Sari la conținut

Posesori Moto Bmw - Probleme Automobile Bavaria


Posesori moto BMW  

165 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

BOICOT AUTOMOBILE BAVARIA BUCURESTI

Mai, desi iti inteleg supararea, nu prea cred ca solutia propusa de tine este viabila. Mai ai nevoie de piese intre revizii. Budapesta e departe. Si apoi, ce te face sa crezi ca aia sunt cu mult mai seriosi? Sincer, aud atatea povesti despre neseriozitate in servicii, chiar in vest, incat nu mai iau ca fiind de la sine inteles faptul ca la noi serviciile sunt proaste si la altii sunt bune. S-ar putea sa fie din ce in ce mai proaste peste tot.

Mai degraba o solutie ar fi dealerul de la Ramnicu Valcea. Pana acolo te mai poti duce, desi chiar si pana acolo pierzi patru ore dus-intors.

 

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 70
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mai, desi iti inteleg supararea, nu prea cred ca solutia propusa de tine este viabila. Mai ai nevoie de piese intre revizii. Budapesta e departe. Si apoi, ce te face sa crezi ca aia sunt cu mult mai seriosi? Sincer, aud atatea povesti despre neseriozitate in servicii, chiar in vest, incat nu mai iau ca fiind de la sine inteles faptul ca la noi serviciile sunt proaste si la altii sunt bune. S-ar putea sa fie din ce in ce mai proaste peste tot.

Mai degraba o solutie ar fi dealerul de la Ramnicu Valcea. Pana acolo te mai poti duce, desi chiar si pana acolo pierzi patru ore dus-intors.

 

Spor

sincer pt mine mersul cu motocicleta nu este o pierdere de timp

piese intre revizii gasesti si comandand in alta parte oricum la bavaria nu au nimic pe stoc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ar mai aparea in Bucuresti inca 2 dealeri autorizati BMW sa vedeti voi cum baietii isi imbunatatesc serviciile dar daca aia sunt singurii importatori si dealeri.. fac ce vor bajetii....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer pt mine mersul cu motocicleta nu este o pierdere de timp

Nici pentru mine. Crede-ma ca merg zilnic. Am facut 13000km in sase luni. Nici nu mai stiu de cand nu am scos masina din curte. Dar imi este greu sa imi aloc chiar si cinci ore pentru deplasare la Rm Valcea, revizie (daca se misca excelent si o fac intr-o ora) si retur, in timpul saptamanii. Poate sambata... Dar sambata mai bine merg pe munte. Vezi de ce zic ca nu e o solutie ideala? Este totusi de luat in considerare.

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici pentru mine. Crede-ma ca merg zilnic. Am facut 13000km in sase luni. Nici nu mai stiu de cand nu am scos masina din curte. Dar imi este greu sa imi aloc chiar si cinci ore pentru deplasare la Rm Valcea, revizie (daca se misca excelent si o fac intr-o ora) si retur, in timpul saptamanii. Poate sambata... Dar sambata mai bine merg pe munte. Vezi de ce zic ca nu e o solutie ideala? Este totusi de luat in considerare.

Spor

 

man

crezi tu ca sunt doar 5 ore

ai cam 4 de alergat dus intors si inca vreo 4 pe la service de stat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man

crezi tu ca sunt doar 5 ore

ai cam 4 de alergat dus intors si inca vreo 4 pe la service de stat

Stiu ca ai dreptate, dar asa sunt eu optimist. La mintea mea sunt in stare sa-mi programez sa plec la 7 din Bucuresti, sa ajung la 9 la Ramnicu Valcea, sa rezolv problema pana la 11, sa ma intorc la 13 si sa imi mai programez intalniri incepand cu ora 14, cu gandul ca voi avea timp sa si iau pranzul intre timp. Ce e amuzant e ca uneori imi iese. Chiar spre Ramnicu Valcea, pentru ca am lucrari acolo. Uite, as putea sa leg revizia de un santier, daca se nimereste. Ce idee !...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BOICOT AUTOMOBILE BAVARIA BUCURESTI

 

Sorry ca va intrerup dialogul da' ca sa ramanem oarecum in sfera topicului deschis... poti sa-i trimiti pe bavarezii de dambovita la Satu Mare la dealeru' KTM de acolo (nu dau nume ca sa nu fac reclama, nu?) cu un caiet de notite sa vada cum se face o revizie la un motor. Eu unu' numai acolo am fost si am plecat de fiecare data foarte multumit!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sorry ca va intrerup dialogul da' ca sa ramanem oarecum in sfera topicului deschis... poti sa-i trimiti pe bavarezii de dambovita la Satu Mare la dealeru' KTM de acolo (nu dau nume ca sa nu fac reclama, nu?) cu un caiet de notite sa vada cum se face o revizie la un motor. Eu unu' numai acolo am fost si am plecat de fiecare data foarte multumit!!!

 

Mda, stiu cum se lucreaza la Satu Mare la KTM... si tare as vrea sa se lucreze la fel si pe la Buc la o anumita reprezentanta care ma intereseaza pe mine in mod special.

Dar sa revenim la Rm Valcea... As vrea mai multe detalii daca se poate, eventual de la cineva care a incercat ambele "retete"... Lucreaza mai bine (mai ingrijit) decat cei din Buc? Evident prefer sa merg pana acolo decat la Budapesta.

 

Si la Bucuresti ar fi OK daca Tibi ar avea timp mai mult pentru utilizatorii "normali", sau daca ar trece de la "bijuterit" la supervizarea celorlalti si daca Bavaria ar mai investi niste bani in echipamente si in trainuirea oamenilor. Tibi chiar se pricepe, si daca are chef chiar face treaba buna. Parerea mea.

Editat de classic_vld
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, stiu cum se lucreaza la Satu Mare la KTM... si tare as vrea sa se lucreze la fel si pe la Buc la o anumita reprezentanta care ma intereseaza pe mine in mod special.

Dar sa revenim la Rm Valcea... As vrea mai multe detalii daca se poate, eventual de la cineva care a incercat ambele "retete"... Lucreaza mai bine (mai ingrijit) decat cei din Buc? Evident prefer sa merg pana acolo decat la Budapesta.

 

Si la Bucuresti ar fi OK daca Tibi ar avea timp mai mult pentru utilizatorii "normali", sau daca ar trece de la "bijuterit" la supervizarea celorlalti si daca Bavaria ar mai investi niste bani in echipamente si in trainuirea oamenilor. Tibi chiar se pricepe, si daca are chef chiar face treaba buna. Parerea mea.

 

ce pacat ca nu cu un MECANIC sau 2 se "face" un SERVICE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru a reusi sa adunam niste date cat mai concrete, m-am gandit sa facem acest poll.

 

In ceva timp intentionam sa avem o intalnire cu cineva de la Automobile Bavaria, sa ii explicam ce probleme avem. Pentru asta, rog toti posesorii actuali (sau in perspectiva) de BMW, sa raspunda la aceste intrebari.

 

Punctual, fara aberatii, aceste date for fi printate si aratate domnului de la AB. Daca ati avut probleme care merita detaliate, va rog folositi acest topic, clar si la obiect, pentru a putea avea material cu care sa mergem acolo.

 

Trebuie sa schimbam ceva in relatia lor cu noi, fara date concrete nu putem insa sa ne prezentam. La intalnirea BMW, momentan ne adunam cam 10 oameni, cu 10 oameni nu facem nimic.

 

In concluzie, rog votati, detaliati, si pana saptamana viitoare sa vedem ce date se obtin. Poate vom da acest topic si celor de la AB sa intre si sa discute normal, intr-o relatie cordiala firma-client problemelor aparute.

 

Cu respecte

 

 

PS. Va rog lasati si un nume real la fiecare post, si un e-mail de contact, pentru a printa si a pune dosarul in fata domnului de la after-sales si a va putea contacta in cazul in care doreste sa discute fiecare problema cu fiecare persoana in particular.

 

Am sa incep tot eu cu descrierea problemelor pe care le am cu cei de la AB.

 

Probleme Public Relations:

 

Daca doresc sa imi fac o programare la AB (verificare tehnica de exemplu), trebuie sa evit sa sun intre orele 14.30-16.00. Au pauza de masa, nu raspunde nimeni la telefon. Daca raspunde totusi cineva, ma roaga sa sun mai tarziu, pt ca persoana cu care doresc sa discut mananca. Asta ar fi ok daca s-ar intampla la un service Dacia de cartier, sau la o taverna dintr-un sat si vreau sa imi iau o bere. Dar aici discutam de BMW. Mi-am luat BMW pt ca sunt nemti, si ma astept sa primesc si un raspuns din partea lor egal cu banii pe care i-am scos din buzunar ca sa iau motocicleta.

 

Daca sunt acolo, pot sa ma plimb mult si bine prin salon pana cineva ma baga in seama. Poate doresc ceva, poate am bani in buzunar si vrea sa cumpar o motocilceta, sau doar un breloc. Nimeni nu e interesat de persoana mea.

 

Daca totusi cineva ma intreaba ce doresc, in cazul in care vreau sa cumpar piese pentru motoclicleta, nu au nimic, niciodata pe stoc. In afara de cateva geci, 5 perechi de cizme, 10 casti, o sapca, un breloc si 3 cataloage, nu au nimic pe stoc.

 

Daca fac comanda pana la urma, platesc avansul, urmeaza timpul de asteptare. Niciodata, in cazul in care comanda e formata din mai multe piese, nu ajung toate in acelasi timp. Fiind o singura comanda, pt a o finaliza, trebuie sa astept sa ajunga toate piesele, abia apoi pot sa le iau.

 

Nu primesc un telefon: "Domnule Alexoaia, piesele dumneavoastra au ajuns, puteti veni sa le ridicati la ora x in ziua x". Nu, trebuie sa sun eu de zeci de ori, sa primesc raspunsuri vagi, ca "asteptam, reveniti, au ajuns, dar nu toate, poate saptamana viitoare, mai lipseste piesa x, etc, etc". Cand ajung intr-un final toate, daca eu am obosit sa mai sun si ma simt deja prost ca "ii deranjez", pentru ca asta e sentimentul general care il primesti din partea lor, comanda mea poate sta la ei si o luna de zile, ei nu ma anunta ca a ajuns.

 

 

Problema service-casco.

 

Dupa o mica problema cu mobra, a trebuit sa imi schimb niste piese pe casco. Cei de la asigurari, destul de amabili, au incercat sa nu ma intainda foarte mult cu actele, si m-au trimis la AB sa imi faca o constatare si o sa imi dea o lista de piese si preturile aferente pentru a putea sa imidea acceptul de plata si cei de la AB sa inceapa sa lucreze la moto.

 

Ajung la AB, las moto in fata salonului. Ma prezint, imi prezint problema, mi se spune sa incerc peste doua saptamani, ca nu imi pot face constatarea acum. Am explicat ca am venit cu mobra, ca e acolo in fata, trebuie sa fac doar 10 pasi, trebuie sa schimb maneta de ambreiaj, pe care o am in mana, rupta (cumparasem alta si am modificat-o putin sa pot ajunge la AB), maneta de frana, un stop spart, si cateva zgaraieturi pe carene. Nu am avut probleme majore. Mi-a raspuns ca nu se poate, ca au mult de lucru si sa revin peste doua saptamani.

 

Atitudinea generala-ma doare la basca de tine si de mobra ta, eu hotarasc daca si cand iti iau mobra sa ii fac constatarea.

 

Eu, desi aveam un numar de telfon de la cineva de la BMW, ma feream sa sun, pentru ca nu mi se pare normal ca sa mai fie nevoie de interventii, mai ales in asemenea problema minora. Totusi, in momentul in care m-am enervat, am pus mana pe telefon, si in secunda in care cei din salon au auzit un anumit nume, toti zburau prin incapere, si nu am apucat sa ies pe usa, ca la mobra era deja Tibi sa imi ia motocicleta in service.

 

"Deci se poate?", "Da, se poate, dar sa stiti ca avem mult de lucur si ...."

 

 

Probleme Service:

 

Din fericire, nu am avut pana acum probleme cu service-ul. Motocicleta a ajuns pe mainile lui Tibi, norocul nostru ca macar el e acolo, altfel ar fi praf total AB. Nu am absolut nimic sa ii reprosez, ba mai mult, numai cuvinte de lauda, e un mare doctor!

 

AM sunat insa la un moment dat si mi-a fost dat alt mecanic la telefon (Tibi fiind in concediu). Ii explic, am probleme la cutia de viteze, imi sare singura din viteze, nu intra, ramane undeva la un neutru intre a 5-a si a 4-a. Mi se raspunde ca trebuie sa imi schimb uleiul la cutia de viteze, ii explic omului ce model am, F650 din 2007, el continua sa imi spuna, ca poate de la ulei sare. Ma simt prost ca sunt eu dobitoc si nu imi cunosc mobra, si poate chiar am alt ulei pt cutia de viteze si incep sa intreb, citesc manualul, ma interesez pe net. Bineinteles ca nu avea dreptate si incep sa imi fac probleme, oare daca motoclicleta mea ajunge pe mainile lui, ce se intampla.

 

 

Unul din principalele motive pentru care mi-am luat BMW e faptul ca mi-am dorit sa am o motocicleta la care sa ii pun benzina, si sa ii schimb uleiul, nu eu , ci la service. Dau un ban, dar nu imi bag mainile in mobra. Am avut i Jawa, stiu ce inseamna sa desfaci motorul, dar vreau mobra sa ma plimb cu ea, nu sa o desfac. De asta, daca tot dau atatia bani pe ea (ajung al aproape 11.000 de euro in final de leasing pe 2 ani, rate de 360 de euro pe luna) ma astept ca la banii astia (360 de euro e un salar din care multi traiesc si cu 2 copii, intretinere, rate la frigider, mancare si haine pe luna) sa primesc un serviciu de calitate.

 

Ma astept ca atunci cand intru in salon, cu probleme sau doar in vizita, sa ma intrebe cineva daca ma poate ajuta cu ceva, daca vreau sa discut despre modelul de 1200 ADV, sa fie cineva pregatit sa imi explice, si daca incepem o discutie, sa nu plece de langa mine de parca nu as fi acolo, in momentul in care doi italieni imbracati la costum intra in salon si se uita la modelul sport. Stiu, sunt prafuit, cu casca in mana si rucsacul in spate, nu am cum sa concurez cu doi tipi la costum, dar mai sunt inca 2 persoane acolo care ii pot inatampina, si ai macar bunul simt sa te scuzi, daca tu esti singurul care poate vb cu clientii, ca trebuie sa vb si cu ei putin si te intorci la mine.

 

Poate nu sunt bine platiti, poate sunt dezinteresati, poate ii doare la basca si pentru ca nimeni nu le-a explicat ca ei sunt platiti ca sa ma serveasca mine, si daca eu sunt politicos ma astept si din partea lor sa fie la fel, poate nu ne-am ridicat de pe scaun sa le spunem in fata, "mai nene, dar totusi eu dau o groaza de bani pe mobra asta, cum iti permiti sa imi vorbesti si sa ma tratezi asa, stiu, mobra nu e cat un X5, nu castigi la comision asa de mult, dar si eu am exact aceleasi dreptui ca si soferul de X5!"

 

 

 

Codrut Alexoaia

office@zeroweb.ro

0730335588

---------------------------------------------

 

 

 

Deci, nu mai zic si probleme care le-am avut cu cei din brasov, ca nu isi au rostul aici. Ma enerveaza totusi, ca din cauza oamenilor de la noi, eu ajunsesem la un moment dat sa imi urasc mobra. Nu din cauza ca ea era proasta, ci pt ca ma injuram ca trebuie sa ajung la ei la service.

 

Sincer, nu cred ca e normal ca sa consider viabila posibilitatea sa merg la Budapesta sa imi fac revizia de 20.000 de km. Am luat motocicleta din Bucuresti, noua, si vreau sa fie facuta revizia bine aici, de unde am luat-o. La Budapesta am sa ma duc de placere, in concediu.

Editat de zeroo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt importante si ele, pt ca pe langa clientii care ii au deja, mai sunt si altii care vor sa intre in randul beemerilor.

 

si poate unii au deja un F650 si se gandesc sa isi mai ia un BMW, un 1200 ADV de exemplu, sau F800. sa aiba mai multe.

 

si fiecare, ori deja posesor, ori viitor posesor de BMW, poate lua o decizie si in functie de ce aude si citeste apropos de partea de after-sales, service, daca e nevoit sa plece in Brasov, sau Ramnicu Valcea sau Budapesta pt service, sau pentru piese, se mai gandeste o data, nu crezi?

 

Pe noi ne intereseaza atat actualii posesori cat si viitorii, sa stie ca pe noi ne fac sa lasam marca, si pe ceilaltii ii alunga, si nu datorita mobrei, ci datorita respectivilor de la vanzari de la salon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana acum am avut doar doua drumuri pana la Bavaria. La primul am comandat un set de simeringuri de furca. Ar fi trebuit sa ajunga saptamana asta, desi azi (vineri) nu sunt venite. La al doilea am vrut sa iau mai multe consumabile. Totul a fost ok (desi la 65 lei/litru de ulei de motor 5W40 mi se pare exagerat), pana cand am aflat ca n-au niciun strop de ulei de cutie si transmisie pe stoc, ulei care costa aproape 90 lei/litru. Ma intreb ce s-ar fi intamplat daca as fi vrut sa fac revizia la ei.

 

Lucian Cretu

lucian[punct]cretu[at]prosport[punct]ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlad Codreanu

vlad[punct]codrean[at]yahoo[punct]com

 

Mobra: BMW F 650, BMW R 1200 GS Adventure

 

Plusuri:

Tibi - mecanic excelent, dar mult prea ocupat cu mobrele militiei ca sa aiba timp si de altceva

 

Minusuri:

1. Durata ENORMA de asteptare pentru orice:

Exemplu:

Comand gentile laterale de al plus gentile interioare de plastic. Platesc avans 30.000.000.

Astept 2 luni. Nu vine nimic. Evident cursul se duce in sus. Banii mei raman aceiasi, in lei. Dupa 2 luni si circa 50 de telefoane - se apropia concediul - aflu ca au venit gentile de Al, dar fara gentile de textil. Nu se pot da pana nu vine toata comanda. Asta in conditiile in care comanda era achitata practic 90% - 95% initial. Reusesc sa zmulg gentile de Al dupa un scandal monstru. Intr'un final apoteotic au aparut si gentile de interior.

 

2. Experienta cu revizia de 10.000

Nu am primit nici o fisa de operatiuni. nu mai zic de fisa de tester, pentru ca se pare ca nu au, nu au avut si nu o sa aiba.

Nu au resetat calculatorul de bord.

Nu au echilibrat cilindrii, desi este o operatiune foarte simpla, si simptomul era clar si vizibil - tobele albastrite in mod diferit

 

3. De obicei platesc cu OP. Am avut toate tranzactiile platite asa.

La revizia de 10.000, vin sa ridic motocicleta. Vreau sa platesc cu cardul, pentru ca suma era relativ mica. Cititorul de carduri nu le functioneaza. Spun ca platesc ca de obicei cu OP. Nu se poate. Sa merg sa caut un bancomat. Plec PE JOS, ma intorc PE JOS, prin mizeria si praful care este in zona respectiva - orice reprezentanta care nu se afla in oras dispune de o masina pt clienti, mai ales cand ORICE revizie dureaza, nu mai spun de alte reparatii. La Porsche - 100 m spre oras, se poate. Au la dispozitie un microbuz pt clienti, care ii duce / ii aduce de la / pana la metrou. Asta e. La BMW nu se poate asa ceva. Nci in Pipera, nici in DN1, ambele la distanta mare de oras. Daca in DN1 exista un spatiu de asteptare - Cafeteria, in Pipera nu exista nici macar o toaleta petntru clienti.

Editat de classic_vld
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merita si conteaza.

 

am pornit pe drumul acesta pentru ca sunt unii dintre noi care nu au numarul de telefon care il am eu. Daca ar fi doar pentru mine, eu mi-as rezolva problema, atunci cand ma enervez, dand un telefon.

 

Daca e sa isi rezolve fiecare problema singur, nu va rezolva nimic. Ca sa inteleaga toata lumea, incerc sa fiu cat mai explicit, ca facem treaba asta pentru toti. Si actuali, si viitori posesori. Altfel, chiar nu are nici un rost.

 

Si intr-un final, cei neinteresati de problema, vor disparea de la sine. Asta e un topic specific, special creat pt o problema. Cei care nu au acest interes, treaba lor. Nu e facut sa adunam posturi, e facut sa construim un dosar puternic de plangeri impotriva AB.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mesaj catre BMW Bavaria, in caz ca vor citi vreodata acest topic:

Nu mi-am adus niciodata motocicleta la voi in service din cauza faptului ca nu am incredere in ceea ce faceti voi acolo. Am un prieten caruia, acum vreo 2-3 ani, nu i s-a schimbat uleiul la revizia de 1000, cu toate ca el a platit ca si cum i s-ar fi schimbat. 9 din 10 posesori de BMW sunt nemultumiti de serviciile voastre. Nu vreau sa fac parte din cei 9, asa ca mai bine merg in alta parte unde am incredere in proportie de 100%.

Aveti preturi la manopera pentru bogati. Nu uitati ca un R1100 sau un F poate fi cumparat si de unul mai sarac. Si el are nevoie de service si piese. Nu zic sa faceti pomana, dar trebuie sa va ganditi ca si ala are ceva bani de cheltuit pe motocicleta. Daca preturile voastre sfideaza, omul isi cheltuie paralele in alt service.

Nu uitati ca se va deschide la primavara un service BMW la Rm. Valcea. Oamenii de acolo promit ca va fi un service cu adevarat profesionist. O revizie, un reglaj la injectie sau o reparatie mai complicata nu faci in fiecare zi. Rm. Valcea nu e asa departe.

Pe mine n-o sa ma prindeti niciodata la voi in service. Pentru voi reprezint o "vaca de muls" in minus. Astept service-ul de la Valcea. Mergeti ca pana acum si ca mine vor fi multi.

 

Angelo Brezoianu

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.Am comandat o casca BMW System 5 ,achitat avans peste 50% din valoarea ei la data de 24.04.2008

e-mailuri catre BMW Germania ,nenumarate telefoane la AB , casca a venit la ....24.06.2008 , adica dupa 2 luni !

2.Am intrebat despre posibilitatea unei programari la Service Pipera in vederea aerisirii circuitului frana fata (model F650GS cu ABS)

aerisirea facandu-se cu testerul MoDiTech montat ,raspunsul domnului (?) Cristi Dragan : "Desigur, cand doriti sunati-ma si faceti programare..."

raspunsul lui Tibi in aceeasi zi "Nu avem inca testerul"...mare mincinos Cristi asta ,mare mincinos ,

3.Domnisoara Mihaela prefera sa stea pe Youtube la birou ...de fata cu clientii...care de altfel se pot plimba nestingheriti prin show-room.

4.sa nu fiti vreodata surprinsi daca dupa ce veti achita cea mai scumpa mobra la AB , nenea Augustin Ciupitu nu va va da nici macar un telefon de control dupa ceva vreme sa vada daca ati ajuns cu bine acasa, ...cunosc cazuri clare in acest sens.

5.Daca vrei sa comanzi 11 piese, de preferat sa deschizi 11 comenzi separate , pentru ca daca-ti sosesc 10 piese si n-a venit a 11-a , mai astepti matale ...cu buza umflata !

 

Neprofesionisti e prea putin spus !

mai bine suna "Batjocoritori "

 

 

Iulian Rauta , 0722303368 , iulian.rauta@petrom.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

soringhita@gmail.com

0720 204 742

 

Inainte sa se mute in Pipera era un baiat Cristi la piese de schimb care mi s-a parut foarte priceput si cooperativ.

Acum nu-mi permit sa intru in amanunte deoarece am motocicleta acolo, dar serviciul cu clientii e sub orice critica.

Atat vreau sa pecizez acum, sa se poata trimite un FAX banal acolo iti trebuie mult noroc, deoarece in general nu le functioneaza acest servici.

 

@ classic vlad: suntem foarte departe, acolo la mama lor primesti in timpul reviziei ultimul model sau cel nou aparut in schimb, pentru ati putea face o idee despre noutati indiferent cat dureaza revizia sau reparatia.

 

Bafta

Editat de PHANTOM II
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

edidat la cerere

 

- comandat piese, venit doar o parte din ele. ex. - garniturile de praf de la furca - am comandat un set, a venit doar una bucata.

 

- extraordinari de scumpi. am comandat piese din sua si m-a costat cu tot cu transport 2/3 din cat m-ar fi costat la bavaria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut si eu treaba cu ei .. un deviz de 3080 de eur..am dat 50% avans apoi m-am sucit si mi-am luat banii, am gasit sa comand in alta parte cu mai putine complicatii. in rest am comandat flansa de admisie a venit in 7 zile (deci ok) spite capac portbagaj etc.. au venit repede , totusi e un baiat tare de treaba care a tinut cu mine si a pus pe deviz de reparatie ce a trebuit si ce i-am spus. super ok baiatul.

nu sunt client ab . si dupa ce am citit pe aici nici nu prea vreau sa fiu...

Editat de gabrielleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti preturi la manopera pentru bogati. Nu uitati ca un R1100 sau un F poate fi cumparat si de unul mai sarac. Si el are nevoie de service si piese. Nu zic sa faceti pomana, dar trebuie sa va ganditi ca si ala are ceva bani de cheltuit pe motocicleta. Daca preturile voastre sfideaza, omul isi cheltuie paralele in alt service.

Nu uitati ca se va deschide la primavara un service BMW la Rm. Valcea. Oamenii de acolo promit ca va fi un service cu adevarat profesionist.

Pe mine n-o sa ma prindeti niciodata la voi in service. Pentru voi reprezint o "vaca de muls" in minus. Astept service-ul de la Valcea. Mergeti ca pana acum si ca mine vor fi multi.

Angelo Brezoianu

 

Draga Angi, aici faci niste greseli:

 

1. BMW este o firma premium cu preturi premium. Atunci cand cineva isi cumpara o masina sau motocicleta premium, indiferent de vechime, trebuie sa ia in calcul si service-ul si piesele la pret premium. Asta este valabil in toata lumea! De aceea de exemplu un neamt mai sarac nu-si ia niciodata BMW, Mercedes sau ceva asemanator, chiar daca are banii achizitionarii unui SH, ca stie ce il asteapta dupa... Din pacate in Romania nu prea s-a inteles asta.

Eu am vazut de multe ori pe forum oameni interesati sa-si achizitioneze (de exemplu) F650 sau 1100GS din '94 cu indiferent cati km, doar sa fie BMW si cat mai ieftin; mi se pare total gresit, vezi randurile de mai sus.

Nu exista nicaieri acelasi service cu preturi pt bogati si preturi pt saraci. Dar de aceea exista si service-uri mai ieftine (dar si mai putin dotate si mai putin profesioniste).

 

Cat de scumpa este ora de manopra la AB? La Viena de exemplu este 100euro...

 

2. Cand se va deschide service BMW la Valcea, vor fi aceleasi preturi; poate fi o mica diferenta la manopera (desi nu vad de ce, ca nu face nimeni societate caritabila, iar dotarea unui service, trainingul, investitia etc sunt la fel de scumpe si la Buc si la VL) dar preturile la piese vor fi clar aceleasi. Deci, de ce il astepti pe acela neaparat ? Intrebarea este evident referitor la aspectul financiar...

 

Sper si eu ca acel service va fi altceva macar dpdv al atitudinii fata de client pt ca am vazut in Austria ce inseamna sa fii client la un service civilizat.

Eu am fost odata la AB in Pipera acum cca un an si am fost f dezamagit: doi baietasi (unul era Ciupitu) care stateau pe net, foarte deranjati ca i-am intrebat ceva. Cu moto nu am venit niciodata in RO ca sa am nevoie de service dar am vazut ca sunt varza ca atitudine; la capitolul echipament erau numai niste vechituri prafuite.

De evenimente BMW cred ca nici nu se pune problema...

 

Parerea mea: postul asta este bun ca idee, strangeti cat mai multe cazuri impreuna si faceti o maaare reclamatie. Neaparat, faceti reclamatie serioasa la MĂźnchen, de acolo poate veni o eventuala schimbare.

 

Vlad :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare de-a dreptul aberant sa fi nevoit sa platesti avans pentru orice nu au ei pe stoc....Recent mi-am comandat suportul de la reglajul amortizorului spate si pentru 60ron a trebuit sa ma duc pana-n pipera , sa bat tot orasul ca sa platesc avansul. Nu mai zic ca am facut comanda in august si mi-am luat suportul vinerea trecuta dupa ce am sunat eu la ei sa ma mai interesez de comanda. Omisesera sa ma anunte ca a venit....

Este oarecum normal sa ceara avans pentru comenzi cu valoare mare...dar sa fi nevoi la avans si pentru comenzi mici de pana-n 200-300ron in conditiile in care ai mai cumparat de 15 ori de la ei chiar imi pare de kko. Daca tot insista sa platesti avans sa-ti dea macar posibilitatea sa faci plata online.

 

Remus Busuioc

remus[punct]busuioc[at]gmail[punct]com

0722413989

Editat de Trumansky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io-s din Gorj si am apelat o singura data la cei de la AB si am fost exagerat de dezamagit.In primul rind,profesional mi s-au parut foarte slabi si in al doilea rind,pe linga aroganta specifica celor care se vad pe la firme mari angajati peste noapte,dispun si de o delasare de invidiat.Am fost lasat sa astept ore in sir,apoi plimbat de la unu' la altu'...ca in final sa mi se raspunda cu mult profesionalism ca "poate este de la..." si sa las motorul acolo si sa revin peste circa...sau cu un telefon!Intrucit problema mea era una destul de minora,care se putea rezolva pe loc,am preferat sa plec asa,iar ajuns in Gorj am apelat la un prieten care are un magazin de piese si accesorii auto,prieten care mi-a comandat pe internet cele necesare.Prin magazinul lui,piesele comandate au sosit in cinci zile lucratoare si ca preturi au fost socant de mici fata de ce imi spusesera cei de la AB.De atunci,apelez atit pentru mine cit si pentru alti amici motociclisti la bunavointa prietenului cu magazinul de piese si la partea de service ma descurc singur in garajul propriu.Ca atare,nu voi mai pune piciorul in veci in curtea celor de la AB si sfatuiesc si pe altii sa incerce sa se descurce fara ei,fiindca numai asa,raminind fara clienti,poate vor realiza greselile pe care le fac.Degeaba firma BMW este una de elita,daca cei de acolo o fac de ris...iar serviciile si preturile umflate artificial te fac sa te iei cu miinile de cap. :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ce dracu ma,chiar asa s-a imputit treaba la ei? :unsure:

Din cauza accidentului eu nu am mai ajuns la ei in noua locatie,dar in Baneasa nu am avut problemele astea.

La piese de schimb era un baiat fain,amabil,intodeauna m-am inteles bine cu el,piesele soseau la timp,la mecanici era Tibi,iarasi fara probleme..preturile mari la piese,dar sunt la fel ca la japoneze,doar ca la astea astepti cu lunile dupa ele..

Este drept ca fiind mobra veche nu ma duceam decit pt.balansul injectiei si tacheti odata la 10.000,restul faceam in garaj.

Proaste vesti aud..

Luigi Vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi chiar nu intelegeti ca activitatea MOTO nu-i intereseaza deloc pe cei de la "ab". Cea mai buna solutie pt ei, sa nu fie deranjati cu comenzi de piese si sa nu mai vina nimeni la service moto, in felul asta ar avea spatiu si oameni mai multi care sa vanda masini la barosani si manelisti. Cred ca recordul la comenzi piese il am eu cand anul trecut am comandat semnalizatorul spate si l-am achitat integral si l-am primit dupa 5 (cinci) luni. Acum am trecut la Suzuki si trebuie sa spun ca am cazut din lac in put. Piesele vin in 5-10 zile, dar preturile sant cu 30-200% mai scumpe ca la BMW, comparatia este intre F650/99 si DL650 V-Strom. Mecanicii de la B&S sant tot de-ai nostri, lucruri simple si comune le stapanesc ,dar daca ai o problema mai delicata/rara, dau din colt in colt, iar ingineri care se fataie prin service cu laptopul la sub brat, nu-ti sant de nici un folos. :disappointed:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...