Sari la conținut

Moto Guzzi Stelvio


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 56
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

nu cred ca are cineva la noi in tara....eu am un California Stone... si mi se pare naveta spatiala pe langa cealalta motocicleta a mea (Ural)...Insa stelvio din cate stiu a fost primit cu entuziasm de italieni si ceilalti iubitori de Moto Guzzi...

 

Cauta pe net forumuri si ai sa gasesti mai mult!

 

Vrei sa-ti iei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Servus, Sangre!

Multumesc mult de raspuns!

Cred ca noi doi ne-am auzit la telefon in legatura cu "Stone"-ul; am renuntat la ea (desi inca imi mai bantuie gandurile ...) pentru un Transalp, spre furia neveste-mii ... E drept ca imi doresc nespus un Stone, dar, pentru moment, ma gandesc la un enduro si, pentru ca imi place atat de mult marca (Moto Guzzi), am fost mai mult decat incantat sa vad ca au scos "Stelvio"-ul. Nu gasesc, insa, nici-un comentariu obiectiv; majoritatea sunt redactate de producator si, deci, o idee subiective.

Imi place mult constructia motorului si, cunoscand, relativ, marca, sunt sigur ca sound-ul e bestial. Nu sunt chiar convins de calitatile off-road ("bate" mai mult spre GS-ul de 1200 al BMW-ului, decat spre 990 Adventure), iar designul "ochilor" si continuarea lor cu windscreen-ul seamana mai mult cu un batracian constipat, in chinurile "facerii", decat cu un enduro hotarat sa te duca oriunde vrei ... In mod clar e mai confortabila decat LC8-ul, dar ... nu neaparat confortul e cel ce primeaza la un astfel de motor.

Ma tot straduiesc sa iau o hotarare, dar nu vreau sa ma grabesc. Nu am mers pe un KTM 990 Adventure si, deci, nu ma pot pronunta, GS-ul iese automat din discutie (e mult prea inalt pentru mine si se potriveste mai mult pentru "Long way round / down" decat pentru forestierele pe care vreau eu sa merg), iar Pegaso-ul pe care l-am vazut la Brasov mi-a placut destul de mult, dar m-a enervat la culme ca am facut o gramada de drum sa-l vad, eventual sa-l cumpar, iar proprietarul nu s-a sinchisit macar sa vada daca porneste (am stat pe langa el pana s-a chinuit o juma' de ora sa-i scoata bujia, sa vada daca e uda..., ori eu n-am timp de asta; cand ii bag cheia in contact, vreau sa plece "la sfert" si sa se opreasca doar cand ii spun eu). Prima optiune ar fi, totusi, 990-ul, dar, repet nu am mers cu el si, sincer sa fiu, mi se pare cam scump (chiar la mana a doua), consuma enorm, la turatii joase, (asa spun cei care l-au testat), EFI-ul intrerupe, fiabilitatea lasa de dorit si, in general, prietenii imi spun ca nu mai e ce-a fost.

O optiune mai mult decat atragatoare e "Transalp"-ul; nu cel nou, pentru ca, in afara de face-lift si motorul luat de pe "Deauville", nu are nimic schimbat. Cel pe care am vrut sa-l iau era de genul "afara e vopsit gardul, inauntru-i leopardul" ...; ma rog, se intampla si la case mai mari.

Deocamdata ... mai stau, mai ascult, mai vad. Trebuie sa chibzuiesc bine, pentru ca enduro-ul (sau off-road-ul, ma rog) pe care, in mod cert, am sa-l iau, trebuie sa ma multumeasca pe deplin, sa fie fiabil, sa-l pot folosi cu drag si incredere si peste 10 ani (dac-oi mai trai pana atunci) si sa-mi permita sa-mi mai iau si un "Stone" (nu am renuntat si nici nu voi renunta la "Stone", dar acum sunt cam strans cu banii si, parca, ma preocupa mai mult enduro/off-road-ul). Visez, clar, la un KTM 990 Adventure, dar combinatia finala cred ca va fi "Transalp" - "Stone".

Dar vorba multa, saracia omului!

Iti multumesc mult pentru comentariul la topicul despre Stelvio si sper sa ne mai auzim.

Toate cele bune si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in Motociclismo a fost prezentat un test la un moment dat

 

/index.php?showtopic=180239

 

iar in numarul ce va aparea la inceputul lunii septembrie va fi un comparativ cu masuratori si tot ce trebuie intre BMW R 1200 GS, KTM 990 Adventure, Moto Guzzi Stelvio si Moto Morini Granpasso. sper ca acel articol sa-ti lamureasca nedumeririle cu privinta la maxienduro-urile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea ca testele revistelor si publicatiilor de gen nu sunt chiar pe deplin obiective....nu stiu, asta este parerea mea.

Cea mai buna metoda de a afla mai multe detalii despre motoare este de pe forumuri (ex. pentru Stelvio: http://forum.guzzitech.com/index.php?optio...t&catid=32)

 

Din forumul de pe link am aflat foarte multe lucruri legate de Stelvio si nu neaparat lucruri bune...fiind un model nou sunt unele probleme pe care le au actualii posesori... probleme din fabrica sau unele defecte neasteptate...nu la motor bineinteles...dar alte chichite....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer cam pentru orice fel de offroad care implica ceva mai mult decat un macadam usurel si implica deja noroaie si treceri prin apa si un alt grad de dificultate, motoarele pe injectie nu imi ofera siguranta. Prea multa parte electrica care se poate strica si o data stricata nu se repara prea simplu. De aceea din categoria asta de enduro-touring(desi ce vrei tu ii dual-sport) mai repede as merge pe un 950 adventure sau un 640 adventure. Si mai repede pe a 2-a varianta daca vrei ceva mai mult offroad pt ca vaca asta incarcata are putin peste 180 cu 28 de litri de benzina si cei 54 de cai trag destul de bine mai alesi daca is ajutati de o toba akrapovic de exemplu fata de vaca aia de 220kg, dar care are 96cai. Conteaza destul de mult greutatea mai ales daca mai se adauga si bagaje pentru ca o vaca din asta cand o scapi jos nu o mai poti salva in ultima clipa. Si diferenta aia de 40 de kg ii destul de mare in contextul in care si motocicleta mea de 120kg ii greu de stapanit pe anumite portiuni de offroad(si aici ma refer la atata offroad cat se poate face cu conti tkc80).

Cam asta ii parerea mea. Nu pot decat sa iti urez bafta la achizitia a ceea ce doresti. :cheer:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am facut un mic test cu Stelvio. Este o copie nereusita dupa R1200GS. Doar motorul m-a impresionat pozitiv - suna si trage bine. Nu este o motoreta enduro, nici macar soft-enduro.

Transalpul este o solutie destul de buna, dar daca te intereseaza mai mult enduro decat sosea si drumuri lungi, LC4 este o solutie mult mai buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am facut un mic test cu Stelvio. Este o copie nereusita dupa R1200GS. Doar motorul m-a impresionat pozitiv - suna si trage bine. Nu este o motoreta enduro, nici macar soft-enduro.

Transalpul este o solutie destul de buna, dar daca te intereseaza mai mult enduro decat sosea si drumuri lungi, LC4 este o solutie mult mai buna.

 

 

aceasi senzatie o am si eu legat de Stelvio...se vrea un rival pentru BMW dar nu cred ca este nici pe aproape...Insa marele avantaj este ca e frumoasa si motoru ala in V...face senzatie...

 

Cum e pozitia pe motocicleta daca zici ca ai mers cu ea? cate rpm avea in viteza a 6-a la 90km/h stii? i-ai dat ataT?

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce probleme are Stelvio, dar este frumoasa de pica!!! Pacat ca atatia ani de incertitudine legat de soarta companiei Moto Guzzi micsoreaza incredera tuturor in fiabilitatea oricarui nou model. Sper ca Stelvio sa fie prima exceptie si sa prinda din urma R1200GS, care nu este nici el lipsit de probleme pe ici pe colo, dar nu in partile esentiale.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa speram ca si astia de la Moto Guzzi vor scoate (cand se va maturiza Stelvio) un model de Stelvio Adventure...tare sunt curios cum o arata.

 

off topic: Am vazut un Triumph Tiger si am ramas masca la cum arata motocicleta...m-am uitat in detaliu la ea. Ce nu mi-a placut e...lantul!. Cardanul e sfant!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce nu mi-a placut e...lantul!. Cardanul e sfant!

 

pe teren moale (gen nisip, prund afanat, mal) cardanul e DRACU' !!! :unsure: ...cand te trezesti cu "vaca" pe acolo ai da orice pentru un lant (si eventual o pereche de gume ca lumea) ca sa scapi de acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sunt asa sigur....adica nu cunosc foarte bine dar totusi...cred ca tehnologia actuala a cardanelor (2 puncte mobile pe cardan - 2 sunt la Stelvio si BMW) cred ca ar face fata cu succes...

repet nu cunosc dar o sa ma interesez de curiozitate...

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe teren moale (gen nisip, prund afanat, mal) cardanul e DRACU' !!! :unsure: ...cand te trezesti cu "vaca" pe acolo ai da orice pentru un lant (si eventual o pereche de gume ca lumea) ca sa scapi de acolo.

Am avut discutia asta cu Angi pe "Club Bmw". Pe nisip, pe drept, a mers bine cardanu. Dar am reusit sa-l ingrop pe niste sleauri inclinate umplute cu pamant instabil, afanat, lemne, frunze, etc, toate uscate. Prin noroaie nu am avut deloc probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...

Moto Guzzi Stelvio 1200 4V NTX

 

1906.jpg

2925.jpg

2928.jpg

2930.jpg

 

Compania italiana Moto Guzzi isi adauga in gama enduro o editie mai dotata a modelului Stelvio 1200 4V, denumita NTX, prezentata initial la EICMA Milano in 2008 sub denumirea TT.

 

Stelvio 1200 4V NTX este concurentul direct al lui BMW R 1200 GS Adventure si are in plus fata de modelul standard: genti laterale din aluminiu, sistem de iluminare suplimentar, scut motor din aluminiu, protectie motor si cardan, parbriz mai inalt, anvelope off-road Metzler (cea spate este de 150/70 R17), protectii ghidon si o noua culoare magneziu.

 

Partea tehnica ramane neschimbata insa toate aceste noi dotari vor transforma modelul maxi enduro italian intr-un tourer foarte capabil de expeditii lungi, pe orice fel de drum.

 

Sursa: Motoflash

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Moto Guzzi Stelvio 1200 4V NTX

1906.jpg

2925.jpg

2928.jpg

2930.jpg

 

Motocicleta din pozele de mai sus (ca de altfel orice model ce sare de 185-190 kg incarcat), este ca si cum te-ai inscrie la un concurs de patinaj artistic avand partenera o obeza morbida.

As scoate asa ceva in off-road (soft-enduro) doar daca as castiga potul la 6/49. Pentru ca voi ramane doar cu un morman de fier vechi dupa un an de zile. Si pentu a fi recuperat din cine stie ce locatii si reparat si eu. Sunt sigur ca pentru a merge pe soselele din lumea a treia nu are nevoie de anvelopele alea.

Pana una alta, publicitatea decide.

Daca as avea banii, ca optiune pentru touring, mi-as comanda-o de pe net motocicleta asta. Nici nu as mai pierde timpul cu mersul la dealer, drive-test, etc. Atat de mult imi place.

In fata oricarui cumparator are atuul unui design foarte indraznet, al motorului superb si al numelui/traditiei MG.

Dar sa incalti asa ceva cu Metzeler Karoo si sa spui ca este in stare de adventure... :rock: :P

Ce fac unii pentru a atrage atentia consumatorilor/posesorilor.

" - Uite ce crampoane are! Este in stare de adventure!

- Ăăăhh! Da?

- Da!

- Bine, atunci vreau Âşi eu una!"

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vad cu ce e motoreta de mai sus mai putin "adventure" decat echivalentul de la BMW, R 1200 GS Adventure (care e si un pic mai greu). Acum depinde si ce inseamna adventure pentru tine. Din punctul meu de vedere, asa ceva nu are ce cauta in offroad dar poate merge cu succes pe drumuri proaste si foarte proaste (pietruite, pamant, asfalt denivelat sau rupt, forestiere). Asta nu e motocicleta "de scos in offroad" ci de mers cu ea prin lume, prin tot felul de locuri, unde se presupune ca sunt drumuri, de orice fel ar fi ele. Acuma depinde si de tupeul fiecaruia. Daca sunt nebuni care fac inconjurul lumii pe R1 sau IZH-uri, nu vad de ce nu ar putea altii sa faca pe un Guzzi din asta.

 

ps: ca sa intelegi care-i schema cu anvelopele, uita-te la clipurile de mai jos

 

Editat de paul_biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Impresionanta "jucaria" produsa de MG. Are un aer "periculos", fiind pregatita sa faca fata vicisitudinilor unui drum "mizer".

Dar cat timp poate face fata ? (fiabilitate=?! ; eu nu stiu prea multe de Moto Guzzi, de aceea ridic si aceasta minge la fileu)

 

Tot felul de pareri, fiecare isi expune punctul de vedere, doar e liber sa o faca.

 

Eu vad problema in felul urmator : exista vreun test facut cu MG Stelvio ? Daca da, este demn de luat inseama sau nu ?

Aici ma refer la ceilalti competitori (BMW Adv, Honda Varadero, KTM Adv, etc)

Ne tot dam cu parerea, unii "veniti", altii neaveniti (subsemnatul), dar tot nu se va dezlega misterul decat in momentul testarii angrenajului.

Pana in momentul de fata n-am gasit nimic edificator.

 

Are cineva date concrete , pregateste vreo revista de profil un articol menit sa ne limpezeasca apele ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Gugălind" am dat de o pagina cu oarece explicatii.

Daca aveti rabdare sa o parcurgeti, o gasiti aici

 

Concluzia celui care a "calarit" "vaca" :

"Stelvio is not a better motorcycle than the BMW GS, but a very tempting alternative as long as you stay mostly on hard tarmac."

Editat de dhamzea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...fiind posesor de Moto Guzzi am tot cautat internetul si batut forumurile posesorilor de Moto Guzzi.

Din ce am retinu..Moto Guzzi face pipi de la distanta pe BMW1200GS (nu adv.-ul) in off road datorita cutiei de viteze. La confort BMW domina clar.

Guzzi Stelvio consuma un pic mai mult decat bmw-ul la aceeasi viteza...am inteles ca geometria camerei de ardere de la Guzzi este inca model vechi sau ceva de genul...BMW-ula re probleme electronica care le are....Guzzi nu prea:) Desi calculatorul de bord e aproape inutil:) parerea posesorilor...

 

Guzzi cum au scos Stelvio cum au facut un recall pentru ca axa cu came de la supape se tocea si culbutorii sau ceva asemanator.

Stelvioe se va vinde dupa 2-3 ani in care isi va dovedii renumele...pana atunci toata lumea se chioras....la el:)

 

Alte pareri?

 

 

Hai sa va arat ce poate sa faca un Guzzi!

 

pozele au 3 saptamani!

post-2111-1244920059_thumb.jpg

post-2111-1244920080_thumb.jpg

post-2111-1244920094_thumb.jpg

post-2111-1244920104_thumb.jpg

post-2111-1244920114_thumb.jpg

Editat de sangre
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dispunerea cilindrilor la MG mi se pare mai potrivita decat boxerul, pt motociclete. Urmaresc de la inceput soarta lui Stelvio si sper sa se transforme intr-o alternativa viabila pt GS 1200. Deocamdata pt RO cel mai mare handicap, in afara de dovedirea fiabilitatii, ramane service-ul post garantie si piesele, amandoua fiind sublime , dar lipsind cu desavarsire. Increderea clientilor se castiga greu si se pierde repede!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Impresionanta "jucaria" produsa de MG. Are un aer "periculos", fiind pregatita sa faca fata vicisitudinilor unui drum "mizer".

Dar cat timp poate face fata ? (fiabilitate=?! ; eu nu stiu prea multe de Moto Guzzi, de aceea ridic si aceasta minge la fileu)

 

Tot felul de pareri, fiecare isi expune punctul de vedere, doar e liber sa o faca.

 

Eu vad problema in felul urmator : exista vreun test facut cu MG Stelvio ? Daca da, este demn de luat inseama sau nu ?

Aici ma refer la ceilalti competitori (BMW Adv, Honda Varadero, KTM Adv, etc)

Ne tot dam cu parerea, unii "veniti", altii neaveniti (subsemnatul), dar tot nu se va dezlega misterul decat in momentul testarii angrenajului.

Pana in momentul de fata n-am gasit nimic edificator.

 

Are cineva date concrete , pregateste vreo revista de profil un articol menit sa ne limpezeasca apele ???

 

 

a exista intr-o revista cred ca motociclismo, un test intre r1200gs, stelvio, 990 adventure si granpasso

 

a castigata 990 adventure, apoi 1200gs-ul, stelvio si granpasso

 

dc? capacitatea de offroad a KTM-ul este net superioara iar pe curbe este extraordinar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in respectivul test italiencele s au dezmembrat,pierzand la greu piese pe drum :D

de fapt singurul intact ziceau ca a ramas ktm ul

oricum,mie mi place ca aspect f mult stelvio,dar n as vrea sa umblu cu galeata dupa mine sa culeg piese cazute

cat face si o reclama proasta,influenteaza enorm,nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in respectivul test italiencele s au dezmembrat,pierzand la greu piese pe drum :D

de fapt singurul intact ziceau ca a ramas ktm ul

oricum,mie mi place ca aspect f mult stelvio,dar n as vrea sa umblu cu galeata dupa mine sa culeg piese cazute

cat face si o reclama proasta,influenteaza enorm,nu?

 

 

De unde stii tu chestia asta?

Tu ce spui este bazat pe niste teste facute de diferite reviste moto...care sunt la randul lor impartiale sau nu...? Sau chiar cunostii posesori care au relatat asta...

 

Eu dintre toti posesorii de Guzzi Stelvio (http://www.wildguzzi.com/forum -- aici ii gasesti) cu care am vorvit, nici unu nu s-a plans ca a pierdut piese cum zici tu...Au existat insa senzori de la nivelul de benzina dusi, si recall-ul cu axele cu came de la cilindrii care se tocesc...care bineinteles a fost rezolvat.

In afara de asta ar mai fi, din cate am inteles, consumul relativ mai ridicat de benzina....eu unu sunt pretentios la chestia asta...

 

Aici exista comparatie intre BMW 1200GS si Stelvio facuta de un posesor de bmw si de stelvio: http://wildguzzi.com/forum/index.php?topic...73536#msg373536

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...