AsubayaH Postat Martie 16, 2006 Share Postat Martie 16, 2006 (editat) 1. Cine stie de unde pot achizitiona placute pentru GS500E fata spate din Bucuresti si cam la ce preturi? 2. Stie careva placutele noi cam ce nr de km rezista ? 3. Intreb deoarece cred eu ca sunt uzate frana este foarte buna dar se aude un mic tiuit oare am dreptate? 4. Pot sa le verific cumva starea fara sa demontez ? Multumesc si scuze de deranj sunt incepator Editat Martie 16, 2006 de AsubayaH Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel Postat Martie 16, 2006 Share Postat Martie 16, 2006 Teoretic, cand sunt foarte tocite iti scade nivelul la lichidul de frana. Eu asa am constat. Cand nu mai era nici pe minim am demontat placutele si erau super tocite. De abea se mai vedea linia aia de pe mijloc. Oricum in spate e mai usor de verificat. Se scot mai usor, fara sa demontezi etrierul. Pe fatza ca sa faci o verificare buna ar trebui sa il demontezi. Dar probabil e si o alta solutie pe care nu o stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Martie 16, 2006 Share Postat Martie 16, 2006 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v.i.p.andr3i Postat Aprilie 24, 2006 Share Postat Aprilie 24, 2006 Cumpar placute de frana pt fatza pt un scuter aprilia Gulliver de 49ccm. De unde sa ma duc si eu sa iau? Eu sunt din Buc. Astept reply-uri. MS!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLB Postat Aprilie 26, 2006 Share Postat Aprilie 26, 2006 Cumpar placute de frana pt fatza pt un scuter aprilia Gulliver de 49ccm. De unde sa ma duc si eu sa iau? Eu sunt din Buc. Astept reply-uri. MS!!!! LUCAS: 57,00 RON Posta, ramburs ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...