Jump to content
Sign in to follow this  
Marat

BMW F650/F700/F800GS/A

Recommended Posts

Vand filtru benzina tip Mahle KL 315, pentru urmatoarele tipuri de motociclete:
- BMW F650GS (model twin, dupa 2008)
- BMW F700GS
- BMW F800GS
- BMW F800 GS ADV
- BMW F800R

post-31967-0-50652600-1469251794_thumb.jpg

post-31967-0-47534500-1469251799_thumb.jpg

post-31967-0-95182400-1469251806_thumb.jpg

post-31967-0-30163300-1469251811_thumb.jpg

Edited by Notka

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc pentru info si recomandari.

Citim si vedem unde ajungem; Instalez si daca nu e bine ma mai joc cu uleiul din furca.....Got it.

 

Pentru versiunea mai avansata (a se citi varianta Eru nu este timp asa ca spun pas).

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc pentru info si recomandari.

Citim si vedem unde ajungem; Instalez si daca nu e bine ma mai joc cu uleiul din furca.....Got it.

 

Pentru versiunea mai avansata (a se citi varianta Eru nu este timp asa ca spun pas).

a, daca vrei sa faci un test drive cu a mea da-mi de veste....poate te lamuresti mai bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@xtrblack

Multumesc pentru propunere. Deocamdata sunt destul de hotarat sa le schimb, nedumerirea mea era daca sa ma arunc la cele premium sau sunt ok si unele mai pamantene.

Din ce am mai citit se pare ca lumea este foarte multumita si de cele wirth asa ca o sa merg pe astea.

As fi curios de o comparatie dupa ce le pun sa vedem daca e diferenta intre marcile de arcuri dar asta ar trebui facut pe un offroad ca sa fie comparatia adecvata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Comunitate virtuala a posesorilor de BMW GS din Romania. Este binevenit orice posesor de GS din Romania si nu numai. Vrem ca prin asta sa aducem un plus valoare grupului, oricine are vreo informatie care crede ca ajuta si altora este invitat sa o impartaseasca cu noi toti. De asemenea cind aveti nevoie de un ajutor puteti sa il cereti aici.

 

https://www.facebook.com/groups/1727028134227028/?fref=ts

Share this post


Link to post
Share on other sites

In lipsa de informatii si dovezi clare am ales sa merg pe versiunea mai ieftina:arcuri progresive de la Wirth.

whoaaa ce diferenta fata de stock. Pana acum am testat doar pe asfalt de diverse calitati si pe un offroad light, dar whoooooaaa, diferenta de la cer la pamant.

Cat (cuvant urat) era de greu sa puna din fabrica asa ceva pe motocicleta????

a, daca vrei sa faci un test drive cu a mea da-mi de veste....poate te lamuresti mai bine.

Acum dupa ce le-am pus si eu pe astea as fi curios sa facem un comparativ sa vedem cat de diferit se comporta, desi ma gandesc ca diferenta ar putea fi si din cantitatea/tipul de ulei din furca).

Doar sa gasesc sa schimb si pe spate ca am pus pana acum doar pe fata.

Edited by Green_Alex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cât te-a costat distracția?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cam vreo 7-800lei cu totul parca. Ideea ca am luat si alte piese atunci, placute and stuff si nu mai stiu calculul exact, dar cam asa.

Arcurile sunt 100 eur, ce mai pui ulei si manopera daca nu te apuci tu sa desfaci. dar merita.. problema este ca wirth nu fac si arc pentru spate si aici mai caut o solutie. Pe spate, deocamdata nu am gasit decat varianta de la hyperpro dar mi se pare cam scumpa. mai sap

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca oscilez intre Wirth și Hyperpro. Diferența de preț e destul de mare, 99euri vs. 156euri, mă întreb dacă e și diferența de performanță asemenea...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum dupa ce le-am pus si eu pe astea as fi curios sa facem un comparativ sa vedem cat de diferit se comporta, desi ma gandesc ca diferenta ar putea fi si din cantitatea/tipul de ulei din furca).

Doar sa gasesc sa schimb si pe spate ca am pus pana acum doar pe fata.

Da-mi de veste cand vrei sa ne intalnim pe undeva. Maine caut sa plec intr-o tura si revin Luni seara, insa in rest putem oricand dupa 6-7 seara.

Eu stiu ca am luat setul de hyperpro cu ceva gen 200 si ceva de euro setul fata spate + ulei furca, acum vad ca e 219....manopera pt ambele cred ca a fost 250, daca imi amintesc bine. Cu siguranta merita banii, e cea mai ieftina si eficienta solutie. Fineturile in schimb presupun costuri f mari

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca oscilez intre Wirth și Hyperpro. Diferența de preț e destul de mare, 99euri vs. 156euri, mă întreb dacă e și diferența de performanță asemenea...

Aceeasi dilema am avut si eu si am mers pe Wirth. Problema este ca nu gasesc asa ceva pentru spate asa ca o sa merg tot pe hyperpro. Acum daca gasesti o oferta sa le iei impreuna (fata+spate) si sa ajungi la un pret decent s-ar putea sa te apropii cu ambele hyperpro de versiunea Wirth+Hyperpro.

Daca ai putintica rabdare poate ajung sa facem comparatia cu xtrblack si vom putea sa-ti dam si un feedback, desi mi-e ca s-ar putea sa mai dureze pana instalez eu si spatele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer, la două opțiuni cu caracteristici apropiate, prețul face diferența, nu brandul. Dacă Wirth vs. Hyperpro e doar o chestie de preț, atunci alegerea va fi evidentă.

În ceea ce privește spatele, GSA-ul are ESA și nu știu dacă merită să desfac suspensia ca să schimb arcul, intenția mea e să îmbunătățesc furca doar, acum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa ce mi-am dat Dakarul, am zis ca vreau si eu sa intru in 800'isti. Am gasit un F 800, 2009, 36000 km, full echipat: crah bar, genti laterale vario si top case BMW, parbriz inaltat, toba akrapovich, proiectoare ceata, 2 sei...6750 EU+200EU transport. Ce ziceti, cum e pretul? Mare, mic?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat fiind ca e echipata si "tinerica" eu zic ca e bun. dar pt mine strugurii e acrii, prea scump. ce nu facea dakarul si face asta mai cu motz? is eu curios

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dakar vs. 800: pierzi o parte din sectorul ”off”, în avantajul unei părți din ”on” + upgrade de generație (been there, done that).

Share this post


Link to post
Share on other sites

plus avantaj la mers in 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersul în 2 pentru mine, cel puțin, nu există. Prea multe lucruri tragice se întâmplă din cauza idioților din trafic...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

 

Ce compresor folositi sau aveti la voi in caz de nevoie?

 

Ma gandeam sa iau de pe louis un Airman, dar scrie la sfarsit ca s-ar putea sa nu fie compatibil cu sistemul CAN bus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Airman-ul merge excelent... pe fostul Dakar. Pe F700 si R1200 nu mere, taie curentul in 2 sec ... poti sa il legi insa direct pe baterie, cel putin la 1200 care e accesibila imediat.

Sau la orice priza de bricheta montata pe baterie.

Edited by Razvan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baieti, pt mobrele astea cam la cati km se considera multi?

Eu inca caut sa imi iau si am gasit unul 2010, 43000 km dotat cu de toate la 6500 eu. 43000 sa-i consider multi sau relativ putini?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate am vazut si auzit motorul este ff fiabil. Cu siguranta conteaza cum a fost utilizat in acest interval: mentenanta, pe unde a mers cu el si cat a fost de ingrijit. Nu cred ca poate fi o regula nr. de km. Am vazut mobre distruse la 25000 si altele tzipla la 45000.

Trebuie in schimb sa ai invedere anumite consumabile la nr asta de km. Ambreiaj, placute, ulei, ceva sincronizare, baterie, service furca, verificat rulmenti, lant....

Share this post


Link to post
Share on other sites

62k din noiembrie 2011.

 

Singura chestie neprogramata a fost statorul la 54k. E buba stiuta. 200 de euro mai tarziu la electrosport si totul ok. Ah, si pompa de apa la 30k. Aici banuiesc insa o ciordeala in service.

 

iac-ul se cere curatat cam pe la 30k, supapele le-am evrificat tot la 30k si erau toate in grafic.

 

In rest, o baterie, vreo 3 kit-uri de lant (cam ignor unsul), 3 randuri de gume, furca din cand in cand si un disc pe spate. In functie de stil rulmenti ici colo pe la jug, roata fata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acuma abia ma documentez mai adanc despre 800 si am vazut si eu ca are ceva probleme cu statorul. Pur si simplu se arde sau ce se intampla?

Si pompa de apa...?? GS-ul de 650 are buba asta, dar si la astea? E acelasi stil de pompa, adica ax cu paleta si simeringuri, sau altceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Airman-ul merge excelent... pe fostul Dakar. Pe F700 si R1200 nu mere, taie curentul in 2 sec ... poti sa il legi insa direct pe baterie, cel putin la 1200 care e accesibila imediat.

Sau la orice priza de bricheta montata pe baterie.

 

Multam de raspuns! Se pare ca tre sa-mi instalez bricheta :|

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baieti , am adus un F800GS la dezmembrat .Daca e cineva interesat de piese , imi poate trimite un pm sau sa ma contacteze prin telefon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...