Cavaleru Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Deci... care mai vrea sa isi schimbe ambreiajul tot cu unul OEM? pai dupa cati km a ajuns asa? sau care e ideea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Habar nu am, o trantit unu poza pe advrider. Ideea e ca nu are sens sa dai n'spe mii de ron pe piese OEM cand la o fractiune de pret iei aftermarket care face acelasi lucru, poate si mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 30, 2010 Admin Share Postat Aprilie 30, 2010 Dane, vezi sa nu te auda KHK ca incerci blasfemii d-astea pe BMW ca o sa-i iesi de la suflet! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d@nn Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 Mie personal imi place asta: Nu e prea ieftin, dar cred ca face banii, si te scuteste de stres. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 Lasa ca nu numai placa de frictiune se schimba. Iar OEM nu e mai scump ca Motorworks (de exemplu) in foarte multe cazuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 Mie personal imi place asta: Nu e prea ieftin, dar cred ca face banii, si te scuteste de stres. Te scuteste de stres in conditiile in care ai GS si mergi prin sahara sau prin alt mediu foarte cald, cu mobra superincarcata, unde ambreiajul are parte de multa actiune. In rest, nu vad rostul, sincer. Lasa ca nu numai placa de frictiune se schimba. Iar OEM nu e mai scump ca Motorworks (de exemplu) in foarte multe cazuri. Corect, asa recomanda BMW, asa recomanda si guru forumurilor de pe afara, insa: daca placa de presiune si housingu' nu au urme de arsuri (microfisuri, crapaturi, etc) eu zic ca nu se merita sa le schimbi. La fel am facut la GS si iaca totul o fost bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 E clar! Trebuie sa-mi caut o janta fata. A fost indreptata pe cat posibil, dar neavand posibilitatea de rolluire, nu a iesit chiar cum ma asteptam. O sa vad cum se comporta la drum, ca inca nu am adus-o acasa. Daca e acceptabil, o sa merg asa mut si bine. Oricum, am intrat pe http://www.beemerboneyard.com/ si nu au pe stoc roti. Cred ca se dau ca painea calda! Stie cineva alta sursa ? Oricum, noua nu vreau s-o iau... Aviz celor care "se baga la creatie" si vor sa regleze spitele: In interiorul surubului de reglaj din butuc mai exista un fel de bucsa cu filet. Chinul dracului pana si-a dat seama omul... Problema nr. 2: am joc la roata spate. Cam mare. Si cand apas frana spate. Asta inseamna ca e vorba de cei 2 rulmenti cu ace? Inseamna ca cel mare e totusi ok? E vorba de cele 2 bucsi de care zice Dan? Sa schimb totusi si rulmentul cardanului sa fiu sigur? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 (editat) Iei numa bucsile si ai pace Daca calcai frana si disparea jocul, era rulmentul mare de vina, dar daca calci frana si jocul e acolo, trebuie inlocuiti rulmentii aia mici, pentru ca jocul e de la roata, cu tot cu grup si cu etrier La rulmentul mare nu trebuie sa ii faci nimc daca e totul in regula. Schimbi doar uleiu in grup si gata Editat Mai 3, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorin-moto Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 (editat) E clar! Trebuie sa-mi caut o janta fata. A fost indreptata pe cat posibil, dar neavand posibilitatea de rolluire, nu a iesit chiar cum ma asteptam. Sunt userul yzulyka..contul imi e suspemdat , din acest motiv postez de pe contul lui Dorin. Inainte sa cumperi o alta janta, daca doresti, poti sa mi-o trimiti la Cluj si am sa o duc in doua locuri unde am dus doua jante (una de 650 Funduro chiat sapt. trecuta ) sa le rezolv. Si a mea, cea de pe 650 CS , care e janta plina am dus-o tot aici in Cluj la roluit si a scos-o perfect. Inainte sa ti-o duc la roluit, o duc la un dibaci care repara jante spitate, si daca e necesar (daca el nu o poate soate perfect) o duc si la roluit...si te costa transportul plus o bere. Janta de Funduro a scos-o 99% bine, singura imperfectiune se vedea acolo unde janta a fost sudata din fabrica, insesizabil oricum. Plata reparatiei nu stiu cat va fi...nu pot sa ma pronunt. Cat despre joc roata spate..banuiesc ca ceva rulmenti iti fac figuri..dar sa lasam specialistii sa te indrume, ca sunt destui pe aici Yzu 0744 973 166 Editat Mai 3, 2010 de dorin-moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Referitor la janta... citeste mai intai articolul asta: http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/OGSWTTv10.pdf Vezi ca is niste limite la joc lateral si sus jos in care poti repara janta, daca e peste... ar cam trebui inlocuita... Din cate stiu eu, Rabinu din Bucuresti mai misca cate ceva la rotile cu spite de la BMW, da-i si lui un telefon si vezi ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Rabinu nu prea misca la spitzate de BMW. Ultima data stiu ca i-a luat o zi intreaga si tot shuie a iesit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Inainte sa ti-o duc la roluit, o duc la un dibaci care repara jante spitate, si daca e necesar (daca el nu o poate soate perfect) o duc si la roluit...Yzu 0744 973 166 E vorba de Basty ? Mecanicul nostru e Catalin, un tip foarte capabil in care am mare incredere. E prieten bun cu Basty si s-a consultat cu el in problema asta. De indreptat a indreptat-o el dar pentru reglat spitele a trimis-o la altcineva. Oricum, multumesc! Sa stii ca o sa apelez la tine daca nu iese bine treaba aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorin-moto Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 E vorba de Basty ? . Nu, e vorba de Sany si e de aici din Cluj. Iar firma de roluit si indraptat jante e tot de aici din Cluj. YZU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Jenti de GS se vand pe ebay si pe la 150 eur, daca nu iti iese figura cu indreptat/roluit, ai putea lua in considerare si treaba asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrisor Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 va salut ! am mai primit si altadata cateva sfaturi tehnice f bune de pe acest forum. nu sunt de acord ca informatiile de aici ,, valoreaza cati bani dai pe ele,,. citesc de multe ori detalii tehnice foarte bine documentate. tot respectul pt. asta ! in aceiasi ordine de idei, am o mare rugaminte : rog pe cineva cu 1150 gs sa mi spuna cum trebuie sa mearga maneta de acceleratie ! a mea ma termina. am venit de la un drum mai lung(440+220+440) si am febra musculara la mana; la fiecare muschiulet in parte. nu mai stiu ce sa fac... am desfacut o am vericat tot traseul cu amanuntul, am fost pana aproape de casetuta aia unde se intalnesc cele doua cabluri, am desfacut manerul... , nimic. toate par sa fie in regula. in schimb maneta merge greu si gata... poate, asa merg toate mai greu . aaa, mi am luat si plastic de ala care se pune pe maner sa te mai ajuti cu podul palmei...nimic ! daca am sa mi schimb tipul motocicleta , din acest motiv am s o schimb !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Tot ce trebuie sa faci e sa te inarmezi cu rabdare... Desfaci frumos tot sistemul de cablu, de la maneta pana la admisie. 1150, banuiesc ca e sistemul cu cutie care imparte cablul central in alte doua cabluri, cate unu la fiecare adimisie. Si cutia aia se desface, vezi ce e acolo, poate cineva sau chiar tu a uns cablul (asa ceva nu se face, nu e nevoie fiindca camasa are teflon pe dinauntru, iar tu daca ungi faci ca praful sa se adune si sa se sedimenteze acolo, care se intareste si distruge teflonu de pe interioru camasii). De asemenea, ai nevoie de un tub de wd40, cu care dai bine pe arcurile care fac clapetele sa revina, la fiecare admisie. Poti avea si pietricele care s-au adunat acolo, care se freaca intre scripete si corpul admisiei. Poate sa iti mearga greu numai de la maner, dar iti dau un sfat Mansonul e de cauciuc, iar partea din stanga e de metal, si dupa cum prea bine stii, cauciucul se freaca foarte greu de metal. Ce am facut eu ca sa rezolv asta: am luat o cartela telefonica din plastic, am taiat-o cu diametru exterior cat mansonul cauciucului si diametru interior cat e fierul pe care sta mansonul, astfel ca plasticu statea lipit de manson si se freca de fier; deci e mult mai usor sa freci plastic pe fier decat cauciuc pe fier La fel am facut pentru celalalt capat al acceleratiei, unde sta contragreutatea aia. Deci fa treaba care ti-am zis-o eu cu cartela din plastic, da cu wd40 pe arcurile de la clapete si daca tot se simte ca merge greu, va trebui sa desfaci si cutia aia care le imparte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrisor Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 multumesc ! asa o sa fac ! da ...anul trecut parca a mers mai usor dupa ce am dat cu wd 40 pe axul de la clapeta. si mansonul l am departat dinspre stanga de metal. are distanta . dar zi mi te rog e o hiba la toate 1150 urile? ca la 1200 am probat : merge f usor ! incerc cu saiba de plastic in partea cealalta .dar cu ce sterg, spal , cablu pe interior ? Mesaj completat multumesc ! asa o sa fac ! da ...anul trecut parca a mers mai usor dupa ce am dat cu wd 40 pe axul de la clapeta. si mansonul l am departat dinspre stanga de metal. are distanta . dar zi mi te rog e o hiba la toate 1150 urile? ca la 1200 am probat : merge f usor ! incerc cu saiba de plastic in partea cealalta .dar cu ce sterg, spal , cablu pe interior ? la caseta aia care desparte cablurile n am putut sa ajung. la u n moment dat trebuia sa dau jos abs ul si nu m am riscat.dar am tras de sufa otelita din cablu :mergea usor. am sa incerc toate variantele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 .dar cu ce sterg, spal , cablu pe interior ? Gasesti pe Louis.de un spray special de spalat cablurile. Are si un dispozitiv special de fixat cablul si dat cu spray pe interior. Codul lui este 10059017. Eu l-am cumparat dar nu am apucat sa il folosesc sa iti si spun cum se face si daca e eficient. Pagina cu sprayul (daca nu se deschide din prima, mai deschide-o inca o data) este aici. Stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Daca vrei numa sa cureti, dar sa nu incerci sa ungi, nu e nevoie ca are teflon in interior camasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 4, 2010 Admin Share Postat Mai 4, 2010 Dane, cartela aia musai sa fie una telefonica sau merge si una de la o carte de credit? Am un Master Card Platinum si nu am ce face cu ea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Io nu am folosit card bancar, ca atat de multi bani aveam pe el de s-o indoit saracu de la atata povara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MCN Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 UNA TARE, MANELISTA ( a se citi fiecare litera!): "Am bani de ma-nerveaza!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Stie cineva o sursa de rulmenti aftermarket buni pt. roata fata ? Ca si astia dau semne de oboseala. Plus ca trebuie sa caut un amortizor spate. Cred ca o sa iau Wilbers ca mi-a placut cum se simte diferenta la VFR. O sa iau modelul basic doar cu reglaj pe rebound, la care cred ca o sa mai adaug reglajul hidraulic de preload, ca e folositor cand ai pasager si bagaje full. Oricum, iti cer o gramada de date despre greutate, inaltime, stil de condus, suprafata de rulare preponderenta etc si iti trimit amortizorul facut custom pt. tine. S-ar parea ca e vorba de o revizie in toata regula. Daca-i bal, pai bal sa fie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Claudiu, rulmenti pentru fata poti sa iei de la SKF. 20X47X14 GROOVED BALL BEARING 25X52X20,6 GROOVED BALL BEARING Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Speram sa-mi dai un cod concret, ca am cautat la ei pe site, dar nu sint sigur ca am codul bun. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.