Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

salut.

 

Aseara am iesit la o tura scurta cu motorul, a pornit usor, am mers 15km...si opresc pentru a ma intoarce spre casa, o las la relanti si cand dau sa plec accelerez pana pe la 2500rpm si se opreste (asa un fel a inecat). dau sa pornesc dinou ...nu mai reusesc ...chem doi proeteni sa ma impinga si porneste intr un final..o las dinou la relanti si mergea frumos, dau sa plec de pe loc iarasi moare...pff...deja ma ofticam ..Pun doua fise de la baterie la masina dau la automat...si nimica, nu porneste. Dupa 5min incerc dinou dar su socul tras ..si o ia, chiar mergea sa acelerez ceia ce nu puteam fara soc. Merg cu socul tras pana acasa. Azi dim. am incercat sa identific problema, am dat drumul la benzina din carburatoare si am sesizat ca era si o cantitate considerabila de apa in raport cu benzia.

 

1. Si hotarasc sa scot toata benzina dim rezervor si sa o inlocuiesc. Am dat rezervorul jos am scos toata benzina, la 4,5l de benzina s a decantat cam 150g de apa cu in fel de rugina in ea (benzina de lukoil). Am mers si am cumparat 7l de benzina 98 si am pus in rezervor. Trag socul si porneste din prima, o las 2 min dupa care o las la relanti... functioneste normal..dau sa accelerez siiiiii :( .. dinou acelasi sintome..se opreste, dau la automat dinou fara soc si porneste f usor, dar can dau sa acelerez incepe sa se balbaie si da sa se opreasca. Mai goles carburatoarele o data si o pornesc iarasi, din pacate aceiasi chestie...porneste dar nu se acelereaza. Cu socul tras imi da voie sa o acelerez.

 

2. Plecand de la ideea ca benzina scoasa din rezervor avea si rugina pe langa apa, dau carburatoarele jos si iau fecare jiclor sa il curat, spre surprinderea mea, toate au erau curate ...am pus carburatoarele la loc si a venit noaptea, deacum continui maine.

 

 

 

 

Tind sa cred ca problema ar fi din cauza aerului alta idee nu am...

 

Daca ati patit ceva de genu.. va rog sa ma ajutati cu o parere, ca nu am somn din cauza CB-ului. :D

 

multumec anticipat.

 

Vezi si bujiile, benzina din carburatoare chiar daca a avut apa in ea nu avea cum sa infunde carburatoarele, mai ales daca le-ai desfacut si zici ca erau/sunt ok, eu mai degraba as verifica si bujiile, daca benzina aia a avut ceva in ea sigur ceva-ul ala ti-a afectat bujiile. Eu de 2 ori am avut probleme cu motorul din cauza benzinei si de fiecare data au avut de suferit si bujiile. Pe langa asta mai poate fi o cauza care contribuie, filtrul de aer imbacsit, daca e un pic infundat nu iti mai da cat aer trebuie un motor, ceea ce inseamna ca iti intra mai multa benzina, daca si bujiile sunt proaste, benzina in exces ... iti inchipui tu mai departe.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ce parere aveti de vesta reflectorizanta purtata pe motor ? Eu mi-am luat ieri una si azi am purtat-o, de dimineatza lumea mi s-a parut mai linistita ca sa zic asa nu tu faze nasoale nu tu zmei in trafic, iar acum pe seara s-a vazut clar ca sunt observat in trafic ... sunt curios daca a mai incercat careva asta si cum se comportau cei din jur.

 

daca ai ajuns la concluzia ca e o idee buna, foloseste-o si nu mai sta pe ganduri. Si ziua e buna, dar seara/noaptea cred ca face o diferenta enorma in favoarea sigurantei pasive.

eu cand am venit incoace am imprumutat una de la masina, si fiind foarte larga, si cu cu scai aiurea nu am putut s-o port. Asa ca am pus-o pe bagaje. Cu cat am intins-o mai bine, sa se vada benzile reflectorizante din toate partile cu atat m-am simtit mai bine :(. La un moment dat uitam de ea, dar asta nu inseamna ca nu si-a facut treaba..dimpotriva, ajutata fara nici un inconvenient! Probabil ca singuru inconvenient este ca e prea ieftina, si oricine are (precum apa de la robinet, care e prea ieftina ca sa o bem...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt mai mult mecanic wannabe cu experienta pe Dacie,dar ma gandesc ca nu are cum sa fie din cauza aerului pt ca tu zici ca mere cu socul,ori socul ii reduce aerul.Adica vreau sa zic ca nu are cum sa fie din cauza ca trage aer prea putin cum ar fi de la un filtru infundat,ceva.Poa sa traga aer fals,dar atunci nu-ti sta nici la relantiu.Nu ai nici un filtru la benzina,nimic?Ca stiu ca parca cb-ul avea filtru benzina.Verifica-l sa fie curatat.Benzina vine cum trebuie?Vezi furtunul ala de vacuum.

Eu am avut o problema asemanatoare la dacie,mergea la relantiu,dar cand acceleram in sarcina incepea sa se balbaie,asa,tremura masina.A fost de la capacul de delco.Bine,stiu ca nu se prea aplica deloc la cb,dar poate te ajuta la ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mecanica tot pe dacie am invatat, asa pt mine, am mai avut un xt care l am mai bijuterit si un sc33 pe care am facut practica... :(

 

Are filtru de benzina in rezervor si l am spalat cu benzina, se scoate robinetul de benzina si ramne o margine de plastic...tragi de ia si iese o sita in afara cam 5cm. si am spalat cu benzina, avea pe ia mizerie.

 

Bujiile am vazut ca sunt curate si au culoare caramizie, parerea mea ca sunt bune. Mai ales ca, cu socul tras imi da voie sa o acelerez, fara soc sta doar la relanti. daca o turez pana pe la 6000 si inchid socul in momentul ala o pot tine turata ...daca scad sup 4000 incepe sa se balbaie, si da sa se opreasca.

 

Mi a zis un prieten sa ma uit la membranele alea din cap la carburatore..sa nu fie fisurate etc. ma duc sa ma uit si la astea.

 

multumesc pentru raspunsuri.

Editat de tiger tank
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit problema... membrana de la carburatoate e ajutata de doua arculete pentru a culisa. Cand am desfacut m am minunat de descoperire...fiecare arc e rupt in 3.. nu am nici o idee de la ce poate aparea aceasta problema ...parerea mea e ca au fost puse gresit ultima oara..

 

stiti pe cineva care dezmembreaza un CB sau are niste carburatoare defecte ...ceva de genu, imi trebuiesc arculetele de la membrane...

 

multumesc

Editat de tiger tank
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi CB-isti

 

Din 20 mai ma voi alatura si eu fericitilor posesori de Honda CB 500, recunosc ca multa vreme am cochetat cu Suzuki GS 500 dar dupa ce le-am incercat pe ambele, am citit ambele forumuri am ajuns la concluzia ca CB 500 is the best! Mai fiabila si mai recunoscatoare nici nu as gasi, mai ales ca sunt incepator, am la bord doar "vasta" experienta din poligon dar conduc conserva din 1992 deci cam a pot orienta in trafic. De mentionat ar fi ca jucarica mea va fi cumparata de la colega noastra de forum Hondita500 care a avut maxima grija de ea, asadar va salut si sper sa ne vedem cu bine pe minunatele sosele ale patriei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

gata, CB-ul meu este pregatit de drum:

 

- schimbat ulei + filtru - 170 ROn (cu manopera cu tot);

- schimbat releu incarcare (pana la urma el era de vine);

- schimbat gumele (acum e incaltata cu Pirelli Sport Demon);

 

Overall e gata de drum.

 

O singura chestie mai am de facut si poate ma ajutati cu un sfat, vreau sa imi imbrac saua...ca e incretita de la vreme...si ma cam deranjeaza (dupa ce ploua :P). Stiti vreun tapiter?

 

Multam si asfalt uscat tuturor!

Userul Darian imbraca si transforma sei. Are si poze cu lucrarile executate. Tel. 0722564409

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi CB-isti

 

Din 20 mai ma voi alatura si eu fericitilor posesori de Honda CB 500, recunosc ca multa vreme am cochetat cu Suzuki GS 500 dar dupa ce le-am incercat pe ambele, am citit ambele forumuri am ajuns la concluzia ca CB 500 is the best! Mai fiabila si mai recunoscatoare nici nu as gasi, mai ales ca sunt incepator, am la bord doar "vasta" experienta din poligon dar conduc conserva din 1992 deci cam a pot orienta in trafic. De mentionat ar fi ca jucarica mea va fi cumparata de la colega noastra de forum Hondita500 care a avut maxima grija de ea, asadar va salut si sper sa ne vedem cu bine pe minunatele sosele ale patriei.

 

 

felicitari! ai un motor bun,, te asteapta multi km frumosi cu ea

:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am facut ieri seara un drum Iasi - Braila de 270 km pe seara/noapte. I-am bagat ECTO de la Lukoil si mi-a luat cam 4,9% la mers intre 110-160 dar preponderent 120-130, din punctul meu de vedere motorul a fost incarcat la maxim (coburi, topcase si prietena), zic asta tinand cont de faptul ca am dat cap de vreo 3-4 ori amortizoarelor spate din cauza gropilor. E cel mai bun consum extern pe care l-am scos ever, desi era cumva de asteptat tinand cont ca bujiile si filtrul de aer sunt noi iar carburatoarele au fost sincronizate recent. Pot sa zic ca sunt extrem de multumit de el, in schimb protectie la vant slaba tare, i-am pus un parbriz si se vede doar ca imi da tot vantul in casca si mi-a vajait capul ca naiba ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai baieti,am o nelamurire mare,ieri este a treia oara cand raman fara benzina in sezonul asta :blbl: ,problema care ma deranjeaza este ca nu am indicator de benzina ,banuiesc ca nici voi,si am indicatorul de kilometraj in mile,si asta ma tot induce in eroare .Si habar nu am care esre pozitia robinetului pe rezerva.

Eu tin robinetul totdeauna pe verticala in sus.sper ca asta sa fie pozitia corecta .

Lamuritima si pe mine :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai baieti,am o nelamurire mare,ieri a fost a treia oara cand raman fara benzina in sezonul asta :blbl: ,problema care ma deranjeaza este ca nu am indicator de benzina ,banuiesc ca nici voi,si am indicatorul de kilometraj in mile,si asta ma tot induce in eroare .Si habar nu am care esre pozitia robinetului pe rezerva.

Eu tin robinetul totdeauna pe verticala in sus.sper ca asta sa fie pozitia corecta .

Lamuritima si pe mine :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai baieti,am o nelamurire mare,ieri a fost a treia oara cand raman fara benzina in sezonul asta :P ,problema care ma deranjeaza este ca nu am indicator de benzina ,banuiesc ca nici voi,si am indicatorul de kilometraj in mile,si asta ma tot induce in eroare .Si habar nu am care esre pozitia robinetului pe rezerva.

Eu tin robinetul totdeauna pe verticala in sus.sper ca asta sa fie pozitia corecta .

Lamuritima si pe mine :P

Mesaj completat

Mai baieti,lamuriti-ma si pe mine,ieri a fost a treia oara din acest sezon cand raman fara benzina :blbl: .Ma enerveaza faptul ca nu am indicatator de benzina(probabil nici voi)si in plus am kilometrajul in mile si ma deruteaza .Si nu stiu care este pozitia robinetului pt.rezerva.Eu il tin tot timpul pe verticala in sus.Am incercat ieri dupa ce am ramas fara benzina sa pornesc cu robinetul in fiecare pozitie si nimic.ma gandeam daca nu cumva pozitia in care este la mine tot timpul este ce de rezerva :P .Mersi .scuzati daca se repeta

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca ceva ,am desfacut capacelul de la furtunasele de preaplin sau cum se numesc,a curs putinaapa si apoi ulei ... este normal???

Mersi de raspunsuri :blbl:

Nu are nimic, manualul chiar recomanda ceea ce ai facut tu, cam la 1000 km daca nu gresesc.

Editat de alexcatalin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai baieti,am o nelamurire mare,ieri a fost a treia oara cand raman fara benzina in sezonul asta :blbl: ,problema care ma deranjeaza este ca nu am indicator de benzina ,banuiesc ca nici voi,si am indicatorul de kilometraj in mile,si asta ma tot induce in eroare .Si habar nu am care esre pozitia robinetului pe rezerva.

Eu tin robinetul totdeauna pe verticala in sus.sper ca asta sa fie pozitia corecta .

Lamuritima si pe mine :P

 

 

man, nu mai fi zgarcit cand bagi benzina. Mai bine sigur decat cu regrete (suna mai bine in engl). Daca ai dubii, deschide si tu rezervoru, ca se vede nivelu de benzina in el. N-astepta pana ramane uscat pe fund :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai baieti,am o nelamurire mare,ieri a fost a treia oara cand raman fara benzina in sezonul asta :blbl: ,problema care ma deranjeaza este ca nu am indicator de benzina ,banuiesc ca nici voi,si am indicatorul de kilometraj in mile,si asta ma tot induce in eroare .Si habar nu am care esre pozitia robinetului pe rezerva.

Eu tin robinetul totdeauna pe verticala in sus.sper ca asta sa fie pozitia corecta .

Lamuritima si pe mine :P

 

Robinetul se tine pe verticala in jos, cu el in sus mergi pe rezerva.

 

Eu ma ghidez dupa "umflatura" care se vede in interiorul rezervorului in partea opusa robinetului. Cand este benzina la nivelul acesteia stiu ca mai am cam 100 km pana ajung la rezerva. Deci cam 7 - 8 litri in total.

Mesaj completat

Salut lume, fui cu cebeu la Cesar si mi-a reglat el ambreiajul, se pare ca cel ce il reglase inainte nu il reglase bine si nu debreia complet, de aici si zgomotul/socul pe care il simteam de la levier. Am facut si un schimb de ulei, ce aveam in el (ala de la care il cumparasem zise ca a fost motul 5100 10w40, eu am pus motorex 15w50, mai vascos, se incalzeste putin mai greu dar si este diferenta de la cer la pamant, nu mai aud zgomotele la schimbare cum auzeam cu fostul ulei, se simte altfel) :P

Mesaj completat

Uoameni am cam ajuns la fundul sacului momentan si vreau sa imi schimb bujiile, gasesc ceva mai ieftinache pe piata care sa ma tina acolo macar cateva luni?

 

Nu cred ca o sa gasesti bujii echivalente mai ieftine decat cele originale NGK sau Denso. Eu cel putin nu am reusit.

Cele actuale nu mai lucreaza cum trebuie?

 

Oricum un set de 2 bujii NGK CR8EH9 ajung cam 20 euro, ceea ce nu e chiar exagerat tinand cont ca in conditii normale se schimba la 24.000 km. Eu zic sa nu te zgarcesti la bani, chiar daca bate vantul prin buzunare. Bujiile sunt esentiale in functionarea corecta a motorului.

Editat de alexcatalin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te contrazic, dar uite. pe louis am gasit bujii ngk pt cb 500 3,9 euro sau ceva de genul o.O

 

10035001 NGK SPARK

B8ES HONDA CB 500 T (CB500T)

 

3,35

 

Uite...primul este codul de produs, poti sa imi zici daca e buna?

CB500T e modelul anilor '70 in 4 cilindri.

Tie iti trebuie 10035031, care vad ca s-au facut 11,35 euro (eu le-am luat cu 10,50 acum 1 an).

Daca esti din Bucuresti cel mai bine da o fuga la Kronau, s-ar putea sa aiba pe stoc si sigur te pot ajuta si cu informatii legate de ce-ti trebuie. Oricum manualul zice NGK CR8EH9 sau NIPPONDENSO U24FER9.

Editat de alexcatalin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le poți găsi mai ieftine, în funcție de unde le cumperi. Cele mai ieftine le găseÂşti pe ebay, doar dacă vei cumpăra pachet gen ulei+filtru ulei, aer Âşi bujii. Nu se merită mai ales dacă zici că n-ai banii. Poți căuta pe site-uri să vezi unde găseÂşti cel mai ieftin, desi la 80lei nu mi se pare cine Âştie ce preț.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...