Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 @ Cristi-T : Super ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi T Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 Multazam pt aprecieri,Raul...asta e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 So here it goes: Modelul de motocicleta si anul de fabricatie: Honda xr 650 R 2001 Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 650 cc, 45 Kw, 65 Nm Numarul de trepte 5 In posesia mea din (luna si anul) : August 2008 Nr. de kilometri la achizitie : 17000 Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 2000 Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km): 80% off-road Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala: Rally pur sange Greutatea la gol: 123 cantarita, dupace au fost date jos niste componente inutile...semicadru, claxon...niste bracketuri...stiti voi:P Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa: 10 L, 1.6 L, 1.4 L Inaltimea seii: 94 cm Dimensiunile rotilor: 18&21 Jantele - materialul de fabricatie: DID dural Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare: clasica, monocross cartridge 47 mm, 300 mm cursa, preload, compresion, dampning Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare: 280 mm, gaz, compresion, dampning Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat): shock resistent plastic Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului): f confortabila...pt pilot. Pasager nu poate lua Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok): minimal Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip?: kickstarter cu sistem anti-kickback Ambreiajul si actionarea lui: multidisc umed pe cablu Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic): sintetnic 5W40 Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...): apa Numarul de bujii pe cilindru: 1 Sistemul de intindere a lantului de distributie: automata Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala): lant Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net): nope Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip?: lateral Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat): f manevrabila in spatii deschise si in oras, mai greu in padure Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier): disc, fata 240 mm etrier nissin cu 2 pistonase, 240 spatele, etrier nissin 1 pistonas Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede): bruta in orice treapta Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament: 15/45 Se ridica din gazuri cu 1-a si ajunge la 171 km/h. Raport de enduro este 13/45. Cu 1-a devine greu de controlat Viteza maxima la care ati ajuns cu ea: aprox 175 km/h Consumul - urban / extern / mixt: 5 la drum Puncte slabe ale motocicletei: lipsa carburatorului cu pompa de spritz Puncte forte ale motocicletei: motor indestructibil, greutate redusa, cuplu mare, putere mare Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? Brutalitatea si elasticitatea motorului Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra?- Simeringul de la kickstarter Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta?: carburator cu pompa de sprit, ghidon conic Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. NU!! Alte mentiuni - Dai un ban, dar stii ca face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 So here it goes: Modelul de motocicleta si anul de fabricatie: Honda xr 650 R 2001 Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 650 cc, 45 Kw, 65 Nm Numarul de trepte 5 In posesia mea din (luna si anul) : August 2008 Nr. de kilometri la achizitie : 17000 Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 2000 Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km): 80% off-road Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala: Rally pur sange Greutatea la gol: 123 cantarita, dupace au fost date jos niste componente inutile...semicadru, claxon...niste bracketuri...stiti voi:P Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa: 10 L, 1.6 L, 1.4 L Inaltimea seii: 94 cm Dimensiunile rotilor: 18&21 Jantele - materialul de fabricatie: DID dural Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare: clasica, monocross cartridge 47 mm, 300 mm cursa, preload, compresion, dampning Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare: 280 mm, gaz, compresion, dampning Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat): shock resistent plastic Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului): f confortabila...pt pilot. Pasager nu poate lua Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok): minimal Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip?: kickstarter cu sistem anti-kickback Ambreiajul si actionarea lui: multidisc umed pe cablu Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic): sintetnic 5W40 Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...): apa Numarul de bujii pe cilindru: 1 Sistemul de intindere a lantului de distributie: automata Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala): lant Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net): nope Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip?: lateral Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat): f manevrabila in spatii deschise si in oras, mai greu in padure Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier): disc, fata 240 mm etrier nissin cu 2 pistonase, 240 spatele, etrier nissin 1 pistonas Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede): bruta in orice treapta Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament: 15/45 Se ridica din gazuri cu 1-a si ajunge la 171 km/h. Raport de enduro este 13/45. Cu 1-a devine greu de controlat Viteza maxima la care ati ajuns cu ea: aprox 175 km/h Consumul - urban / extern / mixt: 5 la drum Puncte slabe ale motocicletei: lipsa carburatorului cu pompa de spritz Puncte forte ale motocicletei: motor indestructibil, greutate redusa, cuplu mare, putere mare Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? Brutalitatea si elasticitatea motorului Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra?- Simeringul de la kickstarter Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta?: carburator cu pompa de sprit, ghidon conic ai putea sa faci un comentariu si despre supertenere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 (editat) ai putea sa faci un comentariu si despre supertenere? las asta in seama posesorilor mai experiemntati decat mine, as putea face despre yamaha xtz 660 tenere 3yf si TTR 600 an 2002, cand o sa am timp. Editat Ianuarie 21, 2009 de Achile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 (editat) suzuki dr-z 400s. am avut 2 motociclete de acest tip> model 2000 si pt ca mi-a placut la maxim am cumparat acum un an jumate una noua (model 2007). cu cea din 2000, am avut destule probleme dar am apreciat modul in care inca functiona dupa ce a avut ''posesori'' care cred ca au vrut sa vada cand se strica si cat poate sa mearga fara ulei sau cu ulei de la bunica, asta ca am voie sa injur aici. n-au reusit probabil s-o strice si am cumparat-o eu....asa am descoperit aproape totul despre aceasta motoreta. o sa o descriu putin: -cadrul fisurat in 2 locuri iar la punctele de sudura vopseaua sarita din cauza torsiunii. -toate piesele din motor care nu erau in frecare directa erau acoperite cu ulei ars dar in stare buna.fara joc in biela. -dupa vreo 3000 de km de la achizitionare cand avea 5000 mii s-a ars garnitura de chiulasa(sau era arsa asta nu stiu ca atunci nu stiam absolut nimic despre motoare). cand am schimbat-o pistonul era ok ca si dimesiuni la fel si axele cu came dar pline de calamina si ulei ars. mecanicu zicea ca n-a mai vazut asa ceva. -la scurt timp s-a rupt arcul de la intinzatorul arcului de distributie. -discurile de ambreaj erau cam praf -apoi pe la vreo 10000 de km cat arata pe ceas mi s-a stricat garnitura de la pompa de apa iar apa a intrat in ulei.- garnitura era coapta probabil din cauza temperaturilor ridicate. -in iarna urmatoare(2006-2007) l-am desfacut pt sudura cadru si revopsire + o inspectie generala. a mai necesitat schimbul a 2 rulmenti (din cei 16) la bascula spate. -lant de distributie schimbat la 13000 -la scurt timp (14000 de km) probabil din cauza ca statorul era acoperit de ulei ars si nu se putea raci s-a ars. tipul de la care l-am cumparat mi-a zis ca pot baga si lubrifin dar sa-l schimb la 500-1000 de km maxim ca-i mai bine sa-l scimb des decat sa bag un ulei scump si sa-l schimb rar. propietarul mi-a zis sa schimb si uleiul din cutie ca nu l-a mai schimbat de mult (acest model nu are cutia de viteze separata) acest motor avea vopseaua aceea de control de la 4 concursuri. toate acestea m-au determinat sa apreciez acest motor foarte mult pt ca atunci cand mergea mergea bine si-mi placea cum se comporta. acu' sa vorbesc despre ala din 2007 pe care l-am utilizat si intretinut doar eu. Modelul de motocicleta si anul de fabricatie:2007 Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 400 40 40 Numarul de trepte:5 In posesia mea din (luna si anul) :iunie 2007 Nr. de kilometri la achizitie :3 Nr. de kilometri parcursi pana in prezent:24500 Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km) :60strada /off25/''hard'' 15. Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala: daca n-ai bani de mai multe asta face de toate la costuri minime. Greutatea la gol: 133 Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa:10 /1,7 /1,5 Inaltimea seii: variabila Dimensiunile rotilor:18/21 Jantele - materialul de fabricatie: dural Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare:dupa 2003 suspensii full reglabile Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare: dupa 2003 suspensie full reglabila. plaja larga de reglaje. soft-hard, foarte multumit. Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat): da, dural sub cadru plastic laterale. este bine de achizitionat unul care ofera mai multa protectie. Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului): solo ok pt ca-ti poti schimba pozitia in timbul mersului, cu pasager mai greu. Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok): distanta pe 2 tripuri, nr total de km, ceas, cronometru, countdown. nu are turometru si indicator de nivel benzina. Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? electro, se poate adauga kick. Ambreiajul si actionarea lui: umed prin cablu. Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic). motul 10w40 eu recomand cu caldura motul 300v (10 w 40) schimbat la 5000 de km nu la 6000 cum da cartea. dupa rodaj filtrul se schimba la 2 scimburi (12000 km)- asa zice cartea-insa pt 15 lei.... Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...): apa cu ventilator pe radiatorul stang. Numarul de bujii pe cilindru:1- se scimba la 12000 Sistemul de intindere a lantului de distributie:automat Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala):lant Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net) Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip?standard, nu se poate adauga Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat): supermanevrabila in majoritatea conditiilor. la ''hard'' se simte greutatea. Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier): 1disc fata 2 pistonase ,1spate 1 pistonas. placutele originale fata au rezistat 24 000 discul arata ok. placutele frana de pe spate sunt ok. Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire?:din cauza dimensiunii mai reduse a discului fata(pt a putea controla franarea si pe off road) pe sosea frana trebuie apasata mai ferm insa poti face stoppie fara proobleme.acest lucru uneori poate fi un avantaj alteori nu Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede): treptele 1-3 bine, 4 accetabil, 5 dupa 110 Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament. daca pui configuratie de off o omori pe sosea la 100 km/h daca pui de strada ii strici discurile de amb. la off road. cu combinatia standard maneta de ambreaj se elibereaza complet dupa 12km/h. Viteza maxima la care ati ajuns cu ea: 150 Consumul - urban / extern / mixt. urban max 5, extern sub 4. off n-am trecut de 5.5 Puncte slabe ale motocicletei. design urat, claxon defectuos, ghidonul din fabrica destul de slab, daca nu ai mai pornit-o de cel putin 5-6 zile tre' sa sufli cu pompa in carburator, poate putin cam grea Puncte forte ale motocicletei: nu se strica, costuri de intretinere minime, consum de pana la 3.6% la 90 km/h Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? bagi cheia in contact si o tai unde vrei-toate formele de relief si starile de agregare Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? a curs amortizorul dupa niste noroaie mari, claxonul cand merge cand nu si asta dupa ce m-am plimbat cu ea prin mare, bateria. Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? i-as pune aparatori de radiatoare dar nu gasesc si mansoane incalzite Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. as schimba-o cu yamaha wr 2 track...motivul....as avea bani prea multi si aia chiar e o motoreta tare insa costa dublu. Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. piese originale cam in 2-3 saptamani. Alte mentiuni - este un dual sport deci nu merge bine nici la concurs (motocros, enduro cross, rodeo,trial etc) ca n-a fost facuta pt asta, iar daca pleci pe ea in turul lumii nu te intorci cu fundul la fel de moale ca si cand ai fi fost cu avionu! multa bafta! Editat Februarie 10, 2009 de adiy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 (editat) Multumesc mult de tot Adiy ! In zilele de inceput ale topicului, am intrat pe sectiunea asta si am vazut la un moment dat mentiunea "post nou" si acela scris de tine. Stiam ca esti mare fan DRZ si de-abia asteptam sa vad ce ai scris. Nu am avut noroc atunci, fiindca nu ai mai apucat sa scrii. Ma bucur ca astazi citesc postul tau si mai ales ca este unul detaliat! DRZ este si pentru mine o optiune serioasa. Multumesc mult inca o data! Editat Februarie 10, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 Modelul de motocicleta si anul de fabricatie: BMW R 1100 GS, 1997 Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 1085cc/80CP/97Nm; rosu de la 7500rpm Numarul de trepte: 5 In posesia mea din (luna si anul) : septembrie 2007 Nr. de kilometri la achizitie : 64000 Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 66000 Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km) : 90/10 Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala: touring prin tari necivilizate. Greutatea la gol: 225 kg Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa: 25 / 4 / racita pe aer Inaltimea seii: 840/860mm Dimensiunile rotilor: 110/80-19 si 150/70-17 Jantele - materialul de fabricatie: nici cea mai vaga idee, spitate Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare: Telelever, reglabila pe preload Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare: Paralever I, reglabila pe preload si rebound Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat): da, metal Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului): relativ tare, dar suporta bine greutatea; pasagerii stau extrem de confortabil Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok): odometru, trip, martori de semnalizare, neutru, faza lunga, rezerva, baterie, ulei, ABS + RID (temperatura uleiului, cantitatea de benzina in rezervor, treapta de viteza si ceas) Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? doar electrostarter Ambreiajul si actionarea lui: uscat, prin cablu Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic): motor - mineral 20W-50, cu variante 10W-40 sau 5W-40 iarna; schimb la 12.000km. cutie, cardan si final drive - 80W-90, cu varianta 75W-140, schimb la 24.000km Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...): aer si ulei, radiator de ulei Numarul de bujii pe cilindru: 1 - se schimba la 24000 Sistemul de intindere a lantului de distributie: automat Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala): cardan Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net): o gasca intreaga de crash-uri; le am pe cele originale BMW, dar trebuie date jos pentru interventii la cureaua alternatorului si la schimbul de ulei Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip? lateral si central; motocicleta nu poate fi pornita daca cricul lateral este lasat, indiferent de pozitia cutiei Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat): grea pe loc si la viteze mici, bine echilibrata la viteze mari; pe off, atat timp cat ii stii limitele, sta bine plantata chiar si pe noroaie Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier): frane Brembo cu ABS, 2 discuri pe fata, 2 etriere cu 4 pistonase fiecare, 1 disc pe spate, 4 pistonase Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire?: extraordinara. trebuie vazuta pentru a fi crezuta. ABS-ul are un "lag" destul de vizibil, dar nimic deranjant. in plus, nu prea exista "brake dive" datorita suspensiei fata Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede): cuplu de neam-prost. de la 60 la 120 intr-a 5-a ajungi in 6-7 secunde Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament. cardan Viteza maxima la care ati ajuns cu ea: 180km/h. mai mult n-am avut cohones Consumul - urban / extern / mixt. 7.5/5/6 Puncte slabe ale motocicletei. probleme clasice de electrica la BMW, parbriz destul de mic (sau rider prea inalt), far slabut, cardanul cere putin exercitiu Puncte forte ale motocicletei: consum mic pentru capacitatea cilindrica, confort extrem, suspensii geniale, frane geniale, cuplu, simplitatea motorului Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? te urci in Bucuresti si mai te dai jos abia cand vezi un ocean Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? cumparata cu baterie sulfatata; cablurile senzorilor hall mancate Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? parbriz mult mai mare, ventilator la radiatorul de ulei pentru mersul in oras, diverse "farkles" ca orice BMW-ist Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. R 1150 GS Adventure. The ultimate adventure bike. Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. ca peste tot: marci banu' si vine piesa in 2-3 saptamani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 (editat) Deja e prea tare . Multumesc, prietene ! Editat Februarie 10, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 Multumesc mult de tot Adiy !In zilele de inceput ale topicului, am intrat pe sectiunea asta si am vazut la un moment dat mentiunea "post nou" si acela scris de tine. Stiam ca esti mare fan DRZ si de-abia asteptam sa vad ce ai scris. Nu am avut noroc atunci, fiindca nu ai mai apucat sa scrii. Ma bucur ca astazi citesc postul tau si mai ales ca este unul detaliat! DRZ este si pentru mine o optiune serioasa. Multumesc mult inca o data! cu multa placere! cred ca ti-a fost cam greu sa intelegi ce am vrut sa zic. azi am recitit ce am scris aseara ....din primele randuri mi-a zburat palma peste frunte.....chiar si mie mi-a fost cam greu sa inteleg ce am vrut sa zic. noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 Modelul de motocicleta si anul de fabricatie KMZ Dnepr MT 16 Necunoscut,interpretabil, facuta din bucati Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 650cmc/36cp/48Nm – nu are turometru, aprox 4800rpm Numarul de trepte: 4+marsarier In posesia mea din (luna si anul) : septembrie 2007 Nr. de kilometri la achizitie : necunoscut, interpretabil, facuta din bucati Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 6000km Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km) 80/20 Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala: pentru touring linistit si pentru off-road cu atas Greutatea la gol: 355kg Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa 21L/total 3,5L in 4 locuri Inaltimea seii ~800mm Dimensiunile rotilor 3,75;4.00;4,20 / 19 Jantele - materialul de fabricatie otel cu spitze Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare suspensie telescopica, nu Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare suspensie dubla 2 pozitii de reglaj, suspensie atas cu amortizor si cauciuc Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat) nu Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului) ok Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? Kick start / este posibila adaugarea electrostarterului Ambreiajul si actionarea lui ambreiaj dubludisc uscat, actionare cablu si semiautomata prin actionarea schimbatorului Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic) mineral /semi/fullsyn 20W50/ cutie T90 /grup, diferential/trans atas 80W90 API GL5 Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...) aer Numarul de bujii pe cilindru 1 Sistemul de intindere a lantului de distributie distributie roti dintate Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala) cardan roata spate si diferential planetar cu/fara blocare roata atas Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net) exista posibilitatea dar prezinta putina importanta Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip? Cric central, lateral poate fi montat dar irelevant la atas Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat) perfecta mai putin la viteze mari intrucat nu este cazul Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier) 3 frane tambur actionate mecanica Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire? ar avea dar nu se face sa strici Nipra Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede) acceleratie slaba Viteza maxima la care ati ajuns cu ea 100km/h Consumul - urban / extern / mixt 8/5,6/7 Puncte slabe ale motocicletei trebuie sa-ti placa Puncte forte ale motocicletei daca iti place e prea tare Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? Capacitatea off-road mai ales in troiene de zapada si noroi Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? Probleme generate de proprietarii anterior la vibrochen, rezolvate Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? Nimic/nimic Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. Nu/ e prea tare Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. Piese consumabile, subansamble mecanice f usor de procurat si ieftine si de calitate variabila Alte mentiuni - bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 Modelul de motocicleta si anul de fabricatie KMZ Dnepr MT 16 Necunoscut,interpretabil, facuta din bucati Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 650cmc/36cp/48Nm – nu are turometru, aprox 4800rpm Numarul de trepte: 4+marsarier In posesia mea din (luna si anul) : septembrie 2007 Nr. de kilometri la achizitie : necunoscut, interpretabil, facuta din bucati Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 6000km Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km) 80/20 Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala: pentru touring linistit si pentru off-road cu atas Greutatea la gol: 355kg Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa 21L/total 3,5L in 4 locuri Inaltimea seii ~800mm Dimensiunile rotilor 3,75;4.00;4,20 / 19 Jantele - materialul de fabricatie otel cu spitze Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare suspensie telescopica, nu Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare suspensie dubla 2 pozitii de reglaj, suspensie atas cu amortizor si cauciuc Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat) nu viva las vegas !sa traiesti boierule!am avut si eu un ural , frumoasa senzatie la o suta pe ora in curbe largi cu atas ........nu stiu daca aveam chiar o suta....mi-l mai repara nae din cand in cand.........venea la mine cu mz-ul de 125.......frumoase timpuri .......iarna ii trageam la pedale pana ma lovea damblaua , da si cand pornea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 Modelul de motocicleta si anul de fabricatie: Suzuki DL650A V-Strom 2008 Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 645cmc, 67CP la 9000rpm, 63Nm la 7600rpm, zona rosie la 10500rpm Numarul de trepte 6 In posesia mea din (luna si anul) : Mai 2008 Nr. de kilometri la achizitie : 0 Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 8300 Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km) 95/5 Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala Am cumparat-o ca sa fie buna la toate, de la mers zilnic prin oras pana la excursii de mii de km, buna si pe autostrada, buna si pe serpentine, buna si pe drumuri forestiere. Greutatea la gol 194kg cheala. Dupa ce ii pui crashbar, scut, cric central, topcase, etc... naiba stie, banuiesc ca in jur de 220kg. Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa 22l benzina, 2.8l ulei, 1.9l lichid de racire Inaltimea seii 820mm Dimensiunile rotilor 110/80R19 fata, 150/70R17 spate Jantele - materialul de fabricatie aliaj Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare telescopica, cursa 160mm, preload ajustabil Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare telescopica, cursa 160mm, preload ajustabil cu "robinet", rebound damping ajustabil. Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat) Nu e standard, optional din metal Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului) Foarte confortabila si pt pilot, si pt pasager. Zona pt pasager foarte mare, n-am avut plangeri. Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok) Vitezometru, turometru, indicator de benzina, indicator de temperatura, ceas, kilometraj total, 2 kilometraje partiale, indicator ABS, + beculetele uzuale. Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? Electrica. Ambreiajul si actionarea lui Ambreiaj in ulei, actionare cu cablu. Actionarea este extrem de usoara. Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic) 10W40 Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...) apa + radiator de ulei Numarul de bujii pe cilindru 2 Sistemul de intindere a lantului de distributie automat Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala) lant Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net) da, diverse modele Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip? lateral standard, central optional Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat) Putin cam mare in oras uneori, e destul de lata. In rest, foarte manevrabila. In offroad trebuie atentie, e totusi ditamai vaca Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier) 2 discuri de 310mm fata, etriere cu 2 pistonase, 1 disc de 260mm spate, etrier cu 1 pistonas, toate cu ABS (la DL650A) Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire? Nu "musca" foarte tare initial, dar franeaza bine. Cica se imbunatateste cu placute HH. ABS-ul merita toti banii. Maneta de frana reglabila. Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede) Se tureaza rapid, cand esti peste 5000rpm poti sa fii sigur de un raspuns foarte prompt. Trage excelent (pt capacitatea, puterea si cuplul pe care le are) de la 4000 la 10000rpm. Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament 15-45 standard. Viteza maxima la care ati ajuns cu ea >200 pe vitezometru, in jur de 185 viteza reala. Consumul - urban / extern / mixt depinde mult de stilul de mers si de trafic. Intre 6 si 8 in oras, intre 4 si 6 in afara. Puncte slabe ale motocicletei Suspensia, mai ales pe fata, e destul de ieftina. E ok, dar n-ar strica o imbunatatire. Puncte forte ale motocicletei Motor extrem de flexibil, trage foarte frumos, plaja foarte larga de putere. Confortabila. Foarte polivalenta. Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? Poti s-o incarci cu pasager si bagaje (topcase, genti laterale, tankbag, toate pline), si nu zice nici pas. Poti sa faci si turul lumii asa. Unii l-au facut. Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? Furtunele de lichid de racire nu erau stranse bine, a curs un pic de lichid dupa cateva mii de km. Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? Nu i-ar strica o cura de slabire. Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. Deocamdata nu. As schimba-o cu un eventual DL800 cu cardan Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. Deocamdata n-am avut nevoie. Alte mentiuni - Nu e cea mai buna motocicleta de oras, nu e cea mai buna pe serpentine, nu e cea mai buna pe autostrada, nu e cea mai buna in off-road, nu e cea mai buna motocicleta touring, dar e una dintre putinele care fac toate chestiile astea BINE, fara sa para un compromis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 Modelul de motocicleta si anul de fabricatie: Suzuki DR 650 R Djebel/Dakar 1991-1992 Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 640 cmc, 45CP @ 6800 rpm, 57 Nm @ 5000 rpm Numarul de trepte 5 In posesia mea din (luna si anul) : Ianuarie 2009, dar merg de mai demult pe DR 650 deci nu e relevant Nr. de kilometri la achizitie : 35500 km Nr. de kilometri parcursi pana in prezent:am mai facut 700 km cu ea, dar am mai multi pe DR 650 R Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km) 50-50 (fifty-fifty) Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala Rally si enduro-turism fara pretentii de namoleala grava. Greutatea la gol 154 kg la gol, 177kg la plin - asta intereseaza mai mult, nu? Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa 21l benzina, 1.9 - 2.0l ulei Inaltimea seii 890mm Dimensiunile rotilor 90/90-21 fata, 120/90 - 18 spatele Jantele - materialul de fabricatieExcel, dural Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare Kayaba telescopica normala, 250mm cursa, aer-ulei, se poate regla prin introducere-scoatere aer Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare amortizor central, cursa 240 - 250 mm, reglabila pe rebound Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat) Standard din dural gros, meltenesc Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului) Foarte confortabila cand mergi singur Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok) Vitezometru, turometru, indicator turn, indicator high beam, tripmeter, neutral. Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip?Kick only. Ambreiajul si actionarea lui Ambreiaj multidisc in ulei, actionat prin cablu, se face hidraulic repede (userul Soricel stie). Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic) recomandat 10W40, eu ii pun 15W50 Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...)aer+radiator de ulei+SACS Numarul de bujii pe cilindru 2 Sistemul de intindere a lantului de distributie automat Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala)Lant gall 520 Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net) nu Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip? lateral standard, central optional Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat) Foarte buna manevrabilitate pe oriunde Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier) Disc 280mm fata, etrier 2 pistonase; disc 230mm spate, etrier 1 pistonas; etriere Nissin, pompa Nissin Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire? Franeaza foarte foarte bine. Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede) Trage ca nemancata. Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament 16/46 standard, am schimbat-o la 15/46 pentru un raspuns si mai bun al acceleratiei, si am dat si oleaca de elasticitate. Viteza maxima la care ati ajuns cu ea 160 km/h pe ceas (nu prinde mai mult de 165 anyway). Consumul - urban / extern / mixt urban 6, extra(coclauri) 6-7, mixt 6 (however, la drum intins scoti un 4.5 fara probleme) Puncte slabe ale motocicletei Suspensia ar putea fi mai soft dar e rezistenta in schimb, necesitatea reglarii frecvente a lantului de la balansier, atentia sporita la nivelul uleiului. Puncte forte ale motocicletei Motocicleta foarte polivalenta, motor extrem de "inimos" in ciuda varstei, pornirea la kick, simplitatea exemplara a constructiei. Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? Daca nu esti bou, mergi peste tot cu ea (eu sunt cam bou deocamdata dar ma fac io taur). Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? Nici una deocamdata. Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? Daca ar fi mai usoara cu 20 de kile ar fi ideala. Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. DR-u? nu il dau tata, imi mai iau altele daca e... Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. Extrem de usor de procurat si relativ ieftine (o sursa: www.dillypoint.ro). Alte mentiuni - Vreau cauciucuri mai cramponate dar deocamdata nu am bani . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 Modelul de motocicleta si anul de fabricatie: Suzuki DR 350 SHC Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 349 cmc / 27CP la 7600RPM / 29Nm la 6200 RPM / rosu la 9000 RPM, limitator la 10.000RPM Numarul de trepte 6 In posesia mea din (luna si anul) : Februarie 2008 Nr. de kilometri la achizitie : 36000 km Nr. de kilometri parcursi pana in prezent:17.000 km Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km) 70/30 Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala Incepator, de invatat baza pentru endureala Greutatea la gol 130kg la gol, 140kg la plin Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa 8.5L din care 1.5L rezerva (150km maxim autonomie pe sosea), 1.9L ulei Inaltimea seii 920mm, poate cobori prin sistemul SHC la 880 Dimensiunile rotilor 90/90-21 sau 80/100-21 fata, 110/90-18 sau 120/90-18 spatele Jantele - materialul de fabricatieProbabil dural Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare Telescopica inversata, cursa 270mm, reglare pe pretensionare Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare amortizor central, sistem Pro-Link, cursa 250 mm, reglabila pe pretensionare Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat) Standard din dural Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului) Anorexica, buna pentru endureala, dar extrem de inconfortabila la drum; pasaerul trebuie sa fie absolut masochist Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok) Vitezometru, turometru, odometru, indicator turn, indicator high beam, tripmeter, neutral. Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip?Kick only Ambreiajul si actionarea lui Ambreiaj multidisc in ulei, actionat prin cablu Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic) recomandat 10W40, eu ii pun 10W50 Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...)aer, se poate adauga radiator de ulei, cu siguranta e mai eficienta racirea asa in timpul verii Numarul de bujii pe cilindru 1 Sistemul de intindere a lantului de distributie automat Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala)Lant Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net) nu Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip? lateral standard, fara prinderi de central Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat) Excelenta, mai ales prin oras si pe curbe succesive si foarte stranse. Probabil cu roti de SM ar rusina multe vitezane. Pe off ar fi buna o furca mai tare Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier) Disc 250mm fata, etrier 2 pistonase; disc 220mm spate, etrier 1 pistonas; etriere Nissin, pompa Nissin Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire? Destul de slaba pe asfalt, bine modulabila pe teren Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede) Relativ slabut, depasirile trebuie planificate din timp Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament N-am idee, desi am schimbat o data kitul Viteza maxima la care ati ajuns cu ea 150 km/h pe ceas in depasire lunga de TIR-uri pe autostrada Consumul - urban / extern / mixt urban 5.5, extraurban 3.5 (minim 2.6), coclau 6-9 Puncte slabe ale motocicletei Furca mi-as fi dorit-o mai tare, mananca ceva ulei, cam 200ml/1000km, kick only cu decompresor manual, saua incredibil de inconfortabila, franarea mediocra spre slaba Puncte forte ale motocicletei Motorul e aproape bullet-proof, numai el stie cate a patimit in mana mea si merge fara probleme, manevrabilitatea, furca inversata Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? Am facut turul Romaniei pe ea, 4000km in 13 zile, in toate conditiile. Mai mult nu am de spus Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? Schimbatorul de viteze, intai s-a deformat, apoi a ros din axul selectorului; am avut un mic accident si am indoit diverse chestii, dar nu cadrul Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? Rezervor putin mai mare, sa mai confortabila, furca mai tare sau sa o dezbrac de toate care nu-s necesare si s-o fac strict de coclau Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. Un hard enduro + solutie de transportat la munte Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. Destul de ieftine, toate de la reprezentanta Alte mentiuni - Din cauza accidentului, de vreo 6 luni sta pe bara asteptand ca proprietarul sa se ocupe de ea. Se va intampla asta la un moment dat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 ERATA: la mine la Suzuki DR 650 R, la dimensiunile rotilor e 120/90-17 nu -18 (am dat quote la postul precedent si nu am editat bine ) Uzunule, repar-o tata ca plange acolo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 Stai asa, ca inca sunt intre job-uri. Ii vine ei vremea, ca vreau sa fac modificari de substanta la ea, s-o trec in prima faza printr-o cura drastica de slabire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Alex_ Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 Modelul de motocicleta si anul de fabricatie: KTM 640 Adventure 2006 Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 625 cc, 40 kW (54 CP) la 7000 rot/min, 55 Nm la 5500 rot/min, turatie rosu: 8500 rot/min Numarul de trepte 5 In posesia mea din (luna si anul) : Aprilie 2006 Nr. de kilometri la achizitie : aprox. 0 (luata de noua) Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 11000 Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km): 10-15% off-road, restul stradal Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala: Mers (cam) pe oriunde, fara sa-ti faci griji de starea drumului sau de lipsa lui (adica adventure, dupa cum ii zice si numele) Greutatea la gol: in carte zice 158 kg, n-am cantarit-o sa vad exact dar pb. mai grea acum ca i-am pus si crash-bar Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa: benzina 25.5 L, ulei 2.1 L iar la lichid racire (50% apa, 50% antigel) nu stiu cantitatea Inaltimea seii: 945 mm (inalta, eu am aproape 1.90 si e numai buna) Dimensiunile rotilor: 21 toli pe fata, 18 pe spate Jantele - materialul de fabricatie: habar n-am dar ma iau dupa Petrica (cred ca sunt la fel rotile ca si la Adventure-ul de 950) si zic duraluminiu; oricum, sunt vopsite in negru lucios si arata super fain cand sunt curate dar cand nu…nu Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare: cursa 275 mm, furca upside-down, White Power 48 mm, compression, rebound, preload – n-am umblat la ele dar s-a comportat “de vis” pt. ce-am avut eu nevoie Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare: cursa 300 mm, amortizor central White Power, compression, rebound, preload Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat): exista standard, din aluminiu (nici nu tb. schimbat decat pt. chestii f. serioase) Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului): cam spartana dar relativ confortabila pt. o persoana si pe distante mici. Pe distante mari si pt. pasager merge doar pt. “iron butts” Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok): turometru analogic in dreapta, cadran digital in stanga (vitezometru, temp. lichid racire, ceas, odometru – total sau trip, indicatori semnalizare, neutru, rezerva) Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip?: ambele Ambreiajul si actionarea lui: multidisc umed, actionare hidraulica Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic): sintetic 10W/50 la temp. de peste 0 grade Celsius si sintetic 5W/40 sub 0 grade Celsius Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...): apa Numarul de bujii pe cilindru: 1 Sistemul de intindere a lantului de distributie: n-am idee, sper ca automat Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala): lant – se intinde dand roata spate putin inapoi, manual Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net): se poate, am pus (vezi poza) Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip?: cricul central e standard, se poate pune si lateral Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat): e inalta (centrul de greutate pare destul de sus) dar e manevrabila in cam toate conditiile (mai putin in off-road “pe bune” unde greutatea isi spune cuvantul) Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier): doua discuri perforate pe fata, 300 mm, Brembo, pe spate tot disc perforat 220 mm si tot Brembo (pistonase nu stiu) Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede): trage bine in orice treapta cu conditia de a fi in plaja de turatie care-i place – peste 3000 (sau, mai bine, 3500) de ture. Imi aduc aminte de o faza cam scarry cu un “power slide” involutar intr-a treia la o accelerare brusca (bine, ca era si strada “spalata” de tembelii care se ocupa cu asa ceva cu putin inainte deci cam alunecoasa) Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament: Configuratia standard e 16/42 si e potrivita pt. drumuri mai lungi (poti merge cu 130-140 km/h constant) si pt. un off-road usurel (de ex. in compania altor “vacutze” touring/adventure gen Transalp). Eu am schimbat cu 15/45 si acum e cam aiurea - merg cu 100-120 la ora la drum lung dar e mult mai bine off-road (adica mai poti iesi cu prietenii care au hard-enduro - asta daca nu-s ei f. “rai” ). Viteza maxima la care ati ajuns cu ea: 160 km/h pe ceas, cu raportul standard (turatie aprox: 7500 rot/min) – pb. mergea vreo 170-175 pana pe rosu dar n-avea rost sa fortez… Consumul - urban / extern / mixt: o sg. data i-am facut consumul mergand lejer (in jur de 100 km/h) cu doua persoane – 4.5% pe 200 de km. Apoi am mai avut ocazia sa trag o tura mai lunga tot cu doua persoane (si ceva mai repede 110-120 la ora) si plecand cu rezervorul plin mi s-a aprins becul de rezerva dupa aprox. 450 de km parcusi => in jur de 4.9-5%. Prin oras sau offroad nu stiu - mai mult dar nu pot zice ca m-a speriat vreodata. Puncte slabe ale motocicletei: vibreaza, vibreaza, vibreaza - plus lipsa protectie la vant pe sosea, la viteze mari (si din lateral se simte nasol) Puncte forte ale motocicletei: motor fiabil (zic eu), suspensie si frane super (cred ca printre cele mai bune la clasa asta), garda la sol mare (315 mm), autonomia (500 de km, daca nu mai bine) Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? Am mai zis – faptul ca e o “trece-tot” Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra?- N-am avut inca. Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta?: un motor ceva mai puternic, cu mai putine vibratii si cutie cu 6 viteze (cum ar fi - de exemplu - noul KTM 690 dar asta n-are inca o varianta adventure) Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. Poate, ori cu una mai noua cu motorul de “690” ori, in cazul fericit, cu doua motociclete: un KTM 950 Adventure S si o Husaberg FE 650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jumbo Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 Modelul de motocicleta si anul de fabricatie KTM 640 LC4 Adventure 2002 Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 625 cc/ 54.8 CP la 7000 rpm/ 55.00 Nm la 5500 rpm/ zona rosie la 8500 rpm monocilindru, 4 valve, liquid cooled[/color][/b] Numarul de trepte 5 In posesia mea din (luna si anul) : octombrie 2006 Nr. de kilometri la achizitie : 22000 Nr. de kilometri in prezent: 50000 Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km) 60/40 Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala Merge bine pe drum si foarte bine in offroad. Cara bagaje si pasager fara probleme. Are autonomie 500 km. Greutatea la gol 158 kg Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa benzina 28 l (din care 2l rezerva)/ ulei 2.1 l/ lichid racire 1l Inaltimea seii 955mm standard, 945 mm lowest setting Dimensiunile rotilor Fata 90/90 - 21 /Spate 140/80 - 18 Jantele - materialul de fabricatie D.I.D. Duraluminiu Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare WP USD MXMA 4860/ Upside Down, cursa de 275 mm/ fully adjustable Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare WPBAVP3612/ cursa de 300 mm/ fully adjustable Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat) Standard, duraluminiu Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului) Saua standard e scandura, eu am sa confort si e ok dupa ce te obisnuiesti cu ea. Dupa 500 de km eu ma simt ok. Cel mai mult am stat in sa aproximativ 13 ore non stop si cand am descalecat inca puteam sa merg. Pasagerii cam incep sa carcoteasca dupa primii 100 de km Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok) Tabloul de bord e identic cu cel din 2006 descris mai sus. (Multumesc Alex) Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? Si kick si buton Ambreiajul si actionarea lui Magura, Multidisc, cablu. Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic) Motorex full sintetic 15 W 50 sau 10 W 40 in functie de anotimp. Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...) apa Numarul de bujii pe cilindru 1, NGK DPR9EA9 Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala) Lant Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net) Se pot pune dar nu le vad utilitatea, plasticele de pe ea sunt foarte rezistente, suporta foarte bine impactul asa ca nu merita sa mai adaugi greutate in plus. Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip? A mea are lateral, standard cred ca vine cu central, se pot pune ambele tipuri Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat) Foarte manevrabila pe sosea, minunata in offroad. Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier) Brembo, Front Single disc 320 mm, Rear Single disc 220 mm Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire? Franeaza ok, o redresezi usor pe derapaje, pierde greu fata. Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede) Woooooaaaaaaauuuuuuuuuu, trage tare, cuplu cat cuprinde, nu pune probleme in depasiri. Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul Comportament Initial cred ca avea 17/42, acum am 15/45, am pierdut ceva la viteza maxima dar in off e super. Viteza maxima la care ati ajuns cu ea 150 km/h (cu bagaj si pasager), 167 km/h solo pe sosea, 140 km/h drum negru solo, 125 km/h pe nisip pe plaja solo, dar astea sunt extreme, daca vrei sa te simti bine viteza de croaziera trebuie mentinuta undeva intre 90-110 km/h. Consumul - urban / extern / mixt 6/4.5 - 5/ 5 l/100km Puncte slabe ale motocicletei Vibreaza, intervale de intretinere mici, schimbul de ulei recomandat de producator la 5000 km eu il fac la 3000 km pentru ca imi iubesc motorul, faruri chioare dar xenonul le rezolva. Daca bate vantul lateral pe sosea, la viteze mari, te cam muta din loc ca e mobra usoara. La viteze mici se cam incinge, cred ca trebuie sa ii pun inca un ventilator pe radiator. Puncte forte ale motocicletei E cea mai usoara dintre monocilindrele de 600 in consecinta cea mai buna in offroad, ciclistica excelenta, suspensii exceptionale, trece peste orice obstacol (bordura, canal, groapa, etc), e robusta, rezistenta la trante, nu se indoaie, nu se stramba, e construita cu cap, foarte simpla, ii faci carburatia in 15 min pe marginea drumului, nu e pretentioasa la benzina. Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? Comportamentul in offroad. Pe coclauri se simte in mediul ei, e fericita si zburdalnica. Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? Mi-a crapat “free wheel forward” (asa cred ca se numeste dar nu sunt sigur) si nu mai pornea la buton dar avand kick a fost ok. Din cate stiu eu buba asta e cunoscuta la LC4. Mi s-au mai rupt cricul (dar asta e normal cand folosesti motocicleta pe post de scaun de bar sau cand dormi in sa), cablul de ambreiaj si un cablu de acceleratie. Un fir la contact s-a mai rupt intr-o seara de era sa raman pe coclauri prin Bulgaria, noroc ca era cu mine cineva mai priceput si a stiut sa-l lege pe direct. Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? Am modificat farurile ca erau chioare (am pus xenon pe faza scurta) si am mai umblat putin pe la electrica pentru ca de la vibratii se mai desface o mufa, se mai slabeste un surub si daca as fi fost inginer la Mattighofen i-as fi pus si o cutie cu 6 trepte, dar din pacate modelul asta a iesit din productie asa ca nu cred sa-l mai imbunatateasca cineva. I-am pus buloane de aluminiu pe ax la roti si cand o trantesc se taraste pe ele si pe handguard fara sa imi indoaie pedalele sau scaritele care oricum sunt rezistente. Am schimbat toba. Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. Cu alta nu dar cu altele cred ca da. As vrea un 990 R (ca Adventure de 690 nu au scos si nici nu se stie cand sau daca il mai fac) si un 530. Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. Se gasesc pe toate drumurile. Retea foarte buna de dealeri. Timp scurt de livrare. Preturi ok. Alte mentiuni - E motocicleta potrivita pentru mine, ma plimba pe unde am chef si nu imi face probleme. E prietenoasa, manevrabila, m-a scos de multe ori din impas. Iar daca ii arati respectul cuvenit... si o mai gadili din cand in cand te duce in locuri minunate si te face un endurist fericit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 (editat) Va multumesc mult, in ordinea aparitiei, @atw, @Lupu, @uzunu, @Alex si @jumbo ! Mai mare bucurie decat sa vezi atatia pasionati la un loc nu e. P.S. - Jumbo, you`re a maniac! Motor-copac de Craciun nu am mai vazut ! Daca mai citesc postul tau de 2-3 ori, mai ca ma conving(-i) sa imi iau Adventure. Cel cu aparatul foto, in tricou rosu, ascuns dupa motor e cine cred eu? Angi? Editat Martie 14, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jumbo Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 Va multumesc mult, in ordinea aparitiei, @atw, @Lupu, @uzunu, @Alex si @jumbo !Mai mare bucurie decat sa vezi atatia pasionati la un loc nu e. P.S. - Jumbo, you`re a maniac! Motor-copac de Craciun nu am mai vazut ! Daca mai citesc postul tau de 2-3 ori, mai ca ma conving(-i) sa imi iau Adventure. Cel cu aparatul foto, in tricou rosu, ascuns dupa motor e cine cred eu? Angi? Nu e Angi, e un bun amic de-al meu, si el posesor de LC4. A fost foarte buna ideea cu topicul asta Raul, este foarte util. Acum cine vrea sa stie cu ce se mananca dual sporturile intra aici si are toate informatiile la un loc. Voi incerca in limita timpului sa scriu cateva cuvinte si la topicul despre casti. Asta imi doresc eu de la un forum, sa gasesc informatii clare si oarecum centralizat cand vreau sa ma decid intr-o anumita privinta. Parca incet incet coltul nostru incepe sa semene cu advrider. Keep up the good work! Mai bag poze cu doi nemti cred pe care i-am vazut cand coboram de pe bac la Chiciu. Din pacate nu am apucat sa intru in vorba cu ei dar tare sunt curios in ce aventura pornisera. M-au impresionat motoarele lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 Inspirat de cei doi (+ Jumbo) si incercand sa gasesc o modalitate non off-topic de a discuta despre experientele lor si altora asemenea lor am gandit acest topic : Enduro-Adventure Spirit sau ETA non-conform Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 ffff bun topicul... .astept cu nerabdare un posesor de bmw f 650 gs dakar sa isi exprime opiniile...eu ink oscilez intre bmw f 650 gs dakar si ktm 640 adventure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 si eu tot astept o recenzie la un f 650 gs/dakar si la un f 650 clasic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 Mentionez ca sunt inca incepator. Asta este prima mea motocicleta. Scoala am facut-o pe Honda VF500F, motocicleta foarte asemanatoare cu a mea. Modelul de motocicleta si anul de fabricatie Yamaha TDM900A 2006 Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 897 cc, 86.2 hp @ 7500 rpm, 88.8 Nm @ 6000 rpm Rosu de la 8000 la 10000 rpm. Numarul de trepte 6 In posesia mea din (luna si anul) : Octombrie 2008 Nr. de kilometri la achizitie : Zero Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 4500 Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km) 100% on Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala - naveta la serviciu in oras - plimbari medii-lungi in afara orasului - cate un drum forestier ocazional Greutatea la gol 193 kg Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa 20 L benzina, 3.9 L de ulei, ~2 L apa (in manual nu scrie clar cat intra). Inaltimea seii 825 mm. Am auzit ca exista sha optionala, mai joasa, dar n-am vazut-o decat in poze pe net si nu stiu daca este originala Yamaha. Dimensiunile rotilor Anvelopele sunt 120/70 ZR18 pentru fata si 160/60 ZR17 pentru spate Jantele - materialul de fabricatie Aluminiu, turnate. Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare Telescopica. Cursa de 150 mm. Arc si amortizor cu ulei. Reglare a pretensionarii si revenirii ("rebound", nu stiu exact cum sa traduc) din doua suruburi aflate in capatul superior, la ghidon. Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare "Swingarm". Cursa de 133 mm. Arc si amortizor cu gaz/ulei. Reglaje a pretensionarii (cu cheie speciala inclusa in trusa), compresie si revenire (din inele ce pot fi rotite cu mana). Reglajul pretensionarii se face destul de greu din cauza lipsei spatiului unde sa manevrez cheia respectiva. Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat) Nu exista, desi eu personal as fi preferat sa aiba. Roata din fata arunca noroiul direct pe motor. Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului) Foarte comfortabila pentru pilot. Pasager n-am fost. Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok) Vitezometru digital, turometru analogic. Ambele pot fi citite usor chiar si in zilele cu soare puternic. Poze gasiti aici. Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? 1) Electrica. 2) Nu, si ma indoiesc ca poate fi pornita usor impinsa. Eu n-am reusit sa repornesc motorul oprit in mers la 60 km/h. Ambreiajul si actionarea lui Cablu. Ambreiaj ca oricare altul. Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic) In manual sunt trecute toate tipurile intre SAE10W30 si 20W50. Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...) Apa. Desi motorul are un design care aminteste de racirea cu aer, ma indoiesc ca aerul contribuie cumva la racire. Numarul de bujii pe cilindru Una Sistemul de intindere a lantului de distributie Nu stiu. Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala) Lant. Se intinde rotind cate o piulita pe fiecare parte si se fixeaza strangand contrapiulita si piulita de pe axul rotii. Exista scari gradate pentru a o putea regla identic pe ambele parti. Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net) Din cate stiu eu, exista 4 modele de crashbar-uri din care unul original Yamaha. Din cauza pozitiei punctelor de fixare, toate sunt doar partial eficiente. Eu personal ma indoiesc de utilitatea lor. Mi-am scapat motocicleta pe jos de mai multe ori si, cu exceptia unor zgarieturi pe carene si tobe, n-a patit nimic altceva. Lasata jos, se sprijina pe toba si pe capatul ghidonului, nu pe carena. Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip? Lateral. Din cate stiu, exista 3 modele de cricuri centrale: unul original Yamaha la pretul de 200 euro, unul SW-Motech la 140 euro si unul Hepco&Becker pe care n-am reusit sa-l gasesc nicaieri. Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat) In oras este destul de manevrabila. Se strecoara foarte usor printre masini, dar cand e vorba de viraje stranse (cum ar fi la schimbarea culoarului cu trecerea printre doua masini oprite la semafor una in spatele celeilalte) este mai dificil. Offroad n-am incercat decat pe drumuri de pamant pe camp. Se descurca destul de bine in treapta 1. Este prea grea pentru viteze mai mari pe denivelari. Adica nu recomand daca tineti la ea, nu ca n-ar fi posibil. Despre curbe si viteze mari prefer sa nu-mi scriu parerile fiindca sunt inca incepator si inca n-am idee cu ce se mananca lucrurile astea doua. Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier) Doua discuri in fata, un disc in spate. Nu stiu nr. de pistonase. Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire? La franarea cu fata, se apleaca mult, dar fara risc de "stoppie". Am simtit si ABS-ul de vreo 2 ori. Comparativ cu CBF-ul unui prieten (Adam, aici pe forum) pe care am mers cativa km, frana la a mea pare mai moale, mai putin violenta. S-ar putea sa fie din reglaj. O sa incerc sa umblu un pic la ea sa vad daca se poate ajusta. Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede) Prompt si cu multa putere. Muuuulta putere. Multi motociclisti s-au uitat stramb la mine cand le-am zis ca iau TDM ca prima motocicleta. Cand m-am urcat pe ea prima data nu mi s-a parut prea puternica. Eram obisnuit cu VF500F-ul de la scoala. Mergand pe CBF-ul de mai sus am inteles in sfarsit ce au vrut sa zica. La CBF invarteam acceleratia si... nu se intampla mare lucru. La o accelerare brusca, TDM-ul urla, vibreaza si pleaca de sub mine, nu neaparat in ordinea asta. In curbe, spre exemplu, prefer sa nu accelerez de frica sa nu rup aderenta. Pe CBF n-am avut problema asta desi mergeam pe ea pentru prima data. Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament 42/16. N-am schimbat-o. In legatura cu treptele cutiei de viteze: Treapta 1: 20 km/h la 2000 rpm mi se pare un pic prea mult. Preferam o viteza mai mica pentru traficul din Bucuresti. Treapta 6: 85 km/h la 3000 rpm mi se pare prea putin. Mi-ar fi placut sa am treapta a 5-a cu raportul asta si treapta a 6-a mai sus. Viteza maxima la care ati ajuns cu ea 197 km/h, cateva secunde. De frica, nici 200 n-am atins. Consumul - urban / extern / mixt ~ 6 in Bucuresti ~ 4 in afara (Bucuresti - Cheia si retur, circulat cu ~10 km/h peste limita legala) 4.6 mixt, masurat pe 1000 km Puncte slabe ale motocicletei Vantul bate fix in casca. Am Schuberth C2. Diferenta de zgomot intre a sta normal pe motocicleta si a merge ridicat in picioare este COLOSALA. Amortizoarele ar putea fi mai bune. Nu pot spala lantul pe toate partile. Din cauza tobei, n-am pe unde sa bag mana. Puncte forte ale motocicletei Consuma putin, si nu cred ca este de vina doar stilul meu de a conduce. Accelereaza superb. Se sta comod pe ea. Suna excelent. Nu tare, dar "frumos". La 2000 rpm suna aproape ca un chopper. La 6000 rpm suna ca o vitezana. Recunosc, la 4000 suna aiurea. Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? Consumul. Sincer, nu ma asteptam sa fie atat de mic. Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? Rezervorul a inceput sa rugineasca la un punct de sudura sub sha. Altele n-am avut, decat cele produse din vina mea. Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? Daca as putea, as modifica carenele si parbrizul. Nu sunt nici suficient de mici cat sa nu produca zgomot in casca, nici suficient de mari cat sa protejeze bine de vant. Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. Una cu parbriz mai inalt ca mine... Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. Exista importator oficial, Motodynamics, in Otopeni, dar nu va recomand sa va duceti acolo decat daca vreti sa va cumparati motocicleta. Mecanicul, cel putin, habar n-are pe ce lume se afla. Va recomand sa mergeti la Dual Tours, pe sos. Pipera. Manopera a fost foarte ieftina la ei. Preturile la piese sunt identice in ambele locuri. Puteti comanda oricare piese din catalog si dureaza 2-3 saptamani pana vine comanda. Ajuta mult sa stiti codul piesei - se evita asteptatul la telefon pana cauta in catalog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.