Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

de unde si cat ? Ma intereseaza mai ales galeriile, dupa cum stiti au un obicei destul de prost sa oxideze. A incercat cineva sa le vopseasca cu un spray rezistent la tempereturi inalte ?

 

Le-am luat de pe e-bay de la un tip din Anglia, nou noute. Eu le-am cumparat set cu tot cu toba si m-a costat totul cu tot cu transport in jur de 14~15 mil.

S-ar putea sa mai gasesti.

Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

Prietena mea e mandra posesoare a unui CB500 din 96, dar pana sa apuce sa-si faca cont am dat de probleme, asa ca va rog eu sa ne ajutati :haha:

A murit motorul azi dimineatza cand i-am scos socul, deci e posibil sa fie putin inecat. Inca nu m-am bagat la scos bujiile, pentru ca dupa 2-3 incercari de invartire moare cu tot cu faruri. Impinsa nu vrea, cu curent de la bateria de la Pegasu meu nu vrea, cu curent de la masina nu vrea. Am incercat si cu curent de la masina direct pe fire, deonectate de la bateria motocicletei, dar asa pacane ca si cum n-ar mai avea baterie deloc :rock: (cablurile sunt bune si am si polariazat cum trebuie).

Am pus totusi bateria pe un redresor, si astept sa mai incerc maine seara, dupa care ma bag la bujii daca face la fel.

Daca aveti alte idei (de exemplu ce ar putea avea si eventuale fix-uri), please share :10:

 

Multumim anticipat! :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sanse mari sa o fi inecat-o, verifica bujiile. Daca n-as fi avut o 1300 pe vremuri probabil imi inecam si eu CB-ul pana acum, dar n-am patit-o niciodata.

 

Cum se porneste o carburatie iarna:

 

1) Se trage socul la jumatate.

2) Se da contact pana porneste, FARA a accelera. Daca e nevoie se poate trage socul putin mai mult. Dupa ce porneste se regleaza iar socul sa stea in 1500-2000rpm.

Dupa un minut dupa ce-ti pui cagula, casca si manusile, te sui pe ea, OPRESTI socul si pleci cu ea.

 

1) Motorul nu se opreste niciodata cu socul tras.

2) Nu se accelereaza cu socul tras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

Prietena mea e mandra posesoare a unui CB500 din 96, dar pana sa apuce sa-si faca cont am dat de probleme, asa ca va rog eu sa ne ajutati :haha:

A murit motorul azi dimineatza cand i-am scos socul, deci e posibil sa fie putin inecat. Inca nu m-am bagat la scos bujiile, pentru ca dupa 2-3 incercari de invartire moare cu tot cu faruri. Impinsa nu vrea, cu curent de la bateria de la Pegasu meu nu vrea, cu curent de la masina nu vrea. Am incercat si cu curent de la masina direct pe fire, deonectate de la bateria motocicletei, dar asa pacane ca si cum n-ar mai avea baterie deloc :rock: (cablurile sunt bune si am si polariazat cum trebuie).

Am pus totusi bateria pe un redresor, si astept sa mai incerc maine seara, dupa care ma bag la bujii daca face la fel.

Daca aveti alte idei (de exemplu ce ar putea avea si eventuale fix-uri), please share :10:

 

Multumim anticipat! :what:

 

1. Ce inseamna nu vrea cu curent de la alta baterie? Nu invarte deloc, sau invarte dar nu porneste motoru'?

2. Daca nu invarte deloc e naspa. Ori demarorul ori ceva scurt pe partea electrica.

3. Daca invarte dar n-o ia ori e inecata ori nu da scanteie. (verifica scinteia pe cadru)

 

Asteptam raspunsuri ca sa ne dam in continuare cu parerea.

 

Sanse mari sa o fi inecat-o, verifica bujiile. Daca n-as fi avut o 1300 pe vremuri probabil imi inecam si eu CB-ul pana acum, dar n-am patit-o niciodata.

 

Cum se porneste o carburatie iarna:

 

1) Se trage socul la jumatate.

2) Se da contact pana porneste, FARA a accelera. Daca e nevoie se poate trage socul putin mai mult. Dupa ce porneste se regleaza iar socul sa stea in 1500-2000rpm.

Dupa un minut dupa ce-ti pui cagula, casca si manusile, te sui pe ea, OPRESTI socul si pleci cu ea.

 

1) Motorul nu se opreste niciodata cu socul tras.

2) Nu se accelereaza cu socul tras.

O singura remarca: eu trag socul la max prima oara, o las 2-3 secunde pana urca in ture pe la 2500-3000 dupa care bag socul la jumate si il las, cum spui si tu pana ma echipez si asa mai departe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Adam: Multumesc de sfaturi.

@speedy.k

 

1. Cu curent de la alta baterie aplicat pe bornele bateriei invarte de 2-3 ori dupa care moare.

2. Daca pun de la alta baterie direct pe fire, cu bateria ei deconectata, doar pacane, ca si cum ar fi moarta (aprinde totusi luminile).

3. Da, cam asa, invarte (putin) dar n-o ia.

 

O sa-i scot bujiile (eventual si inlocuiesc) si pun bateria incarcata dupa. Sper ca au ramas valabile modelele de bujii din manualele antice de pe net (NGK D7ES sau NDX 22ES).

Revin diseara cu info.

Multumesc! :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e inecata e suficient sa scoti bujiile, le arzi la aragaz sau cu o bricheta cu presiune (alea cu flacara focalizata), le cureti cu o carpa si le pui la loc. Nu le smirgheluiesti asa cum se obisnuieste ca atunci chiar le omori prematur. Stiu, arsu nu e cea mai sanatoasa metoda pentru bujii dar daca tot ai de gand sa le schimbi, merge.

 

Oricum, o baterie incarcata trage minim 10-20 secunde fara probleme de motor, timp suficient s-o pornesti daca nu e inecata. Daca zici ca la tine nu trage mai mult cu alta baterie, s-ar putea sa fie un scurt sau ceva la demaror cum zicea si speedy.k.

 

O singura remarca: eu trag socul la max prima oara, o las 2-3 secunde pana urca in ture pe la 2500-3000 dupa care bag socul la jumate si il las, cum spui si tu pana ma echipez si asa mai departe.

Depinde cum e reglat cablul de soc, la jumatate sunt sanse mici s-o ineci. Daca e nevoie se poate trage socul putin mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Dupa schimbat bujii (am luat Denso, ca n-am gasit NGK) si pus bateria revitalizata, a luat-o din prima. :what:

Asa ca va multumim amandoi pentru ajutor si va dorim asfalt uscat si vreme buna!

 

Cheers! :rock:

Ma mir. Dar ma bucur, bineinteles. Dati-i bice pe sosele cat mai e timp cat de cat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca este vorba despre fosta mea motocicleta.

 

I-mi pare rau sa aud ca a-ti avut probleme cu pornirea .

 

Pentru prima data cand am pornit-o singur si eu am inecat-o, dar de atunci nu s-a mai intamplat.

 

Parera mea este ca v-ati grabit cu cumparatul bujiilor pentru ca cele puse pe motor nu aveau mai mult de 2000 poate 3000km

dupa cum spunea si baiatul cu Dominatorul cu siguranta are nevoie de un reglaj al carburatoarelor dar cam atat la motor,si cu siguranta uleiul si filtrul trebuie schimbate.

 

Dupa cum v-am spus eu aveam de gand sa-i cumpar baterie noua in primavara, pe aceea o aveam de la un prieten pentru a mai putea misca motorul pana-l puneam la conservat.

 

sa auzim numai de bine!

Editat de avic71
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am o CBică din '95, cu care am reuÂşit performanța de a cădea. În cădere, i-am îndoit partea de aluminiu pe care se pune scărița. Am sudat-o, dar tot stramba e. Se pare ca va trebui să cumpăr una.

 

Intrucât aÂş vrea să evit reprezentanța Honda pe cât posibil (financiar vorbind), ce mă sfătuiți?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pentru ca tot sunt aici... are cineva o anvelopa fata (dimensiuni 110/80-17 57H)? Poate fi si uzata (dar nu foarte rau), am nevoie de ea doar pentru a trece de identificare. O cumpar, dar as lua-o si cu imprumut.

 

Totul pentru ca n-am chef sa dau spaga la RAR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, narcis. deocamdata nu. m-am indragostit de hornetul lui david (din tg mures). eu sper totusi sa nu il vanda pana dau eu cb-ul :friends:

am avut ocazia sa fac un drum tg mures sighisoara alaturi de david si hornetul lui. e foarte fain customizat, si toba aia se aude frumos. si nu il da scump. mai este ceva hornet ieftin la un tip din lugoj, de unde mi=am luat sv-ul. insa ca sa vinzi cb-ul inarmeaza-te cu ceva rabdare. acum lumea vrea numai vitezane

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Poți să îl înscrii dacă trece de RAR.

 

Motocicleta lui adam o știu și eu, am făcut câteva mii de kilometri în câteva excursii împreună. E în stare foarte bună, dacă ești din București sau împrejurimi aruncă o privire, nu strică.

 

Iar prețul e imbatabil, că vrea omul enduro-tourer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...