Sari la conținut

Suzuki Drz 400 Sm/e/s


mmisulicaa
 Share

Postări Recomandate

forumurile de afara (america?)...pretul uleiului e pe la jumate cand nu e la reducere. cand prinzi o reducere de 50% mergi si-ti iei 4 bidoane de 4 litri cu fise. alta chestie mai e ca drumurile sunt drepte la infinit si o tii in 110-120km/h ore in sir (2 ore). in america de N uleiul la masini se schimba la 5000 (orice masina).

nu stiu din ce experienta se vorbeste in general, dar parca ai luat un dr-z la 35000 km care merge impecabil (pe masurate nu pe impresii ca "trage de rupe" :) cu intretinere la 5000 (intretinere facuta de mine) facuta la noi in tara in conditiile de atunci. tu ai schimbat uleiul la 1500-2000 de cate ori (2-3 ori maxim)? eu la primul meu dr-z acum ceva ani, l-am schimbat de vo 5 ori la 1000 de km ca asa am fost invatat de dealer. ai folosit dr-z-ul vo cateva luni (e diferenta intre a fi in posesie si a-l utiliza) si acum stam de vorba la chestii de finete despre conditii de exploatare/intretinere. scuza-ma dar spun toate astea pt ca asa cum ai intrat tu pe forum si ai citit una alta s-ai ales, asa vor intra si altii ca tine si vor citi ce ai scris si-si vor face o parere "avizata" dupa cele spuse de tine. mi se pare nedrept.

 

despre viscozitatea uleiului s-a vorbit la greu...dealeru e dealer el vinde nu stie ce si cum ca a facut la markering facultate. de ce???? pt ca nimeni nu poate sa stie dupa ureche. sunt lucruri "secrete" cum ar fi dilatarea pieselor. interiorul motorului fiind (logic) mai cald decat exteriorul se dialta mai mult reducand jocul intre piese. joc mic=> ca ai nevoie de un ulei cu o vascozitate mei mica in mare parte nu mai mare. d-aia handicapatu de producator iti da un tabel cu vascozitati si sageti de unde pana unde care e bun. culmea ca 10W40 are cea mai lunga sageata pt ca e firesc. celelalte is date pt ca fie vreodata nu gasesti viscozitatea buna, fie esti pan Irac in plina vara in plin trafic pe la vo 60 grade la umbra (pe vazute nu auzite) in ture mici, fie pan nord la 100 km la ora la minus 25. ei tre sa prevata mapamondul domne nu utilizatorul din brasov si utilizatorul din bucuresti.

treaba cu schimbatul vascozitatii se face in felul urmator ca sa nu-ti bati joc de lume. se ia 10w40 motul de exemplu. se duce esantion la analiza (nou) apoi dupa 5000 km se duce alt esantion la analiza. imediat se schimba uleiul cu 15w50 tot motul. se duce esantion la analiza (din uleiul nou) apoi dupa 5000 km in conditii similare se duce esantion la analiza. se compara rezultatele. atunci imi vorbesti. altfel...e gica garagistu care de abia se pricepe la dacie dar masoara piese de ferari cu comparator dar fara a avea nici macar blocuri in V si platou...bani foarte multi costa astea...

cinstit ai putea zice: eu il schimb la 1000 km, si mi se pare ok....oricine are dreptul la o parere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 230
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

:D Ca sa inchei si sa ma retrag, bagati fratilor ce vreti, cat vreti si cand vreti.

Adiy, barosane, sa ne vedem sanatosi! Ai vazut top end rebuild-ul de la atelajul meu?

:) sa fie! acum m-am uitat! buna treaba la costuri minime! mai mult bagi in placute de frana decat in motor :)). incredibil cat de bine arata motorul dupa atatia ani si km mai ales pt un motor impins la limite.personal (dar e mai mult un moft) as fi schimbat si pistonul pt ca prezinta ceva urme usoare de uzura (excelent pt varsta lui) daca se vede bine in poza. ideea e ca degradarea pieselor are o curba exponentiala. insa astea-s discutii.

Bafta sa ne auzim cu bine!

 

ca sa inchei si eu cu balacarela. producatorii pe langa ca au o armata de ingineri bine scoliti si cu experienta pt care se lupta din greu sa-i obtina pe cei mai buni, mai fac si teste interminabile in tot amarul de laboratoare pe care le au, au motoare de teste etc etc.asta nu e nimic nou. schimbati domne uleiul la 5000-5500 pt pacea sufleteasca nu la 6000 cum scrie (desi daca ala a scris 6000 se poate si la 7000). producatorul da 3 schimburi de ulei la un schimb de filtru. asta zice multe. uleiurile sintetice au proprietati superioare de lubrificatie fata de cele semi sau minerale. singurul lor inconvenient e pretul. uleiul cum zicea Ahile mai sus tre' sa indeplineasca niste conditii minime. scrie pe el. in rest sunt pareri mai mult sau mai putin avizate.

 

in viitorul apropiat eu o sa incerc diverse marci de uleiuri pe care o sa le duc la analiza. asa pt cultura mea generala. o sa revin cu date.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare voua,

 

Detin si eu un DRZ S de vre-o 5 ani si pot sa spun ca e o supermotoreta. Nu am facut hard cu ea, desi a ajuns uneori si in locuri in care cu greu se trecea si cu doi timpi.

Acum, am trecut in zona portocalie pentru padure si m-am gandit sa o schimb cu un supermoto sau sa o transform in ceea ce se numeste SM.

 

Pentru aceasta, va intreb daca aveti cumva de vanzare roti de supermoto sau daca vreunul din voi ar fi de acord cu un schimb.

 

Merci anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Salut,

 

Am de vanzare pentru DRZ urmatoarele:

 

1. Wolfman Side Racks

2. Expedition Dry Saddle Bags negre (http://www.wolfmanluggage.com/index.cfm?fuseaction=product.display&product_id=96)

3. Canistra Rotopax cu placa de prindere pe rack.

 

Una din genti este putin topita in urma atingerii cu roata, dar cred ca am si kitul de reparatie.

 

Costul lor in 2011 cand le-am luat a fost de 550 de dolari + transport + vama.

 

As vrea sa le dau cu 1000 de lei + transport.

 

Pentru mai multe detalii si poze va rog sa ma contactati.

 

http://www.pro-bike.ro/forums/garage/vehicle/133-suzuki-dr-z-400-sm/?tab=images

Editat de tzakedotnet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...

Salut,

 

Pentru spate: http://i33.photobucket.com/albums/d71/HeaD87/DRZ/Thumbs/RearBrakePedal23.jpg

 

(mai multe poze aici: http://www.thumpertalk.com/topic/398990-lowering-rear-brake-pedal-walkthrough/)

 

Pentru fata ai asa ceva: http://www.ebay.com/itm/Suzuki-Front-Brake-Light-Stop-Switch-DR650-DR650SE-DR650S-DR-Z400-DRZ400-DRZ-/310518233734

 

Asta vine undeva sub ansamblul cu butoiasul de lichid: http://screencast.com/t/D1rn5tio1kIh si http://screencast.com/t/YN1FIN4eglB

 

(PS : S-au vandut chestiile mentionate mai sus)

Editat de tzakedotnet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 9 months later...
  • 2 weeks later...

Nu e greu, deloc numai ca eu am cumparat roti negre Excel de SM OEM. Eu schimbam doar lantul si pinionul spate. Discul fata era aproape identic pe ambele roti. Asa arata al meu. Dar dupa o vreme m-am saturat de procedura de schimbare a rotilor si mi-am luat un XT 660 X.

post-15045-0-96080100-1459243285_thumb.jpg

post-15045-0-50211900-1459243302_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

Salutari!



Pentru un posesor de DRZ400s ma interesez, unde se poate cumpara si aproximativ cat costa roata melcata de la senzorul de viteza (de pe roata fata)?


Vorbesc doar de piesa de plastic (alb parca) care e rotit de roata si transmite rotatia la cablul de km.



Mersi!


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, si piesa 6 e compus din 2 piese.

1. Carcasa neagra din metal ambutisat sau turnat parca in care intra cablul de km

si

2. roata dintata din plastic, care e rotit de roata si care roteste cablul la randul lui.

 

Proprietarul motoretei cauta doar roata dintata, din motive de buget probabil.

Tot ansamblul prin cluj e pe la 100E.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...