Jump to content
Sign in to follow this  
Marat

BMW F650/F700/F800GS/A

Recommended Posts

Am dat comanda cu 300 usd, mai am vama si tva 😭

» Post actualizat in 04 Nov 2017 12:48

Din pacate farul meu s-a cam topit si ar fi singura alternativa....daca si vede bine, e perfect

» Post actualizat in 04 Nov 2017 12:54

Sper sa nu se topeasca si asta, ca nu vad cine stie ce ventilatiei pentru toate ledurile alea

Share this post


Link to post
Share on other sites

SI la mine in jurul becului s-a topit si innegrit, da e inca ok. Se stie ca e asta e ceva hiba la modelul asta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, este o problema des reclamata....dar, nu ascund faptul ca am luat bec jmeker si probabil asta a grabit procesul

» Post actualizat in 07 Nov 2017 19:54

Avand un far de toata jena, am cautat o varianta ceva mai decenta. Nu incercati cu alt tip de bec.....cu led nu am incercat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca schimbati becul; faceti cumva sa ventilati zona; stiu ca sunt ceva becuri de au radiator si cooler pentru dispersia caldurii. Bafta!

Edited by iuli-voshod

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am kit Cyclops, nu am probleme cu caldura excesiva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu sau fara bec puternic nu vedeam mare lucru, partea cu topitul a venit ca bonus.

» Post actualizat in 17 Nov 2017 14:40

a venit lumina! nu exista comparatie cu OEM indifernt ce pui in el.

Cu asta se vede incredibil de bine si te poti uita in el din sens invers fara probleme.....sper sa aiba viata lunga.....in cazul in care tine sub 2-3 ani nu prea merita investitia.

post-66640-0-35796400-1510929435_thumb.jpg

post-66640-0-34187600-1510929242_thumb.jpg

post-66640-0-79983900-1510929251_thumb.jpg

post-66640-0-43089800-1510929267_thumb.jpg

post-66640-0-56666400-1510929277_thumb.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

 

Intrebare: modelul asta de manson se poate monta la F 800 Gs, ca lungime e cu 5 mm mai lung. post-22150-0-70648500-1511852477_thumb.jpg

A incercat careva?

 

Stiu ca asta e cel ce se potriveste, dar cel cu striatii parca e mai ok ca si grip, am avut pe Dakar. post-22150-0-27372100-1511852641_thumb.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

Am un F 650 ST (1999) si vreau sa merg la RAR sa-mi adauge in CIV o noua dimensiune de anvelopa pentru roata fata.

In CIV am acum: 100/90-18

Si doresc sa adaug: 100/90-19 si 110/80-19 (asta de 110 o am in prezent pe fata).

 

Din cate stiu cei de la RAR o sa faca modificarea doar in doua cazuri:

1. aduc de la producator o declaratie prin care dovedesc ca pe acest model se poate monta anvelopele dorite

2. daca au mai adaugat in trecut si in alt CIV asemenea dimensiuni (pentru asta trebuie sa consulte baza lor de date).

 

Mai are cineva trecut in CIV dimensiunea de 19 pe fata, pentru modelul ST ?

 

Va multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intentionez sa cumpar un F650GS( modelul german cu motor de 800) din cate am inteles acelasi motor versiunea facuta in India este F800 GS, an fabricatie 2009. Cineva spunea ca au o problema la volanta cu nu stiu chestie magnetica care te lasa in drum cand iti este lumea mai buna. Ce puteti sa imi spuneti de acest motor? este cu probleme? se merita sa il iau sau caut altceva? va multumesc mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu știu ce sa zic, eu am modelul chinezesc, galben, are ceva probleme, ii trebuie benzina, nu merge fără, a și te mai duce și la dracu-n praznic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu știu ce sa zic, eu am modelul chinezesc, galben, are ceva probleme, ii trebuie benzina, nu merge fără, a și te mai duce și la dracu-n praznic.

Chiar nu inteleg atitudinea si mistoul asta. Daca as fi cunoscut acest/aceste modele nu as fi intrebat, am si spus in prezentarea mea " din cate am inteles". Nu cred ca am zis ceva care sa deranjeze. Am spus ce am auzit despre acest model si v-am intrebat daca e adevarat sau nu, sau ce parere aveti despre acest model de motocicleta. Rog in continuare colegii ce ma pot sfatui/ajuta in aceasta alegere sa o faca. Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar nu inteleg atitudinea si mistoul asta. Daca as fi cunoscut acest/aceste modele nu as fi intrebat, am si spus in prezentarea mea " din cate am inteles". Nu cred ca am zis ceva care sa deranjeze. Am spus ce am auzit despre acest model si v-am intrebat daca e adevarat sau nu, sau ce parere aveti despre acest model de motocicleta. Rog in continuare colegii ce ma pot sfatui/ajuta in aceasta alegere sa o faca. Multumesc anticipat.

 

 

Domnule Sorin va rog sa recititi postul dvs initial si daca vi se pare ca intelegeti ce ati scris/intrebat, faceti un exercitiu de imaginatie si in loc de F650GS puteri pune sa zicem SV650S cu care probabil sunteti mai familiarizat si da-ti-mi un template de raspuns. Eu cand am citit postul pe langa ca n-am inteles absolut nimic, poate cu exceptia faptului ca intentionati sa cumparati o motocicleta, am ramas cu impresia ca e un post de trolling de iarna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-a generat o polemica care chiar cred ca nu isi are rostul.Cred ca scopul acestui forum este doar de gazdui discutii intre cei ce impartasesc aceeasi pasiune:motocicleta. Daca , cumva, nu m-am facut inteles o sa reformulez si anume: am gasit o motocicleta BMW F650 GS. cu motor de 800 cmc (din cate am inteles versiunea facuta in Germania se numeste F650 GS si are motor de 800 cmc iar versiunea facuta in India se numeste F800GS si are acelasi motor). O cunostinta mi-a zis ca acest motor ar avea probleme la volanta si pica destul de des. Intrebarea mea este daca voi, ca si posesori si/sau cunoscatori , confirmati aceste probleme sau ce altceva puteti sa imi spuneti vis a vis de acest model/motor. Va multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

(din cate am inteles versiunea facuta in Germania se numeste F650 GS si are motor de 800 cmc iar versiunea facuta in India se numeste F800GS si are acelasi motor).

 

In primul rand sunt doua modele distincte de BMW: F650GS (inlocuit din 2013 cu F700GS) si F800GS, nu difera prin locul de fabricatie ci pus si simplu sunt modele diferite. Motorul este acelasi, doi cilindri paralel de 800cc, care la F800GS dezvolta 85 cp iar la F650 72 cp (F700 75 cp).

Diferentele majore: F800GS este dedicat mai mult off-road, fiind mai inalta (deci si cursa suspensiei mai lunga), cu roti cu spite de 21" pe fata si 17" pe spate, in timp ce F650GS este mai joasa, cu roti din aliaj de 19" pe fata si tot 17" pe spate. Pe langa putere, roti si suspensie mai sunt alte diferente gen diametrul jambelor etc etc dar intram mult in detalii. Ar fi insa important de mentionat ca F650GS a avut doar un disc de frana pe fata, problema remediata odata cu trecerea la F650GS.

Ambele au fost fabricate la fabrica BMW Motorrad de la Spandau, langa Berlin. Ce zici tu cu India este o confuzie, este vorba de fabrica Loncin (din China) unde, din cate stiu, abia acum vor face motoarele pt. noile F750/850 si probabil alte cateva subansamble. Pana acum stiam doar de colaborarea pentru motoare mai mici, precum fostul 650 cc monoclindru si noile G350.

 

Ca volanta pica destul de des nu am auzit, poate confirma posesorii daca stiu de problema asta. Oricum, nu cred ca este motiv de ingrijoarare, per total din ce stiu au fost motociclete bune.

Iar ce ofera la clasa lor, la anii aia, celelalte firme nici nu prea visau: ABS, controlul tractiunii, manere incalzite, senzori de presiune in pneuri, din 2013 suspensie electronica etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In primul rand sunt doua modele distincte de BMW: F650GS (inlocuit din 2013 cu F700GS) si F800GS, nu difera prin locul de fabricatie ci pus si simplu sunt modele diferite. Motorul este acelasi, doi cilindri paralel de 800cc, care la F800GS dezvolta 85 cp iar la F650 72 cp (F700 75 cp).

Diferentele majore: F800GS este dedicat mai mult off-road, fiind mai inalta (deci si cursa suspensiei mai lunga), cu roti cu spite de 21" pe fata si 17" pe spate, in timp ce F650GS este mai joasa, cu roti din aliaj de 19" pe fata si tot 17" pe spate. Pe langa putere, roti si suspensie mai sunt alte diferente gen diametrul jambelor etc etc dar intram mult in detalii. Ar fi insa important de mentionat ca F650GS a avut doar un disc de frana pe fata, problema remediata odata cu trecerea la F650GS.

Ambele au fost fabricate la fabrica BMW Motorrad de la Spandau, langa Berlin. Ce zici tu cu India este o confuzie, este vorba de fabrica Loncin (din China) unde, din cate stiu, abia acum vor face motoarele pt. noile F750/850 si probabil alte cateva subansamble. Pana acum stiam doar de colaborarea pentru motoare mai mici, precum fostul 650 cc monoclindru si noile G350.

 

Ca volanta pica destul de des nu am auzit, poate confirma posesorii daca stiu de problema asta. Oricum, nu cred ca este motiv de ingrijoarare, per total din ce stiu au fost motociclete bune.

Iar ce ofera la clasa lor, la anii aia, celelalte firme nici nu prea visau: ABS, controlul tractiunii, manere incalzite, senzori de presiune in pneuri, din 2013 suspensie electronica etc.

Multumesc mult pentru raspunsul tau. Acum am inteles exact.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motoarele (bicilindru paralel de 800) sunt făcute în China pt toate generațiile, ce-i drept am auzit o poveste cum că primele modele ar fi făcute în Germania, dar cred că e doar o poveste. Propulsorul 800-ului meu e făcut în China, model 09.2008.

N-are nici o problemă cu volanta, n-am auzit nici de la alți posesori.

La fel este și propulsorul pt G650 GS, tot acolo au fost făcute și motoarele pt toate X-urile, nici unul din aceste propulsoare nu a avut probleme, din contra sunt extrem de fiabile.

De rest cred că te-a lămurit colegul.

Edited by ERU

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motoarele (bicilindru paralel de 800) sunt făcute în China pt toate generațiile, ce-i drept am auzit o poveste cum că primele modele ar fi făcute în Germania, dar cred că e doar o poveste. Propulsorul 800-ului meu e făcut în China, model 09.2008.

N-are nici o problemă cu volanta, n-am auzit nici de la alți posesori.

La fel este și propulsorul pt G650 GS, tot acolo au fost făcute și motoarele pt toate X-urile, nici unul din aceste propulsoare nu a avut probleme, din contra sunt extrem de fiabile.

De rest cred că te-a lămurit colegul.

Am inteles, eu avusem alte informatii (pe care voi mi le-ati demontat ) si de aici si confuziile avute mai sus. Va multumesc frumos pentru lamuririle voastre.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motoarele (bicilindru paralel de 800) sunt făcute în China pt toate generațiile, ce-i drept am auzit o poveste cum că primele modele ar fi făcute în Germania, dar cred că e doar o poveste. Propulsorul 800-ului meu e făcut în China, model 09.2008.

N-are nici o problemă cu volanta, n-am auzit nici de la alți posesori.

La fel este și propulsorul pt G650 GS, tot acolo au fost făcute și motoarele pt toate X-urile, nici unul din aceste propulsoare nu a avut probleme, din contra sunt extrem de fiabile.

 

De dragul acuratetii, motorul pt. XChallenge 2007 e facut in Austria. Stiu sigur ca am avut :blbl:

Din ce am inteles, cele dupa 2008 sunt in China.

Nici eu n-am auzit de vreo problema majora la cele facute in China, fie ca sunt mono sau bi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut baieti!

Am facut un high side si ghidonul s-a strambat. De indreptat cica nu prea merge ca are multe coturi. Aveti idee de unde pot lua unul nou sau sh? Eventual site-uri de dezmembrari si din afara. Pe eBay n-am gasit nimic la particulari...

Multumesc!

Edited by motanul12

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca userul Crazvy are un GS la dezmembrat ,foarte pfobabil mai are ghinionul !

 

Numai bine ,

 

Ovidiu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutări!

O șea low pentru gs800 adventure 2013 are cineva de vanzare pe aici?

Multumesc

Edited by Florin -v

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare

De vreo 2 zile incoace am o problema la motocicleta.

Simbata i-am turnat niste benzina si a inceput sa se comporte straniu.

Intre 2500 si 3500 de RPM-uri cind deschid acceleratia raspunsul moto e "lenes". Am senzatia ca motorul este subalimentat cu benzina.

Dupa ce trece de 3500 comportamentul e OK.

Mi se para ca iaras am probleme cu pompa de benzina (anul trecit prin august am schimbat pompa).

Deasemenea dupa schimbarea pompei de anul trecut a crescut consumul. Cu pompa original, circulind prin oras cu un plin faceam 270-280km.

Cu pompa schimbata - maxim 230-240.

Poate cineva sa-mi recomande o pompa auto care ar fi OK pentru F800GS 2010 si un mester care sa o schimbe (nu mototehnica / hub - ultima servisare la ei ma dezamagit).

Multumesc Dragos


» Post actualizat in 18 Jun 2018 10:08
Am rezolvat problema - pompa de benzina era defecta.
In imaginea de mai jos se poate vedea reparatia facuta de Mototehnica - au sudat pompa in loc sa o schimbe.
Si mi-au luat pentru procedura 480 Ron.
Cu 138 de Roni am montat singur o noua "Bomba" electrica. Moto functioneaza OK.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...