Dan Cata Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 Te rog frumos sa accepti raspunsul meu... WD40'u nu ataca oringurile, dar are si ceva uleios in el, si ala iti poate ajunge pe discuri/placute. Asa ca le cureti cu spray de curatat etrierii/placutele/discurile sau daca desfaci, pui totul intr-un vas de plastic cu lichid de frana si le freci cu o pensula sau periuta de dinti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 (editat) iar pentru bogo, intrebarea era daca wd40-ul ataca garniturile de cauciuc ale etrierului (m-am uitat pe flacon dar n-am gasit nimic in sensul asta)si daca da, ce alt produs sa folosesc pentru curatare? Am sa te rog sa ramai ontopic si sa te plangi de atitudinea mea pozitia si de firea mea saritoare prin mesaje private - chiar nu intereseaza pe nimeni problemele tale personale. Imi voi permite sa raspund pentru ca stiu raspunsul: nu, nu prea ataca oringurile. Strict din punctul asta de vedere, este ok pt curatat etrierii. Daca io,bogo are alta opinie, sunt convins ca va posta si el. EDIT: Acum am remarcat. Postul meu anterior iti raspunde la intrebare. Ma citez: Nu e excelent WD-40 decat daca il cureti bine de pe etrier dupa ce dai jos mizeria. Problema cu el e ca e uleios si daca ajunge pe disc/ferodoul placutelor o sa mergi o vreme fara frane. Ca sa traduc: e ok WD-40, nu ataca nimic, insa are alte probleme: daca nu esti atent te poate lasa fara frane. Te rog sa ma ierti daca nu am fost destul de clar de prima data. Editat August 11, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 switch, intrebarea mea era pentru bogo.te rog lasa-i pe oameni sa raspunda pe langa faptul ca te-ai bagat in seama fara sa fii intrebat, nici n-ai raspuns la intrebarea mea. in ceea ce te priveste, inainte sa te mai intreb pe tine vreodata ceva, am sa violez gugalu' si netu' in cautarea raspunsului si daca ma uit in urma, nici data trecuta nu te intrebasem pe tine nimic. tot singur te-ai bagat in seama si atunci deci, abtine-te! ================================================ iar pentru bogo, intrebarea era daca wd40-ul ataca garniturile de cauciuc ale etrierului (m-am uitat pe flacon dar n-am gasit nimic in sensul asta) si daca da, ce alt produs sa folosesc pentru curatare? daca tot vrei sa vb direct cu io, bogo, de ce nu folosesti PM-ul? e un forum public pana la urma. data trecuta te plangeai ca ai fost trimis spre google in loc sa ti se raspunda (cu toate ca ti-am dat link unde iti era explicata exact chestiunea respectiva. trebuia doar sa te obosesti sa citesti); acum ti se raspunde si tot nu e bun? ar trebui sa-ti mai eliberezi din tensiunile acumulate. daca nu stii cum, cauta pe google. si mai lasa jignirile deoparte. nu e nici locul si nici timpul pentru ele. sunt convins ca ne vom intalni candva si atunci o sa-mi poti spune in fata tot ce gandesti despre mine. imi pare rau pt balacareala din ultimele pagini. e unul din putinele topicuri pe care inca imi mai face placere sa-l citesc. poate face un admin curatenie. iar daca mai ai ceva cu mine angi, te rog foloseste PM-ul, nu vb urat aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 Te rog frumos sa accepti raspunsul meu... WD40'u nu ataca oringurile, dar are si ceva uleios in el, si ala iti poate ajunge pe discuri/placute. Asa ca le cureti cu spray de curatat etrierii/placutele/discurile sau daca desfaci, pui totul intr-un vas de plastic cu lichid de frana si le freci cu o pensula sau periuta de dinti. Ok. Il accept, dar sa nu se mai intample... Tot ce ma interesa e daca ataca oringurile. Daca dau putin p-acolo, va fi o cantitate f mica si dupa aia oricum o sa frec cu vreo carpa. Nu prea o sa aiba ce sa se scurga pe placute si disc. De desfacut etrierul ca sa-i trag o baie-n jacuzi si sa-l frec cu periuta de dinti, e prea mult pentru mine ============================================== switch, devii obositor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 Stai linistit ca nu o sa se mai intample Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 ...ma, voi sunteti nebuni de-a binelea!...pareti si sper ca sunteti oameni seriosi, ce mama dreaq v-a apucat de va balacariti si aici?...va rog eu frumos sa incetati certurile si sa reveniti la sentimente mai bune unul fata de celalalt... ...la cristi i-am raspuns eu inca de ieri cum se face schimbul de placute pe marginea drumului, a inteles din prima si presupun ca acum este departe in drumul sau...chiar nu cred ca avea nevoie de si nici suficiente resurse sa schimbe placutele la modul cel mai corect si mai recomandat de bmw service..e totusi pe marginea drumului.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat August 15, 2010 Share Postat August 15, 2010 mai baieti, imi cer mii de scuze pentru intarziere. am fost nitel plecat si nici prin cap nu mi-a trecut ca iese harababura asta... eu unul folosesc alternativ un brake cleaner de la Procycle (http://www.louis.de/_3018b16e5a49bcdf6e48ec543d6e53dcf1/index.php?topic=artnr&artnr=10004977) pe care-l am acasa si unul pe care-l mai gasesc pe la service-ul prietenului meu unde mai surubaresc. asta din urma habar n-am ce e insa nu cred ca-i mare diferenta intre diversele tipuri. in ceea ce priveste verdepatruzeci (WD-40) intr-adevar e neutru cu garniturile, nu le ataca. cu toate astea nu l-as folosi in zona franelor decat daca as putea curata ulterior cu un... brake cleaner. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 15, 2010 Share Postat August 15, 2010 Brake cleaner-ul ala nu mi s-a parut ca face mare lucru. Probabil daca iesi imediat de pe circuit, elimina depozitele. Asa, la mers normal, am observat ca face maneta sa devina putin mai ferma la primul contact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 15, 2010 Share Postat August 15, 2010 eu am folosit caranda de 15 lei ca sa inmoi jegul de la pistonasele etrierilor ca erau blocate cei mai bine investiti 15 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 15, 2010 Share Postat August 15, 2010 Dragilor, chiar daca acceptam p'acilea orgoliile unora, credeti ca e cazul sa transformam topicul intr-unul de curatat sistemul de franare? Va multumesc pentru intelegere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 e ok atit timp cit se discuta probleme tehnice si se pastreaza o atmosfera relaxata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 Ma duc sa imi iau o bere atuncia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 (editat) Avarii constatate:- 3 rulmenti cu joc oarecare; probabil in limite - furca schimbatoare uzata grav - celelalte doua furci cu uzura mica - pinionul de a 2a si cel de a 4a (crabotii de la a 2a de fapt) uzati partial - harta ciobita in dreptul vitezei a 2a http://picasaweb.google.com/switch.xp/BMWG...feat=directlink Si am rezolvat problema. Cum? Am facut rost de o cutie de viteze M94 cu o ureche de prindere rupta. Am desfacut-o iar inauntru am gasit totul impecabil, mai putin rulmentii (care erau cam dusi). Am dat o fuga la SKF si am cumparat rulmentii adecvati (capsulati), exact ca cei de pe M97. Un singur rulment nu e pe cote standard si poate fi luat doar de la BMW, dar acela era si cel mai bine pastrat (era aproape nou ca sa zic asa). Cu alte cuvinte, am reconstruit cutia M94 in carcasa mea de M97. Rulmentii noi m-au costat putin peste 120 lei. Cel OEM pe care nu l-am inlocuit probabil e vreo 120 euro. Si... cum merge deci? La fel ca inainte doar ca acum toate vitezele sunt utilizabile. Mi-au ramas o gramada de chestii inca utilizabile: toate componentele interne ale cutiei mele M97 si o carcasa M94. Din astea, avariate sunt pinioanele de a 2a si a 4a de pe axul de iesire, furcile selectoare (eu nu as mai pune niciuna inapoi in cutie), harta si partea din spate a carcasei. Restul pieselor (pinioane, axuri) nu prezinta uzura si pot fi vazute la cerere. Le voi pune la pastrat in uleiul de cutie folosit. Editat August 19, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 (editat) In formol Bravo! Ma bucur ca ti-a iesit lucrarea Mesaj completat Editat August 19, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Un spyshot cu noul model? R 1150 WATERCOOLED, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Buna asta, o sa o pun la 1200 GS/A Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 (editat) Fratii mei calareti de bavareze, vreau sa va anunt pe aceasta cale ca ma voi alutra, incepand de astazi, celor care vor sa-si plimbe merteagul pe la ganglionii netrebnicilor de la Automobile Bavaria (Bucuresti). Totodata jur credinta pururi englejilor de la motorworks. Pe scurt, am comandat niste maruntisuri pe data de 1 IUNIE 2010. Nici pana astazi cei de la Bavaria (am mers pana la director local) nu au fost capabili sa imi dea un termen de livrare pentru niste piese achitate de doua luni si jumatate. Am vorbit la motorworks (www.motorworks.co.uk, de parca ar fi nevoie sa mai mentionez) si pana vinerea viitoare le voi avea (expediere in ~4 ore de la comanda). Ce-i drept, platesc ceva lire in plus transportul. Asta-i viata. Editat August 20, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Fratii mei calareti de bavareze, vreau sa va anunt pe aceasta cale ca ma voi alutra, incepand de astazi, celor care vor sa-si plimbe merteagul pe la ganglionii netrebnicilor de la Automobile Bavaria (Bucuresti). Totodata jur credinta pururi englejilor de la motorworks. Pe scurt, am comandat niste maruntisuri pe data de 1 IUNIE 2010. Nici pana astazi cei de la Bavaria (am mers pana la director local) nu au fost capabili sa imi dea un termen de livrare pentru niste piese achitate de doua luni si jumatate. Am vorbit la motorworks (www.motorworks.co.uk, de parca ar fi nevoie sa mai mentionez) si pana vinerea viitoare le voi avea (expediere in ~4 ore de la comanda). Ce-i drept, platesc ceva lire in plus transportul. Asta-i viata. help, help! vreau sa-mi iau 1150 gs adventure. ceva sfaturi? la ce sa fiu atent? ce sa evit? ce ani sunt mai buni? sa ochesc spre unul cu cutii de aluminiu bmw sau sa ma orientez spre ceva zu zega sau touratech? care-s mai bune? ca spatiu, cele originale bmw mi se par f mici. probabil o sa urmeze un topcase givi de f mari dimensiuni in care sa-mi incapa doua casti. so, care ma puteti ajuta cu sfaturi? please? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Oricare 11.5GSA e bun.Depinde acum daca vrei sa faci singur intretinerea iei pe cel din 2002 care nu are servo si nici dual spark. Iesi mai ieftin iar rezultatele sunt identice. Un set TT te ajunge MINIM 400 EUR. Un set BMW te ajunge MINIM 900 eur. Astea fara suporti. Asa ca iti iei textil si astepti o super afacere (cum am facut eu). Vezi daca are crash bars pentru ca sigur a fost dat de pamant cu el (numai eu l-am aruncat de cateva ori) insa cu crash bars n-are nici pe dreq. Vezi sa plece ABS-ul cand incepe sa se miste mobra (se aude un cloncanit) daca nu e clar bateria. Alternatorul de GSA e un pic mai mare ca cel de GS asa ca are nevoie de ceva juice ca sa dea in gura la toata instalatia. In rest, e exact ca la 11GS sau 11.5GS , te uiti la aceleasi lucruri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 (editat) Oricare 11.5GSA e bun.Depinde acum daca vrei sa faci singur intretinerea iei pe cel din 2002 care nu are servo si nici dual spark. Iesi mai ieftin iar rezultatele sunt identice. Un set TT te ajunge MINIM 400 EUR. Un set BMW te ajunge MINIM 900 eur. Astea fara suporti. Asa ca iti iei textil si astepti o super afacere (cum am facut eu). Vezi daca are crash bars pentru ca sigur a fost dat de pamant cu el (numai eu l-am aruncat de cateva ori) insa cu crash bars n-are nici pe dreq. Vezi sa plece ABS-ul cand incepe sa se miste mobra (se aude un cloncanit) daca nu e clar bateria. Alternatorul de GSA e un pic mai mare ca cel de GS asa ca are nevoie de ceva juice ca sa dea in gura la toata instalatia. In rest, e exact ca la 11GS sau 11.5GS , te uiti la aceleasi lucruri. Daca nu ai cine stie ce bani de spart pe cutii, vorbeste cu Alecu @ HeavyDuties.ro si te rezolva el la bani putini cu un set complet de cutii + topcase. Daca m-ar tenta cutiile de aluminiu la ei as apela (ma rog, daca as avea 1000e si mi-ar prisosi probabil m-as infige la Zega). Editat August 20, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MCN Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Din cumplita lipsa de timp (adica nu mai pot pleca de acasa cate 2-3-5 zile) se schimba sau se vinde animalul de mai jos. PREFER ENDURO SAU ENDURO CROSS, de rupt capul pe maidanele din spatele casei. BMW 1100 GS august 1999 cca 90cai si 95 Nm. Ptr cine nu stie ce vede, motocicleta are pe ea urmatoarele: -''fairing'' Touratech(faruri, parbriz si carena fata)-cca 1200eur -aripa superioara Touratech -aripa inferioara Touratech -prelungire aripa Touratech -protectii cilindrii Touratech -protectie evacuare Touratech -evacuare REMUS de la Touratech -coarne incalzite IN 2 TREPTE -alarma Scorpio -sidebags -top box -gratar suplimentar top box -scut cric -proiectoare Hella -bari protectie Wunderlich -protectii cadru (HARD PARTS) Touratech. -VENTILATOARE SUPLIMENTARE. -protectie far Touratech. -suport de paravanturi genunchi Wunderlich. Total accesorii cca 4000EUR. Consumabile schimbate si simeringuri furca de CCA 300km (consumabilele se schimba din nou la 10.000km) Cauciucuri fata 90% si spate 80% (Heidenau si Continental). Merge ceas. REZOLVAT RECENT SENZOR HALL. Pentru orice alte detalii rog sunati sau PM. MULTUMESC PENTRU OFERTELE DECENTE ANTICIPAT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristialex Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 ......-VENTILATOARE SUPLIMENTARE....... poti da ceva detalii despre chestia asta? presupun ca sunt montate in spatele radiatorului de ulei.. ceva poze..., tip de ventilator, sunt cu termostat sau cu pornire la buton.. etc...? multam fain si spor la vanzare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Mi-ai dat o idee Cred ca pe langa bucsi, senzori, reconditionat admisii ce clantane, sa fac si ceva kit care sa iti porneasca un ventilator la 6 bare si sa se opreasca la 5 Ta-daaaaa!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 (editat) Gaseste-mi tu un ventilator heavy-duty de diametru mic care sa functioneze in plaja 12-18V. Trebuie sa functioneze si in medii umele si in medii pline de praf. De controller ma ocup eu personal si imi iese si ieftin. Eu unul m-am blocat la ventilator in sine. Editat August 26, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Ventilatorul e musai sa fie cu garantie si usor de schimbat. Cand se fute, iei altu Controlleru nu e nici ala asa de greu de facut. Mai greu e de vazut cat e rezistenta la senzor cand atinge 6 bare. Oricum, nu stiu daca are sens sa faci chestia asta. Ieri a fost a doua oara vara asta cand mi-a ajuns mobra la 6 bare intrafic. Si RT are carene, nu disipa asa usor caldura ca si un GS/RS/R. 7 bare m-ar alarma. As trage pe dreapta si as astepta 5 mins, dupa care as porni-o din loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.