mariusMZ Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 La mine sa prajit bobina de in ductie . La atbv costa 372 si vor 50% la comanda........ nici o reducere pt modele mai vechi de 10 ani. pot sa o mai iau si din alta parte ..?. deci sunt in pom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 (editat) La mine sa prajit bobina de in ductie . Imi pare rau sa aud asta...eu ti-am zis sa nu treci prin apa Oricum, iti recomand sa cumperi de pe ebay, eu cumparandu-mi chestii electronice si inca ma folosesc de ele si in ziua de azi. Uite aici: http://cgi.ebay.com/BMW-R1100GS-R-1100-GS-...=item335e6a4486 Yzu Editat Iulie 21, 2010 de yzulyka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 Da merci Yzule...! .dar am mai fost si ieri la Cheia sa ridic mobra si sa vad dak nu a mai ramas cineva sau dak nu si-a uitat careva vreun portofel pe pajiste . Deci eu sunt mai tare am fost anul asta de doua ori la BMW camp...... TE OFTICI ??? . Asa ca distractia continua ;schimb bobina;! Sa auzim de bine...!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 Asa ca distractia continua ;schimb bobina;!Sa auzim de bine...!!!!!! Pai scimb-o mai repede sa ne vedem la o noua petrecere la intanirea dominatoristilor de la Baisoara week-ul ce vine ( 30 iulie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 Unde mah? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 Unde mah? La Dan la cabana Btw, un BMW corcit cu un XT rezulta un Dominator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 (editat) La Dan la cabana Btw, un BMW corcit cu un XT rezulta un Dominator Esti binevenit oricum Doar ca mi s-a parut foarte haios ca un posesor de CS si XT zice pe un topic de boxere cum ca vine la intalnirea dominatoristilor Eu vreau sa vii cu CSu In alta ordine de idei: - motocicleta mea e in bucati - rulmentul de la fixarea paraleverului de cutie este belit - rulmentul dintre paralever si finala are joc maricel - cutia de viteze se desface maine si atunci revin cu poze si cu un diagnostic In cazul in care va intrebati, mobra mea, fosta a lui uzunu, avea probleme la viteza a doua: pe decelerare puternica in viteza a doua 'scapa' din viteza cu un croncanit infernal. Simptom doar in viteza a doua, doar pe decelerare. Totodata uleiul din cutie continea fulgi metalici. Eu sper la un rulment si maxim o furca, dar maine aflu sigur. Editat Iulie 22, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 Esti binevenit oricum Doar ca mi s-a parut foarte haios ca un posesor de CS si XT zice pe un topic de boxere cum ca vine la intalnirea dominatoristilor Eu vreau sa vii cu CSu In alta ordine de idei: - motocicleta mea e in bucati - rulmentul de la fixarea paraleverului de cutie este belit - rulmentul dintre paralever si finala are joc maricel - cutia de viteze se desface maine si atunci revin cu poze si cu un diagnostic In cazul in care va intrebati, mobra mea, fosta a lui uzunu, avea probleme la viteza a doua: pe decelerare puternica in viteza a doua 'scapa' din viteza cu un croncanit infernal. Simptom doar in viteza a doua, doar pe decelerare. Totodata uleiul din cutie continea fulgi metalici. Eu sper la un rulment si maxim o furca, dar maine aflu sigur. ce trist sa-mi bag ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 La mine sa prajit bobina de in ductie . La atbv costa 372 si vor 50% la comanda........ nici o reducere pt modele mai vechi de 10 ani. pot sa o mai iau si din alta parte ..?. deci sunt in pom Pai si bobina o schimbi? Mesaj completat Esti binevenit oricum Doar ca mi s-a parut foarte haios ca un posesor de CS si XT zice pe un topic de boxere cum ca vine la intalnirea dominatoristilor Eu vreau sa vii cu CSu In alta ordine de idei: - motocicleta mea e in bucati - rulmentul de la fixarea paraleverului de cutie este belit - rulmentul dintre paralever si finala are joc maricel - cutia de viteze se desface maine si atunci revin cu poze si cu un diagnostic In cazul in care va intrebati, mobra mea, fosta a lui uzunu, avea probleme la viteza a doua: pe decelerare puternica in viteza a doua 'scapa' din viteza cu un croncanit infernal. Simptom doar in viteza a doua, doar pe decelerare. Totodata uleiul din cutie continea fulgi metalici. Eu sper la un rulment si maxim o furca, dar maine aflu sigur. Lasa ca o data o faci numa si apoi ai pace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 Dupa ce am probat un snop de bobine de inductie azi nici un rezultat favorabil; 2-3 rateuri si cam atat. Nu mai vrea sa dea scanteie si am tras un injector afara si nimic-.... . Dupa unele discutii cu Dan-Cata amandoi am aj la concluzia ca sau dus dracu senzorii hall. Asa ca maine o bag an operatie - extragerea senzorilor de pe motor ... . Si toate chestiile naspa se ivesc numai an sezon acum ca sa te dispere calumea . Dupa operatiunea asta ne rugam sa nu mai fie ceva ca altfel e compromis de tot sezonul asta . Sa auzim de bine !!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 lasa ma ca daca e punem motor de Nipru si nu mai ai treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 Merci ! Alecule esti un pretin adevarat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristialex Postat Iulie 24, 2010 Share Postat Iulie 24, 2010 de unde pot lua mai ieftin set placute complet fata spate si disc frana spate? parca zicea Dan de ceva prin CJ ? mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 25, 2010 Share Postat Iulie 25, 2010 louis.de? eu iau de la aprilia/suzuki/biasini cluj ca le aduc de pe o zi pe alta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 25, 2010 Share Postat Iulie 25, 2010 In cazul in care va intrebati, mobra mea, fosta a lui uzunu, avea probleme la viteza a doua: pe decelerare puternica in viteza a doua 'scapa' din viteza cu un croncanit infernal. Simptom doar in viteza a doua, doar pe decelerare. Totodata uleiul din cutie continea fulgi metalici. Eu sper la un rulment si maxim o furca, dar maine aflu sigur. Avarii constatate: - 3 rulmenti cu joc oarecare; probabil in limite - furca schimbatoare uzata grav - celelalte doua furci cu uzura mica - pinionul de a 2a si cel de a 4a (crabotii de la a 2a de fapt) uzati partial - harta ciobita in dreptul vitezei a 2a http://picasaweb.google.com/switch.xp/BMWG...feat=directlink Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 25, 2010 Share Postat Iulie 25, 2010 O repari sau o inlocuiesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 Avarii constatate:- 3 rulmenti cu joc oarecare; probabil in limite - furca schimbatoare uzata grav - celelalte doua furci cu uzura mica - pinionul de a 2a si cel de a 4a (crabotii de la a 2a de fapt) uzati partial - harta ciobita in dreptul vitezei a 2a http://picasaweb.google.com/switch.xp/BMWG...feat=directlink Cati km are motorul? Bafta la reparat! Ai mare curaj ca te-ai bagat la o lucrare atat de ampla! Dupa ce termini sunt curios cat au costat piesele? Ai avut nevoie de scule/dispozitive speciale pt demontat/montat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 110.000 km parca are. daca ii ia o cutie la mana a doua face din 2 una si cheltuie doar 200-300 euro daca nu necesita alte piese. l-am vazut cum arata demontat e tare misto, pus pe cricu central si codita in sus la 90grade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 Cati km are motorul? Bafta la reparat! Ai mare curaj ca te-ai bagat la o lucrare atat de ampla! Dupa ce termini sunt curios cat au costat piesele? Ai avut nevoie de scule/dispozitive speciale pt demontat/montat? Multumesc mult, dar sper sa ma descurc momentan. Posibil sa am nevoie de ajutor la recificat pinioane - desi stiu ce trebuie facut, habar nu am cine si la ce calitate face asa ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 (editat) Ce intelegi prin rectificare pinioane? Care dintre suprafete trebuie prelucrata? Dupa mine singurele motoare misto sunt alea care merg. Daca ajungi sa le repari capital, s-a dus farmecul, mai ales in plin sezon. Editat Iulie 27, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 Ce intelegi prin rectificare pinioane? Care dintre suprafete trebuie prelucrata? Dupa mine singurele motoare misto sunt alea care merg. Daca ajungi sa le repari capital, s-a dus farmecul, mai ales in plin sezon. Asta este! http://picasaweb.google.com/lh/photo/Tby0-...feat=directlink Este vorba de prelucrarea suprafetei de contact dintre "ghearele" de pe pinionul mobil (stanga) si lagarele din pinionul dreapta. In urma uzurii pronuntate, s-au rotunjit muchiile atat la "gheare" cat si la lagare. Prelucrarea suprafetelor chiar si cu 0,5 mm ar reda atat ghearelor cat si lagarelor muchiile ascutite pe care le au in mod normal. Treaba e ca nu stiu cine s-ar baga la asa ceva. Americanii tot fac din astea la cutiile de BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 Cred ca la orice intreprindere care are o masina de rectificat plan iti poate face. Piesa se prinde pe un plan cu ajutorul unui electromagnet foarte puternic iar apoi trece pe deasupra o piatra ca de polizor ce se invarte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 Cred ca la orice intreprindere care are o masina de rectificat plan iti poate face. Piesa se prinde pe un plan cu ajutorul unui electromagnet foarte puternic iar apoi trece pe deasupra o piatra ca de polizor ce se invarte Stii pe cineva in Cluj care face asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 Cum sa testezi cu adevarat senzorii Hall Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 Asta este! http://picasaweb.google.com/lh/photo/Tby0-...feat=directlink Este vorba de prelucrarea suprafetei de contact dintre "ghearele" de pe pinionul mobil (stanga) si lagarele din pinionul dreapta. In urma uzurii pronuntate, s-au rotunjit muchiile atat la "gheare" cat si la lagare. Prelucrarea suprafetelor chiar si cu 0,5 mm ar reda atat ghearelor cat si lagarelor muchiile ascutite pe care le au in mod normal. Treaba e ca nu stiu cine s-ar baga la asa ceva. Americanii tot fac din astea la cutiile de BMW. Vezi ca nu este chiar asa!!! Nu trebuie prelucrata plan fata crabotilor (parca asa se numesc ) ci lateralele. Prelucrarea nu se poate face pe rectificare plana ci pe o masina de ascutit scule, rectificandu-se fiecare dinte in parte, dar egal. Masina respectiva are discuri pt indexare functie de nr de craboti ai fiecarui pinion si pietre mai mici . Mai rau la locase unde nu ai ce face, nu poti prelucra in gaura si mai bine le lasi asa, sau le schimbi cu nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.