Patrick_M Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 uvex? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 WORKER V340: http://www.insportline.ro/819/casca-moto-worker-v340 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 uvex nu e acelasi lucru cu bmw enduro? adica acelasi in sensul in care restul bmw sunt schuberth? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 uvex nu e acelasi lucru cu bmw enduro? adica acelasi in sensul in care restul bmw sunt schuberth? Ca design exterior, da. Posibil sa fie ceva modificari la interior. Nu le-am vazut una la nga alta sa compar materialele, dar din poze au fosrma aproape identica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 (editat) WORKER V340: http://www.insportline.ro/819/casca-moto-worker-v340 Daca casca asta este cea care cred (numai ca eu am avut in mana una alba cu interior rosu) atunci vorbim despre cea mai proasta casca pe care am pus mana vreodata. Ceva in genul DiaouBao si alte minuni din astea de prin piete, pe care le gasesti la standurile de scutere. Eu nu am gasit nimic la casca asta care sa ma convinga sa o port nici daca as fi primit-o gratis. Ar trebui sa o aveti in mana ca sa vedeti ce plastic execrabil s-a folosit la fabricarea ei. Parbrizul este foarte subtire, nefinisat pe alocuri si iti da impresia ca va pocni la prima piatra. Cozorocul ramane insa piesa de rezistenta... Parca l-ar fi indoit cineva, cu prietenii, in garajul din spatele curtii. Sfatul meu - Nu va cumparati asa ceva de pe internet, fiindca nu are nici o legatura cu pozele. Editat Mai 31, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Eu am gasit si am dat mai departe. In poza aia arata binisor. Insa, pretul reflecta de obicei calitatea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 (editat) Eu am gasit si am dat mai departe. In poza aia arata binisor. Insa, pretul reflecta de obicei calitatea Da, man, mi-am dat seama care a fost intentia ta. Nu te criticam, contram, etc. Din aceeasi categorie (a celor care impartasesc info) a fost si postul meu. Nu o fi a mea vreo grozavie (ba chiar la pret sensibil mai ieftin), dar asta de mai sus este cosmar in sine. In primul meu post, despre parbriz vroiam sa zic ca arata de parca ar fi indoit in curte - in partea din fata nu se aseaza pe cheder ci sta la vreo 3 mm distanta. Editat Mai 31, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Cine stie, a avut, a testat... cat de usor e de dat viziera jos si eventual si cozorocul la arai tour sau shoei hornet? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 nu mai stiu modelul dar am sucit-o pe toate partile si mi-am bagat freza odata intr-un Shoei cu cozorog si viziera ... atunci costa 1900lei pentru ca euro era pe la 3,2-3,5... din ce imi aduc aminte calitatea este exceptionala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 Nexo X-Tour la 70 de euro... https://www.polo-motorrad.de/en/x-tour-mattschwarz.html Mesaj completat Si 7 casti intr-una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 Hjc Is Multi e vreo 200 de euro..dar discutabil plasticul .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Asta-i varianta de incepatori. Mai exista varianta din fonta care e 9 casti intr-una. Se face si plosca pentru noptile reci la cort cand ti-e nu stiu cum sa iesi in ploaie sa faci pipi si daca pui putin ulei pe fund se transforma in tuci pentru cartofi prajiti, mamaliga si/sau gulas (daca te pricepi un pic) cand esti in salbaticie. Si daca mai adauga doua sprayuri de culoare sunt de fapt 18 casti intr-una pentru ca poti oricand sa ti-o vopsesti alba sau neagra. Si cu toate astea as fi curios sa vad una. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Vara mi-as dori configuratia asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Vara mi-as dori configuratia asta... Si sa-ti zdrelesti moaca atunci cand te loveste o tanti care urla in telefon la fi-su care nu vrea sa manance acasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Nu mi se va intampla mie asa ceva niciodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Nu mi se va intampla mie asa ceva niciodata Asa sa-ti ajute Dumnezeu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 terminati cu porcariile, la rally e nevoie de o casca usoara in primul rand, pentru ca o vei tine pe cap10-12 ore pe zi, ochelarii de cross sunt foarte bineveniti deoarece iti permit sa respiri mult mai bine decat intr-o casca inchisa. prostia asta de casca de cros cu viziera e buna doar in oras ca sa fi in trend cu motoreta pe care o conduci, nu are nici o legatura cu touringul macar. sa vezi c misto e cand se prafuieste viziera pe interior si tre sa teopresti s-o stergi... ca sa nu povestim de aburirea vizierei cand e frig fara si tu respiri accelerat din cauza ca te lupti cu fierul sa il ti pe traseu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 terminati cu porcariile, la rally e nevoie de o casca usoara in primul rand, pentru ca o vei tine pe cap10-12 ore pe zi, ochelarii de cross sunt foarte bineveniti deoarece iti permit sa respiri mult mai bine decat intr-o casca inchisa.prostia asta de casca de cros cu viziera e buna doar in oras ca sa fi in trend cu motoreta pe care o conduci, nu are nici o legatura cu touringul macar. sa vezi c misto e cand se prafuieste viziera pe interior si tre sa teopresti s-o stergi... ca sa nu povestim de aburirea vizierei cand e frig fara si tu respiri accelerat din cauza ca te lupti cu fierul sa il ti pe traseu. Eu sunt "la cumparaturi" pt o casca dual... sa o folosesc si in oras, si pe sosea, si pe ce teren mai accidentat intru... dar nu prea inteleg ce zici... - din punctul meu de vedere, un dual sa pot sa dau viziera jos si sa pun ochelari sau sa pun viziera si sa las ochelarii acasa sau in bagaj in functie de trase mi se pare mult mai ok decat 2 casti. - avantaj dual - sa fim seriosi, te obisnuiesti doar cu o casca si cu chestiile legate de ea. - daca mergi cu pasager, in grup, iti place sa asculti muzica sau sa auzi ce zice tanti de la gps poti sa bagi bani doar intr-un set de casti / microfon. - greutatea? nu stiu daca chiar e problem, S1 Pro de am acum cica are 1.5kg si niciodata nu mi s-a parut grea. si la 12 ore tinuta pe scafarlie... - in oras merg mai mult cu viziera ridicata... nu prea inteleg ce treaba are viziera cu orasul... adica, mneah, cica cu cat ai voie sa mergi legal prin oras poti sa prinzi si pe bicla fara casca cu viziera, nu-s asa catolic dar pana pe la 100 oricum n-am nici o problema cu viziera sus daca nu e ploaie sau ceva de genul. - de ce viziera nu are treaba cu touring? - partea cu prafuitul, da, e nasoala. la fel si ceata care e cam la fel ca praful. dar daca ai optiunea cand e nasol sa dai jos viziera si sa pui ochelari care e problem? - partea cu aburitul pe frig... pinlock! pinlock+cagula - si mai bine... - cozorocul - parerea mea e ca e ff bine venit... am mers destul cu lumina piezisa ( plecat dimineata, intors seara ) si ochelarii de soare incorporati sau din buzunar mi se par frectie pe langa ce efect aveam cu mana pusa strasina. Nu stiu, pt viteze decente pe un dual, o casca dual mi se pare cea mai tare idee momentan... ai avantajele de la ambele in aceeasi casca... doar ca oferta pt dual cu pinlock e cam doar de la 2 producatori, faptul ca nimeni nu are pe stoc mai mult de o marime sa pun pe scafarlie inainte sa sar cu banul si relativa dificultate in a schimba viziera cu ochelari ma cam tin pe ganduri inca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 O casca dual pt oamenii care merg decent touring, off-road, pe sosea... etc...., o casca dual e ceea ce trebuie. Ochelarii aia se-mput, li se strica buretele si se aburesc... Nu le vad rostul pe sosea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 (editat) perfect adevarat ce spuneti voi, la capitolul touring e ok dar titlul topicului este: dilema existentiala 3, casti RALLY-RAID... NU TOURING TRIPP... este o mare diferenta intre ele nu credeti? eu folosesc ochelari de la arriete si sunt superbi, am consumat doua perechi pe an si la 100 si ceva de ron mi se pare ok... Editat Octombrie 14, 2010 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 Nu te lasa influentat de titlul topicului, aici se vorbeste de casti dual-sport care nu necesita intretinere anuala de cel putin 200 de roni. Sunt castile pentru cei comozi care vor sa-mpace si capra si varza. Mesaj completat Mesaj completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dantutz Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 Mai misto-i aia din avatarul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 (editat) Mesaj completat Mesaj completat http://www.x-lite.it/catalogo_10.jsp?iditem=105 Editat Aprilie 15, 2011 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haralambie Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 Mesaj completat Mesaj completat http://www.x-lite.it/catalogo_10.jsp?iditem=105 si cam ce ne poti spune despre modelul respectiv ? no offence, dar reclame sunt peste tot, ne intereseaza cateceva din experientele altora vis-avis de topicul acesta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 Ma gandeam ca, probabil, multi nu stiu de existenta anumitor modele dual-sport si am zis sa-mpartasesc. Si asa topicul asta e mort si as fi citit si eu despre ce au mai gasit/probat/utilizat altii. Evident ca s-a gasit cineva sa-mi dea la cap, citand tot mesajul meu aflat chiar deasupra, de parca nu s-ar fi stiut la ce face referire. Eu zic ca eu am facut bine, tu ai facut rau si eu am facut rau la randu-mi razpunzandu-ti. Asta e viata, trebuie sa ne facem toti loc sub soare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.