Sari la conținut

BMW F650/F700/F800GS/A


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

O fi tot f650gs dar sunt motociclete diferite, al meu din generatia veche si asta e mai nou. Poate diferi inaltimea la sa, forma ei, cat de ingusta este etc... M-am tot uitat pe net, dar una e cand o vezi in poze si alta cand o simti :D

Ma interesau si variantele de "factory lowering cu sa joasa" si "factory lowering cu sa normala", sper ca acum e mai clar :P

Dar cel mai mult ma interesa una cu suspensie normala (nu "factory lowering") dar cu sa joasa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Ieri am facut revizia de 2 ani si 20.000 km la F700GS, la Bavaria:

BMW Service - 10x14.87=148.7

Oil change - 2x14.87=29.74

Verificare joc supape = 10x14.87=148.7

Garnitura buson golire = 6.53

Bmw High Per 15w50 = 2.9x54.89=159.18

Filtru ulei = 59.13

o-ring = 3.81

Set garnituri chiulasa=264.93

 

+tva = 984.88

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acolo unde? La piston? Sau te referi la garnituri de capace de chiulasa? Si de ce le-ar da jos? Pt reglajul supapelor? Bizar....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca oficial se recomanda schimbarea garniturilor la desfacerea capacului de chiulasa, negarantandu-se etanseitatea lor la remontare.

Daca nu eram in garantie, probabil imi faceam singur revizia si incercam sa reciclez garnitura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha! Deci e garnitura de capac de chiulasa. Nu garnitura de chiulasa. Desi are pret da garnitura de chiulasa. Dar totusi nu m-am lamurit de ce ar trebui dat jos capacul de chiulasa la o revizie de schimbat uleiul si verificat jocul la supape. Capacul de chiulasa il dai jos cand vrei sa faci orice altceva la top end in afara de jocul supapelor. Mi-e ca te-au taxat extra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu stiu cum e la F800 dar la motoarele pe care le-am avut era obligatoriu a nu fi dat jos capacul de chiulasa. Pe langa functia de capac el mai avea rolul de a tine fixata axa cu came. Iar capacul de chiulasa are ferestre speciale de vizitare a cozilor supapelor.

Nu contest ca setul de garnituri costa 90$ dar mi se pare o cheltuiala mare pt fiecare data cand vrei sa verifici jocul supapelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut, am si eu o situatie la F800 le meu, poate a mai patit careva si ma poate indruma. Mi se arde becul de faza scurta(H7). E deja al doilea schimbat si ultimul a tinut doar...300km. E ceva electric, poate e vre-un scurt pe undeva sau poate vre-o mufa face figuri. Unde sa ma uit mai intai? Nu am avut erori pe bord, acum apare eroarea de bec ars.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am si eu o situatie la F800 le meu, poate a mai patit careva si ma poate indruma. Mi se arde becul de faza scurta(H7). E deja al doilea schimbat si ultimul a tinut doar...300km. E ceva electric, poate e vre-un scurt pe undeva sau poate vre-o mufa face figuri. Unde sa ma uit mai intai? Nu am avut erori pe bord, acum apare eroarea de bec ars.

 

Din ce stiu eu, nu este o problemă cunoscută, nici a modelului cu atât mai puțin a mărcii. Un spray de contacte în mufa becului nu are cum să strice, părerea mea, bazată pe o discuție cu un electrician auto este că becurile sunt proaste și se ard. Încearcă unul mai de firmă, erau prin benzinării niște Philips +100%, din ăla mi-am pus ultima dată și încă ține are 7-8 mii km.

 

Off: Ești prima fată de care aud că deține F800gs. :s4370: :mexicanwave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine ma ocup de fire sa vedem ce si cum.

» Post actualizat in 17 Jul 2016 21:29

Cam asa umblu eu :)

Din ce stiu eu, nu este o problemă cunoscută, nici a modelului cu atât mai puțin a mărcii. Un spray de contacte în mufa becului nu are cum să strice, părerea mea, bazată pe o discuție cu un electrician auto este că becurile sunt proaste și se ard. Încearcă unul mai de firmă, erau prin benzinării niște Philips +100%, din ăla mi-am pus ultima dată și încă ține are 7-8 mii km.

 

Off: Ești prima fată de care aud că deține F800gs. :s4370: :mexicanwave:

» Post actualizat in 17 Jul 2016 21:32

Maine ma ocup de fire sa vedem ce si cum.» Post actualizat in 17 Jul 2016 21:29

Maine ma ocup de fire sa vedem ce si cum.» Post actualizat in 17 Jul 2016 21:29

post-37547-0-76956500-1468791117_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...