Jump to content
Sign in to follow this  
Marat

BMW F650/F700/F800GS/A

Recommended Posts

La 05.02.2019 la 15:08, CuCun a spus:

Salve! Ati patit careva sa aveti scurgere de antigel intermitenta la F 800 GS, asa cand are chef, undeva in partea dreapta fata a motorului dar fara sa va dati seama de unde? Acolo sunt toate: pompa de apa, furtune, radiator, etc... Antigelul se prelinge jos sub motor, imi cade in scut si de acolo pe jos dar nu reusesc sa imi dau seama de unde? Stiti sa aibe ceva hibe pe partea asta? 

Salut, la F650 era o găurică pe unde pierde antigel in momentul in care se ducea kitul de la pompa de apă. Era special făcută pentru asta. Și putea să dai scutul jos să verifici daca și la F800 e la fel.WeepholeOutside.thumb.jpg.76cfe6999d39d99a87ff0ed06914d238.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 05.02.2019 at 15:08, CuCun said:

Salve! Ati patit careva sa aveti scurgere de antigel intermitenta la F 800 GS, asa cand are chef, undeva in partea dreapta fata a motorului dar fara sa va dati seama de unde? Acolo sunt toate: pompa de apa, furtune, radiator, etc... Antigelul se prelinge jos sub motor, imi cade in scut si de acolo pe jos dar nu reusesc sa imi dau seama de unde? Stiti sa aibe ceva hibe pe partea asta? 

Da jos carena de pe dreapta si verifica in zona vasului de expansiune si radiatorul.

f800r15k73radiator_1000.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

La F 650 Gs e altfel, am avut si am schimbat de 3 ori paleta+simeringurile de la pompa de apa.

Din ce am vazut pe forumuri la F 800 Gs curge pe la o-ringul care e in racitorul de apa/ulei., si la mine tot in zona aia se vede. Deci nu e mare lucru. Inca nu am apucat sa ma uit la al meu, dar e pe vine... :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, am o intrebare pt cei care mai au F800GS si fac in general ture mai lungi.

 

Ce parbriz ati recomanda ca fiind ok pt o inaltime de 1.77m si saua joasa (-3cm fata de stock) ? Momentan il am pe cel stock si colectez toate mustele pe casca. Ca zgomot la vant (cu Shoei GT-Air 2) e suportabil pana la 80 km/h fara dopuri si pana la 120 km/h cu dopuri.

 

Este vreo solutie asemanatoare ca "performante" cu cele de tip fairing, adica Touratech Desierto F (520€) si Britannia Mirage 2 (~ 430€ cu transport), dar care sa nu coste asa mult ?   

Ma gandeam la Wunderlich Marathon (160€), e mai inalt ca varianta de la Touratech, dar mi-e sa nu creeze prea multe turbulente cum am patit la mobra anterioara cand am pus parbriz mare.

Ar mai fi optiunea prelungire cu spoiler al parbrizului stock (cea TT se integreaza perfect), e si cea mai ieftina...dar nah, sunt cam sceptic ca va schimba prea multe, avand in vedere ca acum iau tot vantul in casca (incepand de barbie in sus), deci practic mi-ar trebui ceva sa acopere casca complet dpdv al protectiei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La 177 si sa joasa ar trebui sa fii destul de jos. cu un parbriz inalt oarecare si un lip reglabil in partea de sus gen MRA Vario, ar trebui sa fie OK si sa poti gasi solutia optima.

Eu pe F 700 GS am parbriz TT inalt si MRA Vario Screen, sa Comfort (mai inalta) si 178 si merg pana la 100 cu casca flip deschisa fara probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alea cu bara de sustinere pareau interesante.

 

Saptamana trecuta am comandat Wunderlich Marathon (148 Euro). Sper sa ajunga pana vineri ca sa-l testez in weekend. Revin cu impresii ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am testat in weekend parbrizul (520 km). Acum au aparut turbulentele, iar la >120 km/h e discoteca in casca. Am verficat cu mana, fluxul de aer loveste undeva deasupra vizierei. Urmeaza sa incerc un spoiler reglabil din acela de tip clip-on, poate reusesc sa "calmez" zgomotul.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Salutare. Aveti idee careva unde e pusa masa la F800 FS, ca o caut de ceva timp si nu dau de ea. Nu mai imi porneste dupa o tura pe ploaie sanatoasa iar aparatul de masura imi da ca nu are contact la masa, adica masor 12,6V intre baterie si cadru. Ma gandesc sa nu se fi oxidat masa de pe cadru...

 

Edited by CuCun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tancul meu german, f650 St(1997)Moșulică încă se menține bine.. 

IMG_20190907_145457.jpg

IMG_20190907_145535.jpg

IMG_20190907_145512.jpg

IMG_20190907_145606.jpg

IMG_20190907_145555.jpg

IMG_20190907_145320.jpg

IMG_20190907_145410.jpg

IMG_20190907_145447.jpg

IMG_20190907_145433.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...