Sari la conținut

Cati am inceput pe comuniste?


Gixu.
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 59
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

o sa razi dar ea la mama ei era o honda......de prin `69.

dar fiind facuta la noi a iesit ce a iesit - mi-a povestit taica-meu ca a vazut multe honde/mobre aruncate in canale - alea navigabile - din orase in olanda prin `72...va dati seama ca si la mama ei era un model foarte reusit......

 

"motoreta brasoveana" - pentru ca asta inseamna "mobra" - este o comunista; se facea la romani sub regimul comunist !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tzaa.Si acuma tin minte cand eram mic si isi aranja tata simsonul .Eu personal am inceput pe simson SR2 acuma 3 ani(inceput cu ghilimele).Am acuma si o kawa VN dar nu stiu...parca imi e greu sa nu ma mai plimb si cu simsonetele.Plan de viitor...nimica nou,aceleasi obiective si anume:drumetii aventuri pe 2 roti cunostinte etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe comunista am inceput si eu As vrea sa precizez ca atunci erau mai comuniste toate Cine avea un BMW era fericit Asta se intampla in anii 85...deci de mult tare /...Jawa de mai toate felurile Dupa o pauza virusul a rabufnit si am incercat si prietena cu ochii migdalati Un GS 500 de care am fost foarte multumit si mai apoi CBR-ica F3 din semnatura de care sunt eminamente indragostit Am insa in ograda o mobra si un Minsk cu care isi face ucenicia fiul meu ca deh pasiunea e pasiune si e in sange

 

 

Cat despre comuniste stricate ...se strica- logic -dar ca nu se pot face si-ti mananca sufletul...asta depinde si de mana care incearca reparatia....no offence

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hehehe tot felul de povesti...eu pot spune ca am luat virusul de la binicul meu cu un IZH 56 , cand ma plimba in atas........, cand mi-am luat permisul mi-am luat prima motoreta MZ TS 250, care a urmat un kawa Vulcan 400 si la care am ramas cu el, nu m-a dezamagit niciodata pana acum, si in paralel readuc la viata izh-ul......deocamdata mergem inainte si la mai multe plimbari si comuniste reconditionate! numai bine!

 

 

C.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cz 513 cross :D mai smecher :laugh: prin clasa a-7-a motocicleta care ma invatat sa injur

de aici ti-se trage tie andurismul, :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de aici ti-se trage tie andurismul, :laugh:

Marea majoritate au inceput pe comuniste deoarece revolutia a fost acum 19 ani asa ca nu au inceput pe comuniste doar cei care si-au luat carnetul in primul an de democratie . An in care scoala se facea tot pe comuniste si de cumparat nu gaseai altceva si nici bani nu tare erau.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin 2006 mi-am cumparat primul motor IJ Planeta 5. Apoi in primavara 2008 l-am dat si mi-am cumparat un Suzuki GS500. L-am vandut si pe acesta toamna aceasta pentru ca imi doream ceva enduro (mi-era dor de IJ). Acum am cumparat o Kawasaki KLE500 si sunt tare mandru de ea. Abia astept primavara sau macar zilele cu soare sa ma mai plimb cu dansa.post-13848-1229884161_thumb.jpgpost-13848-1229884197_thumb.jpg

post-13848-1229884604_thumb.jpgpost-13848-1229884614_thumb.jpgpost-13848-1229884623_thumb.jpg

post-13848-1229884308_thumb.jpg post-13848-1229884315_thumb.jpg post-13848-1229884322_thumb.jpg

Editat de DHL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am orins gustul furându-i Voschdul unui unchi, apoi cu o nipra a unui prieten din PiteÂşti. Prima moto achiziționată a fost o Planeta 5, refacuta cap-coada de Pedros, să-i trăiască neamu' 1000 de ani, apoi m-am dedulcit la japo Âşi mai târziu mi-am întors din nou fața spre comuniste Âşi clasice.

Editat de mihai_prd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima mea motocicleta o java 125,am luat-o cu roaba ca erea demontata doua drumuri am facut cu piesele sa le duc acasa, asa ca ma-m apucat de treaba cu un amic sa-i dam viata motocicletei,habar nu aveam noi atunci de mecanica sau electrica plus ca piesele ereau gramada, dar hotarirea noastra a fost de neclintit vroiam motor cu orice pret si la-m avut dupa 3 luni de munca am pornit-o :laugh:,cind am venit acasa din armata nu am mai gasit decat telescoapele care le sudase tata la bolta si acum dupa atatia ani sint tot acolo restul la fiare vechi,eu as fi vrut s-o pastrez dar....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

prin 84' ma tot uitam la un vecin toata ziua cum de plimba cu o mini mobra noua daduse 4200 lei pe ea , m-am imprietenit cu el si ma lasa sa sterg cu cirpa, niciodata nu mi-a dato sa ma plimb si eu,,,, pina in 87' cind am dat de permis, deprinsesem, tot ce inseamna echilibru,plecare si oprirea,vitezele,cu mobrele prietenilor de cartier.Prima motoreta K 175,tatal voshodului, o adevarata motocicleta de viteza la acea vreme, de bucurie am baut ,mau prins baieti si a ramas permisul la ei si 3 ani pauza ca nu mai aveam voie sa dau de permis :o .In 90' am luat iara tidula,si am scos pirleala pina in prezent cind am schimbat peste 40 de motorete. Nu o sa uit niciodata cum isi stergea vecinul meu de la parter,MINI MOBRA, frumoase vremuri. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu sant mai precoce... :o la 9 ani,am inceput sa merg pe scuter manet(al tatalui meu..)in 1990 cand am luat permisul,am circulat vreo 2 ani cu o jawa 250cmc...apoi au urmat simson ,panonia 250cmc,cz sport,mz 250es,tmz tula 200,ij festival,mz 250 etz,nipru,kawasaki gpz 500s,yamaha r6...cand am timp,voi face o selectie printre foto si o sa postez cu fiecare moto in parte... :( (nu aveam echipament de protectie..aveam o pereche de blugi,adidasi,o geaca piele si o casca ruseasca...si am ajuns pana azi fara evenimente nedorite...acum daca nu ai echipament de fite,nu esti la moda...primul lucru care se intreaba in cazul unui accident e daca a avut echipament,nu daca era vinovat sau nu...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am inceput la 14 ani pe o bicicleta cu motor, Pegas Practic cu motor UZ2 rusesc (tinut in pod de bunicu). Apoi la 16 ani pe Scuter Manet de 98 ale unchiului meu (2 buc demontate), am mai cumparat una. Dupa ce mi-am luat permis, CZ125, MZ TS 250, Hoinar (a lui frate-meu), Jawa 350 (frate-meu), IJ 56 cu atas, Dnepr MT11 cu atas

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Mobra a fost inceputul dar doar cu Planeta am poze,restul este in suflet !!

post-15897-1232826014_thumb.jpgpost-15897-1232826028_thumb.jpg

 

nenorocita aia de mobra ...i-am schimbat motoru`; degeaba....mi-am gaurit 2 perechi de pantofi dand la kickstart-u ala...pana m-am enervat, am dat pedala jos si m-am dus cu ea la un nene care mi-a sudat o teava zincata peste rahatelu` ala de pedala......cand ti-era lumea mai draga mai crapa ceva la ea.....

 

daca te prindea ploaia pe ea nu era problema; in schimb daca vroiai sa pleci din nou, asa, pe ploaie...adio; am impins la junghiu` ala de mi-a venit acru....

n-am absolut nici-o amintire placuta de la nenorocirea aia de mobra....

Am facut de vreo 2 ori Transfagarasanul cu Mobra,la mare am fost si pe la munte,daca era reglata mergea.

PS:si eu am dat la pedala pana am gaurit adidasii,se miscase platoul de la aprindere !! :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 16 ani am ciordit mopedul lui unchemiu, care oripilat de gestul meu, mi la daruit.., apoi am chinuit o perioada o mobra 50 super cu ajutorul careia, odata, am razuit iarba pe cativa metri ai unui sant.., a urmat un Voshod cu care am luat pieptis (pe o roata) un corcodus care nus ce dreakuy isi gasise sa creasca chiar in fata unei discoteci.., urma un Mz ETZ(roz!) care o fost numa bun de speriat pestii cand cazui cu el de pe dig in lacul Cernica, nevasta-mea stie! vasnic pasager ce era, Mz-ul, ca un bun afacerist ce sunt , l-am dat la troc pe o iawa 350 pe 6v cu care am batut recordul de viteza pe drumul Buc_targoviste, cand am reusit sa fac traseul in 9 ore.., am luat apoi un nipru pe 6v care a reusit in 2 luni sa nu se strice niciodata si pe deasupra sa aibe doar un singur defect, pornea numa la prima pedala.., l-am dat( pt ca nu avea acte), a urmat o gioarsa, doua de Nipre pe 12 v pe care le-am resuscitat, dar pt scurt timp deoarece au sucombat prematur din cauze de calitate, am luat oYamaha XT care am muncit un an la ea pt a face un drum Berceni_Colentina si apoi sa o dau la skimb pe un mz ETZ cu care am facut tara(LOVE ETZ!)dar fiind furat (asta am aflat ulterior) l-am dat piese si mi-am luat un superNipru care pe la 130km/h a luat foc inst, pt ca altfel sigur ajungea la 180km/h(pt ca aveam vant puternic din spate), drept urmare l-am dat si mi-am luat un Kawa GPZ , apoi o Honda CBR (de care nu mai scap!) cu care nu am nici-o amintire din cauza faptului ca au functionat perfect si sa dus dreakului orice urma de poezie.., drept asa ca m-am nervozat si mi-am luat un Mz RT 125 din 61 pe care l-am restaurat(stiti, doar m-am laudat pe tot forumul!) si cu care am de gand sa incep un nou drum.., cel al poeziei, al bocancilor cu talpa tocita si al nervilor rafinati! PS Pt cei care au avut rabdare sa-mi citeasca povestea, multam frumos.., am calecat pe sea si va spusei povestea asa! :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 16 ani am ciordit mopedul lui unchemiu, care oripilat de gestul meu, mi la daruit.., apoi am chinuit o perioada o mobra 50 super cu ajutorul careia, odata, am razuit iarba pe cativa metri ai unui sant.., a urmat un Voshod cu care am luat pieptis (pe o roata) un corcodus care nus ce dreakuy isi gasise sa creasca chiar in fata unei discoteci.., urma un Mz ETZ(roz!) care o fost numa bun de speriat pestii cand cazui cu el de pe dig in lacul Cernica, nevasta-mea stie! vasnic pasager ce era, Mz-ul, ca un bun afacerist ce sunt , l-am dat la troc pe o iawa 350 pe 6v cu care am batut recordul de viteza pe drumul Buc_targoviste, cand am reusit sa fac traseul in 9 ore.., am luat apoi un nipru pe 6v care a reusit in 2 luni sa nu se strice niciodata si pe deasupra sa aibe doar un singur defect, pornea numa la prima pedala.., l-am dat( pt ca nu avea acte), a urmat o gioarsa, doua de Nipre pe 12 v pe care le-am resuscitat, dar pt scurt timp deoarece au sucombat prematur din cauze de calitate, am luat oYamaha XT care am muncit un an la ea pt a face un drum Berceni_Colentina si apoi sa o dau la skimb pe un mz ETZ cu care am facut tara(LOVE ETZ!)dar fiind furat (asta am aflat ulterior) l-am dat piese si mi-am luat un superNipru care pe la 130km/h a luat foc inst, pt ca altfel sigur ajungea la 180km/h(pt ca aveam vant puternic din spate), drept urmare l-am dat si mi-am luat un Kawa GPZ , apoi o Honda CBR (de care nu mai scap!) cu care nu am nici-o amintire din cauza faptului ca au functionat perfect si sa dus dreakului orice urma de poezie.., drept asa ca m-am nervozat si mi-am luat un Mz RT 125 din 61 pe care l-am restaurat(stiti, doar m-am laudat pe tot forumul!) si cu care am de gand sa incep un nou drum.., cel al poeziei, al bocancilor cu talpa tocita si al nervilor rafinati! PS Pt cei care au avut rabdare sa-mi citeasca povestea, multam frumos.., am calecat pe sea si va spusei povestea asa! :scratch:

Bv mai Jeane! esti super in masura sa faci acea comparatie intr comuniste si japo si ma bucur ca esti de parere ca tot comunistele scriu poeziile si nu kmh sau cp...toate bune!!! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

da , si eu tot pe mobre am inceput dupa cum scriam pe un topic de mobre , trebuie sa ma repet, jawa california, etz , simson, ij fesatival si planeta..:burnout: vara trecuta aveam 4 motoare in garaj si masina statea afara ;) dar noi stim ca-i fain sa mergi incet si sa scoti fum...!!!!!!

Editat de shelby.rajmi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, tre sa recunoastem, desi sint comunist convins, nici japonistele nu au o tinuta de drum rea. Eu am inceput pe minsk (fara sa cad cu el :agree: ) dar am incalecat si o yamaha ceva si mi-a placut mersul dinsei...

 

Dar, fara ezitare, cel mai placut mers din tot ce am incercat l-a avut Ijul (si planeta si jupiter)

 

PS: singura problema a comunistelor (daca ai norocul sa gasesti piese bune) este timpul necesar pentru a le repara; pe cit este de placut sa mesteresti la motoreta, pe atit este de neplacut sa te uiti la ea, pentru ca nu ai timp sa o faci... ;)

 

PPS: prima motocicleta cu care am cazut este tot un Ij (de fapt IJUL meu darg si scump), deci cu atit mai mult farmec si mai multa "poezie" pentru comuniste...

:burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mobra s50 modificata: piston de drujba, sa de java, roata spate ceva sport, la 16 ani aveam cea mai rapida mobra, ma faceau doar aia cu minskurile - de cazut nu am cazut niciodata in doi ani cat am avut-o (norocul meu ... findca nu purtam casca :burnout:) iar de mers, am mers doar pe campuri, paduri si coclauri si asta doar vara in vacanta

 

aaa si nu era zi sa nu reglez ceva la ea ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce vremuri...de cand am vazut Terminator 2 mi-am dorit o motocicleta ,mai bine zis un chopper mare si negru,eu impielitat din cap pana-n picioare,si asa ca mi-am luat...un Ij planeta 5! :burnout: Asta era,la salariul meu de bugetar era tot ce-m puteam permite la timpul respectiv.Era-ntr-un piston,fugea cu 135,tragea de rupea,niciodata nu-mi lua mai mult de jumatate de ora sa-l pornesc :agree: ,puteam merge chiar peste 20 de km fara sa reglez ceva la el, ;) ,dar arata impecabil,il costumizasem si eu cum puteam,iar dupa un an de satisfactii si muuulta transpiratie,am facut un imprumut in banca si mi-am luat prima japo,un vis devenit realitate!Dar cand privesc in urma,zambesc,a fost totusi o perioada frumoasa,pana la urma!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...