zeroo Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 'aidi bre, va certati de 3 pagini care se ridica mai usor de jos? Alte info despre F800 GS nu mai are nimeni? Ca ma cam intereseaza...probabil o sa schimb 650-ul cu 800 in curand. Posesorii, nu zice nimeni nimic? Pe mine ce ma ingrijoreaza e faptul ca vine cam goluta la protectie din fabrica, si ca tre sa impingi niste banuti la touratech sa o pui in siguranta. Am citit pe http://f800riders.org ca ar avea si asta probleme la soft, ca tre' verificat la suruburi la radiator, ca mai pierde cate unul doua si pe asa zisul scut... m-ar interesa la consum, la ergonomie, cum se simte la drum lung, fac o comparatie intre saua de la 650 si ma uit oarecum cu frica la saua de la 800... lasati orgoliile si prostiile...bagati info care mai stie ceva important despre 800. Cine si-a luat, cat a ajuns cu totul ca bani? Ca pretul lor CIP ma lasa total rece. La test drive a fost careva? Daca da, in ce consta, te lasa numai sa te plimbi prin curte sau cum? Haidi sa ne auzim sanatosi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 (editat) 'aidi bre, va certati de 3 pagini care se ridica mai usor de jos? Alte info despre F800 GS nu mai are nimeni? Ca ma cam intereseaza...probabil o sa schimb 650-ul cu 800 in curand. Posesorii, nu zice nimeni nimic? Pe mine ce ma ingrijoreaza e faptul ca vine cam goluta la protectie din fabrica, si ca tre sa impingi niste banuti la touratech sa o pui in siguranta. Am citit pe http://f800riders.org ca ar avea si asta probleme la soft, ca tre' verificat la suruburi la radiator, ca mai pierde cate unul doua si pe asa zisul scut... m-ar interesa la consum, la ergonomie, cum se simte la drum lung, fac o comparatie intre saua de la 650 si ma uit oarecum cu frica la saua de la 800... lasati orgoliile si prostiile...bagati info care mai stie ceva important despre 800. Cine si-a luat, cat a ajuns cu totul ca bani? Ca pretul lor CIP ma lasa total rece. La test drive a fost careva? Daca da, in ce consta, te lasa numai sa te plimbi prin curte sau cum? Haidi sa ne auzim sanatosi! Da-i PM lui Bogdan (Delta X). El are F800GS. Pe de alta parte, cam ai dreptate - trebuie sa mai bagi bani. Din fabrica are un scut de doi lei, care nu acopera filtrul de ulei. Dan (Dans) a patit-o din cauza asta, cu un F650 nou, cu scut de plastic, scut luat chiar de pe F800 lui Bogdan. A luat un bat care s-a infipt in filtru (probabil) si a scuipat uleiul prin filtru in doua minute, dupa care a trebuit tractata. A ajuns acasa pe platforma uite aici. Dupa aia iti trebuie si un parbriz mai de doamne ajuta daca mergi si pe sosea. Din punct de vedere al confortului, saua nici nu se compara cu cea de la F650 (evident cel vechi, ca asta nou e cam la fel cu F800 la sa). Deasemenea iti trebuie hand-guard-uri. Si cred ca mai sunt. Bogdan mai are vreo cateva sute de euro si depaseste suma pe care am dat-o eu pe R1200GS, adica 15000euro, cu tot cu genti si protectii la cilindru. Altfel motocicleta merge bine. Motorul este impresionat, mai ales cuplul. Se simte foarte bine la drum. Consuma foarte putin - cam 4l/100km daca tin bine minte. Spor Editat Octombrie 2, 2008 de ali baba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 ah, la naiba, iar vad poza respectiva cu filtrul de ulei spart si imi aduc aminte de ce m-am enervat cu F 800-le. vad ca si galeriile de evacuare sunt lovite usor. Scutul e din PLASTIC???? La naia, deci e chiar chinezarie? aiaiaiaiaaaaa mersi oricum de raspunsul pertinent si la obiect. 1500 de euri...mai pun 2000 si ajung la 1200 ADV full. ofofof. Ma interesa F800 pentru ca 1200 mi se pare inca putin cam mare, si pentru experienta mea pe sosea (20.000 de km) si pentru drumurile pe care imi place sa ma bag. Nu sunt un adept al mersului prea mult pe sosea, ci mai mult prin forestiere si noroaie. Ma gandeam ca e o cale de mijloc, 650 mi se pare cam micut pt mine (si la putere-nerv-feeling si ca inaltime). Ma gandeam ca 85 de cai si kg care le are ar face o figura frumoasa. Dar se pare ca tre sa umbli mult prin shopping ca sa poti iesi la drum cu mobra asta. Asta ar cam fi un drawback, banii...ma-sa, pana la urma pt asta muncesc, sa ma simt bine, as accepta si pretul... O sa ma mai gandesc sa vedem ce si cum...Observ ca nu sunt prea multi care si-au luat mobra asta, ma intreb daca e din cauza pretului sau a motivelor "de siguranta tehnica", sa zic asa. Maine poimaine o sa trebuiasca sa iti iei roti la mobra dupa ce iei mobra, pt ca va veni fara ele din fabrica. mersi inca o data! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 Maine poimaine o sa trebuiasca sa iti iei roti la mobra dupa ce iei mobra, pt ca va veni fara ele din fabrica. Asta era si gluma mea: roti optionale. Pe de alta parte ADV full este cam 20.000euro, cu tot cu genti. F800 il scoti in 14.000 sa zicem. Si nici nu se compara cu adv pe noroi sau gropi. Merge mai bine si decat R1200GS ul meu, in principal din cauza rotii de 21 (dezavantaj pe care intentionez sa-l remediez) si a greutatii ceva mai mici pe fata. Totusi nu a fost vreun loc unde sa treaca Bogdan cu F800 si sa nu trec eu cu R1200. Doar ca pe nisip el a trecut mai usor. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 (editat) 14000 Pai nene atunci trebuie sa astept sa moara bunica-mea ca sa-i vand garsoniera.E adevarat ca imi place sa o "personalizez" cu cele de trebuinta dar sa ajung la 14000 si cred ca nu a pus nimeni la socoteala si un GPS,doua proiectoare,cric central,Schimbat saua cu una de la Corbin,portbagaje..... Sunt deceptionat. ma duc sa-mi tai venele. Editat Octombrie 2, 2008 de Enduristul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marat Postat Octombrie 6, 2008 Autor Share Postat Octombrie 6, 2008 Modul in care se dezvolta puterea si cuplul este total diferit la un cilindru fata de doi , trei ,patru. Avand in vedere ca F800 GS nu este un motor numai pentru enduro ci si touring solutia era de 2 cil.Poate intrebarea a fost o gluma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 (editat) Nu a mai spus nimeni nimic despre comportamentul lui F800, in special cei cativa proprietari. Tare sant curios cum se comporta in special la turing. Cat se poate merge intr-o zi fara usturimi in dos, carcei, sau articulatii intepenite. Sant convins ca la partea de enduro exeleaza, dar la drum lung cu saua ingusta si tare nu stiu. Mult timp am asteptat motorul asta sa-l scoata BMW si cand a aparut, difera mult de cum mi-l imaginam eu. Astept cu interes pareri dupa primul sezon de utilizare pe sosea. Consuma ulei de nou? ca la cele boxer cica ar fi normal,iar eu nu ma pot obisnui cu ideia de a completa uleiul incepand cu prima mie de km. Editat Noiembrie 10, 2008 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 Nu a mai spus nimeni nimic despre comportamentul lui F800, in special cei cativa proprietari. Tare sant curios cum se comporta in special la turing. Cat se poate merge intr-o zi fara usturimi in dos, carcei, sau articulatii intepenite. Sant convins ca la partea de enduro exeleaza, dar la drum lung cu saua ingusta si tare nu stiu. Mult timp am asteptat motorul asta sa-l scoata BMW si cand a aparut, difera mult de cum mi-l imaginam eu. Astept cu interes pareri dupa primul sezon de utilizare pe sosea. Consuma ulei de nou? ca la cele boxer cica ar fi normal,iar eu nu ma pot obisnui cu ideia de a completa uleiul incepand cu prima mie de km. Bogdane, Oare nu e mai convenabil - si in acelasi timp rentabil - sa platesti o diferenta de 2500 euro (+ tva) si sa ai: -un motor mai performant si 85 de cai sunt - cel putin pentru mine - super suficienti, DAR la o adica ... ai in ce sa-ti pui baza! -o suspensie mai buna - 800-le nu are Telelever -(mult) mai versatil - foarte bune veleitati de touring, si nu se face de ris nici la enduro - comparativ cu 800-le care la touring ... -roti tubless - chiar si cu spite daca se vrea -CARDAN Eu personal am stat - nu am mers - pe 800 la AB, si ma simteam k pe ktm-ul lc4: destul de inalt, si cu sa ingusta; pentru mine = NUl! Nu cred ca cu el pot merge - asa cum merg cu 1200-le - de la buc. la mare fara oprire. Consider ca punind in balanta performantele, facilitatile si pretul, aceasta atirna mai degraba in favoarea 1200-lui, desi ... comparatia nu e bun! Vorbim de DOUA CLASE DIFERITE! Recomandarea mea pentru cei ce vor enduro de la bmw, este sa incerce G 650Xchalange!!! Eu am avut ocazia sa merg cu cel de la AB. RUPE...!!! Sau daca / pentru cei care isi pot permite ... exista HP 2! 105 cp si (doar) 175kg. Dedicat pentru enduro! Ramin la parerea ca GS-ul 1200 - desi imi doresc Adv-ul - ramine motorul ce acopera cu brio orice cerinta: comfort, putere, viteza, fiabilitate, versatilitate! Vis-a-vis de consumul de ulei ... eu am citit ca doar atunci cind e "forjat" papa ulei. Toate cele bune, Aurelian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 In mare ai dreptate, dar 1200GS sau ADV raman deficitare la mersul in oras si la consum, fiind motoare mari cu putere mai mereu excedentara si deci fara sansa de al folosi niciodata la macar 70% din ce poate. Eu sant inca in cautarea motorului universal care sa fie bun la toate. Stiu ca inca nu s-a construit , dar eu mai sper si astept. V-Strom-ul nu-l schimb pana nu apare ceva care sa-l bata la toate capitolele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 12, 2008 Share Postat Noiembrie 12, 2008 (editat) Eu sant inca in cautarea motorului universal care sa fie bun la toate. Stiu ca inca nu s-a construit , dar eu mai sper si astept. V-Strom-ul nu-l schimb pana nu apare ceva care sa-l bata la toate capitolele. Cred ca noul F 650GS bicilindru corespunde tuturor criteriilor tale: este foarte economic, confortabil, manevrabil, ABS, cutii originale mari etc. Am citit ca se comporta bine si in teren. Puterea, fata de V-strom nu este mult mai mare insa difera turatia (71cp la 7000rpm la BMW fata de 67cp la 8800rpm la V-S) dar cuplul este mai mare si mai ales la turatie foarte joasa. (75Nm la 4500 fata de 60 la 6400). F800GS este foarte inalt iar saua nu are legatura cu touringul pe distante mari, este incomoda. Editat Noiembrie 12, 2008 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marat Postat Noiembrie 19, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2008 Saua de la f 800 este identica cu cea de la f 650 , daca una este incomoda atunci si cealalta este la fel si invers. La 800 scaritele sunt mai departate de sa pt ca e mai inalta toata , se pare ca acest lucru o face mai confortabila la drum lung. Eu sunt curios si cum sta pasagerul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 (editat) Eu sunt foarte curios in legatura cu modelul asta de BMW. Mare pacat ca nu prea sunt posesori aici. M-ar fi interesat (ca si pe multi dinainte mea de pe threadu asta) sa aud pareri la prima mana. Pana acum din ce am inteles, saua nu e cea mai confortabila din lume (asta se rezolva usor), motocicleta nu prea e protejata la cazaturi (dai multi bani la orice tavalitura, oricat de mica), are un scut de motor care trebe musai inlocuit si... cam astea sunt punctele care mi-au ramas in cap. ...acu probabil ca pana o sa ma pot bucura la prima mana de un astfel de bavarez o sa mai treaca ceva vreme (primaveri ), dar curiozitate e curiozitate, nu? Editat Noiembrie 19, 2008 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 Saua nu prea ai cei face pt ca dedesupt se afla rezervorul, si busonul de benzina iese practic prin sa, anuland posibilitatea de a monta o sa mai lata, respectiv mai confortabila la drum lung, si cand spun lung ma gandesc la peste 450 km/zi. Aceeasi problema si cu parbrizul care nu vad cum se poate mari pt a oferi protectia necesara in turing. Faptul ca rezervorul este sub sa a determinat si marimea, acestuia adica 16L, care este putin chiar daca consumul declarat este mic. Altfel pare o motocicleta buna, dar nepotivita pt enduro-turing, cel mult enduro in jurul casei 200-300km /zi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 (editat) Stiti ce nu inteleg eu la nemtii astia...credeam ca nu sunt la fel de chitrosi ca astia de Renault-Dacia care fac pe ei pt. un airbag, un geam electric, un ABS... De ce nu au pus 2 discuri pe fata si la modelul 2008 F650 GS avand in vedere ca e aproape la fel de greu si avand acelasi bicilindru de 800cm ca si F800 GS...??? si de ce nu le-au lansat si cu varianta "gen" Adventure la ele...aici ma refer la scut de motor SERIOS nu gluma aia...si crash-baruri laterale ca doar nu cred ca oamenii o sa cumpere asa ceva ca sa faca liniute cu Hayabuse ? Doar ca sa incarci factura la optionale mai incolo... sau sa faci contracte cu firme care v-or face piese aftermarket pt. modelele in cauza...?! Am vazut pe forum pe cineva care si-a luat F650 GS 2008 si ii si sparsese filtru de ulei...nu ma refer sa te arunci pe toate pietrele de hard-enduro da un pic de seriozitate la protectii pt. un all-rounder de la BMW eu zic ca nu e mare lucru...dar asa e cand te zgarcesti la o tabla groasa si 4 bare... stiuuuuuuuu...multi o sa spuna ca sa imi iau 1200GS Adv. dar poate nu vreau sa dau 17.000 pe un motor... eu ma refer aici doar ca pierd clienti care ar vrea un F800 GS potent de cand il cumpara...nu apoi sa caute sa isi puna scut si crash-baruri pe ea...ca doar dai 9-10.000 pe ea, cat naiba e o teava? Editat Noiembrie 19, 2008 de Stefan GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 Saua nu prea ai cei face pt ca dedesupt se afla rezervorul, si busonul de benzina iese practic prin sa, anuland posibilitatea de a monta o sa mai lata, respectiv mai confortabila la drum lung, si cand spun lung ma gandesc la peste 450 km/zi. Aceeasi problema si cu parbrizul care nu vad cum se poate mari pt a oferi protectia necesara in turing. Faptul ca rezervorul este sub sa a determinat si marimea, acestuia adica 16L, care este putin chiar daca consumul declarat este mic. Altfel pare o motocicleta buna, dar nepotivita pt enduro-turing, cel mult enduro in jurul casei 200-300km /zi. Total eronat. -Daca vrei sa, uite aici http://www.touratech.com/shops/001/product...29d6da24cd8546b -Daca vrei parbriz, uite aici combinatia http://www.touratech.com/shops/001/product...29d6da24cd8546b -Si nici faza cu rezervorul n-ai nimerit-o. Yamaha Tenere 2008 are rezervorul tot sub sa, si are 23 L. Deci nu acest fapt limiteaza marimea rezervorului. Ai facut touring cu gs 800 ca sa stii daca e buna sau nu pentru asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 si de ce nu le-au lansat si cu varianta "gen" Adventure la ele...aici ma refer la scut de motor SERIOS nu gluma aia...si crash-baruri laterale ca doar nu cred ca oamenii o sa cumpere asa ceva ca sa faca liniute cu Hayabuse ? Doar ca sa incarci factura la optionale mai incolo... sau sa faci contracte cu firme care v-or face piese aftermarket pt. modelele in cauza...?! Pai daca spre ex. iei gs-ul 1200 si gs-ul 1200 adv si te uiti la preturi, vei vedea ca ai platit fiecare piesulica pusa in plus de fabrica pe adv. Asa ca tot acolo ajungi. Fiind "chel", ai posibilitatea sa pui tu ce piese vrei si sa le cumperi de unde vrei, poate la preturi mai mici. Asa ca nu vad neaparat un dezavantaj in asta. ps- asta fiind o discutie pe care ar trebui s-o purtam dincolo, pe topicul f800. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 Eeee, nu neaparat, ca m-am referit si la modelul F650 GS 2008 care are in continuare un singur disc pe fata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 Eeee, nu neaparat, ca m-am referit si la modelul F650 GS 2008 care are in continuare un singur disc pe fata... Daca te uiti atent, nu am citat tot ce-ai zis, si am facut referire doar la o parte din mesajul tau. Acum, ca ai adus vorba de un singur disc, vei vedea ca si 650-ul e mai ieftin comparativ cu 800-le. Diferenta de pret vine tot din chestii de genul asta, cum ar fi un singur disc in loc de doua. Doua discuri ar fi insemnat o diferenta de cateva sute de euro fata de pretul actual al 650-ului. Eeee, nu neaparat, ca m-am referit si la modelul F650 GS 2008 care are in continuare un singur disc pe fata... Si daca raspunsul tau e legat de afirmatia mea cum c-ar trebui mutata discutia, da, trebuie mutata. In topicul asta e vorba de gs-urile monocilindru. 650-ul 2008, chiar daca se numeste la fel, e cu totul alta motocicleta, si discutia ar trebui purtata unde ti-am zis eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 (editat) Daca te uiti atent, nu am citat tot ce-ai zis, si am facut referire doar la o parte din mesajul tau. Acum, ca ai adus vorba de un singur disc, vei vedea ca si 650-ul e mai ieftin comparativ cu 800-le. Diferenta de pret vine tot din chestii de genul asta, cum ar fi un singur disc in loc de doua. Doua discuri ar fi insemnat o diferenta de cateva sute de euro fata de pretul actual al 650-ului. Si daca raspunsul tau e legat de afirmatia mea cum c-ar trebui mutata discutia, da, trebuie mutata. In topicul asta e vorba de gs-urile monocilindru. 650-ul 2008, chiar daca se numeste la fel, e cu totul alta motocicleta, si discutia ar trebui purtata unde ti-am zis eu. OK. You are right. Topicul ala e si mai putin citit ca nu are nimeni F800GS...inca... Editat Noiembrie 20, 2008 de Stefan GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 Total eronat. -Daca vrei sa, uite aici http://www.touratech.com/shops/001/product...29d6da24cd8546b -Daca vrei parbriz, uite aici combinatia http://www.touratech.com/shops/001/product...29d6da24cd8546b -Si nici faza cu rezervorul n-ai nimerit-o. Yamaha Tenere 2008 are rezervorul tot sub sa, si are 23 L. Deci nu acest fapt limiteaza marimea rezervorului. Ai facut touring cu gs 800 ca sa stii daca e buna sau nu pentru asa ceva? Angi, Personal am stat pe gs-ul de 800, intrucit cochetam cu ideea de a-l cumpara. Daca peste lant si roti cu camera poate mai treceam cu vederea - stiam ce inseamna de la gs-ul 650 - saua a fost elementul decisiv in a spune ... NU! Ba mai mult, eu consider ca Bogdan e chiar (mult prea) generos cind vorbeste de 200 - 300 de km. La cit de ingusta si tare este saua - chair daca suspensia este ok - dupa un drum mai lung ... sigur e nevoie de repaus pentru fesieri! In catalogul BMW Motorrad 2008, el este trecut la categoria ... enduro! Deci a vorbi de touring in cazul gs-ului de 800 ... nu mi se pare chiar corect! Toate cele bune, Aurelian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 Angi, Personal am stat pe gs-ul de 800, intrucit cochetam cu ideea de a-l cumpara. Daca peste lant si roti cu camera poate mai treceam cu vederea - stiam ce inseamna de la gs-ul 650 - saua a fost elementul decisiv in a spune ... NU! Ba mai mult, eu consider ca Bogdan e chiar (mult prea) generos cind vorbeste de 200 - 300 de km. La cit de ingusta si tare este saua - chair daca suspensia este ok - dupa un drum mai lung ... sigur e nevoie de repaus pentru fesieri! In catalogul BMW Motorrad 2008, el este trecut la categoria ... enduro! Deci a vorbi de touring in cazul gs-ului de 800 ... nu mi se pare chiar corect! Toate cele bune, Aurelian Aurelian, tu ai citit ce-am scris eu? Ai vazut link-urile pe care le-am dat? M-ai vazut pe mine ca zic de saua originala cum c-ar fi confortabila? Mai citeste o data ce-am scris eu si dupa aia mai discutam. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 Angi fara suparare, saua pe care ne-ai aratat-o este mai inalta , dar in nici un caz mai lata. F 800GS este inalta oricum saua asta fiind probabil pt cei trecuti de 1,90. Rezervorul bagat sub sea este un dat la care nu mai poti umbla si inca o data, dupa mine, 16 L sant putini. Eu nu zic ca este o moto rea, dar fata de ce ne-a invatat BMW despre semnificatia literelor GS , F 800 GS este dintr-un alt film. Sant sigur ca nu vom vedea multi motociclisti de cursa lunga care sa strabata continentele pe asa ceva. 1200 GS si 1200GS Adv sant deja clasici in viata pt astfel de activitati, si asta nu atat datorita puterii, cat pozitiei relaxate la mers, protectiei la vant si intemperii si bineinteles fiabilitatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 Angi fara suparare, saua pe care ne-ai aratat-o este mai inalta , dar in nici un caz mai lata. F 800GS este inalta oricum saua asta fiind probabil pt cei trecuti de 1,90. Rezervorul bagat sub sea este un dat la care nu mai poti umbla si inca o data, dupa mine, 16 L sant putini. Eu nu zic ca este o moto rea, dar fata de ce ne-a invatat BMW despre semnificatia literelor GS , F 800 GS este dintr-un alt film. Sant sigur ca nu vom vedea multi motociclisti de cursa lunga care sa strabata continentele pe asa ceva. 1200 GS si 1200GS Adv sant deja clasici in viata pt astfel de activitati, si asta nu atat datorita puterii, cat pozitiei relaxate la mers, protectiei la vant si intemperii si bineinteles fiabilitatii. Bogdan, de ce sa fie cu suparare? -Din ce-am citit acolo, touratech-ul zice ca pe langa o aerisire mai buna la cour, saua aia ofera si un confort bun. Acum tu zici ca e inalta, iar asta cu inaltimea nu prea are legatura cu confortul, nu? Ca parca de asta discutam.... -La aia cu rezervorul, mai citeste o data ce-am scris, si de data asta cu atentie. N-am zis ca 16L sunt suficienti. Am zis ca rezervorul sub sa nu determina obligatoriu o cantitate mica de benzina. Si ti-am dat exemplu Tenere 2008, care are 23L cu rezervorul tot sub sa. -BMW ne-a invatat ca GS inseamna off si on road. E, daca ma intrebi pe mine, 800-le mi se pare cu mult mai polivalent comparativ cu 1200. -Esti sigur ca nu vei vedea multi motociclisti de cursa lunga care sa strabata lumea cu asa ceva? 1200 e clasic pentru asa ceva? Dar gs650 cum ti se pare? Nefiind un clasic in viata precum 1200, probabil ca nici cu asta nu prea vezi multi calare in jurul lumii, nu? Ia vezi aici ( http://www.2aufweltreise.de/index_engl.html ), si ca astia sunt ffff multi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 (editat) Angi priveste numai poza de intrare pe site-ul dat de tine si uite ce rezervoare imense au GS-urile de 650 de acolo. La F800 nu se pot monta rezervoare majorate sub sa, iar seile de la F-urile vechi nu sant inspirate dupa KTM. Eu am asteptat altceva de la BMW F800 GS si sincer am fost foarte dezamagit. Doresc un BMW mediu pt drumuri lungi, dar deocamdata nu am avut noroc. Poate data viitoare. Pana atunci V-Strom Editat Noiembrie 21, 2008 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 Angi priveste numai poza de intrare pe site-ul dat de tine si uite ce rezervoare imense au GS-urile de 650 de acolo. La F800 nu se pot monta rezervoare majorate sub sa, iar seile de la F-urile vechi nu sant inspirate dupa KTM. Eu am asteptat altceva de la BMW F800 GS si sincer am fost foarte dezamagit. Doresc un BMW mediu pt drumuri lungi, dar deocamdata nu am avut noroc. Poate data viitoare. Pana atunci V-Strom Exemplul cu gs-urile 650 era dat cu alt scop. Am dat exemplul cu referire stricta la ideea ta cum ca marea majoritate a calatorilor de cursa lunga prefera doar clasicul in viata. Ti-am explicat ca exista solutii si pentru sa (cum ar fi chiar si asta http://www.louis.de/_40e103bea987e43634ee8...2&anzeige=0 ). Pentru benzina mai multa, probabil touratech-ul va face si niste rezervoare suplimentare, cum a facut si pentru gs-ul 650 care are deasemenea rezervor mic tot sub sa (rezervoarele alea mari din link-ul ala sunt touratech), si, in general, exista solutii pentru orice neajuns. Dar tu nu, o tii pe a ta, si nici nu prea intelegi chiar exact ceea ce vreau eu sa zic. Cand discut cu cate unii din voi, am impresia ca eu sunt mutul si ceilalti sunt surzii. Oricum, vad ca ai o fixatie. Esti dezamagit de 800 si vrei sa convingi si pe altii. Ok. Te las in durerea ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.