adiy Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 forumurile de afara (america?)...pretul uleiului e pe la jumate cand nu e la reducere. cand prinzi o reducere de 50% mergi si-ti iei 4 bidoane de 4 litri cu fise. alta chestie mai e ca drumurile sunt drepte la infinit si o tii in 110-120km/h ore in sir (2 ore). in america de N uleiul la masini se schimba la 5000 (orice masina). nu stiu din ce experienta se vorbeste in general, dar parca ai luat un dr-z la 35000 km care merge impecabil (pe masurate nu pe impresii ca "trage de rupe" cu intretinere la 5000 (intretinere facuta de mine) facuta la noi in tara in conditiile de atunci. tu ai schimbat uleiul la 1500-2000 de cate ori (2-3 ori maxim)? eu la primul meu dr-z acum ceva ani, l-am schimbat de vo 5 ori la 1000 de km ca asa am fost invatat de dealer. ai folosit dr-z-ul vo cateva luni (e diferenta intre a fi in posesie si a-l utiliza) si acum stam de vorba la chestii de finete despre conditii de exploatare/intretinere. scuza-ma dar spun toate astea pt ca asa cum ai intrat tu pe forum si ai citit una alta s-ai ales, asa vor intra si altii ca tine si vor citi ce ai scris si-si vor face o parere "avizata" dupa cele spuse de tine. mi se pare nedrept. despre viscozitatea uleiului s-a vorbit la greu...dealeru e dealer el vinde nu stie ce si cum ca a facut la markering facultate. de ce???? pt ca nimeni nu poate sa stie dupa ureche. sunt lucruri "secrete" cum ar fi dilatarea pieselor. interiorul motorului fiind (logic) mai cald decat exteriorul se dialta mai mult reducand jocul intre piese. joc mic=> ca ai nevoie de un ulei cu o vascozitate mei mica in mare parte nu mai mare. d-aia handicapatu de producator iti da un tabel cu vascozitati si sageti de unde pana unde care e bun. culmea ca 10W40 are cea mai lunga sageata pt ca e firesc. celelalte is date pt ca fie vreodata nu gasesti viscozitatea buna, fie esti pan Irac in plina vara in plin trafic pe la vo 60 grade la umbra (pe vazute nu auzite) in ture mici, fie pan nord la 100 km la ora la minus 25. ei tre sa prevata mapamondul domne nu utilizatorul din brasov si utilizatorul din bucuresti. treaba cu schimbatul vascozitatii se face in felul urmator ca sa nu-ti bati joc de lume. se ia 10w40 motul de exemplu. se duce esantion la analiza (nou) apoi dupa 5000 km se duce alt esantion la analiza. imediat se schimba uleiul cu 15w50 tot motul. se duce esantion la analiza (din uleiul nou) apoi dupa 5000 km in conditii similare se duce esantion la analiza. se compara rezultatele. atunci imi vorbesti. altfel...e gica garagistu care de abia se pricepe la dacie dar masoara piese de ferari cu comparator dar fara a avea nici macar blocuri in V si platou...bani foarte multi costa astea... cinstit ai putea zice: eu il schimb la 1000 km, si mi se pare ok....oricine are dreptul la o parere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Ca sa inchei si sa ma retrag, bagati fratilor ce vreti, cat vreti si cand vreti. Adiy, barosane, sa ne vedem sanatosi! Ai vazut top end rebuild-ul de la atelajul meu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 si pana la urma cand se schimba...si ce se schimba? sau ne schimbam noi? sau schimbam motorul? sau nu schimbam nimic ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 (editat) True Editat Aprilie 13, 2013 de Achile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Ca sa inchei si sa ma retrag, bagati fratilor ce vreti, cat vreti si cand vreti. Adiy, barosane, sa ne vedem sanatosi! Ai vazut top end rebuild-ul de la atelajul meu? sa fie! acum m-am uitat! buna treaba la costuri minime! mai mult bagi in placute de frana decat in motor ). incredibil cat de bine arata motorul dupa atatia ani si km mai ales pt un motor impins la limite.personal (dar e mai mult un moft) as fi schimbat si pistonul pt ca prezinta ceva urme usoare de uzura (excelent pt varsta lui) daca se vede bine in poza. ideea e ca degradarea pieselor are o curba exponentiala. insa astea-s discutii. Bafta sa ne auzim cu bine! ca sa inchei si eu cu balacarela. producatorii pe langa ca au o armata de ingineri bine scoliti si cu experienta pt care se lupta din greu sa-i obtina pe cei mai buni, mai fac si teste interminabile in tot amarul de laboratoare pe care le au, au motoare de teste etc etc.asta nu e nimic nou. schimbati domne uleiul la 5000-5500 pt pacea sufleteasca nu la 6000 cum scrie (desi daca ala a scris 6000 se poate si la 7000). producatorul da 3 schimburi de ulei la un schimb de filtru. asta zice multe. uleiurile sintetice au proprietati superioare de lubrificatie fata de cele semi sau minerale. singurul lor inconvenient e pretul. uleiul cum zicea Ahile mai sus tre' sa indeplineasca niste conditii minime. scrie pe el. in rest sunt pareri mai mult sau mai putin avizate. in viitorul apropiat eu o sa incerc diverse marci de uleiuri pe care o sa le duc la analiza. asa pt cultura mea generala. o sa revin cu date. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Pistonul, ca si toate piesele examinate, a fost pus la masuratori. N-am avut ce masura. Nu am avut abateri. Eu speram sa aiba, sa comand compresie 11:1 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
douaroti Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Salutare voua, Detin si eu un DRZ S de vre-o 5 ani si pot sa spun ca e o supermotoreta. Nu am facut hard cu ea, desi a ajuns uneori si in locuri in care cu greu se trecea si cu doi timpi. Acum, am trecut in zona portocalie pentru padure si m-am gandit sa o schimb cu un supermoto sau sa o transform in ceea ce se numeste SM. Pentru aceasta, va intreb daca aveti cumva de vanzare roti de supermoto sau daca vreunul din voi ar fi de acord cu un schimb. Merci anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViRuSaKe Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Nu mai are nimeni drz de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavirosu Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 (editat) Subscriu si eu. Cineva care vinde (poate sa aduca la comanda) un 400SM? Editat Septembrie 3, 2013 de tavirosu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzakedotnet Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 (editat) Salut, Am de vanzare pentru DRZ urmatoarele: 1. Wolfman Side Racks 2. Expedition Dry Saddle Bags negre (http://www.wolfmanluggage.com/index.cfm?fuseaction=product.display&product_id=96) 3. Canistra Rotopax cu placa de prindere pe rack. Una din genti este putin topita in urma atingerii cu roata, dar cred ca am si kitul de reparatie. Costul lor in 2011 cand le-am luat a fost de 550 de dolari + transport + vama. As vrea sa le dau cu 1000 de lei + transport. Pentru mai multe detalii si poze va rog sa ma contactati. http://www.pro-bike.ro/forums/garage/vehicle/133-suzuki-dr-z-400-sm/?tab=images Editat Noiembrie 23, 2013 de tzakedotnet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rila Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Salutare, ma poate ajuta cineva cu niste poze sa vad cum sunt pozitionate /montate comutatoarele pt frana (fata si spate)?. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzakedotnet Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 (editat) Salut, Pentru spate: http://i33.photobucket.com/albums/d71/HeaD87/DRZ/Thumbs/RearBrakePedal23.jpg (mai multe poze aici: http://www.thumpertalk.com/topic/398990-lowering-rear-brake-pedal-walkthrough/) Pentru fata ai asa ceva: http://www.ebay.com/itm/Suzuki-Front-Brake-Light-Stop-Switch-DR650-DR650SE-DR650S-DR-Z400-DRZ400-DRZ-/310518233734 Asta vine undeva sub ansamblul cu butoiasul de lichid: http://screencast.com/t/D1rn5tio1kIh si http://screencast.com/t/YN1FIN4eglB (PS : S-au vandut chestiile mentionate mai sus) Editat Septembrie 8, 2014 de tzakedotnet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdantx Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Salut. Are cineva de vanzare un suport pt montarea cutiilor pe codita respectiv lateral ? thx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViRuSaKe Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Nu vinde nimeni un ax pt roata spate de SM ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Iunie 14, 2015 Share Postat Iunie 14, 2015 va salut, e grea conversia unu dr-z din enduro in supermoto? pe langa roti ce ar mai fii indicat de schimbat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 Hai ma fratilor, tineti informatile pt voi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 Nu e greu, deloc numai ca eu am cumparat roti negre Excel de SM OEM. Eu schimbam doar lantul si pinionul spate. Discul fata era aproape identic pe ambele roti. Asa arata al meu. Dar dupa o vreme m-am saturat de procedura de schimbare a rotilor si mi-am luat un XT 660 X. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Aprilie 6, 2016 Share Postat Aprilie 6, 2016 De asta stie careva ceva ? http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-drz%20400%20sm-din-2007-621500.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Septembrie 26, 2016 Share Postat Septembrie 26, 2016 Salutari! Pentru un posesor de DRZ400s ma interesez, unde se poate cumpara si aproximativ cat costa roata melcata de la senzorul de viteza (de pe roata fata)? Vorbesc doar de piesa de plastic (alb parca) care e rotit de roata si transmite rotatia la cablul de km. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmino Postat Septembrie 26, 2016 Share Postat Septembrie 26, 2016 Orice magazin care aduce piese de suzuki (reprezentanta, mymoto, etc). Singura piesa care are legatura cu vitezometrul este piesa 6. Ai codul in dreapta, de asemenea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Septembrie 27, 2016 Share Postat Septembrie 27, 2016 Da, si piesa 6 e compus din 2 piese. 1. Carcasa neagra din metal ambutisat sau turnat parca in care intra cablul de km si 2. roata dintata din plastic, care e rotit de roata si care roteste cablul la randul lui. Proprietarul motoretei cauta doar roata dintata, din motive de buget probabil. Tot ansamblul prin cluj e pe la 100E. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmino Postat Septembrie 27, 2016 Share Postat Septembrie 27, 2016 Mda, din pacate nu se gaseste separat. Roata seamana cu cea folosita la Burgman, care costa vreo 100RON (OEM, noua) . Trebuiesc, desigur masurate si vazut daca sunt compatibile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Februarie 14, 2017 Share Postat Februarie 14, 2017 si m-am pricopsit cu un DRZ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Februarie 14, 2017 Share Postat Februarie 14, 2017 Sa-i invarti roata fara probleme! mersi mult Cristi! ...mai am o leaca de surubarit la ea, dar per ansamblu sunt multumit! stai linistit, ca o sa-ti vina si tie mobra! .....deocamdata oricum nu e sezon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Februarie 14, 2017 Share Postat Februarie 14, 2017 Mersi Paca! Asa sa fie! ...nu eram nerabdator......de mult am vrut sa cumpar asa ceva, nu degeaba mi-am racit gura si licitam, ofertam..... ....dar ar mai fi loc de inca unul in garaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.