Sari la conținut

cat va consuma motocicleta


grex
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 100
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

pai daca e pt incepatori, de ce ai mentionat de circuit? doar ca sa te dai mare?

 

zx6r 07 cred 7-8 oras, afara 5.6-6, mers civilizat, minim 6000 rpm.

 

Simplu de tot logica: decit sa consumi 10-15% dind decibeli afara pe bulevard, mai bine te dai pe circuit, mai inveti una alta. Cine-si ia motociclete touring, enduro, Harley, intzeleg aceasta pb despre consum, dar cei ce-si iau supersporturi si se intreaba dupa aceea cit consuma inseamna ca au o problema de logica, 100cai la roata, demaraj de 100km/h in 3 sec, si, vor consum mic. Sau, unii incearca sa mearga la consum mic cu motoare de 150cai la roata, pt ce si-au mai luat atita putere?!

 

Stai relax, am trecut si eu prin problema asta, mi-am luat 600rr sa merg la serviciu cu ea si ma intristam ca consuma cu 1 litru in plus fatza de 600F4. Dupa aceea, si mai trist, luat 954rr si consuma si mai mult!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca astia de la VW scosesera o mobra diesel...tdi,ceva de genul...cu un consum super tare...nu se mai aude nimic,stie cineva ceva??? :scratch: Mi as lua una de aia :wink: ...Fazerul meu mi o luat si 7,5 in oras...depinde cum tragi de gaz,afara cam 5,2...deh...acum vrem si senzatie fara sa bagi mana in buzunar,e scump gazul asta ca daca ar fi 1 leu litrul nu am mai comenta de consum...oricum sa ne bucuram acum ca e si 5,5 lei litrul,peste 10 ani poate nu il mai gasim nici cu 10 euro litrul! :unsure:

Editat de obeapaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprilia pegaso in oras si soft enduro, o medie la mai multe plinuri e 7-7,2 la drum 5,5 (pana in 120) honda vtr 250 ia 4 in oras si 2,8-3 la drum,freewindul in schimb la drum a 'mancat' 3,9 in oras inca nu stiu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.4 euro e mult pentru noi, pentru ca 100 de litri pe luna (cu care mergi cam 1400km), reprezinta pentru unii 20% din venit, pentru altii 40% din venit.

Pentru un neamt care are benzina de 1.5 euro, 100 de litri reprezinta nu mai mult de 4-7% din salariu, si daca revenim la oile romanesti, la un salariu de 20 de milioane nu ar fi mult sa dam 100-150 de roni pentru benzina.

 

Deci cum ziceau si altii, nu benzina este scumpa, ci noi suntem saraci pe o piata globalizata de combustibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.4 euro e mult pentru noi, pentru ca 100 de litri pe luna (cu care mergi cam 1400km), reprezinta pentru unii 20% din venit, pentru altii 40% din venit.

Pentru un neamt care are benzina de 1.5 euro, 100 de litri reprezinta nu mai mult de 4-7% din salariu, si daca revenim la oile romanesti, la un salariu de 20 de milioane nu ar fi mult sa dam 100-150 de roni pentru benzina.

 

Deci cum ziceau si altii, nu benzina este scumpa, ci noi suntem saraci pe o piata globalizata de combustibil.

 

Si-atunci, cum ziceam, ne luam biciclete. Daca tu ai fi Petrom, si ai avea benzina de vinzare, ti-ar conveni s-o vinzi ieftin in RO sau ai vinde-o mai scump in afara tzarii?E economie globala, preturile se aliniaza la acelasi nivel. Nu e greu de intzeles. Vrei sa arati ca ai ouale mari, platesti. Normal ca cei cu mopede vor jubila cind va aud ca va vaitati ca nu aveti bani de benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si-atunci, cum ziceam, ne luam biciclete. Daca tu ai fi Petrom, si ai avea benzina de vinzare, ti-ar conveni s-o vinzi ieftin in RO sau ai vinde-o mai scump in afara tzarii?E economie globala, preturile se aliniaza la acelasi nivel. Nu e greu de intzeles. Vrei sa arati ca ai ouale mari, platesti. Normal ca cei cu mopede vor jubila cind va aud ca va vaitati ca nu aveti bani de benzina.

Nu inteleg unde am zis eu ca petromul trebuie sa ne vanda benzina mai ieftin?!?!

Si unde ai vazut ca ma vaiet de preturi mari?

Am zis ca pentru un neamt un euro inseamna, cat inseamna pentru noi un leu, adica pentru ei e benzina ca si cum ar fi pentru noi 1.5 roni, si o majorare la 1.6 nu ii dearanjeaza pe ei, la fel cum nu ne dearanjeaza pe noi ca apa minerala s-a scumpit de la 1leu/litru la 1,2lei/litru, ca si pe aia o bem zilnic.

De bine de rau am 11k sezonul asta, sinu am facut mai mult nu neaparat din cauza banilor, ci din cauza timpului.

Ce am zis eu este ca pretul benzinei va creste si tot ce putem sa facem noi e sa cautam metode de castiga mai mult, si chiar fac asta;)

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dnepr 650 80-90 afara 5,5 -6 % in oras cam 8%

 

 

 

 

gsx-r 750 din 95" la mine numai putin de 7 dar se ducea si la 10 11.nu am mers mai mult de 200.

 

 

 

 

zzr 600 din 91 in prezent 5,5 in regim de 90 -120 in oras nu prea merg in regim de 150 - 180 aprox 9% calculat

Editat de el_nynios
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Consumul se face in felul urmator:

1.Faci plinul motocicletei

2.Pui Trip-ul pe 0

3.Te duci sa faci iar plinul, vezi cat intra, dupa care :

 

 

Imparti cati litri au intrat la cati km ai facut, si inmultesti cu 100, acela e

Auzisem eu ca in ultimul timp nu prea se mai face scoala, dar nici chiar asa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salut

Pentru o Yamaha R6 - 2003 .

Nu am apucat decat o singura data sa-i fac consumul ( plin pe plin ) , adica de cand s-a aprins becul am facut plinul si cand s-a aprins din nou am reumplut rezervorul . Aici am o mica marja de eroare de cativa km .

Deci la un mers semi-sportiv si mixt ( nu am apucat sa fac inca drumuri lungi , e frig inca ) .

In afara intre 120 - 160 km/h , de cateva ori am ajuns pe la 200 pe distante scurte .

In oras intre 50 - 80 km/h , cred ca undeva intre 5-6000 rpm .

Am parcurs 190 km si am realimentat cu 13 litri , deci dupa regula " de 3 simpla " , reiese un consum de 6.8 L / 100 km .

Un singur calcul de consum nu este 100 % concludent , dar asta e tot ce am deocamdata si cred ca se pot orienta si altii dupa aceste date .

Numai bine !

 

P.S. :

Yamaha Fazer 600 din anul 2000 , cu un mers sportiv si tot mixt , nu depaseam 6,5 maxim 7 , dar nu cred ca am ajuns pana acolo .

La Fazer am facut mai multe calculatii de consum , deci nu am marja de eroare la calcule .

Precizez ca Fazerul respectiv din cate stiu eu avea motorul de pe R6 varianta "99 - "02 , doar ca era limitat si automat ceva mai ponderat decat fratele lui de pe R6 .

Editat de ctrad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ducati 916. pfff a mea e ceva mai sugativa. mers intins fara sa depasesc 160 scosesem consum in jur de 7L/100Km

mers mai sportiv minim 12 sau mai mult.. nu am reusit niciodata sa ii fac consumu fix desi am facut de 2ori bucuresti-Tg Neamt doar pe europeana.. mereu alimentez cand imi aduc aminte si niciodata nu vad becu aprins.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut

Pentru o Yamaha R6 - 2003 .

Nu am apucat decat o singura data sa-i fac consumul ( plin pe plin ) , adica de cand s-a aprins becul am facut plinul si cand s-a aprins din nou am reumplut rezervorul . Aici am o mica marja de eroare de cativa km .

Deci la un mers semi-sportiv si mixt ( nu am apucat sa fac inca drumuri lungi , e frig inca ) .

In afara intre 120 - 160 km/h , de cateva ori am ajuns pe la 200 pe distante scurte .

In oras intre 50 - 80 km/h , cred ca undeva intre 5-6000 rpm .

Am parcurs 190 km si am realimentat cu 13 litri , deci dupa regula " de 3 simpla " , reiese un consum de 6.8 L / 100 km .

Un singur calcul de consum nu este 100 % concludent , dar asta e tot ce am deocamdata si cred ca se pot orienta si altii dupa aceste date .

Numai bine !

 

P.S. :

Yamaha Fazer 600 din anul 2000 , cu un mers sportiv si tot mixt , nu depaseam 6,5 maxim 7 , dar nu cred ca am ajuns pana acolo .

La Fazer am facut mai multe calculatii de consum , deci nu am marja de eroare la calcule .

Precizez ca Fazerul respectiv din cate stiu eu avea motorul de pe R6 varianta "99 - "02 , doar ca era limitat si automat ceva mai ponderat decat fratele lui de pe R6 .

 

Revin cu al doilea rezervor golit , adica al 2-lea consum facut acestui model si implicit acestei mobre ( Yamaha R6 - 2003 ) si conform aceluiasi stil de mers si aceleiasi reguli de 3 simpla , a rezultat un consum de data asta mai mic si anume 6.1 L / 100 km .

 

In opinia mea cred ca este un consum mai mult decat decent .

Editat de ctrad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha YZF 600 R Thundercat - 2000 / 100CP

 

Mediu - 5.6 (mai mult extraurban)

 

minim absolut testat (constant cu 80-90km/h) - 3.6

 

pana in 120-130 km/h constant - 4.5 - 5

Peste vitezele astea nu am unde sa merg decat pe portiuni foarte scurte, deci nu e relevant, desi estimez ca a luat si 10% pe autostrada la 230-240.

 

urban - cam 6-7, mers

 

 

Consum calculat prin metoda plin-plin, la fiecare alimentare.

Editat de SubInfluentza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rsv mille o singura data mi-a luat 5.5%. mers 100-110 pe autostrada si 90-100 pe drumuri nationale (eram cu un vx800 langa mine, cel mai plictisitor drum ever). in mod normal imi ia 6.2 pana-n 130, 7-7.5 pana-n 200 si 15.7 la o viteza pe care n-o mai spun. in oras 7 la mers o idee mai rapid decat masinile, 14 la forja gen 1-2 si dat pe o roata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Revin cu un alt consum ( mult mai bun de data asta ) :

Yamaha R6 - 2003

13 L / 225 km = 5.8 %

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuter 50cc malaguti mers normal 3%

scuter 70cc malaguti mers in ture 5%

 

cbr 125 - indiferent cat de tare ai merge 2-2,5 %

 

ducati 600ss - 6,5-9% - in functie de turatie

ducati 749 - 6-10% - in functie de turatie

 

hornet 600 2002 - 4% la mers constant 100 km/h si 12% pe bucuresti-pitesti mers constant 200 km/h, utilizare cotidiana 6 %

 

 

 

cbr'u meu imi consuma si 3-4% cand i dau 140

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa care decoleaza :crack:

ai gresit exprimarea. se dezintegreaza.

 

 

 

ON: revin si eu cu un nou consum, am scos cam 6,5 la mers mai mixt. gen 80-120 in localitate, 160-220+ afara. traseul a fost bucuresti-marasesti

 

orasele au fost facute legal, dar si cateva localitati unde era radarul. in rest sa mers in pas cu traficul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Er-6f 2009

Bucuresti zilnic mers normal moto 5-5.5%

Bucuresti-Brasov-Bucuresti 4%

minim record 3.5% Bucuresti-Pitesti 90km/h

 

Er-6f 2009

Bucuresti zilnic mers normal moto 5-5.5%

Bucuresti-Brasov-Bucuresti 4%

minim record 3.5% Bucuresti-Pitesti 90km/h

si alte viteze :)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4.5 % in afara la 80-90 la ora culcat pe rezervor si nemancat?:))

 

GSXR 600 K7 :

 

Urban(viteza 1-2, foarte rar 3) - 8.5-9%

Mixt (mai mult extraurban), mers "normal"(adica pana in 160-170km/h) - 6.2%

Mers sportiv, schimbat exclusiv peste 11000 RPM - 7-7.5%

mers super-mega relaxat, maxim cu 90 Km/h - 5.7% (deci nu merita pentru juma' de litru sa mergi "la consum" :crack: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...