switch Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 (editat) A mai fost. Si ce tupeu la final "let's see if she runs". Pai normal ca merge. Ce conteaza ca s-au spart carenele, s-au indoit toate barele, s-au crapat cutiile si s-a imprastiat continutu? De rasu lumii reclama ...da tipu' tot meserias e Editat Decembrie 5, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 Pentru posesorii mai vechi de 650gs twin: ce cauciucuri ati incercat/recomandati pentru acest motor, pentru uz preponderent urban (75% buc, 20% drum, 5% padure)? Tinand cont ca in primavara trebuie sa fac si ITP, as merge pe dimensiunile standard (110/80-19 si 140/80-17). p.s. sa nu ma puneti sa citesc topicu de cauciucuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 Eu am avut o experienta buna cu K60 Scout 140/80/17 desi numai cand am vazut profilul cauciucului de 18 m-am gandit sa-mi schimb janta spate din 17 in 18 cat despre fata am pus K60 clasic nu scout si desi e fata s-a tocit mult mai tare. Acum cu siguranta ca o sa ma contrazica unii . Cei cu care merg imi zic la fiecare tura ca astea sunt cauciucuri de strada [ei au numai caramele] insa ma uitam pe un post al unui mare aventurier ca si-a pus pe spate exact K60 scout de 18 si omul ala baga km la greu si numai offroad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 Eu am avut o experienta buna cu K60 Scout 140/80/17 desi numai cand am vazut profilul cauciucului de 18 m-am gandit sa-mi schimb janta spate din 17 in 18 cat despre fata am pus K60 clasic nu scout si desi e fata s-a tocit mult mai tare. Acum cu siguranta ca o sa ma contrazica unii . Cei cu care merg imi zic la fiecare tura ca astea sunt cauciucuri de strada [ei au numai caramele] insa ma uitam pe un post al unui mare aventurier ca si-a pus pe spate exact K60 scout de 18 si omul ala baga km la greu si numai offroad. Hai sa n-astepti mult sa te contrazica cineva )))))) Daca de Colebatch e vorba, nu baga doar off cu ele... cand baga off trece la chestii mai smechere decat caramelele de pe TKC-uri sa zicem... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 (editat) Pentru cineva care iese odata pe an in offroad in rest baga 20.000 km pe asfalt, TKC ar fi cea mai proasta investitie EVER. TKC 80 - top offroad, good onroad, se uzeaza ca dracu de repede Metz Karoo T - good offroad, good onroad, se uzeaza repejor K60 Scout - ok offroad, good onroad, se uzeaza destul de greu Alte variante nu prea sunt fezabile, daca vrei ceva cu "crampoane". Altfel iei cauciucuri oridnare de strada cu pretentii de offroad si super-aderenta pe ud si ai terminat povestea. Editat Ianuarie 8, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 Karoo T este excelent in off iar pe in conditiile in care l-am folosit preponderent pe asfalt spatele a dus 14.000km si mai are un pic de viata in el alt cauciuc dedicat off nu mi-as pune. anu asta voi trece la k60 scout pt ca merg mult pe asfalt si e useless sa un karoo t... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 Dpdv offroad, cele mai bune cauciucuri pt vaci ar fi: Michelin T63, Karoo, apoi Mitas E09, apoi TKC80, Karoo T, Mitas E10. Cat despre K60, Metzeler Sahara, Mitas E07.... eu le consider cauciucuri de strada. Nael a zis 5% padure. Daca nu padurea e scopul excursiei si se intampla cu totul accidental, parerea mea e ca merita sa-si puna orice cauciuc strict stradal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albany2323 Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 Salutari de la mare! In legatura cu cauciucurile, F800 meu a venit cu Bridgestone, care au 'zburat' imediat, din simplul motiv ca sunt cele mai proaste gume incercate de mine pana acum. A treia motoreta care apare la usa cu astea, si sunt la fel de slabe. Am montat un set de TKC-uri, si am inaintat cu frica pe asfalt, dar sunt destul de bune, asta daca nu sari calul la viteza. Oricum, daca as pleca spre Sibiu/Cluj, as monta un set de gume de strada fara sa ma gandesc. Acum, in offroad light, adica plaja si drumuri forestiere, TKC-urile sunt dementiale. Scot toata puterea din acest motor, si merita incercate de cei care nu au incaltat niciodata. Oricum, voi pastra permanent un set la indemana. Dar nu stiu ce sa aleg pentru un drum mai lung.Cineva a montat Metzeler pe F800 pana acum? eu vin de pe un VStrom de 1000, iar acolo Metzeler facea legea dpdv al aderentei si confortului. Poate roata de 21 schimba putin datele problemei? Michelin am inteles ca nu sunt formidabile, iar K60 sunt cele mai laudate, dar am inteles ca nu exista decat 140 pe spate. Mersi, Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 Michelin si Metzeler sunt cele mai bune cauciucuri pt moto. De ex Anakee are atat aderenta ridicata cat si viata lunga. Heidenau sunt laudate si considerate bune mai mult prin prisma pretului relativ mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 Salutari de la mare! In legatura cu cauciucurile, F800 meu a venit cu Bridgestone, care au 'zburat' imediat, din simplul motiv ca sunt cele mai proaste gume incercate de mine pana acum. A treia motoreta care apare la usa cu astea, si sunt la fel de slabe. Am montat un set de TKC-uri, si am inaintat cu frica pe asfalt, dar sunt destul de bune, asta daca nu sari calul la viteza. Oricum, daca as pleca spre Sibiu/Cluj, as monta un set de gume de strada fara sa ma gandesc. Acum, in offroad light, adica plaja si drumuri forestiere, TKC-urile sunt dementiale. Scot toata puterea din acest motor, si merita incercate de cei care nu au incaltat niciodata. Oricum, voi pastra permanent un set la indemana. Dar nu stiu ce sa aleg pentru un drum mai lung.Cineva a montat Metzeler pe F800 pana acum? eu vin de pe un VStrom de 1000, iar acolo Metzeler facea legea dpdv al aderentei si confortului. Poate roata de 21 schimba putin datele problemei? Michelin am inteles ca nu sunt formidabile, iar K60 sunt cele mai laudate, dar am inteles ca nu exista decat 140 pe spate. Mersi, Mihai Haidi are si 150 pt spate si tot K60 scout dar nu o sa-ti placa. E cam prea de strada. Eu am stat un pic in cumpana primavara trecuta la targ.[cam 15 milisecunde ]. Cum am mai spus au un K60 Scout bestial pt janta de 18. Oricum cauciucul de 140/80/17 e foarte ok pt F8 am citit inainte sa-mi iau pe advrider si confirm spusele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 BMW TV, The North p. 1 The North p. 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EEmil Postat Ianuarie 29, 2012 Share Postat Ianuarie 29, 2012 BMW TV, The North p. 1 The North p. 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giovanyady Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 salut. are cineva o recomandare pentru o trusa de scule pt f800gs? ce scule ar trebui sa contina ? de exemplu voi ce luati cu voi cand plecati pentru vreo 5 zile? multam anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 salut. are cineva o recomandare pentru o trusa de scule pt f800gs? ce scule ar trebui sa contina ? de exemplu voi ce luati cu voi cand plecati pentru vreo 5 zile? Daca ai BMW, la ce iti trebuie scule? Ori nu se strica (sau nu cat sa ramai in drum), ori ceea ce se strica nu mai poti repara singur. Acum serios, in afara de un set de pana si sculele bazic (din dotare) chiar mai merita sa cari mereu altceva dupa tine? Cred ca teoretic se pot intampla destule si diverse, ca sa le poti preveni pe toate. (la o moto mai veche si mai simpla, si mai ales daca te si pricepi, inteleg...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albany2323 Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 (editat) Merci. Daca esti interesat la anu prin septembrie, o poti avea. eu am luat-o doar pentru vara asta. asa cum am zis vreau sa fac un tur al Europei si atat. Azi m-am dat cu ea si nu pot sa zic decat UAU. O namila de masinarie ce ma dadea pe spate la fiecare schimbare de treapta. E clar. Cand ma indrept spre ea imi tremura chilotii. ) Acceleratia mi se pare un pic cam rapida. La o rotatie de circa 5mm zici ca am accelerat la maxim. Intrebare: In afara de reglajul de la maneta al acceleratie, mai e vreunul? Ca sa fie mai putin ~intepata~ trebuie sa aduc piulita langa maneta nu? Suna cam ciudat dar chiar nu ma pricep la asa ceva. Multumesc anticipat pentru ajutor. SAlut, In legatura cu acceleratia, eu unul am comandat un pinion fata (pt lant) de la TT cu 17 dinti(fata de 16 standard). BMW aduce TT si il aveau pe stoc parca. Montajul dureaza 2 minute la orice mecanic, fie si auto. Iar 'zvacnirile' acceleratiei au scazut, inclusiv turatia in treapta superioara(in a 6-a cu aprox 300 rpm). In teren insa trebuie sa abuzezi putin mai mult ambreiajul, dar daca o folosesti in oras mai mult, e ideal. 17-20 de euro pinionul. salut. are cineva o recomandare pentru o trusa de scule pt f800gs? ce scule ar trebui sa contina ? de exemplu voi ce luati cu voi cand plecati pentru vreo 5 zile? multam anticipat. Toate intrebarile tale isi vor aflaraspunsurile aici: http://advrider.com/forums/showthread.php?t=415604 inclusiv pentru trusa de scule. Enjoy! Editat Februarie 4, 2012 de albany2323 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 BMW TV, The North p. 1 The North p. 2 Parca mai misto a fost asta: http://www.reismotor.nl/index.php/r1-sjaakanddoriswiedemanngoalaskaenglish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 Cine vrea o sa joasa? i ifer oe a mea la schimb. Altfel o dau la modificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albany2323 Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 Baieti! Am postat un topic de vanzare, poate are nevoie cineva de echipament pentru sezonul 2012. Eu comand altul in martie si asta e purtat sumar. Vara folosesc protectii enduro si geci de vant, asa ca asta face pui in dulap. Sper sa nu primesc vreun repros de la admin, si pentru asta im cer scuze anticipat. Mihai Cine vrea o sa joasa? i ifer oe a mea la schimb. Altfel o dau la modificat. Salut! Eu am modificat-o deja, am luat putin din inaltimea de sub sezut, am 1,78cm. Acum ating okay jos. Am inlocuit vinilul ieftin BMW cu piele alcantara gri inchis, si cusaturi duble galben deschis. Am montat si un burete subtire pentru a conferi forma corecta, si o folie speciala de protectie pt apa.Doar 200 Ron la un tapiser din Constanta, amic al meu. Este mai tare putin, dar culmea, mai comoda, cel putin cat am reusit pe frigul asta sa o incerc. Am cautat sa joasa 6 luni, pana m-am hotarat sa o modific. Sa vedem cum se va comporta pielea. Pentru 50 de euro, chiar daca tine un sezon tot e okay. Asta este bondarul meu. Cand l-am gasit, eram hotarat sa il vopsesc alb, dar pe zi ce trece imi merge la inima galbenul. Iertati calitatea imaginilor. Urmeaza, dupa ce iesim din era glaciara, sa il scot la lumina din garaj si sa il pozez asa cum se cuvine. Il asteapta baterie nou nouta Yuasa, uleiuri si filtre, guma spate TKC pentru arat plajile si toate cele ce se cuvin. Va astept la mare! Toate bune, Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EEmil Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 Baieti! Am postat un topic de vanzare, poate are nevoie cineva de echipament pentru sezonul 2012. Eu comand altul in martie si asta e purtat sumar. Vara folosesc protectii enduro si geci de vant, asa ca asta face pui in dulap. Sper sa nu primesc vreun repros de la admin, si pentru asta im cer scuze anticipat. Mihai Salut! Eu am modificat-o deja, am luat putin din inaltimea de sub sezut, am 1,78cm. Acum ating okay jos. Am inlocuit vinilul ieftin BMW cu piele alcantara gri inchis, si cusaturi duble galben deschis. Am montat si un burete subtire pentru a conferi forma corecta, si o folie speciala de protectie pt apa.Doar 200 Ron la un tapiser din Constanta, amic al meu. Este mai tare putin, dar culmea, mai comoda, cel putin cat am reusit pe frigul asta sa o incerc. Am cautat sa joasa 6 luni, pana m-am hotarat sa o modific. Sa vedem cum se va comporta pielea. Pentru 50 de euro, chiar daca tine un sezon tot e okay. Asta este bondarul meu. Cand l-am gasit, eram hotarat sa il vopsesc alb, dar pe zi ce trece imi merge la inima galbenul. Iertati calitatea imaginilor. Urmeaza, dupa ce iesim din era glaciara, sa il scot la lumina din garaj si sa il pozez asa cum se cuvine. Il asteapta baterie nou nouta Yuasa, uleiuri si filtre, guma spate TKC pentru arat plajile si toate cele ce se cuvin. Va astept la mare! Toate bune, Mihai Salut, Foarte tare saua cea noua, imi place si pielea si cusatura dubla, galbena. A fost lucrata ingrijit. Sper sa fie si comoda. M-am obisnuit cu saua de serie, desi trebuie sa ma opresc din cand in cand. La drum mai lung trebuie sa port si niste pantaloni scurti, cu gel, pentru ciclism. Ce parbriz are motocicleta in poza 4? Vreau si eu sa schimb parbrizul original. Nu mai suport musculitele in viziera, mai ales la drum intins. Emil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 Arata foarte foarte bine saua. Totusi sper sa nu tina apa pielea aia alcantara. Legat de parbriz si pe mine ma intereseaza subiectul. Ce inaltime are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albany2323 Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 Salutare! Parbrizul este Puig, dar nu pot spune exact inaltimea. O singura data l-am folosit, si il am pe cel original montat acum. Vreau sa il dau pt ca este light grey si imi place mai mult cum arata cele clare. Daca sunt doritori, lasati PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 Si cum de la jumatea lui noiembrie pana acum nu prea m-am dat cu motoreta din cauza vremii (cred ca am adunat doar vreo 2500 km si astia pe mazga si polei) am inceput sa ii montez mici accesorii. Cel mai important a fost scutul. Inaltatoare de ghidon de 2cm, rack pentru topcase, extensie rack pentru bagaj textil si deflectoare de aer pentru genunchi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 Baga-i si tu niste Karoo T, ca asa arata gay rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 Cel mai devreme dupa ce se duc astea. Oricum, eu mai subtire cu coclaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 Daca nu vrea nimeni o sa joasa, maine o duc la modificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.