Bulinu' Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 mie-mi plac semnalele tale. Is OEM sau aftermarket? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Is OEM, da cred ca le-a dat cu polish de lucesc asa de tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Da, geniale, nu? Asa se intampla cand erau lipite cu superglue inainte si nu vrei sa le lipesti la loc tot cu superglue... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 Clontzu-i de pe i-bei. Is la vreo suta de coco bucata. Iti mai trebe burdufurile de cauciuc de R1150gs pe care le iei ori de la cel care ti-a vandut ciocu de pe ebay, ori le iei pe oem in 3-4 saptamani de la bavaria cu vreo 20e. 100 coco? ce-ti veni s-o schimbi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 (editat) 100 coco? ce-ti veni s-o schimbi? Imi venea s-o vand cand o vedeam din fatza, cu moaca aia de 1900 toamna? Pierdeam mai mult bani daca incercam s-o dau acu la inceput de iarna. Editat Octombrie 13, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 17, 2010 Share Postat Octombrie 17, 2010 Cui ii mai plac pozele astea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 18, 2010 Admin Share Postat Octombrie 18, 2010 Imi venea s-o vand cand o vedeam din fatza, cu moaca aia de 1900 toamna? Pierdeam mai mult bani daca incercam s-o dau acu la inceput de iarna. Stii ce face olteanu' cind nu i se scoala la femei? Schimba patul, cica ala-i de vina.. Dupa parerea mea mare lucru n-ai facut. Parte intr-adevar urata la 1100GS este farul. Arata ca unul d-ala de Dacia 1300..d-aia cu piese frantuzesti.. Daca tot vrei s-o tii cauta doua proiectoare pe care le incadrezi pe o masca de fibra de sticla in acelasi locas al farului si se schimba situatia.Te mai costa ceva dar da rezultate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 Stii ce face olteanu' cind nu i se scoala la femei?Schimba patul, cica ala-i de vina.. Dupa parerea mea mare lucru n-ai facut. Parte intr-adevar urata la 1100GS este farul. Arata ca unul d-ala de Dacia 1300..d-aia cu piese frantuzesti.. Daca tot vrei s-o tii cauta doua proiectoare pe care le incadrezi pe o masca de fibra de sticla in acelasi locas al farului si se schimba situatia.Te mai costa ceva dar da rezultate. Farul ala, asa mare cum e, e urat doar cand il incadrezi intr-un bord de 1900 toamna, cum ziceam mai sus. Nu mi se pare chiar asa de negru dracul dupa modificare. Nu vreau sa-l schimb. Lumineaza mult prea bine pe faza scurta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 Cred ca iti place Dacia 1300 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 Cred ca iti place Dacia 1300 Se putea mai rau... Macar asa nu zici ca e aragaz cu 2 ochiuri din fatza! Mesaj completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 hi hi hi Asta-i chiar frumoasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 Am vazut la multe mobre ca curge ulei pe la busonu de umplere din stanga. F usor si ieftin de reparat, tre doar o-ring 18x4 si 30 de secunde manopera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 (editat) Am vazut la multe mobre ca curge ulei pe la busonu de umplere din stanga. F usor si ieftin de reparat, tre doar o-ring 18x4 si 30 de secunde manopera Io stiu una care picura pe la suruboiu de la conducta de retur. Doua saibe de cupri rezovla problema. Mai stiu care supureaza pe la capacul din fatza. Aia e mai perversa, ca tre s-o deschizi in fatza si sa dai jos ceva porcarii ca sa ii bagi silicon. Editat Octombrie 20, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 A ta? Ma tot gandesc, desi nu am avut niciodata de-a face cu capacu ala din fata, oare nu are mere snur pus? Astia care vand o-rings vand si snur, si un oring dela rezista la temp destul de mari. Ar fi mai elegant asa, nu murdaresti cu silicon, nu se umfla dupa ce strangi capacul, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 A ta? Ma tot gandesc, desi nu am avut niciodata de-a face cu capacu ala din fata, oare nu are mere snur pus? Astia care vand o-rings vand si snur, si un oring dela rezista la temp destul de mari. Ar fi mai elegant asa, nu murdaresti cu silicon, nu se umfla dupa ce strangi capacul, etc. Pai pun silicon si dupa ce strang, sterg excesul. Nici nu se vede daca sunt atent. Si la motocicleta mea, sunt atent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 Vesti bune! Simeringuri de etansare la 0.8 eur/bucata!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 Am vazut la multe mobre ca curge ulei pe la busonu de umplere din stanga Am un oring din cauciuc, la care am pus si un snur si tot imi boraste ulei p-acolo ! Noroc ca e murdara tot timpul si nu se vede prea urat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 PAi ai doua o-ringuri acolo, unu sub buson (18x4) si unu sub plasticu in care se insurubeaza busonu (17X4,5). Daca schimbi astea 2 nu are voie sa mai curga! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 (editat) Mda, la mine in iarna urmeaza un fuckin' overhaul. Mi-e si frica de ce inseamna sa desfaci juma din motocicleta asta... Vreau sa ma asigur ca nu mai am probleme de la alarme montate aiurea, fire in plus de la chestii scoase si alte alea. O sa ii trag releele in cutia de sigurante, o sa ii pun sigurantele tot acolo. Voi reface garnitura de la capacul din fata si voi crapa iar cutia ca sa ma asigur ca totul e in parametrii. Are un zgomot enervant. Si imi voi face o sha. Sa vedem ce iese. Editat Octombrie 21, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 Azi am avut program; moto service; am demontat electromotorul si la-m curatat si verificat ;spalat cu benzina, uns cu vaselina si verivicata starea generala(carbuni)+ montat chit xenon(multumesc luigi.) Stare generala electomotor ok ,montat xenon mici pobleme la gasit loc balast cam mare ;cutia;i impresii la prima vedere; dupa curatat electromotorul ABS nu i-mi mai da eroare la prima pornire dupa mai mult timp (3 saptamamani ne pornita) xenon ......muta lumina/Halogen. ....Salutare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 Lumineaza mult prea bine pe faza scurta. ..corect!...daca-i mai pui si un xenon de 5000k e cumplit!..pt toti cei care nu stiu ce bine se vede, i-mi pare rau!...chiar nu mai ai nevoie de faza lunga! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 ..corect!...daca-i mai pui si un xenon de 5000k e cumplit!..pt toti cei care nu stiu ce bine se vede, i-mi pare rau!...chiar nu mai ai nevoie de faza lunga! Oricum nu ai faza lunga eficienta la xenon pe farul ala mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 chiar nu mai ai nevoie de faza lunga! Si care oricum era gay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Si care oricum era gay Sa te vad eu pe serpentinele neluminate cum mergi tu fara faza lunga. Si asa reglasem in sus farul doar ca in timp ce sunt aplecat pe curba sa pot vedea incotro o ia asfaltul in fata mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 De regula pe curbe noaptea, merg cu faza scurta. Oricum nu merg tare ca e noapte, is si curbe, dar cu faza scurta lumina bate mai aproape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.