Lordgrec Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 cu cadrul de Al si bascula carbon prinsa de motor...pozitia pe ea tot ciudata pare si este mai lunga decat M1 11 si mult mai ciobanesc lucrata...sper macar sa fie mai performanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9fingers Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 (editat) cu cadrul de Al si bascula carbon prinsa de motor...pozitia pe ea tot ciudata pare si este mai lunga decat M1 11 si mult mai ciobanesc lucrata...sper macar sa fie mai performanta Nu stiu de unde ai scos pozele, dar ala e un Ducati GP11 (cadru din carbon), in niciun caz modelul cu cadru de Al, cu care vor concura in sezonul actual. Citeste articolul mai bine, sau pune un link sa vedem si noi. A aparut doar versiunea pe care vor concura Abraham si Barbera, de fapt niste replici ale versiunii testate la Valencia recent, supranumita si GPZero. Modele de uzina pt 2012 vor fi altele. http://www.asphaltandrubber.com/racing/ducati-desmosedici-gp12-250hp-karel-abraham/ Editat Ianuarie 22, 2012 de 9fingers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 (editat) cu cadrul de Al si bascula carbon prinsa de motor...pozitia pe ea tot ciudata pare si este mai lunga decat M1 11 si mult mai ciobanesc lucrata...sper macar sa fie mai performanta Asta e cam primul model de anul trecut. GP 11, cum spunea si 9fingers. Dupa aia a aparut GP 11.1 (cu "cadrul" tot din carbon), diferenta cea mai mare vazandu-se la bascula (rasturnata): Apoi s-au facut modificari la acel "cadru" (mai corect spus, parte frontala a sasiului, subcadru), mai exact a fost facut din Aluminiu: Dupa aia, la testele de la Valencia, Desmosedici avea cadru twin-spar din aluminiu: Si ce am vazut la valencia, e diferit fata de ce va fii GP 12. La valencia doar cadrul era nou, in rest totul (inclusiv distributia greutatii) era la fel. Acum, Preziosi a spus ca 90% din motocicleta este complet noua... diferita fata de cea din teste. Editat Ianuarie 22, 2012 de bogdan_gba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 (editat) "Ducati Tests GP12, 250 hp Details Revealed : http://www.motorcycle-usa.com/839/12051/Motorcycle-Article/Ducati-Tests-GP12--250-hp-Details-Revealed.aspx 250 de cai si 360kmh (claimed) deja e ceva destul de serios.Bine,stiu,Ducati nu a avut niciodata probleme ca si forta ci ca handling,dar wow Editat Ianuarie 22, 2012 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 Valentino Rossi: From enemies and allies Grande VALEEEE!!! Primele ture in 2012 Se pare ca nu renunta la vechea Yamaha Noul GP12 este stilizat cu un nou suflet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 Valentino Rossi: From enemies and allies Grande VALEEEE!!! Primele ture in 2012 Se pare ca nu renunta la vechea Yamaha Noul GP12 este stilizat cu un nou suflet. Mi-ai luat-o inainte.. voiam sa postez eu clipul... Parca si mie mi se pare ca este Yamaha WRF.. de cand visez la una.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 (editat) Din cate tin minte, nu este cea de pe care a cazut acum..2 ani? Editat Ianuarie 26, 2012 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 Din cate tin minte, nu este cea de pe care a cazut acum..2 ani? Sincer, nu stiu, dar parca mai are are importanta? A tras mult dupa cazatura aia.. Oricum, sunt convins ca Yamaha are un loc aparte in sufletul lui, asa ca nu ma mir ca pastreaza vechiul lui WR, desi l-am vazut in acelasi clip si pe un KtM de cross. Uite aici putina istorie Rossi: http://www.ducati.com/racing/motogp/valentino_rossi/index.do Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 Uite aici putina istorie Rossi: http://www.ducati.com/racing/motogp/valentino_rossi/index.do Cu bonus de la mine http://www.youtube.com/watch?v=uuYdVniMf-c&feature=related Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentino Rossi VR46 Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 http://www.motogp.com/en/videos/2012/Behind+the+scenes+at+Ducati+Corse+A+sneak+peek+at+the+GP12+1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 (editat) Da, mult marketing, cuvinte frumoase, declaratii optimiste, zambete, multa diplomatie etc, dar nu spun nimic concret.. Mai sunt cateva zile si vom vedea rezultatele. In ceea ce ma priveste, sunt sceptic. Sper sa ma insel... Editat Ianuarie 28, 2012 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 (editat) Xt-ule, nu fi depresiv !! Ia o aspirina http://www.youtube.com/watch?v=kfUGOm_fNI4&feature=related Nu ne place.. schimbam canalul. Noua casca a 'doctorului'. Editat Ianuarie 28, 2012 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Ianuarie 31, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2012 (editat) ceva ce nu am mai vazut pana acum, decat anumite secvente in diferite colaje. si o cursa nebuna din 2012 cu rossi, pasinii etc http://www.youtube.com/watch?v=ntvKS1OH97g Editat Ianuarie 31, 2012 de gixxxer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 Rossi dupa prima zi de teste la Sepang (31.01.2012) : “I’m happy because first impressions are important, and already in the first few laps, I could tell that I like the bike. Ducati did a good job in a just a short time. The bike is beautiful, but more importantly, it’s nice to ride. The riding position has improved a lot, and it’s better on braking and corner entry. I can brake like I want to and take the lines that I like, and I feel comfortable in general. I was able to ride well and not make mistakes, and there’s a reason for that. It means that the bike can be ridden. It’s more agile in change of direction, and it wheelies much less. We’re 7 tenths back today, and of course there’s still a lot of work to do before we can win. We have to improve in some areas: acceleration, electronics, power delivery and setup. I’d say we’ll be able to make a more accurate assessment at the end of the test, because let’s remember, the bike is just 40 days old. To leave here a second back from the top would be okay because anyway, we know that there’s still much more to be done. But one of the best things from today is that the bike reacts well to changes. That enabled us to drop one or two tenths every outing, which means further progress should be possible.” Mai multe aici : http://www.motorcycle-usa.com/839/12134/Motorcycle-Article/2012-MotoGP-Sepang-Test-Day-1.aspx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 Interviu cu VR din luna ianuarie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 N-am putut sa nu imi aduc aminte de Simoncelli uitandu-ma la acel interviu cu Rossi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 DAP.. REST IN PEACE :rose: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 DAP.. REST IN PEACE :rose: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gonzales Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 Superb Asta ne reaminteste tutor de ce anume Rossi e Rossi si nu un oarecare pilot. Fabulos!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 (editat) Editat Februarie 9, 2012 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Februarie 11, 2012 Autor Share Postat Februarie 11, 2012 (editat) http://www.youtube.com/watch?v=Mo4tsDIDsUQ&feature=player_embedded antrenamente ? Editat Februarie 11, 2012 de gixxxer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gonzales Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 One on One: Valentino Rossi & Masao Furusawa Continuing its “ONE on ONE” series, Yamaha has pitted two staples of its MotoGP garage to interview each other: nine-time World Champion Valentino Rossi and former-Executive of Engineering Operations Masao Furusawa. The video is obviously a bit untimely, as Rossi has already made the switch over to Ducati, but the interview proves relevant as he and Furusawa talk about why Rossi made the jump in the paddock from Honda to Yamaha in 2003. If you supplant the appropriate manufacturers’ names, you could almost hear Rossi talking about his reasoning thus far with the Italian racing brand. So far the video series is two-parts long, and has some great insights into the relationship that was the driving force for Rossi joining Yamaha, and for his departure (Furusawa’s retirement from Yamaha being one of many factors in Rossi’s decision to leave the Japanese marque). Over the course of their discussion, fun trivia bits come up, like what Max Biaggi said when Rossi won the opening GP race at South Africa in 2004. Check past the jump to find out what his response was, and to watch the videos in their entirety. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 Spre rusinica mea, nu stiam de acest interviu, desi multe din cele spuse aici, le cunosteam din alte surse. Dincolo de informatia directa pe care ne-o transmit, se poate vedea ce bine rezoneaza cei doi si sunt convins ca asta a fost una din cauzele succesului pe care l-au avut impreuna. Nu pot sa nu remarc si pedigree-ul lui Furusawa san. Samurai, tata! Nu macaronar. Se vede asta si in motocicletele pe care le facea. Cine spunea ca d-zeul motocicletelor este japonez, nu a gresit deloc. Furusawa este unul. Interviul a atins foarte bine si problema legaturii dintre proiectare si dezvoltare si a rolului pilotului in acest proces. Bine de vazut de unii "specialisti"de tastatura, care dau lectii pe acest forum.... Grazie Rossi! Arigato Furusawa san! PS. Oare l-o fi sunat Rossi, cand si-a mancat nervii cu Ducati? De dragul lui Rossi, Furusawa i-ar fi putut da niste ponturi gratis Pretiosului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 http://www.getpersonas.com/en-US/persona/454614 - un "skin" nou pt firefox pt cine e interesat evident ca este cu rossi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.