Sari la conținut

BMW F650/F700/F800GS/A


Postări Recomandate

Ma bate gandul sa trec la categoria enduro touring , cred ca e mai frumos sa te dai cu diverse scule specializate de enduro , dar cum ajungi pana acolo? Apoi daca vrei sa faci o plimbare cu prietena ce faci iti iei GS 1200 sau varadero? (pt plimbare relaxata +bagaje)?

Intrebarea este cat din toate astea poate acoperi noul F800 GS de la BMW? Este intradevar un motor polivalent sau este struto-camila? Stiu si singur ca nu se poate compara in enduro cu adevaratii campioni , dar pana unde merge ?Cat de comoda este la drum lung ? Cum sta pasagerul?

Rugaminte mare este sa nu se laude motorul doar pt ca cineva a dat banii pe ea.

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Legat de partea de enduro: motorul poate multe, depinde acum de apropitar ce stie/ce poate sa faca.

Legat de partea de touring: pasagerul nu va fi prea happy dupa 300 km, saua nu e foarte comoda

Legat de partea de 1200GS: cu sa aftermarket, nu ai treaba la drum lung, pasager, bagaje

Legat tot de partea de 1200GS - enduro: idem pct 1 :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m-am dat pe asa ceva, insa am vazut si studiat bine unul la intrunirea de la Bacau, de anul asta. Ce sa zic ? Este mai scund decat pare intr-o fotografie, pare destul de subtirel si nu prea iti vine sa ii dai kilogramele alea care sunt trecute in fisa tehnica. Apoi ... finisajele specifice marcii, adica de exceptie. motocicleta pare destul de supla dat fiind alta solutie a motorului.

Nu am reusit sa vorbesc cu proprietarul pentru ca ..... nu l-am gasit ! Porbabil era ocupat cu berea ! :rolleyes:

Un motor destul de fain dupa parerea mea care se preteaza destul de bine la ... motoaventura !

 

 

Si asta vine din gura unui impatimit ktm :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(exista deja topic special F800GS, cauta la enduro)

 

Eu recomand noul F650GS mai ales daca vrei sa mergi si cu pasager. Este mai comod, saua mai adapata pt confort decat cea enduro a lui 800.

F800GS este foarte inalt (atentie la asta) si este clar mai axat pe enduro in detrimentul confortului.

F650GS a castigat la grupa all-round la Alpen Masters, vezi UM septembrie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut motorul asta de cateva ori prin Bucuresti , sa fie oare unul singur si proprietarul sa nu fi auzit de motociclism.ro? Sau nimeni nu vrea sa ne spuna impresiile sale personale? Am incercat sa aranjez un test la BMW dar ei nu le au inmatriculate si deocamdata nu este posibil...mai astept.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F800 GS 70%enduro - 30%turing

F1200GS 30%enduro - 70%turing

F1200GS ADV 50%enduro - 50%turing, Parerea mea :grinbandit:

 

Uite si punctul meu de vedere, pastrand metodologia de comparatie, care este oricum discutabila:

F800 GS 70%enduro - 30%turing

R1200GS 60%enduro - 70%touring

R1200GS ADV 30%enduro - 70%touring,

Stu sa calculez, nu iti face probleme. Doar ca adv nu este in nici un caz mai enduro decat GS-ul simplu, ci dimpotriva. Este mai greu, are mai multe lucruri care se pot rupe (proiectoare, deflectoare, etc.), nu se vede bine peste parbriz s.a.

 

Sau nimeni nu vrea sa ne spuna impresiile sale personale?

Eu am facut test. In conditii reale de enduro (soft).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut motorul asta de cateva ori prin Bucuresti , sa fie oare unul singur si proprietarul sa nu fi auzit de motociclism.ro? Sau nimeni nu vrea sa ne spuna impresiile sale personale? Am incercat sa aranjez un test la BMW dar ei nu le au inmatriculate si deocamdata nu este posibil...mai astept.

Nasol ca nu vor sa dea motorul macar o tura prin spatele show roomului , penibil ca nu-l inmatriculeaza...cand o sa inteleaga ca asa nu pot vinde...dar asa e in romanika, iei motor pe ghici si dup-aia vezi ca nu-ti place ceva si e greu sa-l dai...eu nu mai iau nimic pana nu testez...daca dai de proprietar si e dispus sa-si faca pomana..desi sa dai motor de 10.000 de euro la un test off-road cat de mic sau onroad mai lung nu prea cred ca vrea nimeni...macar sa spuna cum se simte el...vazusem pe un post ca a iesit cu el pe Valea Doftanei dar numai din povestirile altora de pe forum, el nu a zis nimic..ce sa zic...omul a riscat si tare sunt si eu curios daca a castigat.. :grinbandit: mai vedem, cred ca solutia e o excursie pana la Viena... :blink: eu am ratat o tura cu BMW-ul F800 GS cu care a venit un amic din Anglia in concediu(a plecat in Turcia si inapoi , apoi a plecat repede in Anglia), am vorbit numai la telefon, el mi-a zis ca e super, comod la drum lung (venise cu nevasta-sa) si cu viata adevarata, a zis ca nici nu se compara cu vapoarele celelalte din categoria enduro-touring si omul a facut enduro calumea la viata lui..dar nu s-a indurat sa-l bage in off road (mai are un DR 400). Asta e, mai asteptam...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa mah omu'. Si-o fi dat si el seama ca asta e calea cea dreapta :goodposting:

 

oscilez intre KTM 990 adventure si mai noul BMW 800 gs. Au foarte multe asemanari (greutate, inaltime...ceea ce ma intereseaza mai mult), lant, injectie...ce e drept ktm-ul are vreo 15 cai in plus dar Bmw-ul are parca alta tinuta de drum ...de aia as vrea sa fac un test cu Bmw, ktm am mai vazut...

 

poate facem o discutie de diferentele si avantajele celor 2 modele care mie mi se par destul de asemanatoare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posesorii de motoare boxer care cred ca pot face mai mult decat un soft enduro sunt rugati sa se trezeasca.Namila ,desi e greoaie si nu asi incerca sa plec singur la endureala (ca daca e nevoie sa o ridic de jos nu ma tin salele ), nici sa o bag prin sleauri adanci ca sa nu raman suspendat , totusi e visul meu pentru cand voi face 50 de ani ca atunci voi ramane doar pe sosea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Soft enduro, soft enduro... dar cu stil :agree: Daca stau sa ma gandesc, pana acum o singura data m-am bagat pe un traseu hard cu DRu' si, desi nu pot spune ca nu mi-a placut, nu e tocmai genul meu. Comparand cu masinile, Ru' este echivalentul batranului X5, in timp ce Fu' e un X3 pe doua roti. Si merg pe aceleasi tipuri de drumuri. Sunt SUM-uri, Sports Utility Motorbikes :goodposting: Dar nu cred ca ar fi cineva pe forumul asta care sa poata demonstra ca acolo unde a ajuns cu F800GS n-a putut ajunge cu R1200GS. Asta pentru ca niciunul dintre noi nu este Cyril Depres si pentru ca, in afara de putinii cativa care chiar se dau pe trasee hard core cu capre adecvate, mai mult de o forestiera cu multe pietre si ceva noroi mobrele noastre n-au vazut niciodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da dar un f800 il ridici mai usor de pe jos

Uite cum arata cineva care isi da cu presupus-ul. Este exact pe dos. R-ul se ridica cel mai usor de jos, dintre toate motoarele de noroi, in afara caprelor. O persoana este intotdeauna de ajuns. Motivul: cilindrii creaza parghie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite cum arata cineva care isi da cu presupus-ul. Este exact pe dos. R-ul se ridica cel mai usor de jos, dintre toate motoarele de noroi, in afara caprelor. O persoana este intotdeauna de ajuns. Motivul: cilindrii creaza parghie.

 

Daaa...si marmota invelea ciocolata in staniol.

Ridica tu de jos ,singur ,o bestie echipata cu toate cele necesare unei excursii (doua sidebags,un topcase sau un ditamai sacul iar cireasa de pe tort,un tankcase) si asta daca ai cazut in noroi unde iti aluneca picioarele.Daca te-ai si lovit la unul din picioare acolo mori.

Daca ai fi citit cu atentie ai fi vazut ca exprimarea mea a fost "nu asi pleca singur cu bestia pe forestiere" decat pe trasee soft.

 

 

R-ul se ridica cel mai usor de jos, dintre toate motoarele de noroi, in afara caprelor.

vezi ca de contrazici singur si imi dai mie dreptate?Asta am zis si eu.F800 e si el capra si se ridica mai usor decat R (1200 ca exista mai multe R-uri)

 

Motivul: cilindrii creaza parghie.

Si cum faci? Te duci pe partea opusa si te catzeri pe cilindru? Nu sunt ironic ,sunt curios.Cine stie cand voi avea nevoie de informatia asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ridica tu de jos ,singur ,o bestie echipata cu toate cele necesare unei excursii (doua sidebags,un topcase sau un ditamai sacul iar cireasa de pe tort,un tankcase)

F800 e si el capra si se ridica mai usor decat R (1200 ca exista mai multe R-uri)

Am ridicat si cu sidecase. Este si mai usor, pentru ca ai si mai putin de ridicat de la sol - este mai aproape de verticala, cazuta fiind, decat daca nu ar avea sidecase. Tankbag-ul nu ma incurca deloc, deoarece nu imping de sa sau rezervor, ci ridic de ghidon. Tehnica invatata de la Raul (Rul).

Capra = max. 150kg. Vaca > 150kg, asa orientativ, ca sa bagam si lc4 la capre, desi nu se incadreaza foarte bine.

La ce folosesc cilindrii cand ridici fierul de jos? Parghie. Fizica clasa a 6-a. Doar asa, ca sa-ti dau un motiv sa continui sa contrazici desi nu stii nimic in acest subiect: vorbesc din experienta. Am tot ridicat si R-ul meu si F800 al lui Bogdan (DeltaX). Si F650 meu vechi. Si altele, cum se intampla cand mergi mult pe munte. Concluzia?...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tot ridicat si R-ul meu si F800 al lui Bogdan (DeltaX). Si F650 meu vechi. Si altele, cum se intampla cand mergi mult pe munte. Concluzia?...

...concluzia e ca l-ai ridicat mai usor pe al tau decat F 800-le nu-i asa?Inainte sa ridici F800-le trebuia sa dai pasagerul jos :))

Oare de ce baietii aia doi din "Long way down" s-or fi bagat amandoi sa ridice motorul cazut al lui Ewan ? Daca era un F 800 cred ca venea si cameramanul :)

 

Concluzia e probabil ca R 1200 e mai bun pt offroad decat F 800.Si baietii de mai jos cred ca sunt de aceeasi parere.

 

post-16372-1222706349_thumb.jpg

 

Dar nu mi-ai zis cum faci parghie.Iei o ranga cu tine si o bagi sub cilindru cand cazi?Acuma sunt serios,chiar nu stiu cum e cu parghia si vreau sa aflu in caz ca la batranetze o sa-mi iau un R ca al tau.

Editat de Enduristul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va certati degeaba. Orice motor oricat de greu poate fi ridicat de jos daca cel ce ridica a invatat tehnica si nu are nevoie de cine stie ce forta. Evident daca a cazut in sant, cu rotile in sus, este mai greu, dar pe teren drept nu este nici o problema. Circula si un filmulet pe internet cu o americanca care in doi timpi si trei miscari ridica singura un Harley de peste 300 kg. Femeia avea cca.50 de ani si nu era culturista, mai degraba gospodina.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va certati degeaba.

nu ne certam

sunt divergente de opinii .E adevarat ca o singura persoana poate ridica un motor.Conteaza mult de unde il scoti si in ce pozitie se afla.De aceea m-am exprimat ca singur nu asi pleca pe noroaie cu un motor asa de greu.

Dar hai sa nu ne mai contrazicem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar nu mi-ai zis cum faci parghie.Iei o ranga cu tine si o bagi sub cilindru cand cazi?Acuma sunt serios,chiar nu stiu cum e cu parghia si vreau sa aflu in caz ca la batranetze o sa-mi iau un R ca al tau.

 

foarte simplu:

post-12027-1222883744_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte simplu:

:)

 

Daaa...si marmota invelea ciocolata in staniol.

Ridica tu de jos ,singur ,o bestie echipata cu toate cele necesare unei excursii (doua sidebags,un topcase sau un ditamai sacul iar cireasa de pe tort,un tankcase) si asta daca ai cazut in noroi unde iti aluneca picioarele.Daca te-ai si lovit la unul din picioare acolo mori.

Daca ai fi citit cu atentie ai fi vazut ca exprimarea mea a fost "nu asi pleca singur cu bestia pe forestiere" decat pe trasee soft.

 

 

 

vezi ca de contrazici singur si imi dai mie dreptate?Asta am zis si eu.F800 e si el capra si se ridica mai usor decat R (1200 ca exista mai multe R-uri)

 

 

Si cum faci? Te duci pe partea opusa si te catzeri pe cilindru? Nu sunt ironic ,sunt curios.Cine stie cand voi avea nevoie de informatia asta.

Imi pare rau sa-ti spun.....dar esti un pic pe DINAFARA!!!!!O moto se poate ridica si cu o mana ,dar trebuie sa ai TEHNICA(cu a zis cineva mai sus)!!!vino cu noi si iti v-om demonstar ca gs 1200 se ridica chiar mai usor decat F800 !!!!!chiar suntem din cei care vorbim din experienta!!!CREDE-MA!!!! Ali-baba stie ce spune!!!!Daca nu crezi vino la o tura si o sa-ti demonstram!!! :friends:Si ai dreptate R-uri sunt multe GS -uri mai putine!!! :)

Editat de rul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

 

 

Imi pare rau sa-ti spun.....dar esti un pic pe DINAFARA!!!!!O moto se poate ridica si cu o mana ,dar trebuie sa ai TEHNICA(cu a zis cineva mai sus)!!!vino cu noi si iti v-om demonstar ca gs 1200 se ridica chiar mai usor decat F800 !!!!!chiar suntem din cei care vorbim din experienta!!!CREDE-MA!!!! Ali-baba stie ce spune!!!!Daca nu crezi vino la o tura si o sa-ti demonstram!!! :friends:Si ai dreptate R-uri sunt multe GS -uri mai putine!!! :)

 

OK OK OK aveti dreptate. Veniti diseara in Biker's ,culcam una pe iarba si o sa ma conving singur.Dar o culcam in asa fel incat ghidonul sa fie mai jos decat motorul,deci in panta.

Editat de Enduristul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...