Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

110/80-R17 fatza

130/80-R17 pt spate

 

Am de fata modelul de sus,din set-ul din poza.

 

110/80-17

Dot 2010 parca,ca nou 130 lei

 

posta 15, curier 28 lei

Spatele e vandut.

 

0756 235 216

post-68258-0-89178600-1423163735_thumb.jpg

post-68258-0-71035800-1423163749_thumb.jpg

post-68258-0-05146100-1423163764_thumb.jpg

Editat de adyfikus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

 

Ma gandesc sa-mi achizitionez in viitorul apropiat o motocicleta CB 500.

 

Ce parere aveti despre aceste anunturi?

 

http://olx.ro/oferta/honda-cb500-ID1dpa5.html#5132d9ba02

 

http://olx.ro/oferta/honda-cb500-cb-500-1999-bonus-plinul-facut-IDkUfI.html#92f6f5d88c

 

http://olx.ro/oferta/motocicleta-honda-cb500-ID2RoGR.html#92f6f5d88c

 

Cea de la Ploiesti ar fi mai scump de inmatriculat si se adauga si costul transportului ( Ploiesti Brasov).

 

Precizez ca nu am verificat daca anunturile mai sunt valabile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bridgestone BT45 as zice eu.

multumesc, arata bine!

» Post actualizat in 06 Feb 2015 07:21

Salut ,

 

Ma gandesc sa-mi achizitionez in viitorul apropiat o motocicleta CB 500.

 

Ce parere aveti despre aceste anunturi?

 

http://olx.ro/oferta/honda-cb500-ID1dpa5.html#5132d9ba02

 

http://olx.ro/oferta/honda-cb500-cb-500-1999-bonus-plinul-facut-IDkUfI.html#92f6f5d88c

 

http://olx.ro/oferta/motocicleta-honda-cb500-ID2RoGR.html#92f6f5d88c

 

Cea de la Ploiesti ar fi mai scump de inmatriculat si se adauga si costul transportului ( Ploiesti Brasov).

 

Precizez ca nu am verificat daca anunturile mai sunt valabile.

Salut

Toate 3 arata bine. Daca ar fi sa aleg pt mine, ar fi una din primele 2 linkuri. Cea neagra din sacele e modelul S dupa care nu ma omor. Intreaba-i de km, putere, prop., ce documente au la ele si in primul rand sa meri sa le vezi cu cineva care se pricepe ;)

Bafta!

» Post actualizat in 06 Feb 2015 07:25

multumesc, arata bine!

» Post actualizat in 06 Feb 2015 07:21

Salut

Toate 3 arata bine. Daca ar fi sa aleg pt mine, ar fi una din primele 2 linkuri. Aia cu nr de AR e stata cam mult in soare(la cum arata seaua).

Cea neagra din sacele e modelul S dupa care nu ma omor. Intreaba-i de km, putere, prop., ce documente au la ele si in primul rand sa meri sa le vezi cu cineva care se pricepe ;)

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salut ,

 

In ciuda faptului ca un singur om m-a sfatuit aici , am cumparat modelul CB500s.

 

Acum , in calitate de proaspat proprietar:

Am cautat pe forum dar nu am reusit sa gasesc un manual de utilizare. Am gasit in schimb posturi de genul "s-a mai postat de x ori".

Ma puteti ajuta cu un manual de utilizare ?

Manual de reparatie am gasit.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe fratele google nu ai reusit sa cauti, succes mult, motorul este minunat, fiabil si tot ce vrei, am avut 2 ani O honda cb500s din 2002, da-mi un mail ceva pe privat si iti trimit ca aici nu pot sa il urc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti si fete posesori de cb500, vreau sa cumpar o toba de esapament pentru cb-ul meu, are cineva de vanzare asa ceva?

 

Salut,

 

Am doua stock care stau degeaba ... poate ne intelegem :) Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de oferta si de poze!

A mea este buna doar partea de jos nu stiu cum este prins, la mine este prins prin fasete si as vrea sa-l refac cum este original.

 

unde este prins suportul si prin ce. sus vad ca sunt bucse dar jos nu stiu ..... nu vad nici o ruprura sau ceva de gen.

 

 

 

post-22733-0-98607200-1425992442_thumb.jpg


» Post actualizat in 12 Mar 2015 19:26

nimeni?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, astăzi Vineri 13 m-am gândit sa schimb uleiul si filtru. Am urmat instructiunile din manual dar când am încercat sa desfac surubul de la baia de ulei a mers greu o tura sau doua apoi usor apoi foarte greu. Dupa ce am dat drumul la ulei a rămas filetul pe un tifon care era peste recipientul uleiului. Nu am încălzit motorul excesiv, doar 3-4 minute ca sa devina mai fluid. Am culcat motorul pe jos si un coleg mai priceput a mărit gaura, apoi a facut un filet interior nou si un domn strungar mi-a facut un nou surub pentru baia de ulei. Acum am o întrebare când s-a mărit gaura a intrat putin span in baie. Am adăugat 2,5l de ulei proaspăt pe la joja si am dat drumul la ulei într-un recipient curat care era acoperit cu tifon . Dupa care cu o palnie si tifon goleam recipientul in bidonul cu ulei. Am repetat procedura de aproximativ 9-10 ori. Ultimele 3 au ieșit curate. Acum după ce îmi fac o garnitura de cupru pentru surub, pot sa folosesc uleiul? Este nou, la fel si filtrul. Întrebare uleiul pleacă din baie main întâi prin filtru si apoi spre componentele vitale? Îmi este frica sa nu fi rămas ceva si sa strice motorul. PS nu îl învinovățesc pe fostul proprietar pentru ce s-a întâmplat dar aveti grija cat de tare strângeți unele suruburi sau aveti grija sa se infileteze corect. Seare buna.Alex

post-41186-0-45858800-1426274392_thumb.jpg

post-41186-0-67374600-1426274403_thumb.jpg

post-41186-0-91072600-1426274418_thumb.jpg

post-41186-0-03390900-1426274432_thumb.jpg

post-41186-0-27179400-1426274442_thumb.jpg

post-41186-0-93686300-1426274453_thumb.jpg

Editat de RD 02 ALX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

De miercuri ma aflu si eu in clubu posesorilor de cb500, here's the beauty.

Nu stiam ca un cb poate sa fie asa phun, am facut 250 de km cu ea cand am adus-o, foarte usurica si infipta. Motocicleta e pentru domnita.

 

As vrea sa-i schimb anvelopa pe spate, dar nu stiu cu ce (intentionam Michelin pilot road 3/4, dar nu fabrica dimensiunea asta), recomandari?

 

Salut !

post-60782-0-75724000-1426322282_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, uleiul trece inainte prin filtru. Eu unu as folosi uleiul asta, eu cred ca are ce sa se intample.Bafta

Multumesc pentru sfat.

» Post actualizat in 14 Mar 2015 18:28

Salutare !

De miercuri ma aflu si eu in clubu posesorilor de cb500, here's the beauty.

Nu stiam ca un cb poate sa fie asa phun, am facut 250 de km cu ea cand am adus-o, foarte usurica si infipta. Motocicleta e pentru domnita.

 

As vrea sa-i schimb anvelopa pe spate, dar nu stiu cu ce (intentionam Michelin pilot road 3/4, dar nu fabrica dimensiunea asta), recomandari?

 

Salut !

Cred ca cele mai bune anvelope pentru CB sunt Bridgestone BT45, cauta cateva review-uri si este un tip pe youtube ( https://www.youtube.com/channel/UCqsNMYqStWMt3XxkQHQx6Ww ) sa vezi cum merge cu ele.

 

Weekend placut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@christensen: nu e nici o ruptura, ai o gaurica pe mijloc in schimb unde fixezi cu un surub ;)

 

dar de ce il fixez? maine am sa fac cateva poze cu ea.

M-am uitat la un CB din 96 si era altfel prinderea, pe partea de jos era prins in suportul de la furca prin 2 tampoane, la mine nu exista acele doua gaori in care sa intre tampoanele+tijele din partea inferioara de sustinere a farului.

 

@robertd .... MICHELIN Pilot Activ

» Post actualizat in 15 Mar 2015 17:10

Atasez cateva imagini cu suportul farului la motoreta mea:

 

post-22733-0-90132000-1426439376_thumb.jpg

 

post-22733-0-88044300-1426439382_thumb.jpg

 

post-22733-0-92573000-1426439387_thumb.jpg

 

post-22733-0-68924000-1426439392_thumb.jpg

 

 

Editat de christensen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare dragi posesori de CB!

 

De cateva zile tot incerc sa lamuresc cateva aspecte despre prima pornire in primavara asta si nu am reusit sa trag o concluzie.

 

CB-ul meu de 500 din 1999 (al doilea an la mine) a stat in garaj. Bateria Rombat 12V/8ah/120 A(EN) care nu necesita intretinere si veche de aproximativ 2 ani a fost montata tot timpul. Peste iarna am mai invartit eu de roti in principal de roata spate pt ca asa am inteles ca este bine dar nu am mai pornit-o de prin noiembrie. Astazi, mai mult din curiozitate, am dat o cheie si bineinteles ca dupa 2 secunde in care invartea motorul, murea bateria.

 

Pentru ca a venit momentul sa o scot la drum as vrea cateva sfaturi:

 

1. Stiti ceva de bateriile astea fara intretinere? E ok sa o incarc cumva? Eu am un redresor pt. auto pe care scrie clar ca nu se foloseste pt. bateriile care nu necesita intretinere deci clar trebuie ceva special.

2. Ar fi ok sa trag putin clapeta de acceleratie inainte sa dau la cheie (~sa traga benzina gandesc eu)? Ce trebuie sa fac cand o pornesc?

3. Cam ce consumabile sa mai schimb? am facut revizie prin iunie anul trecut si prin august am sincronizat si carburatoarele)

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

1. Se incarca.

2. Sa tragi socul. A mea nu pornea nici vara fara soc, iarna voia tras complet si apoi impins incet pe masura ce se incalzea motorul, vara cu socul la jumatate.

3. Verifica bujiile, filtrul de aer (ca ala de ulei il schimbi o data cu uleiul), placutele de frana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Se incarca.

2. Sa tragi socul. A mea nu pornea nici vara fara soc, iarna voia tras complet si apoi impins incet pe masura ce se incalzea motorul, vara cu socul la jumatate.

3. Verifica bujiile, filtrul de aer (ca ala de ulei il schimbi o data cu uleiul), placutele de frana.

 

Multumesc!

 

De treaba cu socul am uitat complet (Rookie mistake); acum imi pare rau ca poate era suficient curent cat sa porneasca..:) si scapam de incarcatul bateriei. Si la a mea a fost nevoie mai mereu de soc (la rece) atat vara cat si iarna. Il trageam la cam 80% si la cateva momente dupa mornire dupa ce isi lua mersul, reduceam treptat pana la minim.

 

Totusi ma gandesc ca inainte de pornire sa trag un pic de acceleratie..vechea vorba la dacii..."da-i cateva pedale sa traga benzina in carburator"..:). Nu stiu daca este acelasi sistem si aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bateria daca nu se foloseste se incarca macar 1data la luna si se depoziteaza intr-o incapere unde temperatura nu scade sub 15grade.

nu se trage acceleratia, nici la pornire nici inainte de oprire ca la gunoaiele de dacii! invartind mai mult la pornire pui la 'lucru' pompa de ulei si pe cand porneste motorul vei avea si ungere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...