paul_biker Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 Din cate stiu, toti producatorii, fie auto sau moto, precizeaza o limita de rpm in rodaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 In toate manualele scrie sa nu depasesti turatia X pentru perioade prelungite. Asta nu inseamna sa nu o faci niciodata. Oricum, s-ar putea sa fie fake. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 Informatie neoficiala, dar din sursa 100% sigura. Sambata asta sau cea viitoare Automobile Bavaria va prezenta oficial S1000RR. De asemenea, mobra asta va fi si la test drive (alaturi de noile 1200 GS si RT) cateva saptamani mai tarziu cand BMW va lansa sezonul, la fel ca anul trecut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 partea faina e ca ptr 500€ pe an ai asigurare pentru a te da in pista din cate am inteles asigura orice componenta racing din catalogul original bmw ..evident piesele costa dar asigurarea asta e belea sunt curios daca in TM se poate proba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 BMW e tare in propaganda dar cand e vb sa dovedeasca cate ceva in competitiile internationale ,mai nimic,zero barat...chit ca-i vb de 4 sau 2 roti anduranta le mans ,dakar ,f1 ,dtm - fiasco total Totusi ,feedback-ul despr. acest S1000 rr este destul de pozitiv .............,au avut timp aprox 10 ani sa spioneze concurenta ...Abia astept sa citesc peste 1-2 ani despre acest motor pe forumurile de specialitate Bmw e Bmw -se stie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 BMW e tare in propaganda dar cand e vb sa dovedeasca cate ceva in competitiile internationale ,mai nimic,zero barat...chit ca-i vb de 4 sau 2 roti anduranta le mans ,dakar ,f1 ,dtm - fiasco total Totusi ,feedback-ul despr. acest S1000 rr este destul de pozitiv .............,au avut timp aprox 10 ani sa spioneze concurenta ...Abia astept sa citesc peste 1-2 ani despre acest motor pe forumurile de specialitate Bmw e Bmw -se stie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 anul asta vor concura in WSTK 1000 cu un pilot pe care Aprilia a facut prostia sa il piarda ..Ayrton Badovini ..e posibil sa castige campionatul mondial sa vedeti surprize tipul e super tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Valve working on S1000RR. Imi place comentariul postului : Enjoy it guilt free, because it’s really science you’re watching here, not motor porn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 BMW e tare in propaganda dar cand e vb sa dovedeasca cate ceva in competitiile internationale ,mai nimic,zero barat...chit ca-i vb de 4 sau 2 roti anduranta le mans ,dakar ,f1 ,dtm - fiasco total Daca nu au succes in motorsport nu inseamna ca versiunile de strada nu pot avea performante superioare altor modele concurente. Vorbim de doua lumi complet diferite. S 1000 RR ca motocicleta de strada este una foarte potenta si performanta. S 1000 RR ca motocicleta de curse mai are de acumulat experienta, vor veni si rezultatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Daca nu au succes in motorsport nu inseamna ca versiunile de strada nu pot avea performante superioare altor modele concurente. Vorbim de doua lumi complet diferite. Sau, alt exemplu din lumea auto... Renault a tot avut succes in motorsport dar pt strada tot verze de masini face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 BMW e tare in propaganda dar cand e vb sa dovedeasca cate ceva in competitiile internationale ,mai nimic,zero barat...chit ca-i vb de 4 sau 2 roti anduranta le mans ,dakar ,f1 ,dtm - fiasco total Atunci cand BMW si-a incordat putin muschii, a castigat Dakarul (6 victorii) fara drept de apel: R80G/S, R 100 GS, F 650 RR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 sau yamaha cand sa incordat anul asta a castigat TOT WSBK MGP SI SS. sa nu zic cand s-a incordat honda sau ducati de se incoarda de 20 de ani incontinuu si inca nu a puscat venele pe ei. ca sa nu zic cea mai galonata firma din toate timpurile cand sa incordat pe vremea ei. ma refer la MV AGUSTA. sau aprilia cand sa incordat la 2 timpi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 S 1000 RR a ajuns la Bavaria. Sunt doua bucati, deocamdata sub prelate, una in culori Motorsport, alta neagra. Am pus o intrebare si am apucat sa ma uit la una dintre ele (cea mai frumoasa, adica). Calitatea materialelor si a ansamblarii e incredibila, mult, mult peste japoneze. Iar in persoana farurile alea nu sunt nici pe departe atat de abominabile precum apar in poze. Se pare ca, atunci cand se va mai incalzi, Bavaria va duce motoretele astea la AmcKart pentru teste si scoala de pilotaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Calitatea materialelor si a ansamblarii e incredibila, mult, mult peste japoneze. O spui de parca japonezii ne-ar fi obisnuit cu niste plastice obosite, asamblate ca la trotinetele First Bike . Am sa ma duc si eu sa vad minunea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 S 1000 RR a ajuns la Bavaria. Sunt doua bucati, deocamdata sub prelate, una in culori Motorsport, alta neagra. Am pus o intrebare si am apucat sa ma uit la una dintre ele (cea mai frumoasa, adica). Calitatea materialelor si a ansamblarii e incredibila, mult, mult peste japoneze. Iar in persoana farurile alea nu sunt nici pe departe atat de abominabile precum apar in poze. Se pare ca, atunci cand se va mai incalzi, Bavaria va duce motoretele astea la AmcKart pentru teste si scoala de pilotaj. Hmm,nu stiu cat de plauzibila e ideea cu 'testarea s1000 rr pe Amc"...Din cate am inteles erau alocate doar vreo 5 bucati pt RRomania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 (editat) Din ce am intrebat, deocamdata nimeni nu a comandat vreuna, iar reprezentatul de vanzari cu care am discutat nu a stiut/nu a vrut sa-mi spuna targetul anual de vanzari. Nici eu nu cred prea mult partea cu Amc, dar asa mi s-a spus. Editat Martie 1, 2010 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Martie 2, 2010 Autor Share Postat Martie 2, 2010 Bavaria va duce motoretele astea la AmcKart pentru teste si scoala de pilotaj. Teste si scoala oferite probabil de Bavaria cumparatorilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 (editat) Se pare ca bmw-ul a distrus competitia la Masterbike-ul de anul asta. Aprilia pe 2 si mv agusta pe 3. Am inteles ca fiecare echipa a avut la dispozitie ce cauciucuri de strada au vrut pentru motoreta lor si au avut voie sa umble la orice setari ale suspensiilor. Editat Martie 9, 2010 de doctoroo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 N-o scoate si de 600? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 (editat) Se pare ca bmw-ul a distrus competitia la Masterbike-ul de anul asta. Aprilia pe 2 si mv agusta pe 3. Am inteles ca fiecare echipa a avut la dispozitie ce cauciucuri de strada au vrut pentru motoreta lor si au avut voie sa umble la orice setari ale suspensiilor. Nu inteleg, tot Motociclismo italia l-a dat drept castigator pe RSV 4 intr-un comparativ cu S1000RR la Valencia (S1000RR avea castig de cauza la capitolul putere iar RSV4 la agilitate) Mesaj completat N-o scoate si de 600? Mai mult ca sigur vor scoate si un S 600 RR, mai ales daca S 1000 RR va fi un succes de piata (dupa primele impresii/teste se pare ca asa va fi). Daca in piata Superbike-urilor mai exista si alte modele europene care se bat cu japonezele, la Supersport doar Triumph Daytona mai tine piept modelelor nipone. Editat Martie 9, 2010 de paul_biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Ce misto, nu degeaba zic eu ca revistele astea moto pe hartie nu prea mai isi au rostul pe piata!Abea ce am terminat de citit articolul din "Motociclismo" in care Aprilia iesea in fata, comparata cu acelasi BMW! Bravo fratilor, scrieti, noi citim orice! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Probabil e vorba de piste diferite...setari diferite... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Probabil e vorba de piste diferite...setari diferite... ...sponsorizari diferite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.