Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vreau sa am una preventiv.

 

Nu am mai gasit dar ti-am facut una dupa a mea, e aproximativ identica(ca functionalitate), doar ca, se vede ca e facuta. Te mai am in lista la mess dar nu ai mai intrat de mult ... da un semn.

 

Eu mi-am desfacut cb-ul, cel putin partea din fata momentan. Trebuie sa ii schimb rulmentul de jos ca imi face probleme inca din vara, am gasit rulment cu bile cilindrice la vrep 26 de lei, apropo daca are careva nevoie codul e 32006JR. Am inceput azi sa polishez bratele furcii asa de proba si se anunta rezultate bune, deasemenea am curatat jugul superior pentru a-l duce la vopsit in camp electrostatic cu tot cu ghidon. Jugul inferior l-am vopsit deja negru cu vopsea clasica ... Am 2 semighidoane care vin fix pe tijele de la cb si nu stiu ce sa fac ... sa le pun sau nu.

 

Cam asa ar da cu ghidoanele puse, am incercat sa le pun si sub jugul superior dar ca sa nu imi bata in rezervor trebuie sa le pun destul de jos si stau cam ghebos si nu imi place asta ... Pareri ???

post-18053-0-96652600-1321044844_thumb.jpg

post-18053-0-87393700-1321044859_thumb.jpg

post-18053-0-73102600-1321044874_thumb.jpg

post-18053-0-96075400-1321135238_thumb.jpg

post-18053-0-29002300-1321135253_thumb.jpg

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cam asa ar da cu ghidoanele puse, am incercat sa le pun si sub jugul superior dar ca sa nu imi bata in rezervor trebuie sa le pun destul de jos si stau cam ghebos si nu imi place asta ... Pareri ???

 

Arata bine, dar tot proba la drum e mai edificatoare. Din ce-mi dau eu seama ai sacrificat putin din garda la sol...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata bine, dar tot proba la drum e mai edificatoare. Din ce-mi dau eu seama ai sacrificat putin din garda la sol...

Geva in gen are fratemiu pe CB, doar ca la el e ghidon, la mine e semighidoane. Din ce am observat la al lui nu e chiar asa jenanta pozitia, e un pic mai sportiva fata de cb-ul clasic, stau si ma gandesc si pe partea cealanta ... daca nu imi place pot sa pun ghidonul la loc foarte usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand pretul motocicletelor era mai mare , acum cativa ani, cb-urile erau la mare cautare fiind alegerea numarul unu a incepatorilor

acum lumea a "evoluat" si cb-urile sunt prea "mici" pentru majoritatea incepatorilor

de asta moare topicul incet incet...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand pretul motocicletelor era mai mare , acum cativa ani, cb-urile erau la mare cautare fiind alegerea numarul unu a incepatorilor

acum lumea a "evoluat" si cb-urile sunt prea "mici" pentru majoritatea incepatorilor

de asta moare topicul incet incet...

 

Macar poti sa iti dai cu parerea.

Am dus la vopsit jugul superior si ghidonul in camp electrostatic, am polishat un pic jambele, mi-a venit si aripa si un etrier Brembo de cb ... as vrea sa imi comand niste neoprene sau ceva burdufe de protectie gen enduro, dar inca nu sunt sigur de decizie.

post-18053-0-64168700-1321296568_thumb.jpg

post-18053-0-73379700-1321296579_thumb.jpg

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Macar poti sa iti dai cu parerea.

Am dus la vopsit jugul superior si ghidonul in camp electrostatic, am polishat un pic jambele, mi-a venit si aripa si un etrier Brembo de cb ... as vrea sa imi comand niste neoprene sau ceva burdufe de protectie gen enduro, dar inca nu sunt sigur de decizie.

Cred ca burdufele ar veni mai bine. Estetic probabil e o chestiune de gust dar practic sunt ideale, te scapa de mizeria de pe jambe si simeringuri uzate prematur.

 

cand pretul motocicletelor era mai mare , acum cativa ani, cb-urile erau la mare cautare fiind alegerea numarul unu a incepatorilor

acum lumea a "evoluat" si cb-urile sunt prea "mici" pentru majoritatea incepatorilor

de asta moare topicul incet incet...

Asa este, desi CB-ul merge foarte bine si dupa perioada de inceput. Nu-i un motor care sa starneasca pasiuni dar le face pe toate bine si e un motor simplu si de incredere. Eu unul nu renunt la ea asa usor, desi la anul ii fac majoratul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am luat piese de la vopsit, desi e un pic cam gros stratul de vopsea e data bine ceea ce ma bucura. Inca nu sunt hotarat complet daca am sa pun semighidoanele sau am sa las ghidonul in sine. Pozitia e mai sportiva sa zic ceea ce nu ma incanta neaparat, ma bate un gand sa modific si spatele la el dar nu stiu ce sa fac, ma gandesc ca, poate vreodata am sa vreau sa il dau sau ceva (desi prietena l-ar vrea pentru ea). Ma bate gandul sa il dau un street fighter, cu semighidoanele puse sub jugul superior ai o pozitie foarte agresiva ca sa zic asa :rock: , doar ca, codita tradeaza cumva ... ma gandesc ca la anu in primavara tre sa ii fac si ITP-ul ... as schimba codita dar ... momentan nu stiu, asa tare ma roade sa bag un pic flexu in coditza aia :grinbandit:

post-18053-0-39839800-1321392931_thumb.jpg - Cam asa arata piesele vopsite :rolleyes:

 

Apropo, mai am vreo 900 de km si ajung la 50 000 pe bord (ca reali nu stiu cati or fi defapt.)

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi colegi CB-isti, azi am dat o mica tura si se pare ca va fi ultima in acest an intrucat afara erau +2 grade, voi ati pus motoarele la nani? Iar daca da ce pregatiri i-ati facut in acest sens ? Toate cele bune si SA SE FACA ODATA CALD !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi colegi CB-isti, azi am dat o mica tura si se pare ca va fi ultima in acest an intrucat afara erau +2 grade, voi ati pus motoarele la nani? Iar daca da ce pregatiri i-ati facut in acest sens ? Toate cele bune si SA SE FACA ODATA CALD !!!

A mea doarme de vreo 2 saptamani. Ca si pregatiri: bateria in casa, ulei + filtru schimbat, rezervor plin (cu stabilizator in benzina), ulei pe cabluri (acceleratie si ambreiaj) si lant, WD40 pe jambe si amortizoare, ambele roti suspendate, husa din material textil care sa permita evacuarea condensului si loc intr-un garaj neincalzit. Urmeaza niste ceara pe rezervor. Imi pare rau ca nu am avut ocazia sa o spal putin, este cam mizerabila pe dedesubt.

Cu toate pregatirile insa cred ca daca nu ploua sau ninge o sa o mai scot putin, deja mi-e dor de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba cu uleiul in ultima vreme nu prea isi mai are rostul.

 

Eu nu i-am facut nimic, lucrez la ea si cand am sa o termin o sa o scot la o tura, intre timp am mai iesit cu un hornet caruia ii plac broscutele :grinbandit:

 

btw, thundere, e diferenta si la bascula intre cb-ul vechi si cele mai noi

bascula de la cele mai noi e mai lata oarecum spre axul ei si poti pune jante mai mari pe cand la cel vechi nu ai loc

 

Chiar m-am uitat zilele astea la ambele tipuri si parca astea de pana in 97 au bascula mai lata nu invers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar m-am uitat zilele astea la ambele tipuri si parca astea de pana in 97 au bascula mai lata nu invers.

 

 

 

le-am avut pe ambele in acelasi timp si stiu sigur

la cea din 99 bascula era mai lata spre locul unde intra axul ei, acolo difera forma

cea din 99 e mai scobita/lata ,intra roata de 160 dar la cea din 94 care e mai ingusta nu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

le-am avut pe ambele in acelasi timp si stiu sigur

la cea din 99 bascula era mai lata spre locul unde intra axul ei, acolo difera forma

cea din 99 e mai scobita/lata ,intra roata de 160 dar la cea din 94 care e mai ingusta nu

 

Acum e un fel de "you brought a knife to a gunfight". Am vazut in weekend ce fel e bascula de cb cu frana pe disc si e

asa, iar bascula mea e asapost-18053-0-06071100-1322071064_thumb.jpg, ce vezi acolo e cauciuc de 150 care masurat are 145mm si, chiar si asa tot mai raman cam 2 cm pe fiecare parte, singura problema ca sa zic asa ar fi tija care tine tamburul, desi aia e un foarte mic impediment din punctul meu de vedere.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba cu uleiul in ultima vreme nu prea isi mai are rostul.

 

Nu te contrazic, desi cred ca ar merge lasat asa doar un sintetic si nu un semisintetic cum am avut eu. In plus cu acest schimb si cu cel din primavara mai "spal" putin motorul de uleiul vechi. Dupa mine e mai ok asa decat sa-i pun un sintetic o singura data si sa ajung la aceeasi bani.

Motorul asta mi-e drag si o sa mai stea la mine ceva timp asa ca am grija de el cum pot.

 

Sunt curios in ce stare o sa-l gasesti pe al tau cand o sa-l desfaci, mai ales la partea de distributie.

Spor la treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te contrazic, desi cred ca ar merge lasat asa doar un sintetic si nu un semisintetic cum am avut eu. In plus cu acest schimb si cu cel din primavara mai "spal" putin motorul de uleiul vechi. Dupa mine e mai ok asa decat sa-i pun un sintetic o singura data si sa ajung la aceeasi bani.

Motorul asta mi-e drag si o sa mai stea la mine ceva timp asa ca am grija de el cum pot.

 

Sunt curios in ce stare o sa-l gasesti pe al tau cand o sa-l desfaci, mai ales la partea de distributie.

Spor la treaba!

 

Uleiul se schimba pentru ca in timp devine acid din cauza plumbului din benzina, ori cum la noi pe piata nu mai exista de mult benzina de genul asta, ca sa nu mai zic ca multe din ele sunt aditivate, automat problema dispare, mai ales daca se foloseste o benzina mai ok, nu cea mai ieftina de la un peco fantoma. De spalat ... ce ulei ai avut si ce ai pus acum in el? Daca ai avut Motul 5100 sa zicem si ai pus un ulei de transfer la 5 lei litru pentru iarna in primavara cand ai sa ii pui iar 5100 is sanse mari sa iti afecteze. Dupa ce drenezi uleiul in motor tot iti mai raman cam 3-400 de ml si de multe ori uleiurile de marci diferite intra in conflict (isi anuleaza unul altuia aditivii).

 

Cu distributia am sa vad mai in primavara, momentan l-am luat tot la mana, la desfacut, vopsit, acum sunt la partea din spate, am dat jos bascula, am verificat rulmentii, trebuie sa duc bascula la vopsit in camp electrostatic. Mai pe seara tre sa vina vopsitorul sa imi ia rezervorul, codita, aripa si lateralele la vopsit ... in primavara o sa fac o comparatie before si after :D

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul se schimba pentru ca in timp devine acid din cauza plumbului din benzina, ori cum la noi pe piata nu mai exista de mult benzina de genul asta, ca sa nu mai zic ca multe din ele sunt aditivate, automat problema dispare, mai ales daca se foloseste o benzina mai ok, nu cea mai ieftina de la un peco fantoma. De spalat ... ce ulei ai avut si ce ai pus acum in el? Daca ai avut Motul 5100 sa zicem si ai pus un ulei de transfer la 5 lei litru pentru iarna in primavara cand ai sa ii pui iar 5100 is sanse mari sa iti afecteze. Dupa ce drenezi uleiul in motor tot iti mai raman cam 3-400 de ml si de multe ori uleiurile de marci diferite intra in conflict (isi anuleaza unul altuia aditivii).

 

Cu distributia am sa vad mai in primavara, momentan l-am luat tot la mana, la desfacut, vopsit, acum sunt la partea din spate, am dat jos bascula, am verificat rulmentii, trebuie sa duc bascula la vopsit in camp electrostatic. Mai pe seara tre sa vina vopsitorul sa imi ia rezervorul, codita, aripa si lateralele la vopsit ... in primavara o sa fac o comparatie before si after :D

Numai 5100 am folosit si voi folosi, cel putin pana dupa urmatorul schimb. Asta cu schimbatul uleiului o putem discuta la nesfarsit, eu am pierdut ore bune cautand pe net pareri pro/contra dar pana la urma decisiva a fost indicatia din manualul utilizatorului (cel original, din 1994, pe care fostul proprietar mi l-a lasat sub sa): uleiul + filtrul se schimba inainte de conservare, iar daca aceasta dureaza mai mult de 4 luni se schimba uleiul din nou. Asa voi face si eu, cel putin cat timp imi voi permite.

 

Motorul o sa-ti iasa ca nou din ce spui tu :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu neaparat dar we'll see :D

Nu vreau sa il fac ca nou, vreau sa il fac ca pentru mine, sa ii mai modific chestii de aspect, mici detalii ... pe mine ma tot bate gandul sa ii modific si codita dar parca nu as vrea sa bag flexul si aparatul de sudura in cadru ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum e un fel de "you brought a knife to a gunfight". Am vazut in weekend ce fel e bascula de cb cu frana pe disc si e

asa, iar bascula mea e asapost-18053-0-06071100-1322071064_thumb.jpg, ce vezi acolo e cauciuc de 150 care masurat are 145mm si, chiar si asa tot mai raman cam 2 cm pe fiecare parte, singura problema ca sa zic asa ar fi tija care tine tamburul, desi aia e un foarte mic impediment din punctul meu de vedere.

 

 

tu poti sa-ti pui ce vrei cand vrei cum vrei :P

eu vorbesc de jante mai mari nu cauciuc de 150.

incearca sa pui jante mari, de sportiva, pe bascula aia model vechi si ai sa vezi cum stau lucrurile

 

noi cand am facut modificarile am tinut cont si de suspensiile si roata fatza pe care le-am schimbat bineinteles , atunci s-a simtit cu adevarat diferenta

 

Ce-i drept o codita mai "atragatoare" si un cauciuc mai lat pe spate nu ar strica (ca CBF-ul de 500 care din punctul meu de vedere arata perfect).

 

 

cbf-ul are 20 de kg in plus si tot atatia cai...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cind cumperi o motoreta honda ei recomanda ulei Repsol.Nu stiu care este treaba cu motul dar are un plus miroase frumos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu poti sa-ti pui ce vrei cand vrei cum vrei :P

eu vorbesc de jante mai mari nu cauciuc de 150.

incearca sa pui jante mari, de sportiva, pe bascula aia model vechi si ai sa vezi cum stau lucrurile

 

noi cand am facut modificarile am tinut cont si de suspensiile si roata fatza pe care le-am schimbat bineinteles , atunci s-a simtit cu adevarat diferenta

 

Cum se mai zice pe aici ... "ce-ti mai place shaworma"

 

Cind cumperi o motoreta honda ei recomanda ulei Repsol.Nu stiu care este treaba cu motul dar are un plus miroase frumos

 

Asa simti tu in general nevoia sa te bagi in seama mereu sau doar cu ocazii speciale?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum se mai zice pe aici ... "ce-ti mai place shaworma"

 

 

aaaaa....ti-am zis esti liber sa faci ce vrei

eu am avut ambele mobre in curte si doua seturi de roti diferite si am facut comparatia direct ,asa ca :wave:

btw, daca vrei setul de roti de cb, il mai am, vb de cel cu disc pe spate model 99

 

stiu la ce model te referi

nu zice nimeni cat cantareste in plus un ABS, rotile alea si furca de 41mm....

motorul insa e acelasi doar ca au reusit sa puna pe ea mai bine de 10kg...

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aaaaa....ti-am zis esti liber sa faci ce vrei

eu am avut ambele mobre in curte si doua seturi de roti diferite si am facut comparatia direct ,asa ca :wave:

btw, daca vrei setul de roti de cb, il mai am, vb de cel cu disc pe spate model 99

 

Daca e in romania nu pot sa zic decat fa-le un pret dar daca sunt in anglia ...

 

Poate intrati si voi mai des, mai discutam si noi una alta ... eu am tot lucrat la motor si as fi avut nevoie de ceva pareri, am pus la un momentdat poze dar ... sa le pun pentru mine e cam aiurea ca oricum numeni nu raspunde sau cand raspunde o face din an in paste.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...