mergi. Basca, nu stiu cine ti-o mai cumpara in viitor fara.

- GS si GT sunt total diferite conceptual; parerea mea ca pt drumurile din Ro, GS este de departe cel mai indicat.

- 1200GS la 6000€ ar trebui sa fie o cazatura... un 1150 bun (ex. 2003 si km mai putini) inca se da la banii astia

 

Esti sigur ca te lasa fara franadaca se strica servo? Cat de sigur? :)

 

La fel stiu si eu... sau daca te lasa ABS-ul nu mai ai frana deloc? Nu am analizat tehnic/logic dar stiu ca la 12GS sigur asta era un argument contra servo.

 

Vad ca toata lumea vorbeste la 1150GS de servo... dar dupa parerea mea mai important este ca ABS-ul a existat in varianta partial-integral (adica la apasarea manetei pt. frana fata, actioneaza si spatele); eu unul vad asta ca un mare plus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ABS'ul daca cedeaza, ramai doar fara el, NU si fara frana :rolleyes:

Exceptie fiind conditiile in care difera sistemul de franare total fata de cel de la masini.

yzule, asta-i clar, cineva zicea ca daca se freaca ceva la servo ramai fara frane. io as zice ca ai frane in continuare, doar ca fara servo. cam logic, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e ca AICI multi vorbesc doar ''din citite'', nu din experienta proprie.

De aia si se spune sa nu crezi tot ce citesti pe forumuri.Din pacate se confunda site'urile de specialitate cu forumurile :disappointed:

Atata timp cat nu este un defect mecanic in pompa de servo sau orice alt defect care ar duce la pierderea lichidului de frana, de exemplu, nu vad de ce motorul ar ramane fara frana. Dar, daca ma insel, va rog sa ma scuzati, eu vorbesc doar din experienta proprie.

Poate totusi un forumist ''mai citi'' ne lumineaza sipe noi cu alte exemple :rolleyes:

Intrebare de 10 pct: daca mergi cu motorul si apesi Kill switch, dupa care pui frana brutal : mai lucra ABS'ul ? :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare de 10 pct: daca mergi cu motorul si apesi Kill switch, dupa care pui frana brutal : mai lucra ABS'ul ? :scratch:

Kill Switch (OMG VRETI SA MA OMORATI!?!? COME ON GUYS!) = flipper-u ala din dreapta sus de pe ghidon care taie circuitul de alimentare pt pompa, aprindere, RID.

 

Raspuns: daca motoru e mort, nu merge ABSu.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack:

Uite, doar pt ca te cunosc...e butonul ala mare si rosu ce il au cam toate motoarele, cu care ii tai maiu' la motor in caz de ''primejdie''.

Da, stiu, am inversat cuvintele.

P.S Nu are legatura cu tinerelul ce se tot chinuie sa scape de ''primejdia'' numita GS1100 R BMW :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Atata timp cat nu este un defect mecanic in pompa de servo sau orice alt defect care ar duce la pierderea lichidului de frana, de exemplu, nu vad de ce motorul ar ramane fara frana. Dar, daca ma insel, va rog sa ma scuzati, eu vorbesc doar din experienta proprie.

 

Daca nu ma insel, parca tot tu mai sus ai pomenit de masini; ai incercat sa franezi cu o masina (dotata cu servofrana) avand motorul oprit, deci servofrana nefunctionand? Dupa prima pedala, forta de apasare necesara este enorma, fiind aproape imposibil sa poti frana... la moto n-o fi la fel? :scratch:

 

Uite, doar pt ca te cunosc...e butonul ala mare si rosu ce il au cam toate motoarele, cu care ii tai maiu' la motor in caz de ''primejdie''.

 

Eu am vazut la mai multe persoane ca de la acel buton opresc in mod uzual motorul... :blink: (mi se pare la fel de inteligent ca si stinsul/aprinsul farului de fiecare data cand opresti/pornesti motorul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit nu o data sa imi moara motorul si sa trebuiasca chiar atunci sa opresc. Asa este, prima pedala e ok, dupa care nu mai ai SERVO. Nu stiu de ABS, de aia am intrebat. Una'i servo, altai abeesu'.

Motiv pt care am intrebat: daca opresti motorul, la PRIMA pedala, cand inca te mai ajuta servo...ai ABS, au ba ?

Cat despre kill switch...am o lacuna: daca oricum nu opresti fortat de o primejdie, de ce sa faci doua operatuni? Economisesti 0.0001 L de benizna, oprind mai repede motorul de la buton si nu din cheie?

Eu avand farul tot timpul aprins, clar tre' sa opresc si de la cheie, ca altfel stau cu becurile aprinse. In concluzie, cred ca se economiseste benzina, asta e singurea mea explicatie...exceptand si varianta ca e mai comod sa-l opresti de la buton, ca mai apoi oricum sa sucesti cheia.

 

 

Motiv pt care am intrebat: daca opresti motorul, la PRIMA pedala, cand inca te mai ajuta servo...ai ABS, au ba ?

 

Se pare ca mai marii guru n-au prea gasit informatia asta pe alte forumuri... :disappointed:

 

VW T4 din 2000, 2.5 TDI, daca opresti motorul si pui frana, nu vrea sa iti ofere si ABS. Sa nu mai zic ca a doua pedala abia am apasat'o. Aaaa... era si zapada + gheatza pe carosabil

P.S M-aati enervat si m-ati facut sa ies la o tura in jurul blocului. Nu motorina a fost problema , cu curatatul de zapada :disappointed:

 

Izule nu vrei un domi sau un BMW :crack:

 

Ca si tu vad ca inca n-ai scapat de CS sau XR :)

Nu vreau, desi acum cativa ani mi-ar fi placut sa am unu' ( incercam sa'l combin pe Dan Cata, dar n'a pus botu' )

P.S Ca stiu ca aici nu citeste sotia...XR'ul e de vanzare doar de gura ei...de unde si pretul piperat, sa nu il cumpere nime' :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e slab acumulatorul abs-ul nici nu se activeaza la GS 1100, dar frana exista, abs nu functioneaza nici cu motorul oprit.

Daca nu ii faci upgrade la instalatie... recomand ABS mod ;)

 

 

Rezolva problemele de activare ale ABSului cu baterie... non-gel. Pentru ca numa cu d'alea scumpe pe gel nu face figuri la rece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa iei de pe motorworks.co.uk, plata cu cardul ;) sau poate ca te ajut eu cu ceva aici local :)

 

A mai fost? :D

 

952517935_3BP6q-XL.jpg

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru posesorii de 1200 si 1150 cu doua bujii pe cilindru:

 

Am facut niste unelte de scos pipele la bujii. Ca sa nu faceti asa:

 

Spark-plug-removal-2spk-2.jpg

 

si sa rupeti pipa, care costa o groaza de bani, am unealta asta:

 

62409867_n_2_1272x671.jpg

 

62409744_n_2_1272x671.jpg

 

62409525_n_2_1272x671.jpg

 

62409370_n_2_1272x671.jpg

 

La un capat, scoateti pipele, si la celalalt, e un imbus ca sa puteti da roata fata jos, axul mai exact. Asa am proiectat-o, ca sa poate fi folosita cu ce e deja in trusa de scule a mobrei.

 

Pentru informatii, dati un semn la 0747 294 113

 

 

Dan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...