Sari la conținut

Triumph


_Dexter
 Share

Postări Recomandate

Ce stiti si ce parere aveti despre Triumph America sau Speedmaster?

Mersi.

 

haideti fratilor!

stiu si eu ca "daca Dumnezeu are un Harley atunci Diavolu' are un Triumph", dar NU asta ma intereseaza.

 

Sau daca vreau chopper sa ma orientez spre....ce? Astept sugestii! Mersi.

 

PS. Nu vreau Harley! Am vazut si cunoscut doi posesori de H. si NU erau Rockerii aia pe care i-am vazut in reviste cand eram mic! Si ca si care voiam sa ajung cand voi fi mare. Erau efectiv niste cocalari pe care scria MARE: " cine p.ula - i ca mine!" pe niste H. noi noute si evident foarte scumpe.

 

Rockerii pe pe umbla? Chopper, da ce recomandati?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai depinde si de :

- la ce bani vrei sa te invarti ..

- nou sau second ?

- chopper, sau cruiser ? ca 90% nu realizeaza diferenta, nu stiu in ce categorie esti tu :)

 

Modelele de Triumph pe care le-ai precizat sunt cruisere, pe mine personal nu ma atrage designul acelor modele, iar tehnic nu pot sa ma exprim , nu am condus niciodata, si nici nu stiu pe nimeni care detine modelele de mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Triumph,Roket-ul e valabil ca si cruiser,ala imi place mie dar e scump rau,greu si eventual vreo piesa te indoaie !!

Roaker-ul merge pe orice are 2 roti si cu picioarele in fata !! :)

Nu conteza cum se numeste motorul pe care il calaresti,nu mergi cu numele mergi cu fierul,sa fie fiabil si mai ales sa gasesti piese si consumabile usor !!

PS:i-ati japoneza post-15897-1222835315.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai bine iti iei Boneville, e ceva original.

De ce sa iei un Triumph cu aspect de Harley?

 

cat despre roacheri pe choppere, la noi nu prea sunt choppere, ci cruisere sau cruisere fabricate cu aspect de chopper .

din pacate, nu toti care calaresc cruisere sunt roacheri, dar pe cruiser rockerii sunt majoritari, nu ca la alte categorii...

 

roacherii isi iau ce-si permit. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

America si Speedmaster sunt basically aceeasi mobra. Bonneville usor mai comprimat motorul, mai puternic, mai inalt, mai usor, jeante mai mari ca diametru, alt look.

Ai grija insa ca Triumph este slab reprezentat in Romania si o sa ai dificultati cu revizii, reparatii.

 

Daca faci un salt la bani :) stiu un Rocket de vanzare editie limitata orange tribal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Triumphul america este mult mai clasic ca si linie si forma. Se conduce foarte bine e foarte confortabil....

Am mers cu citeva si chiar mam indragostit de el...cu toate ca iubesc harleyul...triumphul e pe locul 2....are un sunet superb cu tobe de esapament custom...

Intretinerea la el o poate face cam oricine acasa ...daca are manualul de intretinere....

Practic din partea mea are nota 20 ca si motor de serie, cu o linie frumoasa si garda la sol acceptabila ,ce este de remarcat.

Are o prezenta destul de puternica in grupurile de chopperisti.......nu se compara cu nici o japoneza....

 

Daca as gasii un motor de triumph america las cumpara si as face un chopper bestial cu sunet unic ....si ar arata superb....forma motorului este superba

 

salutare

Editat de robychopper
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce stiti si ce parere aveti despre Triumph America sau Speedmaster?

Mersi.

 

haideti fratilor!

stiu si eu ca "daca Dumnezeu are un Harley atunci Diavolu' are un Triumph", dar NU asta ma intereseaza.

 

Sau daca vreau chopper sa ma orientez spre....ce? Astept sugestii! Mersi.

 

PS. Nu vreau Harley! Am vazut si cunoscut doi posesori de H. si NU erau Rockerii aia pe care i-am vazut in reviste cand eram mic! Si ca si care voiam sa ajung cand voi fi mare. Erau efectiv niste cocalari pe care scria MARE: " cine p.ula - i ca mine!" pe niste H. noi noute si evident foarte scumpe.

 

Rockerii pe pe umbla? Chopper, da ce recomandati?

 

 

Oricare, dintre cele doua variante, e de recomandat. Eventual, poate mai astepti sa se bage la vinzare, in vara 2009, noul Triumph Thunderbird.

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

thunderbirdul nou de la triumph am vazut ca arata destul de bine dar l-au schimbat radical fata de ce calarea bob dylan sau marlon brando in the wild one.

oricum triumph, dupa cum mai spunea cineva sunt niste legende vii.

daca te gandesti la bonneville sau la orice alt modern classic, o alternativa ceva mai ieftina mai e si kawasaki w650 sau estrella 250.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

thunderbirdul nou de la triumph am vazut ca arata destul de bine dar l-au schimbat radical fata de ce calarea bob dylan sau marlon brando in the wild one.

oricum triumph, dupa cum mai spunea cineva sunt niste legende vii.

daca te gandesti la bonneville sau la orice alt modern classic, o alternativa ceva mai ieftina mai e si kawasaki w650 sau estrella 250.

 

 

Niciuna, dintre alternative, nu se mai fabrica.

 

Da T-birdul de acuma, are prea putine in comun, cu T-birdu original. A mai fost un model, inainte de asta de acum, ceva mai clasic, dar tot indepartat de original.

 

Oricum, un Triumph merita banii. Si tehnic sint super bune, si optic te incinta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

 

Stie careva ceva despre fiabilitate, costuri intretinere etc,eventual posesori de asa ceva in Ro?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai noroc aici ca il ai pe nenea kata pe forum, chit ca nu mai imi prea place sa mai scriu , prea multe figuri si prea putine cunostinte. sunt tehnician la un dealer ducati-triump-kawasaki. speedmaster, america, bonnie, truxton si scrambler aceeasi motorizare, diferite intervale la aprindere. cel mai eficient mi se pare truxtonul dupa care bonie-ul si scramblerul, cele mai putin perforante sunt s.masterul si america din cauza raportului putere-greutate. ca si parte mecanica sunt motoare extrem de fiabile atita timp cit pui ce recomanda fabrica si la intervalele pe care le recomanda ei. am vazut bonnie la 160.000 de km care merge de rupe fara nici o intretinera decit schimb de ulei. tachetii sunt extrem de usor de adjustat, nu ai nevoie de magarii de genul power comander daca ii schimbi filtrul de aer sau esapamentul, asta fiindca sa pot incarca in comp. motorului diferite harti. rocket-ul este cu totul alta mincare de peste. nu am crezut niciodata ca un motor de dimensiunea lui este in stare sa ridice roata din fata chit ca la ''aterizare'' am crezut ca explodeaza telescoapele. ii exact ce spune si numele: racheta, acceleratie execelenta, putere cita vrei, sunet incredibil manevrabilitate de motocicleta sport atata timp cit nu stai pe loc. are probleme cu transmisia ,noi am schimbat niste pinioane in citeva cutii, bineinteles ca sunt acoperite de garantia fabricii toate reparatiile. garantia o ai pe doi ani si nr de mile/km nelimitat, cred ca cea mai buna de la orice marca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai noroc aici ca il ai pe nenea kata pe forum, chit ca nu mai imi prea place sa mai scriu , prea multe figuri si prea putine cunostinte. sunt tehnician la un dealer ducati-triump-kawasaki. speedmaster, america, bonnie, truxton si scrambler aceeasi motorizare, diferite intervale la aprindere. cel mai eficient mi se pare truxtonul dupa care bonie-ul si scramblerul, cele mai putin perforante sunt s.masterul si america din cauza raportului putere-greutate. ca si parte mecanica sunt motoare extrem de fiabile atita timp cit pui ce recomanda fabrica si la intervalele pe care le recomanda ei. am vazut bonnie la 160.000 de km care merge de rupe fara nici o intretinera decit schimb de ulei. tachetii sunt extrem de usor de adjustat, nu ai nevoie de magarii de genul power comander daca ii schimbi filtrul de aer sau esapamentul, asta fiindca sa pot incarca in comp. motorului diferite harti. rocket-ul este cu totul alta mincare de peste. nu am crezut niciodata ca un motor de dimensiunea lui este in stare sa ridice roata din fata chit ca la ''aterizare'' am crezut ca explodeaza telescoapele. ii exact ce spune si numele: racheta, acceleratie execelenta, putere cita vrei, sunet incredibil manevrabilitate de motocicleta sport atata timp cit nu stai pe loc. are probleme cu transmisia ,noi am schimbat niste pinioane in citeva cutii, bineinteles ca sunt acoperite de garantia fabricii toate reparatiile. garantia o ai pe doi ani si nr de mile/km nelimitat, cred ca cea mai buna de la orice marca

 

 

Kata, mestere, chapeau bas!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam de informatii-acuma ramane sa ma edific cum sta treaba cu service,piese,consumabile in Romanica-ceva linkuri graitoare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam de informatii-acuma ramane sa ma edific cum sta treaba cu service,piese,consumabile in Romanica-ceva linkuri graitoare?

 

Slab. Singura mangaiere este ca sunt relativ fiabile. Exista un pseudo dealer in Cluj.

 

 

 

 

 

 

rocket-ul este cu totul alta mincare de peste. nu am crezut niciodata ca un motor de dimensiunea lui este in stare sa ridice roata din fata chit ca la ''aterizare'' am crezut ca explodeaza telescoapele. ii exact ce spune si numele: racheta, acceleratie execelenta, putere cita vrei, sunet incredibil manevrabilitate de motocicleta sport atata timp cit nu stai pe loc. are probleme cu transmisia ,noi am schimbat niste pinioane in citeva cutii, bineinteles ca sunt acoperite de garantia fabricii toate reparatiile. garantia o ai pe doi ani si nr de mile/km nelimitat, cred ca cea mai buna de la orice marca

 

 

Telescoapele stoc sunt crap, de-aia exista Wilbers, Progressive, etc. iar sunetul frumos vine abea dupa ce se dau cat box-ul si tobele originale jos. Transmisiile au fost o boala destul de rara, ambreiajul mai degraba. TPS-ul a fost o problema pentru multi. La ce dealer lucrezi?

Editat de aquilla
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am avut decat un Triumph pana acum (de fapt il am inca). Pot sa spun ca este una dintre cele mai echilibrate ,puternice si frumoase motociclete pe care am mers vreodata. Anul trecut l-am folosit zi de zi,ploaie ,soare, grade in minus etc. Nici nu m-am uitat la el si am sarit cu el de 10.000 facuti de cand este la mine(in afara de schimb de ulei bineinteles). Deci lucrurile stau cam asa: Orice motociclist gospodar trebuie sa aiba un Trump in garaj. :)

Editat de easybiker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

telescoape de fata sincer nu am auzit pe cineva sa le schimbe la un rocket. singura problema pe care am avut-o la un abreiaj a fost cu tija unde se agata furca, am rupt o tija odata. tps-ul este o problema relativ usor de rezolvat, e doar o chetsie de verifict voltajul si daca este necesar de adjustat. problemele cu transiisile in schimb sunt destul de nasoale, este un rulment care se duce drecu, iar ca sa ajungi la el trebuie scos motorul din cadru si desfacut, triumph-ul plateste 12 ore pe dealeri pt jobul asta. cred ca sunt afectate doar motocicletele din 07

o poza cu un test cu un rocket si un speedmaster customizat de dealer

 

post-7361-1231944888_thumb.jpg

 

post-7361-1231944911_thumb.jpg post-7361-1231944926_thumb.jpg post-7361-1231944990_thumb.jpg

 

p.s. triumphsuperstore.net, aici lucrez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am avut decat un Triumph pana acum (de fapt il am inca). Pot sa spun ca este una dintre cele mai echilibrate ,puternice si frumoase motociclete pe care am mers vreodata. Anul trecut l-am folosit zi de zi,ploaie ,soare, grade in minus etc. Nici nu m-am uitat la el si am sarit cu el de 10.000 facuti de cand este la mine(in afara de schimb de ulei bineinteles). Deci lucrurile stau cam asa: Orice motociclist gospodar trebuie sa aiba un Trump in garaj. :crack:

de acord dar intrebarea e orice gospodar merita sa aiba DOAR o motocicleta si anume triumph? :lol: ca bani de doua nu sunt,ca de e criza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de acord dar intrebarea e orice gospodar merita sa aiba DOAR o motocicleta si anume triumph? :lol: ca bani de doua nu sunt,ca de e criza

 

nu, poate sa aiba si mai multe :crack:

 

 

Rocket-ul meu preferat...

 

 

telescoape de fata sincer nu am auzit pe cineva sa le schimbe la un rocket. singura problema pe care am avut-o la un abreiaj a fost cu tija unde se agata furca, am rupt o tija odata. tps-ul este o problema relativ usor de rezolvat, e doar o chetsie de verifict voltajul si daca este necesar de adjustat. problemele cu transiisile in schimb sunt destul de nasoale, este un rulment care se duce drecu, iar ca sa ajungi la el trebuie scos motorul din cadru si desfacut, triumph-ul plateste 12 ore pe dealeri pt jobul asta. cred ca sunt afectate doar motocicletele din 07

p.s. triumphsuperstore.net, aici lucrez.

 

Una dintre cele mai bune modificari pe care poti sa le faci, dupa amortizoarele de spate. Altele sunt saua, ghidonul, scaritele duse in spate, niste frane mai competente care sa faca fata si la peste 200 km/h, eventual alte ceasuri, alt claxon, alte semnale si ai rezolvat partea de ciclistica, manevrabilitate si optica. Dupa care bineinteles evacuare si daca umbli la evacuare poti sa umbli si la admisie, Tuneboy ca sa te joci cu ele, si mai departe poti sa intri in inima lui cu alte cams, alte pistoane,alte valve eventual un SC, un turbo sau NOS si ai deja motocicleta pe care au proiectat-o initial cei de la Triumph dar pe care le-a fost frica sa-i dea drumul pe strada :crack:

 

Din cate stiu sunt kit-uri foarte cuprinzatoare puse la dispozitia dealerilor pentru replacementuri in garantie, zeci de piese ce sunt inlocuite indiferent daca au cazut sau nu deja, upgrade kits.

post-6531-1231969942_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am avut decat un Triumph pana acum (de fapt il am inca). Pot sa spun ca este una dintre cele mai echilibrate ,puternice si frumoase motociclete pe care am mers vreodata. Anul trecut l-am folosit zi de zi,ploaie ,soare, grade in minus etc. Nici nu m-am uitat la el si am sarit cu el de 10.000 facuti de cand este la mine(in afara de schimb de ulei bineinteles). Deci lucrurile stau cam asa: Orice motociclist gospodar trebuie sa aiba un Trump in garaj. :crack:

 

 

:lol:

 

 

 

Dupa 7 ani de Bonneville-uit, jur ca nu pricep despre ce probleme, la te miri ce, vorbeste lumea p-aici...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol:

 

 

 

Dupa 7 ani de Bonneville-uit, jur ca nu pricep despre ce probleme, la te miri ce, vorbeste lumea p-aici...

 

Nu sunt probleme in adevaratul sens al cuvantului ci mici neajunsuri, daca are cine sa le puna la punct. Pe de alta parte Bonneville e o motocicleta maiputin complicata decat Rocket-ul deci este de asteptat ca nu are cum sa genereze nici pe departe atatea posibile belele pe cat poate micutul rinocer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropos de recall-ul problema de pe rocket, am unul in bucati la shop si i-am facut niste poze. tot jobul este platit de triumph (12 ore de lucru la 88$/h)

rulmetul pe care tin eu mina si cota de rulment din cutie, plus vreo doua roti dintate

 

post-7361-1232085626_thumb.jpg post-7361-1232085692_thumb.jpg

 

 

post-7361-1232085703_thumb.jpg post-7361-1232085714_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ouch, it hurts! Nu e mirare ca s-a stricat, alea rosii sunt anume vopsite in rosu ca sa se vada ca nu sunt bune si sa nu se urce nimeni pe ele. Alea negre sunt OK :lol:

Editat de aquilla
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
Ce stiti si ce parere aveti despre Triumph America sau Speedmaster?

Mersi.

 

haideti fratilor!

stiu si eu ca "daca Dumnezeu are un Harley atunci Diavolu' are un Triumph", dar NU asta ma intereseaza.

 

Sau daca vreau chopper sa ma orientez spre....ce? Astept sugestii! Mersi.

 

PS. Nu vreau Harley! Am vazut si cunoscut doi posesori de H. si NU erau Rockerii aia pe care i-am vazut in reviste cand eram mic! Si ca si care voiam sa ajung cand voi fi mare. Erau efectiv niste cocalari pe care scria MARE: " cine p.ula - i ca mine!" pe niste H. noi noute si evident foarte scumpe.

 

Rockerii pe pe umbla? Chopper, da ce recomandati?

 

Hey, chiar daca e vechi postul tau, si probabil deja ai optat pt ceva (altceva) tin totusi sa iti impartasesc experienta mea. Sunt de parere ca fenomenul Harley davidson incepe sa semene izbitor cu fenomenul vama veche... Apar tot mai mult cocalari, hauzeri, corporatisti, oameni "legati" bine de societate care au impresia ca scapa daca calaresc un harley si daca merg in vama. Sunt motociclist de 4 ani (doar) si am inceput pe o japoneza care imi parea dumnezeu pe pamanat (Honda Shadow). Ii sunt recunoscator ca a avut rabdare cu mine, ma suiam si conduceam, fara reparatii, defecte etc. Acum - urmeaza next level: HARLEY (sportster)! clar! bugetul - undeva pe la 5-7000 eur.... sincer nu voiam sa dau mai mult o moto. Am stat, am analizat, am urmarit reactiile tuturor care si-au luat si am observat un fenomen care il voi descrie mai tarziu si care nu a fost definitor in alegerea mea. Din prostie mi-am aruncat okiu pe site-ul triumph si m-a impresionat in mod negativ (la acel moment) ca oamenii merg pe motoare care nu sunt v2. Ce idioti, ma gandeam.... cum sa faci cruiser care nu e V2?!!?!??! Cu timpul m-am obisnuit cu ideea, a inceput sa imi placa si am inceput sa o identific cu o incapatanare englezeasca de a face un lucru asa pt ca ei considera ca e bine si gata! indiferent ce cere piata (vezi producatori japonezi care copiaza harley). Toate astea probabil pt ca si eu sunt incapatanat. So... mi-am luat una! O am doar de vreo 2 luni, deja am pus vreo mie jumate de km si e absolut magnifica (speedmaster)! Pare foarte solida, sta extra pe curbe, franeaza beton, are cuplu jos, consuma putin.

Si acum sa fiu sincer 100% - probleme (peste care trec usor) - are transmisia finala pe lant => intretinere mai grea decat la restul, sunetul stock este inexistent (efectiv nu se aude aproape deloc!) => trebuie tobe neaparat! - eu mi-am luat niste speciality spares exhaust din america.

 

Si acum ce m-a marcat la cunostinetele mele care au harley (baieti extraordinari dealtfel) - in cazul lor (nu toti, dar majoritatea) a aparut fenomenul "culturistului" - genul de om care dupa ce trage de fiare toata viata, incepe sa isi pupe muschii. Mi se pare ca prin analogie oamenii incep sa faca un altar HD la care sa se inchine neconditionat si cel mai naspa - motorul ii "conduce" pe ei si nu ei pe motor. Poate multi vor gasi aberant ce spun, poate nu. E parerea mea si nu vreau sa mi-o impun, ci doar sa o doar transmit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...