Sari la conținut

BMW F650/F700/F800GS/A


Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut

Meam cumparat si eu un F800GS 2010 (upgrade de la un F650GS Dakar din 2000) si

am niste intrebari pentru posesori de F800GS model 2008-2013.

 

1. In weekend am observat urmatorul lucru.

Bag cheia in contact si pornesc aprinderea (nu pornesc motorul) - motocicleta isi face verificarea.

In timpul verificarii dinspre pompa de benzina se aude un scurt bip. Dureaza mai putin de o secunda.

Dupa ce pornesc moto acest bip se aude continuu - se aude slab deoarece sunetul esapamentului il acopera.

Compartament dat lam observat aceasta duminica.

Motocicleta deabea a fost scoasa de la iernare.

A fost servisata saptamina trecuta (schimbat ulei, lichide frina si racire).

Duminica afara erau 6 grade Celsius.

Posibil sa fie de la benzina - ultima data am alimentat in noiembrie.

Dar am mai circulat ceva timp in toamna si in duminica cu pricina si nu avea problema data.

 

2. In general am observat urmatorul comportament neplacut:

Daca esti in viteza intii, frinezi cu motorul lasand ca turatiile motorului sa se apropiie de relanti,

inainte ca motorul sa caleze incepi sa accelerezi

transferul de putere pe spate nui liniar – motocicleta merge zmuncit (ba accelereaza ba nu).

Cit de lin nas incerca se acceleraz nu pot scapa de zmuncituri.

Odata ce turatiile motorului cresc peste 2500 moto accelereaza fara zmuncituri.

Aceleas comportakment il are si in viteza dou sub 2500 turatii.

Lantul e intins conform specificatiei.

Singura variabila care ar mai fi e greautatea mea – 130kg.

E caracteristic acest lucru pentru F800GS ? Sau e o problema la moto meu ?

E primul F800GS pe care am mers eu. Lam cumparat netestindul – am dat comanda si mi lau adus din Italia.

 

3. Stie cineva vriun mecanic bun care a lucrat cu F800GS si-i stie problemele ?

Deasemenea as avea nevoie de un mecanic cu calculator de diagnosticare pentru BMW-uri - vreau in genera sa vad cei cu ea

si sai resetez incriptia de SERVICE de pe calculatorul de bord.

 

Moto are 20000km. Lam servista pe 03.05.2015 (schimbat ulei, filtru ulei, filtru aer, antigel - care a parasit radiatorul peste 20km deoarece a cedat un O-Ring, turnat iar antigel, schimbat O-ringuri :)

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2. Ca sa scapi de smucituri, tragi de ambreiaj. Auzi, sa mergi cu a-ntaia la relanti..... Pai e ca si cum ai pleca de pe loc. Tine cont ca nu mai cuplul mare la turatii joase al unui monocilindru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trasul de ambreaj nu e o solutie.

De exemplu daca ma rotesc pe un rond cu diametrul de vreo 8-10 metri, viteaza 2 turatile sub 3000, conditii de trafic normal.

Cind incerc sa accelerez ea zmunceste in loc sa accelereze lin - zmuncitura respectiva schimba raza miscarii si te poate scoate din banda.

Nemaivorbind de mersul pe teren - cum mergi cu 5km/h pe teren accidentat ?

Tot timpul tragind de ambreaj ?

 

Pe de alta parte

Motorul e la relanti si nu caleaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trasul de ambreaj nu e o solutie.

De exemplu daca ma rotesc pe un rond cu diametrul de vreo 8-10 metri, viteaza 2 turatile sub 3000, conditii de trafic normal.

Cind incerc sa accelerez ea zmunceste in loc sa accelereze lin - zmuncitura respectiva schimba raza miscarii si te poate scoate din banda.

Nemaivorbind de mersul pe teren - cum mergi cu 5km/h pe teren accidentat ?

Tot timpul tragind de ambreaj ?

 

Pe de alta parte

Motorul e la relanti si nu caleaza.

 

sa mergi cu 5km pe ora fara sa opresti motorul iti trebuie transmisie adecvata sau ambreiaj cum zicea andrei mai sus. sau combinatie de cele 2. calat are alt sens decat ala in care-l folosesti.

» Post actualizat in 12 Mar 2015 12:11

zmucitul poate fi de la subturat. sau de la lant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil sa fie de la benzina - ultima data am alimentat in noiembrie.

inainte sa te apuci sa desfaci/verifici altceva, eu te-as sfatui totusi sa consumi ce ai in rezervor, sa alimentezi cu benzina proaspata, sa-i dai un pic de forja si dupa aia mai vedem ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebui sa va intereseze si pe voi: Dunlop a inlocuit Trailmax TR91 cu noile TrailSmart.

Eu am avut TR91 la 1200GS si mi s-au parut clar cele mai bune, cu grip super pe ploaie/ud.

De enduro nu poate fi vorba... insa pe off uscat erau foarte ok.

 

http://mc-tyres.co.uk/dunlop-trailsmart-enduro-tyre-2015/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inainte sa te apuci sa desfaci/verifici altceva, eu te-as sfatui totusi sa consumi ce ai in rezervor, sa alimentezi cu benzina proaspata, sa-i dai un pic de forja si dupa aia mai vedem ce si cum.

Exact. Ba chiar te-as sfatui sa nu mai folosesti benzina din rezervor. Sa faci plinul si sa pui un aditiv. Si eu am avut acelasi necaz in urma cu cativa ani... si asa am rezolvat. De atunci imi adaug inainte de iernare cate o treime de aditiv la ultimul plin cu rezerva deschisa si nu am mai avut probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Meam cumparat si eu un F800GS 2010 (upgrade de la un F650GS Dakar din 2000) si

am niste intrebari pentru posesori de F800GS model 2008-2013.

 

1. In weekend am observat urmatorul lucru.

Bag cheia in contact si pornesc aprinderea (nu pornesc motorul) - motocicleta isi face verificarea.

In timpul verificarii dinspre pompa de benzina se aude un scurt bip. Dureaza mai putin de o secunda.

Dupa ce pornesc moto acest bip se aude continuu - se aude slab deoarece sunetul esapamentului il acopera.

Compartament dat lam observat aceasta duminica.

Motocicleta deabea a fost scoasa de la iernare.

A fost servisata saptamina trecuta (schimbat ulei, lichide frina si racire).

Duminica afara erau 6 grade Celsius.

Posibil sa fie de la benzina - ultima data am alimentat in noiembrie.

Dar am mai circulat ceva timp in toamna si in duminica cu pricina si nu avea problema data.

 

2. In general am observat urmatorul comportament neplacut:

Daca esti in viteza intii, frinezi cu motorul lasand ca turatiile motorului sa se apropiie de relanti,

inainte ca motorul sa caleze incepi sa accelerezi

transferul de putere pe spate nui liniar – motocicleta merge zmuncit (ba accelereaza ba nu).

Cit de lin nas incerca se acceleraz nu pot scapa de zmuncituri.

Odata ce turatiile motorului cresc peste 2500 moto accelereaza fara zmuncituri.

Aceleas comportakment il are si in viteza dou sub 2500 turatii.

Lantul e intins conform specificatiei.

Singura variabila care ar mai fi e greautatea mea – 130kg.

E caracteristic acest lucru pentru F800GS ? Sau e o problema la moto meu ?

E primul F800GS pe care am mers eu. Lam cumparat netestindul – am dat comanda si mi lau adus din Italia.

 

3. Stie cineva vriun mecanic bun care a lucrat cu F800GS si-i stie problemele ?

Deasemenea as avea nevoie de un mecanic cu calculator de diagnosticare pentru BMW-uri - vreau in genera sa vad cei cu ea

si sai resetez incriptia de SERVICE de pe calculatorul de bord.

 

Moto are 20000km. Lam servista pe 03.05.2015 (schimbat ulei, filtru ulei, filtru aer, antigel - care a parasit radiatorul peste 20km deoarece a cedat un O-Ring, turnat iar antigel, schimbat O-ringuri :)

Multumesc

 

 

  • Completeaza profilul ca lumea. Cum as putea sa-ti recomand un mecanic, fara sa stiu daca esti din Timisoara sau Tulcea?
  • Schimba/consuma benzina din rezervor, sau macar fa-i plinul cu 100.
  • Verifica daca mai ai rapoartele originale. Mobra mea trage linear de la 2000 RPM, dar cu toate astea nimeni nu o sa-ti recomande sa mergi in regimul asta de turatie, cu exceptia cazului in care ai initialele BH. :)

A cala motorul inseamna cu totul altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebui sa va intereseze si pe voi: Dunlop a inlocuit Trailmax TR91 cu noile TrailSmart.

Eu am avut TR91 la 1200GS si mi s-au parut clar cele mai bune, cu grip super pe ploaie/ud.

De enduro nu poate fi vorba... insa pe off uscat erau foarte ok.

 

http://mc-tyres.co.uk/dunlop-trailsmart-enduro-tyre-2015/

subscriu

eu le folosesc pe V-strom de vreo 3 ani. la un moment data am schimbat TR91 cu Anakee2 si dupa 2 ture mai lungi am revenit la TR91.. pe strada sunt super in orice conditie , pe off am luat doua trante cand am dat de mocirla unde probabil cu crampoane n-as fi cazut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

  • Completeaza profilul ca lumea. Cum as putea sa-ti recomand un mecanic, fara sa stiu daca esti din Timisoara sau Tulcea?
  • Schimba/consuma benzina din rezervor, sau macar fa-i plinul cu 100.
  • Verifica daca mai ai rapoartele originale. Mobra mea trage linear de la 2000 RPM, dar cu toate astea nimeni nu o sa-ti recomande sa mergi in regimul asta de turatie, cu exceptia cazului in care ai initialele BH. :)

A cala motorul inseamna cu totul altceva.

Am completat profilul.

In cartea de serviciu al moto utlima verificare a fost efectata in 2010 cind moto avea 1230km la bord. Din cite am inteles proprietarul precedent ii schimba lichidile singur.

In weekend o sai consum toata benzina si o sai reglez lantul - sa vad daca va fi vreo diferenta.

Astazi am testato un pic.

Zmunciturile care leam descris apar atunci cind incepi sa deschizi acceleratia in viteaza 1 sa 2.

De exemplu daca rulez in viteza intii cu acceleratia complet inchisa (moto incetisor inainteaza fara a opri motorul) si incep sa deschid acceleratia foarte lin,

pina cind turatie nu depasesc 2500 apar mici zmuncituri.

» Post actualizat in 12 Mar 2015 16:44

Exact. Ba chiar te-as sfatui sa nu mai folosesti benzina din rezervor. Sa faci plinul si sa pui un aditiv. Si eu am avut acelasi necaz in urma cu cativa ani... si asa am rezolvat. De atunci imi adaug inainte de iernare cate o treime de aditiv la ultimul plin cu rezerva deschisa si nu am mai avut probleme

Poti sami dai un link cu ce aditiv sai pun ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cati km are motorul acum? sa nu fie si de la bujii....nu e normal. daca aveai rezervorul sub jumatate e posibil sa se fi creat si condens peste iarna..... Nici a mea nu zmuceste, indierent de turatie, nici chiar la mers constant in 2000-3000rpm.

PS. nu e diesel sa mearga singura la relanti....da-i si gaz. :)

 

 

Pentru service recomand Tiberiu - Mototehnica

 

tiberiu.anghel@mototehnica.ro

0722 361 856.


» Post actualizat in 12 Mar 2015 18:37


scuze, acum am vazut ca are 20000, exclus bujiile.

 

Mergi la Tiberiu!

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti sa-mi dai un link cu ce aditiv sa-i pun ?

Eu de asta am folosit

http://www.autotrends.in/media/catalog/product/cache/1/image/650x/040ec09b1e35df139433887a97daa66f/p/e/petrol_treatment_200ml.jpg

Dar mai sunt si altele.

Se gaseste cam in orice benzinarie undeva intre 25 si 30 de lei...sau in orice supermarket gen Auchan, Cora la mai putin de 20 de lei, cred

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

A avut cineva experienta cu sisteme de montare RAM ?

As dori sami cumpar un suport pentru telefon mobil pentru a folosi telefonul ca navigator.

Ceva de jen:

http://www.amazon.co.uk/Ram-Mount%C2%AE-RAM-HOL-UN7BU-X-GRIP-HOLDER/dp/B0055PH0XA/ref=pd_bxgy_ce_img_y

plus elementele de montare pe ghidon.

Mar interesa cit de sigure si rezistente la vibratii sunt ?

 

Deasemenea ce ziceti de urmatoarea priza de 12V cu port USB integrat ?

http://www.ebay.co.uk/itm/Motorcycle-12V-USB-Waterproof-Cigarette-Lighter-Power-Port-Outlet-Socket-Useful-/301497398663?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item4632a53587

Merita sau e mai bine de instalat separat o priza de 12V si o priza cu porturi USB ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deasemenea ce ziceti de urmatoarea priza de 12V cu port USB integrat ?

http://www.ebay.co.uk/itm/Motorcycle-12V-USB-Waterproof-Cigarette-Lighter-Power-Port-Outlet-Socket-Useful-/301497398663?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item4632a53587

Merita sau e mai bine de instalat separat o priza de 12V si o priza cu porturi USB ?

 

Eu mi-am pus chestia asta si din cauză că nu-mi placea de loc, cum statea bordul ala in aer, asa. Referitor la priză, sunt foarte multumit de ea.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A avut cineva experienta cu sisteme de montare RAM ?

As dori sami cumpar un suport pentru telefon mobil pentru a folosi telefonul ca navigator.

Ceva de jen:

http://www.amazon.co.uk/Ram-Mount%C2%AE-RAM-HOL-UN7BU-X-GRIP-HOLDER/dp/B0055PH0XA/ref=pd_bxgy_ce_img_y

plus elementele de montare pe ghidon.

Mar interesa cit de sigure si rezistente la vibratii sunt ?

 

Deasemenea ce ziceti de urmatoarea priza de 12V cu port USB integrat ?

http://www.ebay.co.uk/itm/Motorcycle-12V-USB-Waterproof-Cigarette-Lighter-Power-Port-Outlet-Socket-Useful-/301497398663?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item4632a53587

Merita sau e mai bine de instalat separat o priza de 12V si o priza cu porturi USB ?

daca vrei sa-ti instalezi telefonul pe moto ai nevoie de o carcasa water proof. Altfel vei avea mari probleme cu praful/incarcarea, nu mai vorbesc de o eventuala ploaie.

Eu am folosit biologic case si am fost extrem de multumit de rezultate.

http://www.thinkbiologic.com/products/amps-mount-adapter-reecharge-case

la carcasa pentru fostul meu iphone 4 era incarcare prin suport cu 2 pini si nu au fost probleme. Nu stiu in ce masura exista varianta similara si pentru alte telefoane.

in cazul acesta poti lega incarcarea pe suport permanent - fara priza si in mom. in care atasezi telefonul se incarca direct.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am montat o priza dinaia recent, face treaba dar nu imi inspira prea multa incredere. Daca e sa fac o echivalenta, as zice ca e ca o priza de perete care nu sta bine prinsa in doza ei. Daca tii bine de ea, face treaba, dar nu e ca una stransa bine.

 

As cauta alta mai sanatoasa si mai buna calitativ. Pe louis e ceva la 70 ron, +/-...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca este cineva interesat de navigatie buna, vedeti ca acum este oferta la Touratech: Garmin 390LM cu lifetime updates full Europa + consola TT metalica, care se incuie + kit de folosit in masina (suport si incarcator) 429€.

Costa mai putin decat un smartphone bunicel, n-ai treaba cu trafic de date, este mereu conectat la curent si nu mai faci improvizatii cu prize, de avantajele unui navigator dedicat moto fata de un smartphone nu mai are rost sa vorbim (vibratii, vizibilitate pe soare, impermeabilitate, accesibilitatea cu manusi, utilizarea usoara in mers etc etc).

 

http://shop.touratech.de/garmin-zumo-390-lm-bike-car-set-silver-with-lifetime-map-update.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am pus chestia asta si din cauză că nu-mi placea de loc, cum statea bordul ala in aer, asa. Referitor la priză, sunt foarte multumit de ea.

Priza mica pentru ce e ?

E priza similara cu priza de linga cheie care e de catre BMW ?

Eu ma gindeam sa pun priza de 12V vizavi de priza de linga keie - fac o gaura in plastic si prind o priza gen priza 12V.

Se poate de incarcat bateria direct prin priza de 12V ?

» Post actualizat in 25 Mar 2015 13:22

Daca este cineva interesat de navigatie buna, vedeti ca acum este oferta la Touratech: Garmin 390LM cu lifetime updates full Europa + consola TT metalica, care se incuie + kit de folosit in masina (suport si incarcator) 429€.

Costa mai putin decat un smartphone bunicel, n-ai treaba cu trafic de date, este mereu conectat la curent si nu mai faci improvizatii cu prize, de avantajele unui navigator dedicat moto fata de un smartphone nu mai are rost sa vorbim (vibratii, vizibilitate pe soare, impermeabilitate, accesibilitatea cu manusi, utilizarea usoara in mers etc etc).

 

http://shop.touratech.de/garmin-zumo-390-lm-bike-car-set-silver-with-lifetime-map-update.html

Cit de detaliate sunt hartile de la Garmin

Contine drum de gen 1021

Editat de ItsiBitsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

priza 12V.

Se poate de incarcat bateria direct prin priza de 12V ?

se poate...

iei priza asta

https://www.louis.de/en/artikel/vehicle-euro-socket-12v-7-5a-130-cm-cable/10032919?list=57694975

iar cu ajutorul lor:

https://www.louis.de/en/artikel/charger-plug-f-procharg-not-for-procharger-xxl/10003741?list=57694871

https://www.louis.de/en/artikel/procharger-s-battery-charger/10004601?list=57694871

incarci bateria fara sa o vezi :)

exact astea le am si eu...

la priza iti mai da si o rezerva de capac, in caz ca se strica sau se rupe primul

iar dincolo de capac nu trece pic de apa...am probat eu...torentiala mers cu 100

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca este cineva interesat de navigatie buna, vedeti ca acum este oferta la Touratech: Garmin 390LM cu lifetime updates full Europa + consola TT metalica, care se incuie + kit de folosit in masina (suport si incarcator) 429€.

Costa mai putin decat un smartphone bunicel, n-ai treaba cu trafic de date, este mereu conectat la curent si nu mai faci improvizatii cu prize, de avantajele unui navigator dedicat moto fata de un smartphone nu mai are rost sa vorbim (vibratii, vizibilitate pe soare, impermeabilitate, accesibilitatea cu manusi, utilizarea usoara in mers etc etc).

 

http://shop.touratech.de/garmin-zumo-390-lm-bike-car-set-silver-with-lifetime-map-update.html

e si nu prea. in general astea dedicate in offroad nu fac 2 bani. Cat despre telefon, acum oricine are un smart pe care poti instala, functie de iesire, cam orice soft iti doresti.

Da, in schimb e o problema cu soarele si ecranul, insa pe sosea daca ai bt auzi in casca toate indiciile.

» Post actualizat in 25 Mar 2015 20:22

in plus cu un telefon si o carcasa serioasa mai faci si d-astea:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa astept expo pe 17 - acolo o sa fie si expo pentru biciclete si poate gasesc vreo solutie pentru protectie telefon care sa fie water proof.

O alternativa ar fi un tank bag cu buzunar pentru telefon sau ceva de gen :

post-70451-0-28956300-1427355304_thumb.jpg

post-70451-0-28956300-1427355304_thumb.jpg

Editat de ItsiBitsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu prea e practica varianta... orice la care butonezi sau te uiti ar trebui sa fie cat mai sus, spre unde te uiti in mod normal. dupa ce faci buf butonand si chiorandu-te la smartphone pus in buzunar de tankbag iti devine clar :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...