bondarski Postat Iulie 5, 2014 Share Postat Iulie 5, 2014 Salut tuturor, ma bucur ca inca mai vad cb ul in actiune, sunt si eu posesor insa de ceva mai vechiut, cb450s 1985... De ceva timp ii caut un far datorat unui accident; am reusit sa o despachetez dupa ce a fost impachetata, si am ramas cu singurul element care nu il gasesc la noi. Are cineva din intamplare prin garaj? Multumesc; precizez ca sunt compatibile si cele de hornet... Multumesc anticipat, asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 Salutare, Ma confrunt cu urmatoarea problema si sunt curios daca vi s-a intamplat si voua pana acum: Mi-am schimbat lichidul de racire la mecanic de curand. Acum cand trece acul care indica temperatura peste jumatate, in loc sa porneasca ventilatorul asa cum facea inainte, incepe sa scuipe agent de racire prin prea-plin iar temperatura continua sa creasca peste jumatate. Daca opresc motorul si las contactul, ventilatorul porneste imediat si functioneaza pana scade acul sub jumatate asa cum ar fi trebuit sa faca si cand mergea motorul. Pornirea ventilatorului este cumva influentata de surplusul de agent de racire ? O sa-si revina la normal dupa ce elimina tot excesul de antigel ? sau problema este alta ? Mersi mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 Ventilatorul porneste in functie de temperatura de pe senzorul de pe radiator, nimic altceva. Din ce spui si din ce imi mai aduc aminte (ca eu mi-am schimbat singur antigelul cu manualul de service in brate) nu e aerisita instalatia si ai aer in radiator. Din manual: - umpli cu lichid radiatorul pe la buson si umpli vasul pana la linia de maxim (nu mai mult) - pui busonul, pornesti motorul, il lasi la relanti 2-3 minute, apoi de vreo 3-4 ori accelerezi scurt la 4-5000 de ture - opresti motorul si il lasi sa se raceasca - desfaci busonul la radiator si adaugi lichid pana sus - completezi in vas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Ventilatorul porneste in functie de temperatura de pe senzorul de pe radiator, nimic altceva. Din ce spui si din ce imi mai aduc aminte (ca eu mi-am schimbat singur antigelul cu manualul de service in brate) nu e aerisita instalatia si ai aer in radiator. Din manual: - umpli cu lichid radiatorul pe la buson si umpli vasul pana la linia de maxim (nu mai mult) - pui busonul, pornesti motorul, il lasi la relanti 2-3 minute, apoi de vreo 3-4 ori accelerezi scurt la 4-5000 de ture - opresti motorul si il lasi sa se raceasca - desfaci busonul la radiator si adaugi lichid pana sus - completezi in vas Multumesc de informatii, ma apuc de investigatii si iti zic daca reusesc s-o rezolv singur. Numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 Ce a zis Adrian e corect. De asemenea, e posibil ca mecanicul sa fi pus prea mult antigel in vasul de expansiune (de unde pleaca furtunul de preaplin). Nu e nimic prea alarmant. Lasa motorul sa mearga pe loc, pe cric, si observa daca porneste ventilatorul. Daca porneste inainte de rosu, cam pe la 70% din cursa, e ok. Daca nu, e o problema si trebuie schimbata termocupla (cea care comanda ventilatorul). Cat despre aer, instalatia de racire se aeriseste singura, nu e ca circuitul de frane. Da-ne de veste ce ai rezolvat. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3nd3r Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 Salut, am vazut postari mai vechi, dar cum au trecut ceva ani de cand au fost postate as vrea sa imi ziceti parerea voastra de acuma legat de dimensiunile cauciucurilor. Nu prea gasesc 110 80 17 pentru fata. Foarte multe sunt 120 70 17. Dar nu stiu daca este diferenta de manevrabilitate sau ceva de genul. Deasemenea si pentru spate nu prea sunt marimile 130 80 17. Ce dimensiuni recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzganel Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Salut, am vazut postari mai vechi, dar cum au trecut ceva ani de cand au fost postate as vrea sa imi ziceti parerea voastra de acuma legat de dimensiunile cauciucurilor. Nu prea gasesc 110 80 17 pentru fata. Foarte multe sunt 120 70 17. Dar nu stiu daca este diferenta de manevrabilitate sau ceva de genul. Deasemenea si pentru spate nu prea sunt marimile 130 80 17. Ce dimensiuni recomandati? Incearca o cautare pe anvelopemoto.eu cu 110/80/17 .. o sa fi surprins de numarul rezultatelor. Mi-am luat in primavara de la ei un Dunlop StreetSmart (fostul model GT501) cu dot de 2014 - foarte multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Recomand ce recomanda producatorul mobrei. Cum zice colegul de mai sus, gasesti destule la baietii aia de la anvelopemoto.eu. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EAGLEMAX Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 Salutare. Se potriveste toba de pe CB500 la CBF500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzganel Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 (editat) Salut, Este o afirmatie sau o intrebare ? Salutare. Se potriveste toba de pe CB500 la CBF500 Editat Iulie 16, 2014 de Guzganel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 E zen. Adica poate fi oricare din ele, ca e fumat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EAGLEMAX Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 (editat) Salut, 1-Intrebarea este daca se potriveste toba de pr cb 500 la cbf 5oo . 2-Cum aflu cine are cbf 500 in Constanta? Editat Iulie 20, 2014 de EAGLEMAX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 Orice faci tot gasesti tu metode sa pui intrebari fara sa folosesti semnul de intrebare. Arata cam asa: ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 Ce a zis Adrian e corect. De asemenea, e posibil ca mecanicul sa fi pus prea mult antigel in vasul de expansiune (de unde pleaca furtunul de preaplin). Nu e nimic prea alarmant. Lasa motorul sa mearga pe loc, pe cric, si observa daca porneste ventilatorul. Daca porneste inainte de rosu, cam pe la 70% din cursa, e ok. Daca nu, e o problema si trebuie schimbata termocupla (cea care comanda ventilatorul). Cat despre aer, instalatia de racire se aeriseste singura, nu e ca circuitul de frane. Da-ne de veste ce ai rezolvat. Numai bine! Salutare, Pana la urma se pare ca termostatul era decalibrat si am fost nevoit sa-l schimb. M-a scuturat de 70E, dar macar acum stau linistit la stop in trafic stiind ca porneste ventilatorul. Mersi inca o data de sfaturi, numai bine si asflat uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 Salut! Un prieten cauta furca fata sau tuburile telescoapelor pentru un CB500 din '99. Daca il puteti ajuta va rog sa-l contactati la numarul de telefon 0751.364.185. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3nd3r Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 Salut, stiu ca modelele mai noi de CB500 au 2 discuri de frana pe fata. Se poate monta furca de la un model mai nou pe un model mai vechi(cel cu un singur disc)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 (editat) Daca montezi si roata cu doua discuri, da. Altfel un etrier o sa actioneze in gol si nu ai frana pe fata. Dar toate CB500 au doua discuri pe fata, daca stii un model mai vechi cu un disc sa nu fie CB450 sau CB500T, nu stiu daca au acelasi diametru la bratele furcii si aceeasi lungime. Editat Iulie 25, 2014 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 Prietenul de care spuneam mai sus are la mobra roata cu un singur disc. Se potriveste 'bolt on' furca fata de la alt model? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 26, 2014 Share Postat Iulie 26, 2014 Afla ce motocicleta are prietenul. CB500 nu are roata cu un disc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 27, 2014 Share Postat Iulie 27, 2014 Scuze, din cand in cand merit cate una dupa ceafa. Dupa 3 motociclete mai uit cum era prima, vanduta de vreo 5-6 ani. Da, am avut PC26 cu un disc pe fata si tambur pe spate. Toate CB-urile au aceeasi furca, cel putin din manualul de service. Asta inseamna ca se potrivesc intre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariu-_cycle Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Salutare, atentie AdrianB1 ca iar faci confuzie: furcile de fata de CB500S(modelul cu far dreptunghiular si carenat) este diferit fata de cele cu far rotund. Am patit-o personal si a trebuit sa returnez piesele. Numai bine! Salutare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariu-_cycle Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Am incercat sa schimb furca acum 2 aNI: Am cumparat una de CB500S, am dus motorul la reparat si mecaniicii m-au sunat ziua urmatoare si mi-au zis ca nu se potriveste. Nu mai stiu sigur ce anume(am uitat, sincer) dar cred ca difera in zona de prindere a farului. Cel rotund are zonele in care intra piciorusele suportului de far. Cred ca asta ar fi diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wiqed Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 Salut, Am si eu nevoie de un robinet de benzina. Motocicleta e din 1997. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariu-_cycle Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 Salut, WE trecut am fost la mare cu motorul si pe drumul de intoarcere a inceput sa-mi faca urmatoarea problema: cand este in sarcina se ''ingatuie''. Daca trag ambreiajul ia ture normal. Am mers putin asa cu ea apoi si-a revenit. Dupa alti 20-30 km a facut iar acelas lucru. Iar si-a revenit si dupa alti 20-30 km a facut din nou. Am ajuns acasa insa nu am umblat la ea pt ca nu prea sunt prin localitate. Acum mergea perfect insa mi-e frica sa plec la drum lung ... Ceva Idee de la ce ar putea sa fie ?? Posibil ceva mizerie din benzina? Nu cred pt ca am un filtru suplimentar si cu ultimul plin a mers f bine pana la aparitia problemei. In plus v-am spus ca daca trag ambreiajul se tureaza normal. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 Ia vezi filtrul de aer cum e, am intalnit asa ceva la un moto mai mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.