disabled_Cata Posted October 7, 2016 Share Posted October 7, 2016 Am pompa frana spate originala la 150 lei. F800GS 2009. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy.K Posted October 7, 2016 Share Posted October 7, 2016 (edited) Am pompa frana spate originala la 150 lei. F800GS 2009. Merci Cata. O sa transmit prietenului. Stii sigur ca merge pe F650? Mobra e din 99. Tel. din semnatura mai e valabil? Ca siteul de dezmembrari nu mai merge. Edited October 7, 2016 by Speedy.K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danut Ionda Posted October 7, 2016 Share Posted October 7, 2016 Kollar, draga...ai gresit topical. Intr a pe pagina 2 endure/touring. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy.K Posted October 8, 2016 Share Posted October 8, 2016 Kollar, draga...ai gresit topical. Intr a pe pagina 2 endure/touring. N-am inteles. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Green_Alex Posted October 27, 2016 Share Posted October 27, 2016 Mi s-a intamplat o dubiosenie ieri si sunt curios daca a mai patit cineva. In timpul unei sesiuni de ceva offroad, in care mergeam cu ABS-ul oprit, maria sa a decis sa treaca pe "default off", cu de la sine putere. Mi-am dat seama dupa ce am terminat si am alimentat ca ramanea becul pornit. daca apasam pe butonul de ABS se activa si all ok, dar daca opream motorul pornea iarasi cu el oprit. Am vazut pe Advrider ca au avut si altii problema asta si la unii (ca si la mine) s-a rezolvat tinand butonul de ABS apasat cand am pus contactul. Faza este ca daca incerci sa faci asta din nou nu trece inapoi pe default off si mi-ar placea ca atunci cand sunt in off sa nu mai trebuiasca sa opresc de fiecare data cand pornesc motorul absu'. Aveti careva vreo ideie cum s-a intamplat minunea si cum s-ar putea repeta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CuCun Posted November 24, 2016 Share Posted November 24, 2016 (edited) Am schimbat parbrizul original cu un Isotta Adv 445 mm. Foarte multumit de el... Edited November 24, 2016 by CuCun Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sivi Posted November 25, 2016 Share Posted November 25, 2016 (edited) cred si eu....e imens! ala e suportul de 1200 sau a venit set, cu parbrizul? Edited November 25, 2016 by xtrblack Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CuCun Posted November 28, 2016 Share Posted November 28, 2016 Nu e chiar asa de mare....si da, a venit cu suport cu tot, suruburi, etc...totul inclus, la pachet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Green_Alex Posted November 29, 2016 Share Posted November 29, 2016 Salut, are cineva o ideie ce baterie mai usoara (decat cea OEM) pentru 800GS se poate gasi rezonabil de repede (cam o saptamana) in Romania? Si eventual si de unde daca se poate. Multumesc, Alex Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
s@rpe Posted November 29, 2016 Share Posted November 29, 2016 JMT Litiu-ion, sunt mult mai usoare, partea proasta e la incarcatoarele putin mai 'speciale', dar poate fi incarcata si cu unul 'normal' atat timp cat nu are functie de desulfatare! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sivi Posted December 1, 2016 Share Posted December 1, 2016 (edited) Salut, are cineva o ideie ce baterie mai usoara (decat cea OEM) pentru 800GS se poate gasi rezonabil de repede (cam o saptamana) in Romania? Si eventual si de unde daca se poate. Multumesc, Alex eu am luat asa ceva http://www.shoraidirect.com/en/products?action=vehicle si am fost extrem de multumit pana sa vand mobra....este sensibila la apa, mai exact mufa de incarcare corodeaza daca ajunge apa la ea. Trebuie avut grija, curatata si unsa din cand in cand. Evident am cumparat si incarcatorul, ca nu aveam pe ce da banii... Edited December 1, 2016 by xtrblack Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Green_Alex Posted December 2, 2016 Share Posted December 2, 2016 Multumesc pentru raspunsuri, am comandat JMT ca parea mai usoara .... sper sa fie ok la frig, ei se lauda ca e ok pana la -5. Mai jos nu am de gand sa merg...om vedea. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
s@rpe Posted December 4, 2016 Share Posted December 4, 2016 Este mai ok JMT pentru ca are un circuit integrat care monitorizeaza si incarca celulele in mod egal, de aceea merge incarcata cu chargere obisnuite care nu au functie de desulfatare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sivi Posted December 4, 2016 Share Posted December 4, 2016 (edited) Nu stiu ce sa zic de solutia cu 5Ah data de JMT?! Mi-e teama ca e cam slabuta.... Vad ca shorai pentru F800 indica o varianta de 21Ah. Sunt convins ca este exagerat 21, dar 5? Preturile par similare, la aceeasi putere. » Post actualizat in 04 Dec 2016 15:33 Este de preferat sa alegi o putere mai mare mai ales pentru perioadele friguroase. Initial si shorai propunea puteri mult mai mici, insa in urma reclamatiilor au schimbat recomandarile in puteri ceva mai mari. Cert e ca noaptea poate fi cu -4/5, iar dimineata cand vrei sa pleci si ajunge la 1-2 gr, bateria e moarta... Edited December 4, 2016 by xtrblack Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
s@rpe Posted December 5, 2016 Share Posted December 5, 2016 (edited) Pentru bateriile LiFEPO4 5ah nu reprezinta mare lucru spre deosebire de cele clasice! Shorai este o baterie 'slaba' (au fost ceva probleme cu fiabilitatea lor in trecut) in ceea ce priveste performantele fata de JMT! Plus ca eu unul nu as folosi Shorai, unul din motive ar fi ca exista un mic risc sa explodeze/sa se aprinda in anumite situatii! Aici intra in discutie circuitul acela integrat in bateriile JMT. Specifications: Cranking Amps: 240 Capacity: 4.6 Amp-Hours Nominal Voltage: 13.2 Volts Max Charging Voltage: 15.0 Volts Weight: 1.8 lbs. (817 grams) Bateriile astea livreaza curentul sub alta forma decat cele pe acid, acesta fiind foarte 'liniar' pana ce baterie moare! Si inca ceva: la prima pornire pe frig porneste luminile cateva secunde inainte de pornire.... » Post actualizat in 05 Dec 2016 19:56. » Post actualizat in 05 Dec 2016 19:57 Edited December 5, 2016 by s@rpe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soarendeplasare Posted December 25, 2016 Share Posted December 25, 2016 Am schimbat becul de faza scurta cu Philips moto vision si am constatat ca mi s-a innegrit sticla! Ce s-a intamplat, becul parea echivalent cu originalul!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
steph Posted December 28, 2016 Share Posted December 28, 2016 Ai mers si cu faza lunga? Eventual in zile calduroase? Daca da, uita-te pe "tavanul" farului. Imi e teama ca o sa ai o surpriza. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sivi Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Va intreb si pe voi ce ulei ati folosit? eu am avut ceva probleme cu V300 15W50 de la Motul si se pare ca BMW recomanda pentru acest model, cel putin pana in 2010, varianta semi sintetic 10W40..... Mai exact de cand folosesc 300V-ul am problema in gasirea punctului mort de pe loc, cu motorul pornit. Am rasfoit cateva forumuri si se pare ca tocmai din acest motiv BMW recomanda 10W40 semisintetic. A mai avut cineva acest simptom, in cazul in care a folosit ulei full sintetic? Probabil la motoare cu mai multi km, nu este atat de accentuata problema, fiind ceva mai uzat ambreiajul, nu stiu?! Anul asta voi trece din nou la 10W40 semisintetic in speranta ca dispare problema....voi reveni cu detalii. » Post actualizat in 03 Jan 2017 18:15ma gandesc sa incerc ENEOS MAX PERFORMANCE OFF ROAD 10W40 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedMF Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 (edited) E cineva care are suport de genti laterale Heavy Duties si le foloseste in combinatie cu genti laterale textile/impermeabile? As vrea sa stiu cum sa protejez geanta de toba (stoc)? Din ce am vazut pe net trebuie sa am in jur de 8-10 cm distanta intre ele iar eu am mult mai putin. Edited January 3, 2017 by RedMF Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
steph Posted January 4, 2017 Share Posted January 4, 2017 Va intreb si pe voi ce ulei ati folosit? eu am avut ceva probleme cu V300 15W50 de la Motul si se pare ca BMW recomanda pentru acest model, cel putin pana in 2010, varianta semi sintetic 10W40..... Cred ca am 30k de cand am trecut pe 15w50 si nu am simtit vreo schimbare in rau. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ERU Posted January 4, 2017 Share Posted January 4, 2017 E cineva care are suport de genti laterale Heavy Duties si le foloseste in combinatie cu genti laterale textile/impermeabile? As vrea sa stiu cum sa protejez geanta de toba (stoc)? Din ce am vazut pe net trebuie sa am in jur de 8-10 cm distanta intre ele iar eu am mult mai putin. Vezi in poza. N-am avut probleme cu toba care sa-mi topeasca geanta si da fiarele sunt de la HeavyDuties. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedMF Posted January 4, 2017 Share Posted January 4, 2017 @ ERU Mda, pai suportul meu e mai aproape de toba; in partea cu scarita pasagerului am 1,5 cm si in capat 3 cm. Ma gandeam sa incerc cu banda termoizolatoare, sau cum s-o numi, de se pune pe evacuare la choppere; o dau in jurul suportului si mai intra si aer sa se raceasca plus ca nu vine in contact cu toba deci ar trebui sa functioneze. Ar mai fi o necunoscuta: lungimea benzilor intre genti (ma gandeam sa iau setul touratech). La tine se pare ca sunt niste benzi, dar nu-mi dau seama daca sunt intre genti sau intre genti si motor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ERU Posted January 5, 2017 Share Posted January 5, 2017 @ ERU Mda, pai suportul meu e mai aproape de toba; in partea cu scarita pasagerului am 1,5 cm si in capat 3 cm. Ma gandeam sa incerc cu banda termoizolatoare, sau cum s-o numi, de se pune pe evacuare la choppere; o dau in jurul suportului si mai intra si aer sa se raceasca plus ca nu vine in contact cu toba deci ar trebui sa functioneze. Ar mai fi o necunoscuta: lungimea benzilor intre genti (ma gandeam sa iau setul touratech). La tine se pare ca sunt niste benzi, dar nu-mi dau seama daca sunt intre genti sau intre genti si motor. N-am inteles mai nimic. Cum vrei sa pui banda aia termoizolatoare pe suporti si la ce ar folosi ? Aia sunt reci oricum, poate sa o infasori pe toba. Daca prin benzile dintre genti te referi la chingile care trec peste sa, cel putin in cazul meu alea au un rol de extrasiguranta, doarece gentile stau fixate pe suporti cu alte prinderi. Asta e modelul updatat dar tot iti poti da seama: http://cdn.shopify.com/s/files/1/0352/9565/products/A146_Universal_Saddlebag_Straps_c_fbda5128-08e4-4ee6-b330-680e1047ad60_1024x1024.jpg?v=1421924704 http://cdn.shopify.com/s/files/1/0352/9565/products/EX506_Expedition_Dry_SaddleBags_14_d_1024x1024.jpg?v=1421924704 » Post actualizat in 05 Jan 2017 13:56 Uite am mai sapat pe site la astia si am gasit urmatoarea solutie pt protectia termica a gentilor : http://wolfmanluggage.com/products/kiowa-heat-shield Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrei belcic Posted January 5, 2017 Share Posted January 5, 2017 http://wolfmanluggage.com/products/kiowa-heat-shield 37 euro o tabla indoita! Ba mai e si din aluminiu, sa se incinga mai tare! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danut Ionda Posted January 5, 2017 Share Posted January 5, 2017 nu preia decat putina caldura, are prindere/distantier deja... ideea e ca bagajul sa nu se lipeasca de toba,nu sa izoleze termic.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.