Jump to content
Sign in to follow this  
Marat

BMW F650/F700/F800GS/A

Recommended Posts

Vreau sa trec pe un gs, 650, pentru ca din pacate la sub 1,70 nu ma pot intinde la alt model sau alte motociclete. Care ar fi sfatul vostru de achizitie? Sa merg pe principiul "cat mai nou posibil, in functie de cat ma tin buzunarele"? M-as putea intinde pe la 4000E cred, la anul. Tinand cont ca trebuie sa iau si echipament, cel de chopper nu prea merge pe gs :))

Cat e de comod 650gs ul 2 cilindri de 800 cmc la drumuri mai lungi, gen 4-500 km pe zi?

Sunt sei aftermarket mai confortabile? (dar in varianta low seat).

Vreau sa pot merge si pe drumuri mai rele, nu neaparat pe dealuri, mai cate un drum de pamant, asfalt mai slab calitativ, etc iar cu chopperul nu prea pot face asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Stie cineva ce solutie exista pentru a inveli suspensiile fata ? E vorba de F650 GS. La modelele vechi de enduro gen XTZ etc sunt niste burdufuri de cauciuc ...

Unii pun burduf bieleta directie de Dacie. Urmează să pun si eu la agregat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau făcute din neopren, care se pot pune foarte ușor fără a mai demonta furca...

 

Stima,

Ovidiu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa merg pe principiul "cat mai nou posibil, in functie de cat ma tin buzunarele"? M-as putea intinde pe la 4000E cred, la anul. Tinand cont ca trebuie sa iau si echipament, cel de chopper nu prea merge pe gs

 

Sunt sei aftermarket mai confortabile? (dar in varianta low seat).

 

Normal ca ar fi bine cat mai nou dar la 4000 abia daca reusesti sa iei din primul an (2008) de fabricatie... pe care totusi l-as evita in general. Daca mnai cresti bugetul cu vreo 500 incepi sa ai sanse. Eu m-am uitat pe mobile.de

 

In cazul tau as cauta chiar cu suspensia joasa, iar astea majoritatea au fost comandate si cu saua joasa. Da, exista si sei aftermarket joase, de exemplu la Touratech si Wunderlich dar nu sunt tocmai ieftine. Insa pot face diferenta mare la confort. http://www.wunderlich.de/shop/en/ergo-seats-aktivkomfort-low-25620-010-1.html

 

Nu lua sub nicio forma moto fara ABS!

 

Si da, F650GS s-ar potrivi bine la nevoile si drumurile descrise de tine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreau sa trec pe un gs, 650, pentru ca din pacate la sub 1,70 nu ma pot intinde la alt model sau alte motociclete. Care ar fi sfatul vostru de achizitie? Sa merg pe principiul "cat mai nou posibil, in functie de cat ma tin buzunarele"? M-as putea intinde pe la 4000E cred, la anul. Tinand cont ca trebuie sa iau si echipament, cel de chopper nu prea merge pe gs :))

Cat e de comod 650gs ul 2 cilindri de 800 cmc la drumuri mai lungi, gen 4-500 km pe zi?

Sunt sei aftermarket mai confortabile? (dar in varianta low seat).

Vreau sa pot merge si pe drumuri mai rele, nu neaparat pe dealuri, mai cate un drum de pamant, asfalt mai slab calitativ, etc iar cu chopperul nu prea pot face asta.

 

 

In primul rand eu ti-as recomanda sa "man up" si sa-ti iei 800 nu 650. Si eu am sub 1.70 si ma descurc cu 800-le.

Referitor la comoditate am mers in repetate randuri peste 1000 km/zi. Iar 500~800 pot face zile la rand, insa asta tine si de felul omului.

Saua modificata la Dan din Timisoara, are un post ceva mai sus.

Pe drumurile descrise de tine mergi si cu 650, dar probabil vei vrea mai mult, ceea ce se va intampla si cu 800 insa iti aloci mai mult timp pana vei reusii sa vrei mai mult decat poate mobra.

 

Referitor la cat mai nou, eu as cauta cu cat mai putini km, anul pt mine nu e un stres. De ex cand o sa imi schimb 800-le [cel mai probabil cu alt 800] o sa caut unul pana in 2013, pt ca ulterior i-au schimbat furca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La 1.70 nu cred ca ai nevoie si de suspensie joasa, si de sa joasa (e suficient numai una). Mai ales ca ai si experienta pe moto. Eu la 1.75 pot sa pun ambele picioare jos (flat foot) la F700GS cu saua joasa si le tin chair indoite, probabil cu cea standard (820mm) ar fi numa bine (pt mine).

 

In general evita sa iei motoare cu optiunea "low suspension" fiindca vei avea anumite restrictii in ceea ce priveste capacitatea maxima de incarcare. Daca gasesti o motocicleta asa, documenteaza-te temeinic inainte, sa nu regreti dupa aia.

 

Iti zic caz concret:

Triumph Tiger 800 XR: max weight 210 kg (deci suficient pt tine, pasagera si bagaje)

Triumph Tiger 800 XR low: max weight 141 kg !!. In plus, pe varianta LOW nu se poate instala cric central. 140kg payload inseamna solo ride + bagaje sau tu + pasagera (ambii sa nu depasiti aceasta greutate full echipati).

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu low seat 650 gs din 2010 vad ca are 79 cm, cu low suspension circa 77. Oare e cazul de low suspension? cred ca asta imi dau seama doar daca ma urc pe una. Am facut scoala pe suzuki gsr 600 care are 78 cm si am ajuns pe jos. Nu cu toata talpa..dar ajungeam. Dar daca ajungi cu sfert de talpa pe jos pe asfalt, pe offroad nu mai prea ajungi in unele situatii.. Suspensia se poate cobori cu oricat sau are incremente standard? Ca dezavantaj..imi imaginez ca va avea cursa mai scurta si va merge mai rau pe drumuri de pamant. Nu vreau sa fac enduro, doar sa pot merge si pe cate un drum de pamant pe care merg si masinile de ex sau carutele.

Multam de raspunsuri.


» Post actualizat in 02 May 2017 09:50

ERU:

inaltime sa la f800 85 cm (in varianta low). Cum crezi ca ajung pe jos daca la gsr cu sa de 78 eram cu jumate talpa...? totusi 7 cm e mult... Poate ai tu picioare mai mari.. nu stiu..

Km nu poti stii daca sunt reali... De regula cine ia motoarele astea cam face ture lungi. Se poate si sa o aiba de 2-3 ani si sa aiba 50 mii sau se poate sa o aiba de 6 ani sa aiba tot atatia.

Ce au schimbat la furca dupa 2013?

 

ovi_ice

Da, cred totusi ca low suspension nu e cazul. Desi am vazut ceva clip cu o tipa de 1,60 care o avea coborata. O sa vad daca nu dau de ceva posesori prin Cluj de 650gs, chiar si cu sa normala sa ma urc pe ea. Oricum, achizitia nu e in buget anul acesta, asa ca am vreme sa ma documentez.

E diferenta mare de capacitate de carat in varianta suspensie joasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In general evita sa iei motoare cu optiunea "low suspension" fiindca vei avea anumite restrictii in ceea ce priveste capacitatea maxima de incarcare.

 

In plus, pe varianta LOW nu se poate instala cric central.

 

Recunosc ca nu am stiut chestia asta, acum am vazut la F700GS (deci cred ca similar si la 650): incarcare maxima 224 kg la cea normala si numai 137 kg la cea cu suspensia joasa. Asadar, daca nu merge cu pasager, e ok, daca da, de facut calcule.

 

Cricul central nu mi se pare neaparat o pierdere, eu tocmai am luat 1200GS fara pt ca mi-am dat seama ca nu am nevoie de el insa atarna ceva la greutate si afecteaza minimal garda la sol.

» Post actualizat in 02 May 2017 09:58

Nu cu toata talpa..dar ajungeam. Dar daca ajungi cu sfert de talpa pe jos pe asfalt, pe offroad nu mai prea ajungi in unele situatii..

 

Ca dezavantaj..imi imaginez ca va avea cursa mai scurta si va merge mai rau pe drumuri de pamant. Nu vreau sa fac enduro, doar sa pot merge si pe cate un drum de pamant pe care merg si masinile de ex sau carutele.

 

pai asta e problema, ca nu mereu ai situatia optima de drum perfect drept si usor poti ajunge sa nu mai poti atinge. Cel mai bine ar fi daca ai ocazia sa probezi la altcineva.

 

Eu cred ca si cea joasa, daca te decizi pt ea, face fata fara probleme la drumurile de care spui. Insa ideal ar fi sa-i pui scutul de motor din metal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de cric nu stiu care sunt avantajele si dezavantajele. Doar ca poti face o pana mai usor cu cric nu?

Dar cele 87 de kg in minus cu furca low e foarte mult. Oi fi eu la cura de slabire..ajung la 70 de kile, iau un model in spate de 50 de kg, dar atunci se mai poate duce doar un rucsac in spate, cu bani multi pentru cazare, cort si accesorii de camping e exclus :D

 

O sa caut sa testez. Pun si scut, handguard, parbriz.

Edited by cabalero

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu low seat 650 gs din 2010 vad ca are 79 cm, cu low suspension circa 77. Oare e cazul de low suspension? cred ca asta imi dau seama doar daca ma urc pe una. Am facut scoala pe suzuki gsr 600 care are 78 cm si am ajuns pe jos. Nu cu toata talpa..dar ajungeam. Dar daca ajungi cu sfert de talpa pe jos pe asfalt, pe offroad nu mai prea ajungi in unele situatii.. Suspensia se poate cobori cu oricat sau are incremente standard? Ca dezavantaj..imi imaginez ca va avea cursa mai scurta si va merge mai rau pe drumuri de pamant. Nu vreau sa fac enduro, doar sa pot merge si pe cate un drum de pamant pe care merg si masinile de ex sau carutele.

Multam de raspunsuri.

» Post actualizat in 02 May 2017 09:50

ERU:

inaltime sa la f800 85 cm (in varianta low). Cum crezi ca ajung pe jos daca la gsr cu sa de 78 eram cu jumate talpa...? totusi 7 cm e mult... Poate ai tu picioare mai mari.. nu stiu..

Km nu poti stii daca sunt reali... De regula cine ia motoarele astea cam face ture lungi. Se poate si sa o aiba de 2-3 ani si sa aiba 50 mii sau se poate sa o aiba de 6 ani sa aiba tot atatia.

Ce au schimbat la furca dupa 2013?

 

ovi_ice

Da, cred totusi ca low suspension nu e cazul. Desi am vazut ceva clip cu o tipa de 1,60 care o avea coborata. O sa vad daca nu dau de ceva posesori prin Cluj de 650gs, chiar si cu sa normala sa ma urc pe ea. Oricum, achizitia nu e in buget anul acesta, asa ca am vreme sa ma documentez.

E diferenta mare de capacitate de carat in varianta suspensie joasa.

 

O sa ajungi exact cum ajung si eu, ca balerina. In realitate mi-a demonstrat un bun prieten, care e la fel de inalt ca mine, ca nici nu trebuie sa ajungi cu ambele picioare/varfuri jos. BTW, cand mi-a demonstrat asta, era calare pe un KTM 950 cu cea mai lunga suspensi.e pe care a avut.o modelul ala vreodata. :)

» Post actualizat in 02 May 2017 10:06

Cricul central, desi adauga greutate si ia un pic din garda la sol, e util pt motoarele cu lant, in special daca nu ai un ungator, ajuta mult sa-l poti pune pe central, nu mai vb de pana.

Edited by ERU

Share this post


Link to post
Share on other sites

stiu ce zici..am un prieten mai mic ca mine care se da pe niste endurouri si dealuri de speriat. Am fost cu el o data sa ia ceva DR, mai avea mult pana la asfalt. Pe loc drept. S-a urcat pe ea, pe cric, a pornit-o si a mers. La oprire s-a inclinat putin cat sa ajunga la asfalt. Am vazut si clipuri cu fete ce intai pornesc R1200GS, accelereaza si se urca pe el ca postasul pe bicicleta. Dar sincer... nu vreau sa fac de astea. Prefer un motor sa il pot controla. Si bicicleta de munte am luat-o cu un numar mai mic tocmai din acest motiv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probeaza mai intai, 700/800GS este mai ingust in partea din fata a sei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Șaua de la 800GS diferă de cea de 800GSA, în sensul că e mai îngustă la cel normal și mai orientată către confort - in sensul că e mai lată și, parcă mai gros ”buretele” - la GSA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are cineva (sau stie) de vanzare un set de roti pentru 800GS? Pot avea lovituri si zgarieturi, dar sa nu fie indoite sau ovalizate.

 

Imi place prea mult cum se comporta pe strada, cu cauciucuri adecvate, si as vrea sa am set separat pentru gumele off.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate intereseaza pe cineva:

- cauciuc spate Bridgestone Battlax A40 R 150/70-17 stare foarte bune(cca. 2500 km). DOT 2015. Pret: 300 lei

post-22150-0-54180000-1502087941_thumb.jpg post-22150-0-04260100-1502087942_thumb.jpg post-22150-0-53224600-1502087942_thumb.jpg post-22150-0-00708100-1502087943_thumb.jpg

 

- cauciuc fata Bridgestone Battle Wing 90/90-21 stare ok. DOT 2014. Pret: 50 lei.

post-22150-0-13280100-1502087963_thumb.jpg post-22150-0-69581500-1502087963_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

O sa ajungi exact cum ajung si eu, ca balerina. In realitate mi-a demonstrat un bun prieten, care e la fel de inalt ca mine, ca nici nu trebuie sa ajungi cu ambele picioare/varfuri jos. BTW, cand mi-a demonstrat asta, era calare pe un KTM 950 cu cea mai lunga suspensi.e pe care a avut.o modelul ala vreodata. :)

» Post actualizat in 02 May 2017 10:06

Cricul central, desi adauga greutate si ia un pic din garda la sol, e util pt motoarele cu lant, in special daca nu ai un ungator, ajuta mult sa-l poti pune pe central, nu mai vb de pana.

Tu esti mai special, de'aia poti sa mergi ca balerina:) Dar nu toti se simt confortabil pe varfuri dupa cum nu toate se simt bine pe tocuri :)) si-l dai exemplu pe Luci, care prin experienta e si mai special...lasa omul pe F650, tipul care l-a luat pe al meu era micut de statura, ajungea tot cu un picior, dar pt ca era low seat si usurica(comparativ cu 800le) s-a descurcat de minune.

BTW, am tradat(again) si pentru ca nu am gasit un F800 care sa imi intruneasca necesitatile si conditiile am trecut la Tiger800. Je ne regrette rien !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.caut pt un prieten un senzor de abs pt un gs 800.stiti cine dezmembreaza sau are asa cv.rog un pm sau raspund la 0721656301 multumesc anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vând un set de gume TKC80, 90/90/21 și 150/70/17, rulate cam 900 km, cu DOT din 2016. 650 lei amândouă.


» Post actualizat in 12 Sep 2017 08:27

Vândute!

post-79922-0-48128900-1504093768_thumb.jpg

post-79922-0-83111500-1504093775_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am ramas in plus cu un adaptor de priza cu mufa DIN-2xUSB. Scoate pe la 3000 mA. E nou.

Poate il vrea cineva, il dau cu cat l-am luat: 80 lei.

 

post-22150-0-93234500-1506493673_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salve! V-ati schimbat careva mansoanele de la manere? De unde le-ati luat? Ale mele s-au uzat pana la rezistenta din ele :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut (online, in grupurile BMW) ca sunt destui care si-au luat si se declara multumiti.

 

Mie mi se pare destul de scump pentru o chinezarie - in jur de 500 euro, la care mai adaugi si TVA la vama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...