Sari la conținut

Posesori Moto Bmw - Probleme Automobile Bavaria


Posesori moto BMW  

165 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Am auzit acum stire la TV ca politia romana va achizitiona cateva sute de BMW X3 si 330xd... cu inca cateva zeci de mii de euro echipament per masina...

 

Cum credeti voi ca ii mai pasa cuiva de la AB de niste amarati de motociclisti nemultumiti? :disappointed:

 

Rahatii incompetenti, lasi si corupti (militienii) se vor plimba acum cu BMW-uri de lux, cu tractiune integrala; dar o sa fie mai multa siguranta si mai multa incredere...

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 70
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Voi chiar nu intelegeti ca activitatea MOTO nu-i intereseaza deloc pe cei de la "ab". Cea mai buna solutie pt ei, sa nu fie deranjati cu comenzi de piese si sa nu mai vina nimeni la service moto, in felul asta ar avea spatiu si oameni mai multi care sa vanda masini la barosani si manelisti.

 

Poate ma insel dar la Service moto din Pipera nu vindeau masini si nici nu reparau. Cel putin pana in luna Iulie cand am fost ultima data.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai treci pe acolo. Curtea in Pipera este intesata de masini, incat din strada motocicletele nu se vad. Daca nu esti avizat poti fi convins ca este reprezentanta auto si nu moto. Referitor la ultimile discuti, BMW Germania nu cred ca vrea sa supere cumva conducerea "ab", pt ca deocamdata, sant singurii care in imensa lor bunatate acepta sa faca service-ul pt motocicletele Politiei romane, aceasta fiind singura comanda care conteaza ca valoare si imagine pt BMW in domeniul moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW este o firma premium cu preturi premium. Atunci cand cineva isi cumpara o masina sau motocicleta premium, indiferent de vechime, trebuie sa ia in calcul si service-ul si piesele la pret premium. Asta este valabil in toata lumea!

 

Corect.

 

Ce ar mai trebui insa spus este ca firma premium si preturile premium ar trebui sa se reflecte si in calitatea serviciilor, care din pacate la AB e departe de a fi premium. In lipsa unei calitati a serviciilor, firma respectiva se transforma din "premium" in "scumpa si atat".

 

De aceea de exemplu un neamt mai sarac nu-si ia niciodata BMW, Mercedes sau ceva asemanator, chiar daca are banii achizitionarii unui SH, ca stie ce il asteapta dupa...

 

Corect, neamtul stie ca il asteapta preturi mari la piese si manopera, dar in orice caz va astepta sa si fie tratat la nivel de client de BMW sau Mercedes, ceea ce la AB nu se intampla.

 

Nu exista nicaieri acelasi service cu preturi pt bogati si preturi pt saraci. Dar de aceea exista si service-uri mai ieftine (dar si mai putin dotate si mai putin profesioniste).

 

 

Corect. Insa dupa parerea mea, in privinta moto, service-ul de la AB se inscrie intre cele mai putin dotate (lipsa tester) sau profesioniste (din cate s-au scris mai sus).

 

Personal, fiind din Brasov, nu am avut decat o singura experienta la AB Pipera, am trecut o data, prin August, sa vad daca pot sa comand Tankbag si aparatori de ghidon. Modul in care am fost tratat de flacaul de la piese de schimb si de ceilalti angajati (foarte in ton cu ceea ce s-a spus mai sus) l-as numi - cu mare indulgenta - neprietenos.

 

In final, am comandat marfa respectiva la Contempo in Brasov, am platit 100% avans, s-au livrat in 8 zile, dar si aici m-am lovit de un dezinteres total, in nici un caz nu e un loc unde sa ma intorc cu placere, efectiv am avut senzatia ca ii deranjam.

 

Tocmai de aia nu am incredere in ei nici cu service-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Update despre comenzile mele la Bavaria:

- simeringurile de furca au fost comandate in jur de 27 sept. au ajuns azi, 17 oct.

- un colender si uleiul de transmisie, comandate pe 6 oct. au ajuns pe 12 oct.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa vin si eu cu o poveste adevarata despre AB.

 

In august anul acesta au trecut prin Romania doi prieteni de-ai mei din GB, care se aflau intr-un circuit prin Europa. Unul dintre ei avea un HP2 enduro care ajunsese la 20.000km si trebuia sa ii faca revizia. I-am spus ca avem service in Bucuresti, dar nu sunt sigur ca il vor putea programa de pe o zi pe alta. In fine, sun si spre marea mea uimire cei de la AB sunt de acord sa ii faca revizia a doua zi dimineata, avand in vedere ca este cetatean strain, in tranzit prin Romania. Mergem a doua zi dimineata, la ora 8, lasam mobra, ii spun omului ca il costa 5 mil schimbul de ulei si reglatul valvelor si sa revina peste 4-5 ore. Ne intoarcem pe la ora 16, convinsi ca au rezolvat de mult motocicleta si cand colo ce sa vezi, nici nu se atinsesera de ea. Prietenul meu i-a intrebat daca li se pare normal si i-au raspuns ca normal era sa il programeze peste o luna. Evident ca i-a sarit mustarul, daca nu aveau timp de motocicleta de ce i-au promis, putea foarte bine sa faca service-ul in Sofia si nu trebuia sa mai piarda o zi in Romania. Discutia s-a terminat, citez: "You don't give a shit, do you?, iar raspunsul AUTOMOBILE BAVARIA" a fost: "NO, I DON'T!"

 

Pana la urma la ora 18 motocicleta era gata, ii schimbasera uleiul, insa nu sunt convins ca i-au mai verificat si valvele.

Pretul final a fost de 6 mil desi initial au zis 5 mil si nu i-au dat nici factura, nici deviz de service, nimic, pentru ca era pana de curent sic!.

 

Stefan Popescu

stefan_tiberiu@yahoo.com

Editat de invictus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am primit un mail :

 

"Buna ziua,

 

Va trimitem atasat oferta noastra pentru parcarea si intretinerea motocicletelor in sezonul rece.

Pentru mai multe informatii va rog sa ne contactati.

 

O zi buna,

 

Automobile Bavaria

 

Augustin Ciupitu

 

Sales Representative

 

Soseaua Pipera - Tunari nr 1E

 

Voluntari Ilfov

 

Telefon +40 31 620 10 71

 

+40 31 620 10 72

 

Mobil +40 728.989.578

 

Fax +40 31 620.10.73

 

mailto: augustin.ciupitu@bmwgroup.ro

 

http://bmw-motorrad.ro

 

http://bmw-pipera.ro"

 

 

In atasamentul pdf printre multe numere de telefoane si conturi este :

"Stimate domn,

Va informam ca SC AB SRL va pune la dispozitie un pachet de servicii ce consta in:

- loc de parcare interior;

- intretinere baterie acumulatori;

- schimb de ulei motor si filtru.

Acest pachet este valabil pentru perioada Noiembrie 2008 - Martie 2009.

Pretul pachetului este de 536 EURO (TVA inclus)."

 

Si mai spune-ti ca AB nu se preocupa de motoarele noastre!!! ;) :blbl: ;)

Da-ti fuga ca poate nu mai prindeti loc! Am mesajul primit de pe 21 octombrie. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand... pret cu TVA... tot nu s-a terminat "moda" asta cu preturi cu si fara TVA? De parca nu tot trebuie sa-l achiti; ce faci dupa, traba fiecaruia!

 

Am mai postat si pe alt topic dar imi asum riscul si ma repet, pur cu scop inforrmativ:

La BMW Viena costa "iernatul" normal 169 euro, de la 15oct la 12 apr. Normal, cu intretinerea bateriei si la final se preda gata de drum: cu presiunea la pneuri, se verifica nivelul ulei si moto curata.

 

Mai exista si varianta pe care anul asta o s-o aleg: numai 99 euro "iernatul" pt ca solicit in acest timp sa-mi faca si revizia (de 30.000km); in plus (sau in minus :blbl: ) manopera in perioada asta e cu 10% mai ieftina.

La mine nu este cazul acum dar se poate face si ITP-ul la pret redus in acest timp.

 

Vlad ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la fel cum fiecare dintre noi a avut o problema sau alta cu cei de la AB, nici eu nu am reusit sa evit evenimentele neplacute.

am mai scris despre intamplarea asta si pe "club bmw", insa consider ca e bine de amintit si in acest topic.

asadar acum doua saptamani am sunat sa ma interesez de un set de semeringuri pt furca (si de ulei si de praf) si spre surprinderea mea aveau pe stoc asa incat a doua zi mi le-am si achizitionat.

doua zile mai tarziu aveam deja programare la service sa fac schimbul de semeringuri si de ulei in furca.

am intrat cu ea la 8.30 si am lalait-o prin showroom pana pe la 12.30 cand a fost gata.

eram fericit ca furca mea nu mai "plange" si am plecat.

a doua zi un prieten imi spune razand "bah astia au uitat sa-ti puna doua suruburi la loc!"

constat cu stupoare ca jamba nu este prinsa in jugul inferior(cele doua suruburi lipseau cu desavarsire).

ajuns la service, mecanicul imi spune calm "da...se mai intampla...iti spun eu ce s-a intamplat...am strans cu dinamometrica si probabil nu s-au strans bine si le-ai pierdut...mi s-a intamplat si mie cand aveam un ktm, bla bla bla..."

mi le-a pus la loc in 10 minute si am plecat.

in conditiile astea cum sa pleci linistit cu mobra din service...

un camarad spunea la una dintre intalnirile bmw ca lui nu i-au strans prezoanele la roata spate decat cu manutza...

asta nu mai este indiferenta, delasare sau ignoranta...este tentativa de omor (corectati-ma daca gresesc!)

 

 

sambata asta am avut un incident neplacut pe coclauri...acum trebuie sa ajung iar la doctor cu mobra...

 

ce m-ar putea convinge sa o duc din nou la AB?

 

are cineva un raspuns?

 

 

 

Teo Stefanescu

 

teo_stefanescu@yahoo.ca

0722.30.34.62

 

trebuie sa mai mentionez ceva:

 

gestul baiatului de la piese de a ma servi de dimineata cu cafea sau scuzele nenumarate pe care si le-a cerut mecanicul dupa ce mi-a vazut motorul fara suruburi, se anuleaza in momentul in care constati ca viata iti este pusa in pericol de neatententia si inconstienta de care se da dovada...

 

 

 

PACAT!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia cu ,,iniernatu'' si reduceri la service pe timpul iernii e o chestie normala care se practica peste tot. E logic ca dealerii de motociclete trebuie sa supravietuiasca cumva si peste iarna, dar nu la un pret de 500 de EUR!!! :(

Numai ei de la Ab stiu pe ce lume traiesc :lol:

 

Cativa dintre voi stiu c-am avut accident ( motor cazut pe partea stanga) si cat a trebuit s-astept dupa aceea.

A trebuit sa dau carena dreapta fata jos duminica ca sa ma uit dupa un cablu si ce observ, buza de prindere de la carena(aia care se prinde sub triunghiul de plastic de la semnalizator) era rupta :lol: Probabil ca dobitocul cand a schimbat ghidonul a rupt-o si s-a gandit s-o lipeasca cu scuipat :(

 

Nu mai zic nimic ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt posesorul unei motociclete Honda Varadero,de 3 ani ,si intentionez sa o schimb cu o alta motocicleta(KTM 990 sau BMW R 1200GS Adv.)

Am testat piata pentru un buy-back,si am primit oferte atat de la AB,cat si de la Vindex,respectiv Motomania.Pana aici totul in regula.M-am dus cu Honda mea la AB,sa vada si ei motorul si sa demarez procedura de achizitionare,dar am depasit 30 de zile de la o oferta facuta de Augustin Ciupitu,si acesta mi-a spus ca trebuie sa faca alta evaluare(intre timp am efectuat ,e drept 4000 km.(INTERMOT :laugh: ).Dincolo de faptul ca nu mi s-a spus ca oferta e limitata in timp,(oferta a fost de fapt un mail),am primit asigurari ca in 2 zile voi primi o noua evaluare.Au trecut 7 zile si nimic.Am trimis un mail mai intepat la Augustin Ciupitu,dar omul nu are nici o treaba,pur si simplu imi da cu flit,da senzatia ca nu-l intereseza daca face un contract ,sau nu.Nu ma deranjeaza ca un flacaias increzut se simte atat de important(parca ar fi patronul in persoana!!!!?),mai devreme sau mai tarziu va zbura de acolo,pentru ca nu are nici o idee despre ce inseamna un client si modul de a relationa cu el.Am avut senzatia ca omul nici macar nu a fost interesat sa vada motocicleta pe care o evalueaza(iar eu nici nu am pus vreo conditie de pret sau sa incerc sa obtin mai mult,etc).Ori vand in draci si nu mai conteaza un client in plus sau in minus,ori Ciupitu nu are ce cauta acolo!Eu am pastrat corespondenta cu el,chiar i-am spus ca ma voi asocia cu cei nemultumiti de AB,dar mi-a raspuns ca nu-i pasa de amenintari,ca nu are nimic de ascuns.

In final, cred ca am sa aleg varianta KTM,maine merg la Motomania,cu motorul meu,sper sa gasesc alt fel de oameni,stiu ce ofera,vreau sa vad cum si daca putem demara lucrurile sau,daca nu reusesc acolo,voi lua un BMW din Germania!Dar ma ingrozesc despre ce citesc aici referitor la service-ul AB.

 

 

 

Oprea Dan

opreadan2002@yahoo.com

0723244694

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

......... la Augustin Ciupitu,dar omul nu are nici o treaba,pur si simplu imi da cu flit,.In final, cred ca am sa .....

.

 

Dom' Doctor ..regret ca l-ai cunoscut si matale' pe nea' Augustin...marele mester la dat cu flituri...

poate e ruda cu domnul Schmit ..de la Automobile Avaria..si atunci il doare-n bascheti ..!

 

da ..am scris bine ...vorba invatata de la Huidu...AUTOMOBILE AVARIA !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maine merg la Motomania,cu motorul meu,sper sa gasesc alt fel de oameni

 

sigur o sa gasesti altfel de oameni. chiar daca nu o sa iei KTM o sa revii cu placere pe-acolo sa mai schimbi o vorba cu ei cand esti prin zona

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am stat pe ganduri intre BMW r1200gs si KTM 990 si dupa vizita de la AB m-am hotarat inainte sa fac vreun drive test ca nu are rost sa iau BMW de la AB. cei de la Motomania au fost foarte draguti si m-am hotarat sa iau KTM-ul 990 mai ales dupa ce am facut un drive test. cand vezi oameni pasionati de motare ca la motomania stii ca ai facut alegerea cea buna si mai stii ca orice s-ar intampla nu esti singur. deci ia cu incredere un KTM 990 asa cum sigur o sa fac si eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Mi-am luat un KTM 990,sper sa fiu la fel de multumit de el ca de hondita.Cat despre Ciupitu sa-i fie tarana usoara,ca nu merita mai multa atentie.

Dar ma mira ca s-a terminat aici cu nemultumirile,sa fim doar noi cativa nemultumiti in raport cu o majoritate de oameni satisfacuti de prestatia AB??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am luat un KTM 990,sper sa fiu la fel de multumit de el ca de hondita.Cat despre Ciupitu sa-i fie tarana usoara,ca nu merita mai multa atentie.

Dar ma mira ca s-a terminat aici cu nemultumirile,sa fim doar noi cativa nemultumiti in raport cu o majoritate de oameni satisfacuti de prestatia AB??

 

acum daca ne-am dat cu ktm-ul sigur nu o sa mai fim nemultumiti de AB.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum daca ne-am dat cu ktm-ul sigur nu o sa mai fim nemultumiti de AB.

 

 

Poti fi sigur de asta.De necrezut ce senzatie de placere ai,iar cand o forjezi, tobele scot un sunet super(chiar cele stoc)

AB?Ce-i cu astia,cu ce se ocupa???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... De necrezut ce senzatie de placere ai,iar cand o forjezi, tobele scot un sunet super(chiar cele stoc)...

 

Ghinionul nostru este AB nicidecum BMW...

Sigur este pe undeva un topic dedicat pentru clientii fericiti KTM... De ce nu incerci acolo?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru a reusi sa adunam niste date cat mai concrete, m-am gandit sa facem acest poll.

 

In ceva timp intentionam sa avem o intalnire cu cineva de la Automobile Bavaria, sa ii explicam ce probleme avem. Pentru asta, rog toti posesorii actuali (sau in perspectiva) de BMW, sa raspunda la aceste intrebari.

 

Punctual, fara aberatii, aceste date for fi printate si aratate domnului de la AB. Daca ati avut probleme care merita detaliate, va rog folositi acest topic, clar si la obiect, pentru a putea avea material cu care sa mergem acolo.

 

Trebuie sa schimbam ceva in relatia lor cu noi, fara date concrete nu putem insa sa ne prezentam. La intalnirea BMW, momentan ne adunam cam 10 oameni, cu 10 oameni nu facem nimic.

 

In concluzie, rog votati, detaliati, si pana saptamana viitoare sa vedem ce date se obtin. Poate vom da acest topic si celor de la AB sa intre si sa discute normal, intr-o relatie cordiala firma-client problemelor aparute.

 

Cu respecte

 

 

PS. Va rog lasati si un nume real la fiecare post, si un e-mail de contact, pentru a printa si a pune dosarul in fata domnului de la after-sales si a va putea contacta in cazul in care doreste sa discute fiecare problema cu fiecare persoana in particular.

 

Am sa incep tot eu cu descrierea problemelor pe care le am cu cei de la AB.

 

Probleme Public Relations:

 

Daca doresc sa imi fac o programare la AB (verificare tehnica de exemplu), trebuie sa evit sa sun intre orele 14.30-16.00. Au pauza de masa, nu raspunde nimeni la telefon. Daca raspunde totusi cineva, ma roaga sa sun mai tarziu, pt ca persoana cu care doresc sa discut mananca. Asta ar fi ok daca s-ar intampla la un service Dacia de cartier, sau la o taverna dintr-un sat si vreau sa imi iau o bere. Dar aici discutam de BMW. Mi-am luat BMW pt ca sunt nemti, si ma astept sa primesc si un raspuns din partea lor egal cu banii pe care i-am scos din buzunar ca sa iau motocicleta.

 

Daca sunt acolo, pot sa ma plimb mult si bine prin salon pana cineva ma baga in seama. Poate doresc ceva, poate am bani in buzunar si vrea sa cumpar o motocilceta, sau doar un breloc. Nimeni nu e interesat de persoana mea.

 

Daca totusi cineva ma intreaba ce doresc, in cazul in care vreau sa cumpar piese pentru motoclicleta, nu au nimic, niciodata pe stoc. In afara de cateva geci, 5 perechi de cizme, 10 casti, o sapca, un breloc si 3 cataloage, nu au nimic pe stoc.

 

Daca fac comanda pana la urma, platesc avansul, urmeaza timpul de asteptare. Niciodata, in cazul in care comanda e formata din mai multe piese, nu ajung toate in acelasi timp. Fiind o singura comanda, pt a o finaliza, trebuie sa astept sa ajunga toate piesele, abia apoi pot sa le iau.

 

Nu primesc un telefon: "Domnule Alexoaia, piesele dumneavoastra au ajuns, puteti veni sa le ridicati la ora x in ziua x". Nu, trebuie sa sun eu de zeci de ori, sa primesc raspunsuri vagi, ca "asteptam, reveniti, au ajuns, dar nu toate, poate saptamana viitoare, mai lipseste piesa x, etc, etc". Cand ajung intr-un final toate, daca eu am obosit sa mai sun si ma simt deja prost ca "ii deranjez", pentru ca asta e sentimentul general care il primesti din partea lor, comanda mea poate sta la ei si o luna de zile, ei nu ma anunta ca a ajuns.

 

 

Problema service-casco.

 

Dupa o mica problema cu mobra, a trebuit sa imi schimb niste piese pe casco. Cei de la asigurari, destul de amabili, au incercat sa nu ma intainda foarte mult cu actele, si m-au trimis la AB sa imi faca o constatare si o sa imi dea o lista de piese si preturile aferente pentru a putea sa imidea acceptul de plata si cei de la AB sa inceapa sa lucreze la moto.

 

Ajung la AB, las moto in fata salonului. Ma prezint, imi prezint problema, mi se spune sa incerc peste doua saptamani, ca nu imi pot face constatarea acum. Am explicat ca am venit cu mobra, ca e acolo in fata, trebuie sa fac doar 10 pasi, trebuie sa schimb maneta de ambreiaj, pe care o am in mana, rupta (cumparasem alta si am modificat-o putin sa pot ajunge la AB), maneta de frana, un stop spart, si cateva zgaraieturi pe carene. Nu am avut probleme majore. Mi-a raspuns ca nu se poate, ca au mult de lucru si sa revin peste doua saptamani.

 

Atitudinea generala-ma doare la basca de tine si de mobra ta, eu hotarasc daca si cand iti iau mobra sa ii fac constatarea.

 

Eu, desi aveam un numar de telfon de la cineva de la BMW, ma feream sa sun, pentru ca nu mi se pare normal ca sa mai fie nevoie de interventii, mai ales in asemenea problema minora. Totusi, in momentul in care m-am enervat, am pus mana pe telefon, si in secunda in care cei din salon au auzit un anumit nume, toti zburau prin incapere, si nu am apucat sa ies pe usa, ca la mobra era deja Tibi sa imi ia motocicleta in service.

 

"Deci se poate?", "Da, se poate, dar sa stiti ca avem mult de lucur si ...."

 

 

Probleme Service:

 

Din fericire, nu am avut pana acum probleme cu service-ul. Motocicleta a ajuns pe mainile lui Tibi, norocul nostru ca macar el e acolo, altfel ar fi praf total AB. Nu am absolut nimic sa ii reprosez, ba mai mult, numai cuvinte de lauda, e un mare doctor!

 

AM sunat insa la un moment dat si mi-a fost dat alt mecanic la telefon (Tibi fiind in concediu). Ii explic, am probleme la cutia de viteze, imi sare singura din viteze, nu intra, ramane undeva la un neutru intre a 5-a si a 4-a. Mi se raspunde ca trebuie sa imi schimb uleiul la cutia de viteze, ii explic omului ce model am, F650 din 2007, el continua sa imi spuna, ca poate de la ulei sare. Ma simt prost ca sunt eu dobitoc si nu imi cunosc mobra, si poate chiar am alt ulei pt cutia de viteze si incep sa intreb, citesc manualul, ma interesez pe net. Bineinteles ca nu avea dreptate si incep sa imi fac probleme, oare daca motoclicleta mea ajunge pe mainile lui, ce se intampla.

 

 

Unul din principalele motive pentru care mi-am luat BMW e faptul ca mi-am dorit sa am o motocicleta la care sa ii pun benzina, si sa ii schimb uleiul, nu eu , ci la service. Dau un ban, dar nu imi bag mainile in mobra. Am avut i Jawa, stiu ce inseamna sa desfaci motorul, dar vreau mobra sa ma plimb cu ea, nu sa o desfac. De asta, daca tot dau atatia bani pe ea (ajung al aproape 11.000 de euro in final de leasing pe 2 ani, rate de 360 de euro pe luna) ma astept ca la banii astia (360 de euro e un salar din care multi traiesc si cu 2 copii, intretinere, rate la frigider, mancare si haine pe luna) sa primesc un serviciu de calitate.

 

Ma astept ca atunci cand intru in salon, cu probleme sau doar in vizita, sa ma intrebe cineva daca ma poate ajuta cu ceva, daca vreau sa discut despre modelul de 1200 ADV, sa fie cineva pregatit sa imi explice, si daca incepem o discutie, sa nu plece de langa mine de parca nu as fi acolo, in momentul in care doi italieni imbracati la costum intra in salon si se uita la modelul sport. Stiu, sunt prafuit, cu casca in mana si rucsacul in spate, nu am cum sa concurez cu doi tipi la costum, dar mai sunt inca 2 persoane acolo care ii pot inatampina, si ai macar bunul simt sa te scuzi, daca tu esti singurul care poate vb cu clientii, ca trebuie sa vb si cu ei putin si te intorci la mine.

 

Poate nu sunt bine platiti, poate sunt dezinteresati, poate ii doare la basca si pentru ca nimeni nu le-a explicat ca ei sunt platiti ca sa ma serveasca mine, si daca eu sunt politicos ma astept si din partea lor sa fie la fel, poate nu ne-am ridicat de pe scaun sa le spunem in fata, "mai nene, dar totusi eu dau o groaza de bani pe mobra asta, cum iti permiti sa imi vorbesti si sa ma tratezi asa, stiu, mobra nu e cat un X5, nu castigi la comision asa de mult, dar si eu am exact aceleasi dreptui ca si soferul de X5!"

 

 

 

Codrut Alexoaia

office@zeroweb.ro

0730335588

---------------------------------------------

 

 

 

Deci, nu mai zic si probleme care le-am avut cu cei din brasov, ca nu isi au rostul aici. Ma enerveaza totusi, ca din cauza oamenilor de la noi, eu ajunsesem la un moment dat sa imi urasc mobra. Nu din cauza ca ea era proasta, ci pt ca ma injuram ca trebuie sa ajung la ei la service.

 

Sincer, nu cred ca e normal ca sa consider viabila posibilitatea sa merg la Budapesta sa imi fac revizia de 20.000 de km. Am luat motocicleta din Bucuresti, noua, si vreau sa fie facuta revizia bine aici, de unde am luat-o. La Budapesta am sa ma duc de placere, in concediu.

 

Ba e proasta daca sare uneori din 5 in neutru pentru modelul 2007. BMW traditional sta prost pe cutii, ma mir ca modelle noi au probleme.

La ultima rubrica de intrebari nu prea ai ales bine variantele.

Parca ai zice ca e reprezentanta First Bike. Si mai e si la mama dracului.

Tibi e mecanic bun dar are limitele lui, timp si cunostinte electrice. Si se preteaza si la unele ciobanii , dupa cum am gasit pe motocicleta mea.

 

Ok de-ale mele:

- BMW R80RT de politie reparat la AB prin 2000+, au schimbat din nustiuce motiv, independent de mine prezoanele de bloc-moto-cilindru-chiulasa pe stanga. Nu zic ca nu a mers, dar nu schimbi cu metric 10 de il cumperi din Bricostore!!! Are si ala un cuplu de strangere, are o dilatare, un comportament in timp... Taranie.

- Stoc inexistent

- Sediu plasat la tara, cine zice ca platforma Pipera e un fel de business center al Bucurestiului priveste in viitor peste 50 de ani.

- Un prieten a venit cu R1100GS la ei cu un scurt, au fost in stare in 2 saptamani numai sa zica ce stia si prietenul , ca e scurt si e pe undeva aproximativ, in 2 ore cu aparatul de masura am localizat firul care dadea la masa. Ah , distractia la AB l-a costat vreo 300 RON, pentru manopera dat jos rezervorul. Tibi s-a ocupat.

 

Baity Pera

pera_aleko@yahoo.com

0726177092

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un lc4 si un dakar. Vreau sa vand lc4 si sa nu mai aud de ktm. Raman cu bmw, de care sunt mega-multumit.

 

Ok. Te credem, da enumera in 10 cuvinte ce probleme are LC4 si 10 cuvinte pro GS Dakar...o scurta comparatie asa, ca sa intelegem si noi astia care nu au avut si LC4 si GS in acelasi timp ca sa putem compara clar si pe testate every day. :rock:

 

Multumim. :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...