Sveat Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 Are cineva un crash bar de 1100gs normal de dat? Salut, /index.php?/topic/718460-vand-crashbar-pentru-bmw-1100-1150-gs/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fadrianradu Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 Daca doreste/cauta cineva sa isi schimbe cauciucul de pe manerele incalzite uzate la 1100/1150 cu reper OEM la un pret bun poate il ajuta informatia asta: /index.php?/topic/723351-manerhandle-acceleratie-bmw-r1150-gsadv;r1150-rtr-si-altele/?p=3922371 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 Mare atentie la transmisie/cutie. In special cele fabricate intre oct 1993 si apr 1996 ( cutiile tip M94) pot avea probleme mai ales dupa 50-60000 km si o reparatie costa spre 7-800 EUR. Nu e o regula ca toate sa aiba aceasta problema insa daca te uiti pe forumurile dedicate acestui model vei vedea ca sint ceva probleme la modelele de dinainte de 1997. In rest ceva probleme cu map-area injectiei la modelele mai vechi (asa numitul surging) si cam atit. Motorul se pare ca e bombproof. am vazut un topic pe advrider.com cu un flacau care facuse 400000 MILE!!!! cu ea. apropoz: citi bani costa gs-ul pe care vroiai sa il cumperi? si citi km avea? Flacaul de care vorbesti, a trecut de 500.000 de mile - (incepand cu postul 187): http://advrider.com/forums/showthread.php?t=278021&page=13 Bravo lui, a intretinut-o cum trebuie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 Flacaul de care vorbesti, a trecut de 500.000 de mile - (incepand cu postul 187): http://advrider.com/forums/showthread.php?t=278021&page=13 Bravo lui, a intretinut-o cum trebuie! ai dat reply la un post din 2008? da stiu ca te-ai gandit putin ce sa scrii ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madryder46 Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 Buna, intrebarea mea este, ca am cumparat un R1150GS si am observat ca curge uleiul. Am demontat scutul si unde este furtun din fier in care circula uleiul , acolo la iesire se face picaturi de ulei..Inaintea de cumparatura a fost schimbata uleiul motor,transmisie, cardan. Asta rezolv cumva, schimb saiba si cred ca fii bun. Problema este ca motorul se incalzeste la temperatura 4-5 linii, si miroase de fum ulei ars. Am cautat din unde vine, si unde sunt legaturile la tevi la curea de distributie, acolo arde. E posibil sa ajunga ulei la teava de esapament si sa arda acolo?Asta-i este motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 Da.in spatele senzorului hall e un semering .verifica daca curge pe acolo.de obicei curge pe acolo daca a fost pus prea mult ulei si pe la semeringul de la cutie.ala e mai greu de schimbat .verifica daca da ulei si la imbinarea dintre motor si cutie deasupra catalizatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 Buna, intrebarea mea este, ca am cumparat un R1150GS si am observat ca curge uleiul. Am demontat scutul si unde este furtun din fier in care circula uleiul , acolo la iesire se face picaturi de ulei..Inaintea de cumparatura a fost schimbata uleiul motor,transmisie, cardan. Asta rezolv cumva, schimb saiba si cred ca fii bun. Problema este ca motorul se incalzeste la temperatura 4-5 linii, si miroase de fum ulei ars. Am cautat din unde vine, si unde sunt legaturile la tevi la curea de distributie, acolo arde. E posibil sa ajunga ulei la teava de esapament si sa arda acolo?Asta-i este motorul Presupun ca iti curge in stanga cum stai calare pe mobra, langa ochiul de vizitare. Trebuie desfacuta conducta, inlocuite saibele alea doua si strans la loc banjo-ul, la cuplu Ta-da!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 Are cineva Hard Parts pt BMW R1100GS? Ceva gen desene CAD cu care sa le pot taia eu pe undeva? Sau orice informatie care m ar putea ajuta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madryder46 Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 Ok, asa-i Cata, cum zici. Am cumparat saibele,astazi sper ca o sa am timp sa schimb. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Daca vrea cineva am 4L ulei mineral 20w50 Total. http://www.lubadmin.com/upload/produit/fichepdf/lang_1/1170.pdf Il ofer la 60 lei » Post actualizat in 03 Apr 2015 11:49Am o curiozitate, in ideea in care are cineva un raspuns. Cautam azi bujii pentru R100GS in catalogul DENSO. Pentru R1100GS era recomandata K22PBR-S iar pentru toate celelalte modele de R1100, si chiar R1150 recomandata K22TNR-S Are cineva idee de ce? Pare interesant! PS: K22PBR-S -- are 2 electrozi de masa K22TNR-S -- are 3 electrozi de masa » Post actualizat in 22 Apr 2015 10:53Este cineva interesat de o pereche de genti originale BMW pt modele 1100 1150. Sunt in stare foarte bune urme minime de uzura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 upgrade de facut la 1150 gs adventure (probabil si la modelele anterioare, dar nu stiu 100%), pe langa ce s-a mai vorbit, schimbati mufele rapide de la conductele de carburant. sunt de plastic si aveti de umblat la ele de fiecare data cand dati jos rezervorul. mi s-au rupt doua din cele trei mufe deja. doua le-am pus metalice si vreau sa comand si pentru furtunul de legatura de sub rezervor, cel cu mufa la 90 grade. mi s-a rupt mufa exact cand mi-era lumea mai draga si lucram singur la motor. curge benzina si se face multa mizerie. plus ca puteti fi la mama naibii si e mai greu de reparat. ceva in genul asta aveti nevoie http://www.beemerboneyard.com/cpcqkdiscon6p.html cum zic si ei, era o chestie pe care trebuia s-o faca fabrica in atatia ani de productie. da in fine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 Nu stiu daca are cineva nevoie, sau daca pot ajuta pe cineva cu ceva dar am un 1100GS lovit. Drept urmare nu are toate piesele -- si o parte din ele am sa le pastrez pentru mine dar poate va pot ajuta cu cate ceva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabrielleru Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 Am un prieten cu r1150 rt ... 55 000 km asa arata kilometrajul are un tocănița pe partea dreapta adica la clapeta de admisie daca pui degetul nu se mai aude e vreo rezolvare ieftină la acea clapeta ? Adica doar axul pe care sta clapeta sau e altceva? A mea are 68000 si nu are joc la clapete. .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 Am un prieten cu r1150 rt ... 55 000 km asa arata kilometrajul are un tocănița pe partea dreapta adica la clapeta de admisie daca pui degetul nu se mai aude e vreo rezolvare ieftină la acea clapeta ? Adica doar axul pe care sta clapeta sau e altceva? A mea are 68000 si nu are joc la clapete. .. bucsi de bronz - cata/oradea. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiu832004 Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Vă Salut. O cunoștință are un BMW r1150 gs din 2003. Nu știu km ca mi a trimis doar poza. întrebarea ar fi merita 3mii e ? Și ăsta în 2 rate.arata și merge bine. Din spusele lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Am un prieten cu r1150 rt ... 55 000 km asa arata kilometrajul are un tocănița pe partea dreapta adica la clapeta de admisie daca pui degetul nu se mai aude e vreo rezolvare ieftină la acea clapeta ? Adica doar axul pe care sta clapeta sau e altceva? A mea are 68000 si nu are joc la clapete. .. Da-i linkul asta la tovarasul tau - http://advrider.com/forums/showthread.php?t=630335 » Post actualizat in 05 May 2015 06:43 bucsi de bronz - cata/oradea. numai bine, paul Cluj mai exact, dar erai pe-aproape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Cluj mai exact, dar erai pe-aproape data viitoare ... » Post actualizat in 05 May 2015 06:52 Da-i linkul asta la tovarasul tau - http://advrider.com/forums/showthread.php?t=630335 faine pozele ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 Cati dintre voi aveti filete de la capacul de la chiulasa distruse (cross threaded)? Ati remediat problema si daca da cum? ------------------- Eu am unul din partea de jos zapacit si in weekend vreau sa ma apuc de el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 Mie mi le-a facut sorin.e un mecanic prin pantelimon(un geniu dupa parerea mea)cu niste smecherii care se numesc elicoid parca .sunt niste chestii care au un filet la interior si unul la exterior plus doua pene la exterior pt fixare.se largeste filetul din chiuloasa ,se face filet cu tarodul ,se infileteaza draciile astea si se bat penele pt fixare .masoara un prealabil gara care o faci cu spiralul sa fie la fel cu lungimea elicoidului,ai grija sa nu dai span in motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 helicoil: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 Cam asa ceva numai ca asta e un arc ,celalalt erea mai desptept.erea o piesa in sine cu pene externe de fixare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 Acelasi principiu. http://www.acmeindustrial.com/images/Heli-Coil.gif Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 Exact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 sincer solutia o aveam deja! voiam sa vad ce mai foloeste lumea. Am refacut cu succes azi 2 filete... mult mai bine acum1....am si rezerve o gramada acum daca are cineva nevoie! Misto ar fii din ce am vazut time sert ul ...dar la noi in tara nu a mgasit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 http://www.advrider.com/Wisdom/ABSResetProcedurev1.0.pdf procedura de resetare a abs-ului, poate mai are cineva nevoie. La mine a functionat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.