Skrillex Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 PS O scarita fata e 210 lei iar spate 110lei (asta fara TVA) la serviceul oficial Honda. Daca mai vrei preturi am o lista destul de lunga, tocmai astept piesele. Ai uitat de arc si cauciuc, ca alea se vand separat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BeerBelly Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 mai bine il scot la vanzare asa cum e si sanatate ... nush .. inca ma mai gandesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 Mi-am schimbat si eu galeriile si toba asa la sfarsit de sezon. Atasez o poza, sunt foarte mandru de ea Acum am bagat-o la iernat, pana la primavara o sa doarma... Numai bine ! Va salut cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosV Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 de unde si cat ? Ma intereseaza mai ales galeriile, dupa cum stiti au un obicei destul de prost sa oxideze. A incercat cineva sa le vopseasca cu un spray rezistent la tempereturi inalte ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 de unde si cat ? Ma intereseaza mai ales galeriile, dupa cum stiti au un obicei destul de prost sa oxideze. A incercat cineva sa le vopseasca cu un spray rezistent la tempereturi inalte ? Le-am luat de pe e-bay de la un tip din Anglia, nou noute. Eu le-am cumparat set cu tot cu toba si m-a costat totul cu tot cu transport in jur de 14~15 mil. S-ar putea sa mai gasesti. Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valdemar Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 Salutare. Prietena mea e mandra posesoare a unui CB500 din 96, dar pana sa apuce sa-si faca cont am dat de probleme, asa ca va rog eu sa ne ajutati A murit motorul azi dimineatza cand i-am scos socul, deci e posibil sa fie putin inecat. Inca nu m-am bagat la scos bujiile, pentru ca dupa 2-3 incercari de invartire moare cu tot cu faruri. Impinsa nu vrea, cu curent de la bateria de la Pegasu meu nu vrea, cu curent de la masina nu vrea. Am incercat si cu curent de la masina direct pe fire, deonectate de la bateria motocicletei, dar asa pacane ca si cum n-ar mai avea baterie deloc (cablurile sunt bune si am si polariazat cum trebuie). Am pus totusi bateria pe un redresor, si astept sa mai incerc maine seara, dupa care ma bag la bujii daca face la fel. Daca aveti alte idei (de exemplu ce ar putea avea si eventuale fix-uri), please share Multumim anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 Sanse mari sa o fi inecat-o, verifica bujiile. Daca n-as fi avut o 1300 pe vremuri probabil imi inecam si eu CB-ul pana acum, dar n-am patit-o niciodata. Cum se porneste o carburatie iarna: 1) Se trage socul la jumatate. 2) Se da contact pana porneste, FARA a accelera. Daca e nevoie se poate trage socul putin mai mult. Dupa ce porneste se regleaza iar socul sa stea in 1500-2000rpm. Dupa un minut dupa ce-ti pui cagula, casca si manusile, te sui pe ea, OPRESTI socul si pleci cu ea. 1) Motorul nu se opreste niciodata cu socul tras. 2) Nu se accelereaza cu socul tras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 Salutare. Prietena mea e mandra posesoare a unui CB500 din 96, dar pana sa apuce sa-si faca cont am dat de probleme, asa ca va rog eu sa ne ajutati A murit motorul azi dimineatza cand i-am scos socul, deci e posibil sa fie putin inecat. Inca nu m-am bagat la scos bujiile, pentru ca dupa 2-3 incercari de invartire moare cu tot cu faruri. Impinsa nu vrea, cu curent de la bateria de la Pegasu meu nu vrea, cu curent de la masina nu vrea. Am incercat si cu curent de la masina direct pe fire, deonectate de la bateria motocicletei, dar asa pacane ca si cum n-ar mai avea baterie deloc (cablurile sunt bune si am si polariazat cum trebuie). Am pus totusi bateria pe un redresor, si astept sa mai incerc maine seara, dupa care ma bag la bujii daca face la fel. Daca aveti alte idei (de exemplu ce ar putea avea si eventuale fix-uri), please share Multumim anticipat! 1. Ce inseamna nu vrea cu curent de la alta baterie? Nu invarte deloc, sau invarte dar nu porneste motoru'? 2. Daca nu invarte deloc e naspa. Ori demarorul ori ceva scurt pe partea electrica. 3. Daca invarte dar n-o ia ori e inecata ori nu da scanteie. (verifica scinteia pe cadru) Asteptam raspunsuri ca sa ne dam in continuare cu parerea. Sanse mari sa o fi inecat-o, verifica bujiile. Daca n-as fi avut o 1300 pe vremuri probabil imi inecam si eu CB-ul pana acum, dar n-am patit-o niciodata. Cum se porneste o carburatie iarna: 1) Se trage socul la jumatate. 2) Se da contact pana porneste, FARA a accelera. Daca e nevoie se poate trage socul putin mai mult. Dupa ce porneste se regleaza iar socul sa stea in 1500-2000rpm. Dupa un minut dupa ce-ti pui cagula, casca si manusile, te sui pe ea, OPRESTI socul si pleci cu ea. 1) Motorul nu se opreste niciodata cu socul tras. 2) Nu se accelereaza cu socul tras. O singura remarca: eu trag socul la max prima oara, o las 2-3 secunde pana urca in ture pe la 2500-3000 dupa care bag socul la jumate si il las, cum spui si tu pana ma echipez si asa mai departe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valdemar Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 @Adam: Multumesc de sfaturi. @speedy.k 1. Cu curent de la alta baterie aplicat pe bornele bateriei invarte de 2-3 ori dupa care moare. 2. Daca pun de la alta baterie direct pe fire, cu bateria ei deconectata, doar pacane, ca si cum ar fi moarta (aprinde totusi luminile). 3. Da, cam asa, invarte (putin) dar n-o ia. O sa-i scot bujiile (eventual si inlocuiesc) si pun bateria incarcata dupa. Sper ca au ramas valabile modelele de bujii din manualele antice de pe net (NGK D7ES sau NDX 22ES). Revin diseara cu info. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 Daca e inecata e suficient sa scoti bujiile, le arzi la aragaz sau cu o bricheta cu presiune (alea cu flacara focalizata), le cureti cu o carpa si le pui la loc. Nu le smirgheluiesti asa cum se obisnuieste ca atunci chiar le omori prematur. Stiu, arsu nu e cea mai sanatoasa metoda pentru bujii dar daca tot ai de gand sa le schimbi, merge. Oricum, o baterie incarcata trage minim 10-20 secunde fara probleme de motor, timp suficient s-o pornesti daca nu e inecata. Daca zici ca la tine nu trage mai mult cu alta baterie, s-ar putea sa fie un scurt sau ceva la demaror cum zicea si speedy.k. O singura remarca: eu trag socul la max prima oara, o las 2-3 secunde pana urca in ture pe la 2500-3000 dupa care bag socul la jumate si il las, cum spui si tu pana ma echipez si asa mai departe. Depinde cum e reglat cablul de soc, la jumatate sunt sanse mici s-o ineci. Daca e nevoie se poate trage socul putin mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valdemar Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 Salut. Dupa schimbat bujii (am luat Denso, ca n-am gasit NGK) si pus bateria revitalizata, a luat-o din prima. Asa ca va multumim amandoi pentru ajutor si va dorim asfalt uscat si vreme buna! Cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 Salut. Dupa schimbat bujii (am luat Denso, ca n-am gasit NGK) si pus bateria revitalizata, a luat-o din prima. Asa ca va multumim amandoi pentru ajutor si va dorim asfalt uscat si vreme buna! Cheers! Ma mir. Dar ma bucur, bineinteles. Dati-i bice pe sosele cat mai e timp cat de cat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
avic71 Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 (editat) Cred ca este vorba despre fosta mea motocicleta. I-mi pare rau sa aud ca a-ti avut probleme cu pornirea . Pentru prima data cand am pornit-o singur si eu am inecat-o, dar de atunci nu s-a mai intamplat. Parera mea este ca v-ati grabit cu cumparatul bujiilor pentru ca cele puse pe motor nu aveau mai mult de 2000 poate 3000km dupa cum spunea si baiatul cu Dominatorul cu siguranta are nevoie de un reglaj al carburatoarelor dar cam atat la motor,si cu siguranta uleiul si filtrul trebuie schimbate. Dupa cum v-am spus eu aveam de gand sa-i cumpar baterie noua in primavara, pe aceea o aveam de la un prieten pentru a mai putea misca motorul pana-l puneam la conservat. sa auzim numai de bine! Editat Noiembrie 20, 2008 de avic71 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 Pentru prima data cand am pornit-o singur si eu am inecat-o, dar de atunci nu s-a mai intamplat. idem. la inceput am inecat-o si eu de cateva ori, dar apoi, timp de un an, nu m-a lasat niciodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
evilmind Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 Hello tuturor! Eu sunt posesoarea mai sus mentionata de valdemar. Va multumesc pentru ajutor si eu. Uitati si o poza : Asfalt uscat si multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackDirt Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 Salut, Am o CBică din '95, cu care am reuÂşit performanța de a cădea. În cădere, i-am îndoit partea de aluminiu pe care se pune scărița. Am sudat-o, dar tot stramba e. Se pare ca va trebui să cumpăr una. Intrucât aÂş vrea să evit reprezentanța Honda pe cât posibil (financiar vorbind), ce mă sfătuiți? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 La dezmembrari dar mici sanse.... Eu am cautat o scarita si pana la urma am luat unele "compatibile" de la Louis, costa perechea pe sfert fata de cat costa una originala la AutoItalia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackDirt Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 Si pentru ca tot sunt aici... are cineva o anvelopa fata (dimensiuni 110/80-17 57H)? Poate fi si uzata (dar nu foarte rau), am nevoie de ea doar pentru a trece de identificare. O cumpar, dar as lua-o si cu imprumut. Totul pentru ca n-am chef sa dau spaga la RAR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smakalan Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 imi vand bijuteria http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...002-152409.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 imi vand bijuteriahttp://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...002-152409.html Bafta la vanzare! mai vrei sa te faci choperist? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smakalan Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 Bafta la vanzare! mai vrei sa te faci choperist? salut, narcis. deocamdata nu. m-am indragostit de hornetul lui david (din tg mures). eu sper totusi sa nu il vanda pana dau eu cb-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 salut, narcis. deocamdata nu. m-am indragostit de hornetul lui david (din tg mures). eu sper totusi sa nu il vanda pana dau eu cb-ul am avut ocazia sa fac un drum tg mures sighisoara alaturi de david si hornetul lui. e foarte fain customizat, si toba aia se aude frumos. si nu il da scump. mai este ceva hornet ieftin la un tip din lugoj, de unde mi=am luat sv-ul. insa ca sa vinzi cb-ul inarmeaza-te cu ceva rabdare. acum lumea vrea numai vitezane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 insa ca sa vinzi cb-ul inarmeaza-te cu ceva rabdare. acum lumea vrea numai vitezane Muuulta rabdare, eu il vand din August si inca e nedat, Iar pretul e mult sub Germania sau Italia. S-a dus si sezonul, sunt si toti morti dupa vitezane, ne-a lovit si criza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nk155 Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 salut, daca aduc un cb 500 din afara an <2002, pot sa il inscriu? astept oferte cu cb500 de vanzare pe PM. 10x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 Poți să îl înscrii dacă trece de RAR. Motocicleta lui adam o știu și eu, am făcut câteva mii de kilometri în câteva excursii împreună. E în stare foarte bună, dacă ești din București sau împrejurimi aruncă o privire, nu strică. Iar prețul e imbatabil, că vrea omul enduro-tourer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.