Sari la conținut

BMW F650/F700/F800GS/A


Postări Recomandate

Da, de la Louis. La fiecare ieșire din iarnă. Nu știu cât de bine funcționează, dacă e ca apa sfințită sau nu, dar poate elimină din depunerile care poate se adună pe acolo.

Am mai folosit și un aditiv de cwrățare a camerei de ardere, care se folosește la fiecare 10.000km.

 

Dacă nu e pentru binele fierului, e pentru binele meu mental... deci nu săriți să-mi spuneți că e doar marheting, că parțial bănuiesc.

Editat de eFu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

Inca o intrebare. A folosit cineva aditiv pentru benzina, pentru curatarea sistemului de injectie, gen Liqui Moly etc.?

 

frectii... la picior de lemn. confort psihologic, cel mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a dat, cu 4800. Puneam poze cu ea deja daca mai era disponibila.

 

As vrea una cheala sa-mi pun eu pe ea ce vreau. Dar nu e musai.


» Post actualizat in 05 May 2016 17:44

Salutare baieti,

 

merg sambata sa iau GS-ul din anunt. Pana la urma e disponibil.

 

Vreau sa va intreb ce sfaturi imi dati referitor la ce sa verific?! Ce probleme ați întâmpinat voi?

 

Thanks,

Ionut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Salutare!
Este cineva in Bucuresti cu un f650gs cu sa joasa? As vrea sa ma urc putin in sa (doar pe loc) sa vad cum ajung cu picioarele. Vreau sa schimb moto; momentan am un f650gs (model 2001) cu sa joasa (cam 790-800 mm) si mai sus de atat nu vreau.
Dau o bere :)

 

Ar mai fi interesant de vazut si unul cu sa joasa si "factory lowering" sau "factory lowering" cu sa normala...

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O fi tot f650gs dar sunt motociclete diferite, al meu din generatia veche si asta e mai nou. Poate diferi inaltimea la sa, forma ei, cat de ingusta este etc... M-am tot uitat pe net, dar una e cand o vezi in poze si alta cand o simti :D

Ma interesau si variantele de "factory lowering cu sa joasa" si "factory lowering cu sa normala", sper ca acum e mai clar :P

Dar cel mai mult ma interesa una cu suspensie normala (nu "factory lowering") dar cu sa joasa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Ieri am facut revizia de 2 ani si 20.000 km la F700GS, la Bavaria:

BMW Service - 10x14.87=148.7

Oil change - 2x14.87=29.74

Verificare joc supape = 10x14.87=148.7

Garnitura buson golire = 6.53

Bmw High Per 15w50 = 2.9x54.89=159.18

Filtru ulei = 59.13

o-ring = 3.81

Set garnituri chiulasa=264.93

 

+tva = 984.88

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acolo unde? La piston? Sau te referi la garnituri de capace de chiulasa? Si de ce le-ar da jos? Pt reglajul supapelor? Bizar....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca oficial se recomanda schimbarea garniturilor la desfacerea capacului de chiulasa, negarantandu-se etanseitatea lor la remontare.

Daca nu eram in garantie, probabil imi faceam singur revizia si incercam sa reciclez garnitura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha! Deci e garnitura de capac de chiulasa. Nu garnitura de chiulasa. Desi are pret da garnitura de chiulasa. Dar totusi nu m-am lamurit de ce ar trebui dat jos capacul de chiulasa la o revizie de schimbat uleiul si verificat jocul la supape. Capacul de chiulasa il dai jos cand vrei sa faci orice altceva la top end in afara de jocul supapelor. Mi-e ca te-au taxat extra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu stiu cum e la F800 dar la motoarele pe care le-am avut era obligatoriu a nu fi dat jos capacul de chiulasa. Pe langa functia de capac el mai avea rolul de a tine fixata axa cu came. Iar capacul de chiulasa are ferestre speciale de vizitare a cozilor supapelor.

Nu contest ca setul de garnituri costa 90$ dar mi se pare o cheltuiala mare pt fiecare data cand vrei sa verifici jocul supapelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...