mariusspuneceva Postat Decembrie 20, 2008 Share Postat Decembrie 20, 2008 (editat) intreb de curiozitate , ati alimentat cu benzina cu cifra octanica 99 +, in manual scrie ca trebuie utilizata numai benzina cu cifra octanica peste 91.......... am alimentat si eu cativa litri de 99+ si s-a diluat destul de mult cu 95 pe care o mai aveam in rezervor asa ca nu ma asteptam sa observ vreo schimbare in felul cum merge/trage motorul, insa nu a fost asa , motocicleta mea parca prinsese aripi, nu mi-a venit sa cred cat de puternica poate fi si diferenta facuta de cifra octanica, nu foarte mare ce-i drept dar destul de usor de sesizat Editat Decembrie 20, 2008 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Decembrie 21, 2008 Share Postat Decembrie 21, 2008 De obicei bag de la PetrOMV si n-am observat diferente intre 95 si 100 dar o diferenta serioasa am observat cand am bagat benzina 95 de la un Mol din Voluntari. Parca era alta motocicleta, ma ridicam pe o roata fara sa vreau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Decembrie 31, 2008 Share Postat Decembrie 31, 2008 Posesorilor de Honda CB 500: La multi ani si... La multi km in noul an 2009! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
animal Postat Ianuarie 6, 2009 Share Postat Ianuarie 6, 2009 salutare, am un radiator de cb500 de vanzare, 100 euro, daca este cineva interesat, 0723784177, se poate vedea in bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noro Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 pentru cine e interesat de cum poate fi "transformat" un CB va recomand : http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?sh...1020&st=420 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 (editat) astazi daca se va usca un pic soseaua , scot motocicleta la o plimbare , am un chef de plimbare ufff.............astept cu nerabdare sa se incalzeasca afara !!! Editat Ianuarie 15, 2009 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 intrebare: cat de potrivita este aceasta motocicleta pentru o persoana de 1,84cm inaltime si o greutate de 85kg. multumesc anticipat1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 intrebare: cat de potrivita este aceasta motocicleta pentru o persoana de 1,84cm inaltime si o greutate de 85kg. multumesc anticipat1 eu cred ca o sa te simti destul de bine pe ea. adrian de pe forum parca are 1,90 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 aham, deci de simtit e clar ca o sa ma simt bine pe ea pen ca nam motocicleta inca dar citisem mai pe la inceput si citez "arat ca fram pe bicicleta" si nu vreau lucrul asta. daca e posibil rog un posesor de cb 500 care se incadreaza in marimile mele de fotomodel sa puna o poza pe motocicleta sau langa ea. multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 Ia-ti o Varadero si o sa arati ca fisu' lu Fram sub tractor. La dimensiunile alea e ok, o vei controla usor dupa ce te obisnuiesti cu ea. Daca esti incepator, o recomand. Si dupa ce inveti, du-te in reprezentante moto, suite pe mobre si vezi in geam cum iti sta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 ....... Si dupa ce inveti, du-te in reprezentante moto, suite pe mobre si vezi in geam cum iti sta. multumesc mult , dar nu o duc chiar asa de bine financiar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asklepios Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 Un lucru de amintit despre soc: nu toate sunt reglate la fel, pot avea un joc mai mic sau mai mare (daca s-a umblat la el) pentru ca pana la urma e vorba de un cablu, mai intins sau mai larg (dupa mecanic). Asa ca jumatate pentru mine poate insemna trei sferturi pentru altul. pai si la mine e mai larg.numai la jumatea cursei incepe sa actioneze.el oricum trebuie sa aibe un joc la fel ca si acceleratia si ambreiajul.dar il trag cat merge si apoi dupa de il pornesc il bag ascultand turatia motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rp34ics Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 de curand mi-am mai achizitionat inca un cb de 500 si i-am facut un "mic" upgrade, acum are roti de cbr, furca de DR, bord si fatza de DUKE...asa ca mi-au ramas piese de vanzare...cum ar fi: roata fatza cu disc si frana brembo si cauciuc brigesone putin uzat roata spate cu disc si cauciuc nou (aproape nou) brigestone carena spate aparatoare lant ventelatoru de la radiator ataratoarea spate de sub sha, cu suportu de numar suportu lateral pt bagaje, si maneru de spate cam atat piesele sunt de pe un cb din 99 daca sunteti interesati imi lasati un PM Salut! Am inteles ca ai cateva piese de CB 500. S-ar putea sa ma intereseze pe mine unele lucruri. In cazul in care ai timp si doresti sa vorbim, da-mi un bip la nr. 0732999913 si te sun eu. Multumesc, Robert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smakalan Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 aham, deci de simtit e clar ca o sa ma simt bine pe ea pen ca nam motocicleta inca dar citisem mai pe la inceput si citez "arat ca fram pe bicicleta" si nu vreau lucrul asta. daca e posibil rog un posesor de cb 500 care se incadreaza in marimile mele de fotomodel sa puna o poza pe motocicleta sau langa ea. multumesc anticipat salut. eu am 1,84 si 80 si ceva de kile. poze mai clare ca astea nu am gasit prin arhiva, dar iti poti face o parere. mie mi se pare ok inaltimea pentru aceasta motocicleta, cu toate ca uneori, la drum lung e obositor, simt nevoia de ceva mai mare (mai ales cand merg pe drumuri proaste). pentru oras cb-ul e grozav indiferent de inaltime (in limitele normalului). pur si simplu te joci cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 multumesc mult! m-au ajutat pozele. imi place asa estetic cum se prezinta. acum sa gasesc banuti! numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chatuiesc Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 salutare...am o interebare pt cei care au cb: pe fata merge pus cauciuc de 120 80 17 in loc de 110 80 17 ?, si daca da are vreun efect nedorit ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 salutare...am o interebare pt cei care au cb: pe fata merge pus cauciuc de 120 80 17 in loc de 110 80 17 ?, si daca da are vreun efect nedorit ? in mare parte nu ar trebui sa aibe mare efect ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noro Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 (editat) salutare...am o interebare pt cei care au cb: pe fata merge pus cauciuc de 120 80 17 in loc de 110 80 17 ?, si daca da are vreun efect nedorit ? eu am trecut prima oara de la 110 fata cu 130 spate la 110 fata cu 150 spate, acum am 120 fata cu 180 spate, deci se poate orice Editat Ianuarie 27, 2009 de noro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 Se poate, dar are ca efect îngreunarea manevrării, mai ales la viteze mici. Altfel vedeam deja 150 de față la motocicletele mai grele. Dacă pui 120x80R17 o să mai ai probleme și cu vitezometrul, va arăta mai puțin decât viteza reală și se va ridica fața un pic pentru că e balonul mai mare. Mai degrabă încearcă 120x70R17, e dimensiunea de la CBF (urmașul CB-ului). La fel și pe spate, dacă treci pe 150 sau 160 mergi pe 70 sau chiar 60. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosV Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 eu am trecut prima oara de la 110 fata cu 130 spate la 110 fata cu 150 spate, acum am 120 fata cu 180 spate, deci se poate orice 180 pe spate, cu ce jante ?? Daca tot ai trecut prin atatea etape, sunt si eu curios care sunt efectele, ce dimensiuni ai folosit atat la latime cat si talon ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chatuiesc Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 ....am inteles.....cel ma bine...cel mai bine e sa incerci...si vezi cum se comporta....vreau sa il schimb numai pe fata...cu 120...daca ar fi, pe spate am 140/80 in loc de 130/80 si e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 Curiozitate: de ce vrei sa le schimbi? Imbunatatiri de ciclistica nu o sa vezi (ba din contra). Din motive pur estetice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chatuiesc Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 (editat) ...schimb...doar fata daca e, din motiv ca e vechi ala care e acum, si pe 110 am gasit numai noi....sh mai putin, si sunt in dubii, sau iau nou unu mai slab sau iau sh unu mai bine "cotat", apropo ce gume sunt mai moi, asa ca moale e cuvantu de ordine,ca asta de acum imediat patineaza. Editat Ianuarie 27, 2009 de chatuiesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 140/70R17 e chiar omologat de Honda, dar 140/80 nu. E și 150/60R17 omologat, dar nu e recomandat de nimeni. Gume moi găsești sport, cele touring sunt mai dure. Diferența e la aderență și uzură, alea moi se duc mai repede. Cauciucuri sh nu recomand, nici chiloți sh, nu știi cât de vechi sunt anvelopele (și coapte, chiar dacă nu vizibil) sau de cine au fost purtați. E 100 EUR un cauciuc pentru o mobră care costă de 15 ori atât și nu iei cauciucuri lunar, le iei o dată la 2-3 ani sau chiar mai rar. Nu îți permiți 30 de euro pe an? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noro Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 180 pe spate, cu ce jante ?? Daca tot ai trecut prin atatea etape, sunt si eu curios care sunt efectele, ce dimensiuni ai folosit atat la latime cat si talon ? in talon nimic schimbat, jantele cu totu altele(cu spite) o sa dau detalii mai multe in martie 140/70R17 e chiar omologat de Honda, dar 140/80 nu. E și 150/60R17 omologat, dar nu e recomandat de nimeni. Gume moi găsești sport, cele touring sunt mai dure. Diferența e la aderență și uzură, alea moi se duc mai repede. Cauciucuri sh nu recomand, nici chiloți sh, nu știi cât de vechi sunt anvelopele (și coapte, chiar dacă nu vizibil) sau de cine au fost purtați. E 100 EUR un cauciuc pentru o mobră care costă de 15 ori atât și nu iei cauciucuri lunar, le iei o dată la 2-3 ani sau chiar mai rar. Nu îți permiți 30 de euro pe an? Adrian, din cate am vazut in posturile tale asta e valabil la absolut toate piesele o sa iasa o suma frumusica(pe an) oricum, eu personal sunt recunoscator pt sfaturile tale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.