RvsS Postat Septembrie 16, 2007 Share Postat Septembrie 16, 2007 Buna ziua, M-am alaturat posesorilor de ZZR, folosesc cea mai mica cilindree, 250 cc. As vrea sa intreb: 1. are cineva un manual de utilizare ? Am gasit doar pentru 400-600 cc. 2. stiu ca la zzr pornirea la rece dureaza mai mult si se folosete socul - choke. Totusi, dureaza mult, trebuie lasat undeva la 6-7000 rpm pe choke multe minute, este normal ? 3. In Repair Manual Supplement pentru 250 cc pe care l-am gasit pe net se specifica schimb de ulei si filtru la doar 1000 km, este normal ? 4. Exista un ulei recomandat pentru acest tip de motor. Va doresc plimbari fara incidente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexRap Postat Septembrie 16, 2007 Share Postat Septembrie 16, 2007 salut si eu am un zzr desi ii putin mai vechi ( ninja 250 ) din 1996 merge inpecabil . eri am facut o prostie si am caut pe loc am niste piese care trebuie inlocuite ma ajuta cineva cu gasierea lor ? sti cineva unde gasesc ? la un pretz cat mai mic --- Mesaj completat în 16 Sep 2007 10:53 ------------- Buna ziua, M-am alaturat posesorilor de ZZR, folosesc cea mai mica cilindree, 250 cc. As vrea sa intreb: 1. are cineva un manual de utilizare ? Am gasit doar pentru 400-600 cc. 2. stiu ca la zzr pornirea la rece dureaza mai mult si se folosete socul - choke. Totusi, dureaza mult, trebuie lasat undeva la 6-7000 rpm pe choke multe minute, este normal ? 3. In Repair Manual Supplement pentru 250 cc pe care l-am gasit pe net se specifica schimb de ulei si filtru la doar 1000 km, este normal ? 4. Exista un ulei recomandat pentru acest tip de motor. Va doresc plimbari fara incidente. eu la pornire il tin cu choke pe la 3000-4000 de ture cel mult cateva minute ( pan fumez o tigara ) schimbu de ulei din cate stiu eu se face pe la 6000-8000 de km depinde si cum mergi cu moto si uleiul care trebuie pus ; grade : se of sf class. vascozitatea SAE 10w-40 , 10w-50 , 20w-40 , 20w-50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Septembrie 16, 2007 Share Postat Septembrie 16, 2007 (editat) AlexRap - despre ulei - da, asta este ceea ce scrie si la mine sub sa. Oare unde se gasesc aceste uleiuri ? Sunt speciale pt. moto sau se folosesc si la masini ? Inca ceva - Exista un indicator de benzina pe bord undeva ? Cand dau cheia pe On se aprinde becul de la Neutral si becul de la Oil. Cel de la Oil nu se stinge pana cand nu pornesc efectiv motorul. Nivelul la ulei este ok, dar stiam ca la masina se sting totusi indicatorul acelasi inainte de a porni motorul. Editat Septembrie 16, 2007 de RvsS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Septembrie 24, 2007 Share Postat Septembrie 24, 2007 Stie cineva cum se poate modifica relantiul ? (acel idle setting in engleza). Am inteles ca exisa un surub undeva, dar nu stiu unde. --- Mesaj completat în 28 Sep 2007 18:23 -------------Imi raspund singur - exista un butonas pe partea stanga, sub butonul de unde se regleaza fluxul de benzina - din rezervor, respectiv rezerva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carstoc Postat Octombrie 2, 2007 Share Postat Octombrie 2, 2007 Mi-am pierdut cheia .... stie cineva ce solutii am ???? Sa schimb contactul/butucul(butucii defapt)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C.C. Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 Salut, Am de schimbat cateva piese la ea(nu parti ale motorului, scarite,toba, chestii fizice sa zicem) se potrivesc de la cea de 600? Modelul e zzr 400 din 96... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Octombrie 15, 2007 Share Postat Octombrie 15, 2007 cine e cu ZZR-ul care-l tine in fata scarii pe Aleea Hobbita, vis-a-vis de Nufarul? PM me, sa vb, poate iesim pe la o bere. eu sunt cu Fazerul rosu, blocul celalalt, dinspre Pantelimon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 In principiu se potrivesc, vezi de pe ce model iei, ca difera nitzel cel de dinainte de '93 si cel incepand cu '93. 400 si 600 sunt pe acelasi "calapod". Salut, Am de schimbat cateva piese la ea(nu parti ale motorului, scarite,toba, chestii fizice sa zicem) se potrivesc de la cea de 600? Modelul e zzr 400 din 96... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doc_exe Postat Noiembrie 4, 2007 Share Postat Noiembrie 4, 2007 miam luat un kawasaki zzr 600 gandturismo din italia.... poze un pic mai tirziu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kninja Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 (editat) miam luat un kawasaki zzr 600 gandturismo din italia.... poze un pic mai tirziu In profil la tine scrie ca vrei ZZR 400 ! Cum ai ajuns sa iei ZZR 600 ? Sper ca nu le-ai confundat Asteptam pozele promise... ca s-a facut tarziu ! Editat Noiembrie 16, 2007 de kninja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doc_exe Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 URGET !!!!!!!! Va rog de un ajutor posesorii de ZZR 600 sami zica unde este afishat codul VIN pe aceasta motocicleta !!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 URGET !!!!!!!! Va rog de un ajutor posesorii de ZZR 600 sami zica unde este afishat codul VIN pe aceasta motocicleta !!!!!!!! vezi aici: VIN = frame number Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doc_exe Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 merci de attach ...cred ca ma va ajuta la o kestie..cit despre vin ...el deste din 17 cifre....adica caractere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Decembrie 14, 2007 Share Postat Decembrie 14, 2007 VIN Are 17 caractere abia dupa 1999 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doc_exe Postat Decembrie 14, 2007 Share Postat Decembrie 14, 2007 vinu are 17 numere de cind este el,, dar nui asta kestia... deci sa zic si eu : ------------------------ Astazi mi-am inregistrat motocicleta si mi-am luat numere. Am avut ceva probleme cu biricratia care este in organele de drept la noi in tara, unul din experti a banuit ca motocicleta este mai veche de 10 ani , (la noi este limita de virsta), in documente e mentionat ca anu primei inmatrikulari 1998, care si este defapt . Insa acest expert nu a putut sam idemonstreze din ce an e motocicleta insa eu iam demonstrat ca din 1998. Insa el oricum sa incapatinat si a scris la in document ca anul de producere este ne identificat. Povestea abia incepe) Merg cu aceste documente la centrul unde se pun la evidenta motocicletele si de unde sa iau numerele de inatriculare, in ordin unde expertul a mentionat ca anul este ne identificat, ashtea de la centru zic ca ei nu pot sa scrie pe Certificatul de inmatriculare anu8l de identificat, il suna pe expert si ala ii zice (aici e cea mai mare poanta) sa scrie in document la anul productiei 1111 acum dupa documente am o motocicleta din anul 1111 ))))))))))))))))))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doc_exe Postat Ianuarie 19, 2008 Share Postat Ianuarie 19, 2008 hai ca pina la urma au hotarit sa nu scrie nimik la anul de producere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sm0k3 Postat Ianuarie 23, 2008 Share Postat Ianuarie 23, 2008 salutare. am si eu un zzr400 din 95` luat in noiembrie 2007. ce as vrea sa va intreb ... am o dilema in legatura cu instalatia electrica deoarece knd il pornesc odata cu farul se aprind si semnalizarile pe fata si raman aprinse cum ar fi pozitii ... knd semnalizez stanga/dreapta functioneaza cum trebuie dar in rest stau aprinse odata cu farul ... este normal sau trebuie sa o duc la un electrician auto sa se uite la ea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Ianuarie 25, 2008 Share Postat Ianuarie 25, 2008 Salut ! Sunt foat iteresat de achizitionarea unui zzr de 600 . Vreau sa va intreb ceva: unde este posibil sa aiba limitare ? n carburatoare sau la galerie ? De ce va intreb ? Am gasit una la cineva din 92 ( cere 1300 euro pe ea, destul de putin ) dar zice ca in treapta 5 si 6 nu trece de 120 . In a 4-a, zice ca a ajuns la 180, dar daca schimba a 5-a, da in nas si se plafoneaza la 120 . Sa fie din limitare ? Ce-mi recomandati sa iau ? Pe aceasta , la 38000 km, (asa zice , este vopsita de el proaspat, neagra ) sau una din 1993, la 2000 de euro , la vre-o 40000 ? Sau daca aveti alte cunostinte de vre-una, preferabil dupa 1993, in jurul a 2000 de euro ? Va multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Ianuarie 25, 2008 Share Postat Ianuarie 25, 2008 salutare. am si eu un zzr400 din 95` luat in noiembrie 2007. ce as vrea sa va intreb ... am o dilema in legatura cu instalatia electrica deoarece knd il pornesc odata cu farul se aprind si semnalizarile pe fata si raman aprinse cum ar fi pozitii ... knd semnalizez stanga/dreapta functioneaza cum trebuie dar in rest stau aprinse odata cu farul ... este normal sau trebuie sa o duc la un electrician auto sa se uite la ea ? nu, e ok asa, lasa motoreta sa nu ti-o strice vreun meseriash. Variantele pt unele piete (ex Marea britanie, USA, japonia) au caracteristici diferite. De ex al meu pt austria are 500 cmc.... varianta cu semnale aprinse mereu o gasesti si la masini,asa prevad regulile in tarile astea mai pretentioase, deci nu iti fa griji,e bine asa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doc_exe Postat Ianuarie 26, 2008 Share Postat Ianuarie 26, 2008 prin semnalizari intelegi avertizoru de viraj ? daca da..nush la mine nu e asha..si nu cred ca e normal.. dar nu vad cu ce tear deranja )) asha un pik mai exotik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micaradu Postat Ianuarie 29, 2008 Share Postat Ianuarie 29, 2008 La ZZR-ul meu am observat un mic ticait dinspre motor care sa manifesta pana pe la 3000rpm. Am inteles ca ar putea fi lantul de distributie. A mai avut cineva problema asta? Stie cineva daca se poate tensiona mai mult cu ajutorul intinzatorului? Zgomotul e destul de slab, dar e enervant. O alta intrebare ar fi daca a gresat cineva vreodata "incheieturile" basculei spate si ce a folosit pentru asta. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 nu am citit acum 42 de pagini cap coada dar din cate am vazut nici un zzr de 1400? mare pacat... la cati posesori de busa, mai nou am vazut si busa 2008 . 1400 le se fabrica de cativa ani totusi si este o mobra valabila dupa parerea mea. ca nu am experienta pt asa racheta si nici bani inteleg dar chaiar nici un flagship kawa la 15+ buse de pe forumu asta? nu sunt fanboy kawasaki inrait dar deja mam saturat de propaganda gen busa rullez eh, va las cu un clip pe care poate lati vazut deja sau nu.... . cred ca muzica motorului imi placea mai mult ca soundtrack totusi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micaradu Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 (editat) Eu cel putin nu vad utilitatea unei astfel de motociclete in tara noastra. Sporul de performanta e dublata de o crestere destul de mare a consumului si dimensiunilor. In acelasi timp creste greutatea si scade manevrabilitatea. Caracteristicile foarte bune de touring il fac un motor excelent pentru tari cu o retea de autostrazi vasta, ori pe plaiurile noastre dacice nu prea e cazul. ZZR1400 e un motor superb, un tourer de mare viteza. Pentru noi cred ca 1000-1100 e prea destul. Cel putin pentru mine 600cc e idealul. Exista si aici un segment de utilizatori similar overclockerilor care fac orice pentru a avea performanta suprema si cred ca aici exista o nisa si pentru ZZR1400. Oricum mi se pare mult mai reusit ca design decat busa. Editat Ianuarie 30, 2008 de micaradu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 ca si performanta pot sa zic *,* ca imi ajung cei 60 de cai de pe gpz. viteze de 170 is foarte lejere pt ea deci nu cred ca este nevoie de mai mult. zzrul de 1400 in schimb las lua ca o jucarie... si sincer busa pt ce e buna? nu e mare? nu e grea? nu o depaseste un supersport de 600 in jos pe serpentina? stiu ca 1400ele e 'overkill', ma intrebam numai cum se face ca nu se gaseste pe la noi pe cand busa este in abundenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micaradu Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 Pai nu spuneam oricum ca Busa ar fi mai buna. Sunt cam acelasi lucru ambele. In schimb, la Busa, nu imi place deloc nici designul. Imi place cum arata zzr1400 in schimb, desi nu as cumpara una. Nu stiu ce se intampla pe aici....a vandut toata lumea zzr-urile? --- Mesaj completat în 07 Feb 2008 10:41 ------------- ZZR-ul meu va face o scurta vizita in service cand se va mai incalzi vremea. Schimb de ulei, schimbat suruburi carene, intins si curatat lant, etc. Problema e ca am un mic ticait in motor si nu am idee daca e de la intinzatorul de lant sau distantele de la supape. Motorul merge chiar ok si zgomotul nu e prea puternic. Aveti idee de la ce poate sa fie. De asemenea, sa bag uleiul recomandat pt climat cald sau rece? Inclin spre cel pentru climat cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.