Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Salutare, care a fost ultimul VFR cu distributie pe pinioane? Este VFR 800 Fi facut pana in 2001?

Cel din anuntul postat de mine e ultimul VFR cu distributie pe pinioane, si este modelul 1998-2001. Este modelul pe care il vreau eu.

Care a fost primul cu distributie pe pinioane nu stiu.

 

Km reali ? Cu carte service da. Motorul arata superb, daca merge la fel cum arata suma este aproape corecta.

 

"Rechinul alb" are aproape 100 K cu vfr-ul si merge ca in prima zi.

Daca ar fi in Bucuresti, maine m-as duce sa-l vad, cu un mecanic priceput. Sau mi-as da intalnire cu el intr-un service unde sa il pot verifica.

In drobeta-Turnu-Severin nu stiu pe nimeni, si nici nu stiu ce mecanic din Bucuresti ar veni cu mine pana acolo sa imi spuna daca merita sau nu.

Cam cat ar trebui sa aiba compresia un VFR in stare foarte buna?

Editat de georgem
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Compresia la al meu in manual e 13,7 bar, cam pe acolo trebuie sa se invarta si cel de 800. Si eu zic ca arata f bine in poze, totusi spune-i sa-ti trimita niste poze cu rezolutie mai mare, ca vad abtibildurile alea la carena laterala dreapta, sa nu fi fost scapat acolo si sa ascunda zgarieturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut videoclip-ul cu multa vreme in urma si, asa cum i-au zis si altii la rubrica de comentarii de pe youtube, cam bate campii. Inainte sa-mi iau vfr-ul am citit comentarii pro si contra si am ajuns sa-mi iau tot vfr.

Motocicleta "doarme" pana-n 7k ture (si d-aia nu se poate face touring cu ea) si consuma multa benzina este ceea ce spune el. De fapt, pt prima afirmatie, mie mi se pare convenabil: la mers lejer, de pana-n 7k ture / 135km/h, si in regim de touring consumul meu se situeaza usor sub 5% in conditile in care merg cu gentile laterale si posterioara iar pe mine flutura imbracamintea de fas. Daca trec de acest regim de somn, normal ca si consumul creste dar niciodata nu mi-a trecut de 7 (dar nici cu peste 200 n-am mers).

A mai zis el multe dar, in concluzie, cred ca-i dus... iar detinatorii de vfr-uri cred ca stiu mai bine decat un descreierat care traieste din forjatul motoarelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua,

 

Pentru ca vad ca sunteti pe principiul:" Omul gospodar isi face iarna car si vara sanie", va anunt ca imi scot la vanzare "Zdreanta" (Honda VFR 750 F- RC 36 E, pe talon scrie anul fabricatiei- 1994). Are ITP-ul facut anul asta in 28.07.2011 insa starea ei estetica lasa de dorit ( a se vedea in poze), motiv pentru care asi prefera sa se dea mai bine pe piese.Insa, deoarece nu am cunostintele necesare pentru a desface un motor si nici spatiul de depozitare, asi prefera sa-l dau spre desfacere, la un pret modest. Daca sunteti interesati puteti sa-mi dai PM si revin cu mai multe detalii.

 

 

Multumesc,

Blachiutza

post-39933-0-50365300-1324041503_thumb.jpg

post-39933-0-25133000-1324041514_thumb.jpg

post-39933-0-47083000-1324041522_thumb.jpg

post-39933-0-63402400-1324041536_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut videoclip-ul cu multa vreme in urma si, asa cum i-au zis si altii la rubrica de comentarii de pe youtube, cam bate campii. Inainte sa-mi iau vfr-ul am citit comentarii pro si contra si am ajuns sa-mi iau tot vfr.

Motocicleta "doarme" pana-n 7k ture (si d-aia nu se poate face touring cu ea) si consuma multa benzina este ceea ce spune el. De fapt, pt prima afirmatie, mie mi se pare convenabil: la mers lejer, de pana-n 7k ture / 135km/h, si in regim de touring consumul meu se situeaza usor sub 5% in conditile in care merg cu gentile laterale si posterioara iar pe mine flutura imbracamintea de fas. Daca trec de acest regim de somn, normal ca si consumul creste dar niciodata nu mi-a trecut de 7 (dar nici cu peste 200 n-am mers).

A mai zis el multe dar, in concluzie, cred ca-i dus... iar detinatorii de vfr-uri cred ca stiu mai bine decat un descreierat care traieste din forjatul motoarelor.

stai,stai,stai...ca ceea ce spui tu mi se pare interesant insemna ca ai o autonomie de 400 km la un asa consum si sincer m`am mai tot interesat dar nu am auzit pe nimeni sa ii ia asa de putin...am mai auzit de un 5,5 dar mers numai in viteza a6a la 90 km la ora(si asta nu e stilul meu,nu ca asa avea unul foarte sportiv) eu nu am reusit sa scot la a mea mai putin de 6,5% viteza de croaziera maxim 130km/h si schmibul vitezelor nu mai mult de 5000 rpm fara prea multe depasiri si autostrada 100 de km,motocicleta este stok(evacuare originala,filtru de aer original dar curat,bujiile ok) doar ca am termostatul blocat pe deschis care nici acum nu am reusit sa il schimb si temperatura apei pe frigul asta sta undeva intre 60-70 de grade.Intrebare : asta sa imi influenteze consumul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doar ca am termostatul blocat pe deschis care nici acum nu am reusit sa il schimb si temperatura apei pe frigul asta sta undeva intre 60-70 de grade.Intrebare : asta sa imi influenteze consumul ?

Evident. Cand temperatura motorului este mai scazuta, amestecul este mai bogat in bezina, deci consumul va fi mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine sunt dezactivate pair-air valves (blocat furtunul de trage aer din cutia filtrului si scoasa mufa din valva), dezactivata actionarea caii secundare de intrare a aerului in cutia filtrului (scos si obturat/izolat furtunelul de vacuum de deasupra cutiei filtrului - n-am gasit de cuviinta sa scot si ghidul de cauciuc al aerului din drapta), filtru aer K&N, schimbate tevile colectoare a esapamentului cu unele fara catalizator (fara intentie dar busind bicla anul trecut s-au deformat cele vechi si n-am gasit meseriasi sa mi le faca), esapamentul il am Laser (am avut bulan pt ca asa a venit mobra din germania - luat sh la 17k km) si (cred eu ca-i f important - mai important decat efectul vitezei mari) controlul cumpatat al manetei de acceleratie.

Pt ultimul punct ma refer la faptul ca, cu rare exceptii, nu trag de acceleratie brusc ci lent si progresiv functie de miscarea/acceleratia mobrei - faptul ca, la vfr, configuratia motorului, in "V", te face sa-l "simti" mai bine decat o bazaitoare super-sportiva in 4 linie (sper sa nu-mi sara cei cu sportive-n cap dar cei cu "V"-uri stiu la ce fac referire).

Un alt factor important este evitarea pe cat posibil a variatiilor de viteza. Spre exemplu: ajungi o alta masina din urma dar nu o poti depasi imediat - in acest caz, daca reusesc sa estimez de la distanta, ma apropii mai lent de cel ce vreau sa-l depasesc asteptand/estimand o oportunitate de depasire; cand aceasta vine/o vad incep o accelerare lina astfel incat sa fiu in spatele lui/ei (sa nu-mi iasa vorbe ca-s misogin) si sa pot iesi in depasire imediat ce s-a eliberat sensul opus. Diferenta este ca eu mi-am conserva mai bine momentul miscarii spre deosebire de situatia in care m-as baga in "fundul" celui ce ar urma depasit si apoi sa trag tare de gaz pt a mari suficient viteza sa pot efectua depasirea. Tot asa si cu opririle la intersectii/sensuri giratorii unde trebuie dat prioritate: pe cat posibil, incerc sa nu opresc efectiv ci sa ma misc/tarasc (in unele cazuri) lent - se stie ca cel mai mare consum este atunci cand pornesti de pe loc pt ca te treci de la o stare la alta (repaus - miscare). Toate astea le-am experimentat mai pe indelete cu masini "puturoase" - mai intai un audi100 din 83 iar acum un astra de 1,7 care arata consumul instantaneu pe consola centrala.

Revenind la motocicleta, conteaza si cauciucurile: pana spre mijlocul toamnei am avut niste continentale de vara (aproape lisa pe centru si deja "patratite") iar acum am niste enduroaice pirelli corsa rs cu care mi-a crescut o tara consumul dar merg fara prea multa grija pe udatura, pietris si noroi (cand e cazul) - in vara-mi voi lua niste scorpioane de la pirelli. Aici se vede cum arata cu enduroaicele montate: http://www.pro-bike.ro/forums/garage/vehicle/143-honda-vfr-800-vtec-abs/page__tab__images

Am experimentat si eliminarea senzorilor de O2 dar, desi controlul acceleratiei la viteze mici era sublim, consumul imi crescuse si, drept urmare, i-am reconectat - deci nu recomand. Am deja luate un power commander V si un modul autotune dar n-am avut timp sa le montez si nu stiu cum vor afecta si acestea consumul.

Referitor la temperatura, eu zic sa faci ceva sa-ti remediezi problema. La mine, cat de rece ar fi vremea (cel putin pana peste 2 grade), motorul mi se incalzeste peste 80-85 grade iar mersul cu 160-180 pe autostrada n-a schimbat asta. E bine stiut ca un motor cald merge mai bine decat unul rece.

Am divagat destul si am sa ma opresc aici. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consum ca si consum, dar arderi incomplete, catalizatoare care dau coltu mai devreme, uzura motor. Si eu am avut probleme cu termostatul, dupa ce am rezolvat problema, o scazut consumul cu un litru la suta, asa ca apuca-te de lucru. Si eu o sa-mi comand unul mai prin ianuarie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma si firar mama lui a naibi cat e de desfacut la motoreta... ufff mai mult de asta imi e scarba nu de altceva,maine sun la honda sa vad care sunt preturile,pana una alta stie altcineva de unde as mai putea comanda chiar si online in alta parte... multumesc :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma si firar mama lui a naibi cat e de desfacut la motoreta... ufff mai mult de asta imi e scarba nu de altceva,maine sun la honda sa vad care sunt preturile,pana una alta stie altcineva de unde as mai putea comanda chiar si online in alta parte... multumesc :friends:

 

 

S-ar parea ca baietii astia sunt seriosi: Kampur Motors. Inca nu am cumparat nimic prin ei, dar sunt hotarat sa apelez la ei prin ianuarie pentru niste maruntisuri.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat cate ceva de la urmatorii:

 

/index.php?/user/18053-thunderbyte/

/index.php?/user/65068-metricmotion/

/index.php?/user/944-romi3/

dar si ebay-ul de care-s f multumit (singura exceptie o face user-ul metricmotion care mi-a adus PCV-ul cu autotune la pret de America :rolleyes: ).

 

Incearca cu cate o intrebare la fiecare si ... stay away from Honda (romanian) dealers ... am auzit de ici de colo...

 

Bafta! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Mie mi-a consumat baba la 110 cu bagaje si pasagera 5,1. Vama-Bucuresti August... La 140-180 imi lua in jur de 6 %

 

Din pacate VFR-ul n-a evoluat atat de mult pe cat ar fi trebuit. Urmatorul meu VFR va fi ori un Rc36-2 ori un Rc46.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.si un an nou fericit tuturor. am si eu o intrebare: franele au ceva reglaj ca sa nu frece placutele pe disc?la roata din spate cand o invart se simte ca freaca putin.e ceva normal sau nu?.care puteti sa imi dati un sfat ce sa fac?multumesc. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.si un an nou fericit tuturor. am si eu o intrebare: franele au ceva reglaj ca sa nu frece placutele pe disc?la roata din spate cand o invart se simte ca freaca putin.e ceva normal sau nu?.care puteti sa imi dati un sfat ce sa fac?multumesc. :friends:

sint doua cauze 1disc ovalizat,trebuie schimbat 2cilindri din etrier murdari trebuie scosi si curatati partea 2 nu e complicata bafta la multi ani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se vinde parbrizul din poza, 150 de lei. Alte detalii pe PM.

Frumoasa motoreta ta, e identica cu a mea la culoare.

Cum se aude Micronul ala? Tot Micron, dar de carbon as vrea sa pun si eu pe a mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de apreciere.

 

Micronul suna foarte bine zic eu, are o tonalitate de croaziera destul de joasa ca volum, dar care se schimba 'grav' cand tragi de gaz, da-i pe you tube "vfr 750 micron" si iti apare mobra mea. Pe atunci avea toate bujiile anapoda si suruburile pilot numa' 2.5 ture nu erau, deaia pornea mai greu la cald.

 

Alea carbon high level se gasesc destul de greu, am vazut una pe ebay de vreo 2 luni, s-o vandut la 100 lire parca. Important e sa ai cotul, care il poti face si la vreo firma de prelucrari metalice, ca tobe potrivite gasesti. Iti dau eu dimensiunile.

 

Mai tre sa pun mana pe un parbriz touring, un termostat nou ca-mi face figuri, si is ready de sezon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu videoul ala, dar nu stiam ca e mobra ta. Am ascultat live Micronul pe V2 si suna atat de bine. Adaptarea nu este o problema, vreau sa modific si galeria, sa scot catalizatorul ala urias. Ramane sa achizitionez toba potrivita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ce poate dauna?

Am vazut galerii sport pentru VFR care nu au fieratania aia acolo. O sa ma documentez inainte de a face orice modificare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...