yzulyka Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 (editat) Azi am vazut o femeie in Cluj pe F800, cu numere rosi....ori era ea prea scunda, ori motorul asta e prea inalt. Se cam impiedica la statul in coloana de masini, nu prea se descurca, atingand doar cu varfurile piciorelor, dar si alea nu concomitent Cert e ca motorul nu se auzea...am crezut ca e motor electric Editat Martie 25, 2010 de yzulyka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 o femeie pe F 800 GS ? devin invidios.. . Cine o fi ? Una peste alta, e cam inalt daca are saua standard, nu cea joasa. Nici eu nu ajung decat pe varfuri si am 1,85..Cred ca pt. o femeie e mai potrivit un F 650 GS (bi- sau mai ales monocilindric), desi am vazut pe net si F 800 GS cu kit de coborare, care parea jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Azi am vazut o femeie in Cluj pe F800, cu numere rosi....ori era ea prea scunda, ori motorul asta e prea inalt. Se cam impiedica la statul in coloana de masini, nu prea se descurca, atingand doar cu varfurile piciorelor, dar si alea nu concomitent Cert e ca motorul nu se auzea...am crezut ca e motor electric E prea silentios motorul. Eu dupa ce l-am pornit la test drive... ma intrebam de ce naiba sta turometru in dreptu la "1" cand el e inca oprit Placut totusi, eu venind de la un domi zgomotos (stock only, dar are personalitate). Cat despre inaltime... unu de showroom e atat de inalt ca eu nu aveam forta sa-l indrept pe un plan usor inclinat. Cel de test ride (sha normala, nu joasa) era perfect - juma de talpa pe fiecare parte. Nu l-as lua ca prim motor dar dupa un an de trafic bucurestean cred ca pot merge cu orice mobra la care ating macar cu 2 varfuri sau o jumate de talpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
plescoi rulz Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Cica sunt recall-uri si la F800 pentru lant si pinioane...?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Cica sunt recall-uri si la F800 pentru lant si pinioane...?! ai primit scrisoare ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Uichendul trecut am intalnit pe Transfagarasan un cuplu cu un F800GS intr-o stare greu de imaginat chiar si pentru un enduro ... bateria ii murise din cauze inexplicabile (totusi explicabile ), butonul de start (ca toata ecomenzile electrice) mergea intr-un hal fara de hal, adica dupa ce apasai butonul sa porneasca motorul il ridica cu lama cutitului findca singur nu mai revenea din cauza mizeriei ... de etrier si alte alea nici nu mai spun cum statea namolul pe ele ... insa omul e de tot respectul a traversat Siberia, sincer nu stiu cum insa a facut-o link Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 pana la urma cred ca imi iau si eu un d-asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Si eu, si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Si eu, si eu doar ca eu trebuie sa il cobor ca la smaeb nu puteam sa-l indrept si era fara bagaje. daca il cocosezi cu bagaje nu-l clintesti daca esti mic de intaltime. asta e unul din dezavantaje iar altul ar fi rezervorul prea mic pt ce se vrea sa fie motoreta asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Uichendul trecut am intalnit pe Transfagarasan un cuplu cu un F800GS intr-o stare greu de imaginat chiar si pentru un enduro ... bateria ii murise din cauze inexplicabile (totusi explicabile ), butonul de start (ca toata ecomenzile electrice) mergea intr-un hal fara de hal, adica dupa ce apasai butonul sa porneasca motorul il ridica cu lama cutitului findca singur nu mai revenea din cauza mizeriei ... de etrier si alte alea nici nu mai spun cum statea namolul pe ele ... insa omul e de tot respectul a traversat Siberia, sincer nu stiu cum insa a facut-o link A cui e ala albastru de 1100? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 A cui e ala albastru de 1100? vezi aici /index.php?showtopic=526415 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 doar ca eu trebuie sa il cobor ca la smaeb nu puteam sa-l indrept si era fara bagaje. daca il cocosezi cu bagaje nu-l clintesti daca esti mic de intaltime. asta e unul din dezavantaje iar altul ar fi rezervorul prea mic pt ce se vrea sa fie motoreta asta. Toata lumea e obsedata de rezervor. Cui ii trebe peste 15L la un consum de 5% la drum lung. 300km autonomie e mai mult decat e comod in sha. Macar pauza de tzigara, ca asta nu-i RT sa fumezi cu flipup-u ascuns dupa bartai parbrizu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Toata lumea e obsedata de rezervor. Cui ii trebe peste 15L la un consum de 5% la drum lung. 300km autonomie e mai mult decat e comod in sha. Macar pauza de tzigara, ca asta nu-i RT sa fumezi cu flipup-u ascuns dupa bartai parbrizu daca vrei sa faci un drum mai prin pustiu crede-ma ca iti trebuie mai multa benzina mai ales ca in contidii de off consuma mai mult f800 de aia 5% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 daca vrei sa faci un drum mai prin pustiu crede-ma ca iti trebuie mai multa benzina mai ales ca in contidii de off consuma mai mult f800 de aia 5% Iti doresc sa ajungi sa-ti iei F800 si sa colinzi Siberia de sa nu-ti ajunga rezervoru si cei 10L din canistrele auxiliare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Iti doresc sa ajungi sa-ti iei F800 si sa colinzi Siberia de sa nu-ti ajunga rezervoru si cei 10L din canistrele auxiliare si tie iti doresc sa ma insotesti, calare pe un armasar identic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Toata lumea e obsedata de rezervor. Cui ii trebe peste 15L la un consum de 5% la drum lung. 300km autonomie e mai mult decat e comod in sha. Macar pauza de tzigara, ca asta nu-i RT sa fumezi cu flipup-u ascuns dupa bartai parbrizu Sunt perfect de acord cu tine. Dar vezi tu, sunt multi care nici n-au iesit bine din tara cu mobra dar vorbesc de rezervoare si autonomii "siberiene". Hai sa fim seriosi. Uite si la Barbu cu plimbarea lui prin Mongolia. Cu rezervoru' ala de 17 L n-a avut nicio treaba. Iar de EU nici nu mai zic. Gasesti benzinarii din suta in suta de km. Dar nu, noi "avem nevoie" de rezervoare de 30 L.............ca vorba aia, un rezervor de 30 suna asa, mai adv..... Vad ca 800le asta are 16L. Pai la un consum de 4 - 4,50 ai o autonomie de 350-400 km. In 3-400 de km imposibil sa nu gasesti un loc de unde sa iei benzina. Singura chestie, atunci cand mergi prin locuri prin care n-ai mai fost, e sa alimentezi de fiecare data cand ai ocazia. Astfel, esti mereu asigurat si n-ai probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Sunt perfect de acord cu tine. Dar vezi tu, sunt multi care nici n-au iesit bine din tara cu mobra dar vorbesc de rezervoare si autonomii "siberiene". Hai sa fim seriosi. Uite si la Barbu cu plimbarea lui prin Mongolia. Cu rezervoru' ala de 17 L n-a avut nicio treaba. Iar de EU nici nu mai zic. Gasesti benzinarii din suta in suta de km. Dar nu, noi "avem nevoie" de rezervoare de 30 L.............ca vorba aia, un rezervor de 30 suna asa, mai adv.....Vad ca 800le asta are 16L. Pai la un consum de 4 - 4,50 ai o autonomie de 350-400 km. In 3-400 de km imposibil sa nu gasesti un loc de unde sa iei benzina. Singura chestie, atunci cand mergi prin locuri prin care n-ai mai fost, e sa alimentezi de fiecare data cand ai ocazia. Astfel, esti mereu asigurat si n-ai probleme. ce zici tu acolo e consum ideal. daca il incarci cu bagaje si pasager si mai mergi si pe drumuri proaste creste consumul si scade autonomia. mobra asta vrea sa fie o adventure bike, asta presupune ca pe langa suspensii lungi, garda la sol, greutate mica, mai ai nevoie si de un rezervor mare. Super tenere (ala vechi) - 25l Africa Twin - 24l 1200gs Adv - 35l Motomorini granpasso - 27l Ideea e ca nu strica sa ii fi facut un rezervor de 20l macar. oricum motoreta e buna si asa. mai iei 2 canistre de 2l fiecare lagate de cutiile laterale si ai marit autonomia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
plescoi rulz Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Dupa parerea mea, F800GS este o motocicleta enduro (70%) touring (30%), de aia are rezervorul de 16-17 litri. Are totusi o autonomie destul de mare. Mie nu mi-a consumat niciodata mai mult de 4,6 oricat/oricum am folosit-o (bagaje, forja etc). Este in categoria lui KTM 950/990 Adventure. Intr-adevar iti trebuie oarecare statura si forta sa o stapanesti. Eu m-am acomodat cu ea in timp, acum mi se pare cea mai buna pentru mine. Desi mi-au curs balele la 1200 GS si am mers de cateva ori (la drumuri mai lungi) tot F800-le imi place mai mult. E foarte...elastica, sportiva, e ca un cal de curse arab, e misto. Eu am 1,70 si la inceput mi-a fost dificil cu intoarcerile in spatii stramte sau virjele pe loc (in benzinarie etc). La fel, mi-a pus probleme ridicarea de pe cricul lateral (sa apleaca destul de mult). Daca o lasi in panta sau e incarcata devine grea si iti este mai greu sa o ridici (mai ales pentru cei mici de inaltime, nu ajungi bine sa te impingi in picioare). Cu toate astea m-am obisnuit, acum stiu cum sa atac problema si nu ma mai deranjeaza, e o chestiune de skill, iti dai seama cum trebuie si o faci natural. Chestia cu rezervorul mare pentru calatorii gen Siberia...se discuta de la caz la caz. Foarte putine motociclete de serie (ma refer la rezervoare) au autonomie mai mare de 300 km. Am avut Africa Twin si chiar cu cei 22l (consuma 7%) tot pe aici era autonomia. Exista firme care echipeaza moto pentru adventure si poti sa-ti schimbi rezervorul, asa fac cei care vor autonomie mare. Povesti cu defecte de fabricatie am auzit si eu ca si toata lumea care citeste pe forum. Am avut un recall pentru axul de la roata din fata si pentru indicatorul de nivel la rezervor dar dupa verificari nu a fost necesara inlocuirea vreunei piese. Acum am auzit de recall pentru lant si pinioane, inca nu am apucat sa sun la Bavaria sa ma interesez. Eu am cu ea 24000 km si nu am avut nicio problema. Exista si o legenda care spune ca BMW face 2 calitati de mobre: pentru piata de est si pt cei din vest. Eu am luat-o din Germania de la dealer si nu am avut nicio problema cu nimic este de f buna calitate. Pentru orice alte info, cu drag. Poate iesim intr-o zi cu soare la o plimbare sa vi-o imprumut la un drive test mai lung (ceva curbe, ceva forestier). Cele bune, Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 (editat) Toata lumea e obsedata de rezervor. Cui ii trebe peste 15L la un consum de 5% la drum lung. 300km autonomie e mai mult decat e comod in sha. Macar pauza de tzigara, ca asta nu-i RT sa fumezi cu flipup-u ascuns dupa bartai parbrizu mie imi raman 3,5 l pe rezerva, dar nu vreau sa ajung acolo si sa dea in nas pana invart robinetul ... in vreo depasire sau pompa de benzina sa fie fortata cumva . Deci 22 L - 5 L = 17L = aprox 300 km (400 la "necaz") ... mi se pare de bunsimt ca sa nu alimentezi prin benzinarii fantoma in zone rurale Editat Mai 20, 2010 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Salut. Vreau un sfat cu privire la parbiz. As vrea un parbriz cu protectie cat mai mare la vant si, daca se poate, si cu inaltime variabila, sa-l fac si mic pentru enduro. M-am uitat la touratech, wunderlich, givi si mra. Mai face cineva? Are cineva vreun astfel de parbriz? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
plescoi rulz Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Felicitari pentru noua achizitie! Pentru protectie la vant mai buna eu il am pe asta, exact in ideea sa poata fi scos pt enduro. Bogdan, din cate stiu, il avea pe asta, care e mai mare. NU cred ca exista cu reglare (mare mic) ca la modelele de touring si nu il mai compara cu 1200 gs ca e cu totul alta motocicleta. PS: Vii la ENisala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 NU cred ca exista cu reglare (mare mic) ca la modelele de touring si nu il mai compara cu 1200 gs ca e cu totul alta motocicleta. PS: Vii la ENisala? Vin. Eu am gasit pe asta care ma tenteaza. Implica si mutarea oglinzilor ca sa poata fi ceva mai lat. Orice ai zice tu, eu sunt hotarat sa o fac si de touring confortabil. Cu saua cred ca se rezolva usor, din cate am observat. La picioare are destula protectie ca i-a pus Bogdan niste mici deflectoare. Mai ramanea parbrizul. si cu asta cred ca o tin linistit in 150km/h. Pana acum mai mersesem cu roata de 21 (DR, Tenere, Dakar, AT, s.a.) doar in afara asfaltului. Ieri a fost o surpriza modul in care se conduce pe asfalt, in curbe. Va trebui sa ma obisnuiesc. Desi ajung cu ambele talpi jos, pentru off m-ar ajuta sa fie cu vreo 2-3cm mai jos, ca, la o adica, sa mai punctez. Dar Tibi zice ca nu are cum sa o lase mai jos. Si apropo de baietii de la AB: eu m-am inteles foarte bine cu ei. Sunt de treaba. Mie nu prea mi-au incurcat sau intarzia comenzile. Sigur ca o fi mai eficient serviceul din Germania, dar nu suntem in Germania. Din experienta mea cei care se plang cel mai mult sunt si cei care in prefesia lor sunt cel mai departe de mult-doritul standard german. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EEmil Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 A mai vazut cineva ce frumusete a aparut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 Da,este editia asa zis speciala , 30 de ani de geseu. Culoarea seii este chiar gay. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 Da,este editia asa zis speciala , 30 de ani de geseu. Culoarea seii este chiar gay. Zice calaretului murgului cu sha roshie. Dar da, se putea un pic de albastru pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.